1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Dobudovanie univerzitného campusu TnUAD – projekt DRS
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 370/RRNaVO/2024/1
- Názov : Dobudovanie univerzitného campusu TnUAD – projekt DRS
- Opis: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby univerzitného campusu Trenčianskej univerzity A. Dubčeka v Trenčíne (ďalej aj ako „TnUAD“) v rozsahu podľa zadania, ktoré je uvedené v opise predmetu zákazky - v prílohe súťažných podkladov, v súlade s vypracovanou architektonickou štúdiou, projektovou dokumentáciou k vydaniu stavebného povolenia (DSP) a so samotným právoplatným stavebným povolením. DRS bude projektovaná aj v digitálnej verzii tak, aby bola v plnej miere použiteľná v SW na 3D zobrazovanie projektovaných priestorov a všetkých technických zariadení budovy - BIM (pozn.: Building Information Modeling - v preklade znamená informačný model budovy. Ide o databázu informácií o stavbe, ktorá môže byť reprezentovaná ako 3D model obohatený o informácie, t. j. jeho jednotlivé stavebné elementy BIM objekty obsahujú geometrické a negeometrické informácie. Vďaka databáze informácií o stavbe užívateľ získava nielen vizuálny, ale aj číselný výstup.). Predmetná dokumentácia bude musieť byť plne súladná okrem iného s požiadavkami a pripomienkami verejného obstarávateľa (TnUAD), ktoré vznesie počas poskytovania obstarávaných služieb (prípravy DRS) v zmysle pravidiel upravených v zmluve medzi verejným obstarávateľom a zhotoviteľom projektu DRS, ktorý bude v zmysle zmluvných podmienok povinný vo vymedzených fázach prípravy projektu spolupracovať s autorom projektu interiéru (poskytovať mu súčinnosť), ktorý bude súbežne vypracovávať projekt interiéru vybraných priestorov v rámci campusu. Súčasťou poskytovaných služieb zo strany zhotoviteľa projektu DRS bude aj účasť projektanta zodpovedného za vypracovanie DRS na príprave a realizácii verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby, ako aj jeho prítomnosť na stavenisku počas realizácie stavebných prác (aspoň na každom kontrolnom dni) týkajúcich sa dobudovania univerzitného campusu. Verejný obstarávateľ disponuje vypracovanou projektovou dokumentáciou pre stavebné povolenie, pričom disponuje právami jej budúcich úprav (dopracovania do ďalšej úrovne) akýmkoľvek subjektom. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe súťažných podkladov - Príloha č. 1.1: Opis predmetu zákazky pre časť 1.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 433 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poradenský inžiniering a stavebné služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 71320000, 71240000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská 2
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 911 50
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ neplánuje opcie ani obnovenie zmluvy.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (ďalej aj ako „referenčné obdobie“); dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že: - uchádzač v referenčnom období vypracoval aspoň 2 odovzdané projekty (stupeň DSP alebo DRS) v digitálnom 3D modeli (BIM projektovanie) v súhrnnej hodnote zodpovedajúcej PHZ pre túto časť predmetu zákazky, - pričom aspoň jeden z takýchto projektov sa týkal projektovania diela v investičnej hodnote min. 5 mil. EUR bez DPH. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vo vzťahu k požiadavkám na referenčné obdobia realizácie zákaziek preukazované uchádzačom v jeho ponuke platí, že realizácia diela mohla začať aj skôr ako v referenčnom období, ale dielo ako celok muselo byť odovzdané v referenčnom období. V prípade, ak ide o viac etapový projekt (napr. developerské projekty, ktoré sa stavajú v na sebe nadväzujúcich etapách, platí, že dielo ako technický a funkčný celok muselo byť odovzdané v referenčnom období. Spracovanie jedného projektu vo viacerých stupňoch PD (napr. DSP a následne DRS toho istého diela) sa bude považovať za 1 referenciu). Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby naprojektované (stavebné) dielo bolo vo výstavbe alebo skolaudované. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť jednoznačne identifikoval. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Detailnejšie informácie k predmetnej podmienke účasti sú uvedené v príslušných súťažných podkladoch, najmä v ich Prílohe č. 6.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk pre časť 1 predmetu zákazky je najnižšia celková cena za predmetnú časť zákazky v EUR s DPH: Uchádzač do Prílohy č. 2.1 súťažných podkladov uvedie ceny jednotlivých položiek plnenia vyjadrené v EUR bez DPH, výšku DPH (23%) a celkovú cenu vyjadrenú v EUR s DPH. Navrhované ceny musia zahŕňať všetky náklady uchádzača, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s daným plnením predmetu zákazky. V súlade s § 55 ods. 1, § 40 a § 53 zákona o verejnom obstarávaní komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa predbežne umiestnil na 1. mieste po vyhodnotení ponúk na základe stanoveného kritéria. Detailnejšie informácie ku kritériu na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmetnú časť zákazky v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona č. 343/2015 Z. z., návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s verejným obstarávateľom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Použitie zatiaľ nie je známe
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to tzv. online sprístupnením ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk systém zverejní / poskytne uchádzačom iba informácie v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške pre časť č. 1: 12 000,00 € (slovom: dvanásťtisíc eur) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa; - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech verejného obstarávateľa; Zábezpeka ponuky musí byť zriadená minimálne do 23.4.2025. Bližšie informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú v súťažných podkladoch, bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/61438/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520046
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephine
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Dobudovanie univerzitného campusu TnUAD – projekt interiéru
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 370/RRNaVO/2024/2
- Názov : Dobudovanie univerzitného campusu TnUAD – projekt interiéru
- Opis: Vypracovanie projektu interiéru univerzitného campusu Trenčianskej univerzity A. Dubčeka v Trenčíne (TnUAD) v rozsahu podľa zadania, ktoré bude uvedené v opise predmetu zákazky, v súlade s vypracovanou architektonickou štúdiou, projektovou dokumentáciou k vydaniu stavebného povolenia (DSP) a so samotným právoplatným stavebným povolením, ako aj s požiadavkami verejného obstarávateľa. Predmetom vypracovanej architektonickej štúdie je objekt združujúci ubytovacie priestory študentského domova, priestory pre univerzitnú knižnicu a priestory študentskej kaviarne. Objekty svojím návrhom citlivo zapadajú do charakteru celkového priestoru, nadväzujú na štýl úsporných externých výrazových prostriedkov, potvrdzujú silu univerzitnej atmosféry, ktorá tejto ulici bola dávno predurčená. Požiadavky verejného obstarávateľa povinne zohľadňované pri tvorbe projektu interiéru: - Modernosť a funkčnosť: Použitie moderných technológií a materiálov, zabezpečenie funkčnosti a praktickosti jednotlivých priestorov - Efektivita priestoru: Optimalizácia využitia dostupného priestoru - Zeleň: Inklúzia interiérovej zelene na zvýšenie estetiky a pohody prostredia - Ergonómia: Zabezpečenie ergonómie nábytku a pracovných staníc pre komfort užívateľov - Bezpečnosť a udržateľnosť: Použitie bezpečných materiálov, dodržiavanie noriem a predpisov, a zohľadnenie udržateľnosti materiálov a riešení - Akustika: Dôraz na výber takých materiálov, ktoré podporia akustickú pohodu v jednotlivých priestoroch, nie naopak. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe súťažných podkladov - Príloha č. 1.2: Opis predmetu zákazky pre časť 2
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 87 783.60
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Architektonické, inžinierske a plánovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Služby špecializovaných návrhárov (dizajnérov)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská 2
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 911 50
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ neplánuje obnovenie zmluvy ani opcie
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich 7 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (ďalej aj ako „referenčné obdobie“); dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že: - uchádzač v referenčnom období zrealizoval aspoň 3 dizajny interiéru budov občianskej vybavenosti (interiér vzdelávacích inštitúcií, knižníc, učební, konferenčných priestorov a pod.), teda budov občianskej vybavenosti zaradených pod klasifikáciu stavieb podľa Vyhlášky Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb – budov s klasifikáciou „126 - Budovy pre kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo“. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vo vzťahu k požiadavkám na referenčné obdobia realizácie zákaziek preukazované uchádzačom v jeho ponuke platí, že realizácia diela mohla začať aj skôr ako v referenčnom období, ale dielo ako celok muselo byť odovzdané v referenčnom období. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Detailnejšie informácie k predmetnej podmienke účasti sú uvedené v príslušných súťažných podkladoch, najmä v ich Prílohe č. 6.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky predkladané pre časť 2 predmetu zákazky sú vyhodnocované na základe kritéria najlepšieho pomeru ceny a kvality: - kritérium K1 (max. 2285 bodov) - najnižšia cena v EUR s DPH (Uchádzač do Prílohy č. 2.2 súťažných podkladov uvedie celkovú cenu za predmet plnenia vyjadrenú v EUR s DPH. Navrhovaná cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s daným plnením predmetu zákazky); Úspešným sa stane ten uchádzač, ktorý získa najviac bodov (t.j. úspešným uchádzačom bude uchádzač s najvyšším počtom bodov). Maximálny počet bodov, ktorý môže uchádzač získať je 4 570 bodov bodov (súčet bodov za kritérium K1 + kritérium K2). V súlade s § 55 ods. 1, § 40 a § 53 zákona o verejnom obstarávaní komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa predbežne umiestnil na 1. mieste po vyhodnotení ponúk na základe stanovených kritérií. Detailnejšie informácie k predmetným kritériám na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najlepší pomer ceny a kvality
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky predkladané pre časť 2 predmetu zákazky sú vyhodnocované na základe kritéria najlepšieho pomeru ceny a kvality: - kritérium K2 (max. 2285 bodov) – naplnenie kvalitatívnych aspektov návrhu projektu interiéru (vyhodnotených odbornou komisiou na základe odborného posúdenia podľa prílohy k súťažným podkladom- Príloha č. 4.2: Pravidlá hodnotenia kritéria K2 - pre časť 2, t.j. na základe odborného hodnotenia na to ustanovenou odbornou komisiou vyhodnotený návrh projektu interiéru, a to podľa pravidiel upravených v prílohe k súťažným podkladom - Príloha č. 5.2.1: Pravidlá hodnotenia kritéria K2 a Príloha č. 5.2.2: Pravidlá hodnotenia kritéria K2 - pre časť 2 – textová časť; Úspešným sa stane ten uchádzač, ktorý získa najviac bodov (t.j. úspešným uchádzačom bude uchádzač s najvyšším počtom bodov). Maximálny počet bodov, ktorý môže uchádzač získať je 4 570 bodov bodov (súčet bodov za kritérium K1 + kritérium K2). V súlade s § 55 ods. 1, § 40 a § 53 zákona o verejnom obstarávaní komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa predbežne umiestnil na 1. mieste po vyhodnotení ponúk na základe stanovených kritérií. Detailnejšie informácie k predmetným kritériám na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najlepší pomer ceny a kvality
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona č. 343/2015 Z. z., návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s verejným obstarávateľom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Použitie zatiaľ nie je známe
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to tzv. online sprístupnením ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk systém zverejní / poskytne uchádzačom iba informácie v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške pre časť č. 2: 2 000,00 € (slovom: dvetisíc eur) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa; - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech verejného obstarávateľa; Zábezpeka ponuky musí byť zriadená minimálne do 23.4.2025. Bližšie informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú v súťažných podkladoch, bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/61438/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520046
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephine
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)