Poskytovanie služieb údržby existujúceho informačného systému (Elektronické služby BBSK)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie služieb údržby existujúceho informačného systému (Elektronické služby BBSK)
Kód zákazky: VO-000511
Kód oznámenia: 31289 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 69 600,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 18.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
Adresa: Námestie SNP
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa vykonávať a zabezpečovať pre objednávateľa služby/plnenia spojené s údržbou existujúcich vzájomne integrovaný komponentov Workdesk a Integračnej platformy napojenej na Elektronické formuláre a registratúru (ďalej len „Služby“). V rámci plnenia služieb musia byť poskytované nasledujúce služby: a) Služby servisnej podpory b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov c) Profylaktické služby Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä v Prílohe č. 1 k Výzve Návrhu servisnej zmluvy, v Prílohe č. 2 k Výzve Návrh dohody o mlčanlivosti a v Prílohe č. 3 k Výzve - Návrh uchádzača na plnenie kritérií.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1328352
1. Základné údaje
  • Organizácia: Banskobystrický samosprávny kraj (ID: 8495)
  • Zákazka: Poskytovanie služieb údržby existujúceho informačného systému (Elektronické služby BBSK) (ID: 524610)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 14365f32-eab6-4b86-84dd-175649c13e63
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
  • IČO: 37828100
  • DIČ: 2021627333
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: beata.fulneckova@bbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421949014600
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Banskobystrický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3406
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO-000511
  • Názov: Poskytovanie služieb údržby existujúceho informačného systému (Elektronické služby BBSK)
  • Opis: Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa vykonávať a zabezpečovať pre objednávateľa služby/plnenia spojené s údržbou existujúcich vzájomne integrovaný komponentov Workdesk a Integračnej platformy napojenej na Elektronické formuláre a registratúru (ďalej len „Služby“). V rámci plnenia služieb musia byť poskytované nasledujúce služby: a) Služby servisnej podpory b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov c) Profylaktické služby Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä v Prílohe č. 1 k Výzve Návrhu servisnej zmluvy, v Prílohe č. 2 k Výzve Návrh dohody o mlčanlivosti a v Prílohe č. 3 k Výzve - Návrh uchádzača na plnenie kritérií.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 69 600.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie SNP č. 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v bode 13. Výzvy.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie služieb údržby existujúceho informačného systému (Elektronické služby BBSK)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-000511
  • Názov : Poskytovanie služieb údržby existujúceho informačného systému (Elektronické služby BBSK)
  • Opis: Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa vykonávať a zabezpečovať pre objednávateľa služby/plnenia spojené s údržbou existujúcich vzájomne integrovaný komponentov Workdesk a Integračnej platformy napojenej na Elektronické formuláre a registratúru (ďalej len „Služby“). V rámci plnenia služieb musia byť poskytované nasledujúce služby: a) Služby servisnej podpory b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov c) Profylaktické služby Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä v Prílohe č. 1 k Výzve Návrhu servisnej zmluvy, v Prílohe č. 2 k Výzve Návrh dohody o mlčanlivosti a v Prílohe č. 3 k Výzve - Návrh uchádzača na plnenie kritérií.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie SNP č. 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 974 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač je oprávnený poskytovať službu, zodpovedajúce predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že dokladmi, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, predkladať, sú: doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO). Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom, resp. ním splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (príloha č. 4 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Miesto otvárania ponúk: Online prostredníctvom elektronickej platformy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/524610
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/524610
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO