Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica - Stavebné práce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica - Stavebné práce
Kód zákazky: KL01/2024
Kód oznámenia: 31437 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 299 909,38 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.1.2025 14:00
Vyhlásenie: 19.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Kaštieľ Lúčnica
Adresa: Kaštieľ Lúčnica
95188 Lúčnica nad Žitavou
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Kaštieľ Lúčnica Lúčnica nad Žitavou 95188 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zhotovenie diela: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica – Stavebné práce. Projektová dokumentácia je spracovaná tak, že ráta s tým, že budú vykonané Práce statického zabezpečenia podľa Stavebno-technickému prieskumu K. Kyselovej (10/2020): Bezodkladne je potrebné: Zabezpečiť podkopané základové škáry. Podstojkovať plentu n oboch stranách nad jamou pod pôvodným krátkym prístupovým schodiskom. Celoplošne vydreviť klenbu prejazdu s použitím rektifikačných stojok, ktoré neskôr umožnia podvihnutie klenby do pôvodného tvaru (cca o 70 mm). Zachovať a doplniť podstojkovanie plenty v suteréne , pri pôvodnom vstupe pod centrálnu časť objektu. Počas komplexnej obnovy je potrebné: Výmena celých prvkov konštrukcie krovu alebo ich častí – prvky so stupňom poškodenia 3 až 5. Rozobratie a premurovanie mrazom poškodených nadstrešných častí komínových telies. Odstránenie železobetónového prievlaku pod štítom severného krídla. Prievlak zvislo rozrezať na kusy s dĺžkou cca 1 m a pomocou mechanizácie stiahnuť na voľnú plochu mimo objektu. Plné obnovenie konštrukcie krovu vrátane horizontálneho stuženia a stuženia/zavetrenie v rovine strechy. Pridvihnutie, odškárovanie, vyklinovanie a preškárovanie klenby prejazdu. Doplnenie štítu severného krídla (plná pálená tehla na vápennú maltu) vrátane jeho kotvenia do konštrukcie krovu. Výmena a obnova funkcie tiahiel nad klenbami miestností 1.06 a 1.12. Kompletné odstránenie cementovej škrupiny historických murív v severnej časti suterénu. Pre všetky murované konštrukcie – rozobrať a premurovať rozvoľnené časti, klenby zhora očistiť, v prípade potreby vyklinovať klinmi z tvrdého dreva (dub, agát) a hĺbkovo preškárovať vápennou maltou. Zvetranú maltu v stenách odstrániť, steny preškárovať. 2.6. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii (ďalej len „PD“), ktorá je v prílohe č. 1 súťažných podkladov v príslušnej stavebno-technickej dokumentácii a vo výkaze výmer .

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1328395
1. Základné údaje
  • Organizácia: Kaštieľ Lúčnica (ID: 277878)
  • Zákazka: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica - Stavebné práce (ID: 524633)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: fe3d0a69-4a9b-48f0-862e-57d6a2ed4880
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Kaštieľ Lúčnica
  • IČO: 51322196
  • Adresa
  • Mesto: Lúčnica nad Žitavou
  • PSČ: 95188
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Martin Lacko
  • E-mail: zvolenskooz@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421910905345
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Kaštieľ Lúčnica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Organizácia zadávajúca zákazku dotovanú ústredným orgánom štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Rekreácia, kultúra a náboženstvo
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/220040
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: KL01/2024
  • Názov: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica - Stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica – Stavebné práce. Projektová dokumentácia je spracovaná tak, že ráta s tým, že budú vykonané Práce statického zabezpečenia podľa Stavebno-technickému prieskumu K. Kyselovej (10/2020): Bezodkladne je potrebné: Zabezpečiť podkopané základové škáry. Podstojkovať plentu n oboch stranách nad jamou pod pôvodným krátkym prístupovým schodiskom. Celoplošne vydreviť klenbu prejazdu s použitím rektifikačných stojok, ktoré neskôr umožnia podvihnutie klenby do pôvodného tvaru (cca o 70 mm). Zachovať a doplniť podstojkovanie plenty v suteréne , pri pôvodnom vstupe pod centrálnu časť objektu. Počas komplexnej obnovy je potrebné: Výmena celých prvkov konštrukcie krovu alebo ich častí – prvky so stupňom poškodenia 3 až 5. Rozobratie a premurovanie mrazom poškodených nadstrešných častí komínových telies. Odstránenie železobetónového prievlaku pod štítom severného krídla. Prievlak zvislo rozrezať na kusy s dĺžkou cca 1 m a pomocou mechanizácie stiahnuť na voľnú plochu mimo objektu. Plné obnovenie konštrukcie krovu vrátane horizontálneho stuženia a stuženia/zavetrenie v rovine strechy. Pridvihnutie, odškárovanie, vyklinovanie a preškárovanie klenby prejazdu. Doplnenie štítu severného krídla (plná pálená tehla na vápennú maltu) vrátane jeho kotvenia do konštrukcie krovu. Výmena a obnova funkcie tiahiel nad klenbami miestností 1.06 a 1.12. Kompletné odstránenie cementovej škrupiny historických murív v severnej časti suterénu. Pre všetky murované konštrukcie – rozobrať a premurovať rozvoľnené časti, klenby zhora očistiť, v prípade potreby vyklinovať klinmi z tvrdého dreva (dub, agát) a hĺbkovo preškárovať vápennou maltou. Zvetranú maltu v stenách odstrániť, steny preškárovať. 2.6. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii (ďalej len „PD“), ktorá je v prílohe č. 1 súťažných podkladov v príslušnej stavebno-technickej dokumentácii a vo výkaze výmer .
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 299 909.38
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kaštieľ Lúčnica
  • Ulica: Vajka nad Žitavou 187
  • Mesto: Lúčnica nad Žitavou
  • PSČ: 951 88
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") Uchádzač preukáže splnenie týchto podmienok účasti spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa podľa § 37 ZVO požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica – Stavebné práce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: KL01/2024
  • Názov : Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica – Stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela: Obnova historickej časti Kaštieľa Lúčnica – Stavebné práce. Projektová dokumentácia je spracovaná tak, že ráta s tým, že budú vykonané Práce statického zabezpečenia podľa Stavebno-technickému prieskumu K. Kyselovej (10/2020): Bezodkladne je potrebné: Zabezpečiť podkopané základové škáry. Podstojkovať plentu n oboch stranách nad jamou pod pôvodným krátkym prístupovým schodiskom. Celoplošne vydreviť klenbu prejazdu s použitím rektifikačných stojok, ktoré neskôr umožnia podvihnutie klenby do pôvodného tvaru (cca o 70 mm). Zachovať a doplniť podstojkovanie plenty v suteréne , pri pôvodnom vstupe pod centrálnu časť objektu. Počas komplexnej obnovy je potrebné: Výmena celých prvkov konštrukcie krovu alebo ich častí – prvky so stupňom poškodenia 3 až 5. Rozobratie a premurovanie mrazom poškodených nadstrešných častí komínových telies. Odstránenie železobetónového prievlaku pod štítom severného krídla. Prievlak zvislo rozrezať na kusy s dĺžkou cca 1 m a pomocou mechanizácie stiahnuť na voľnú plochu mimo objektu. Plné obnovenie konštrukcie krovu vrátane horizontálneho stuženia a stuženia/zavetrenie v rovine strechy. Pridvihnutie, odškárovanie, vyklinovanie a preškárovanie klenby prejazdu. Doplnenie štítu severného krídla (plná pálená tehla na vápennú maltu) vrátane jeho kotvenia do konštrukcie krovu. Výmena a obnova funkcie tiahiel nad klenbami miestností 1.06 a 1.12. Kompletné odstránenie cementovej škrupiny historických murív v severnej časti suterénu. Pre všetky murované konštrukcie – rozobrať a premurovať rozvoľnené časti, klenby zhora očistiť, v prípade potreby vyklinovať klinmi z tvrdého dreva (dub, agát) a hĺbkovo preškárovať vápennou maltou. Zvetranú maltu v stenách odstrániť, steny preškárovať.Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii (ďalej len „PD“), ktorá je v prílohe č. 1 súťažných podkladov v príslušnej stavebno-technickej dokumentácii a vo výkaze výmer .
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 299 909.38
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na zníženie environmentálnych vplyvov obstarávania, pričom tieto aspekty boli použité v podmienkach účasti, konkrétne ako podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na ustanovenie § 36 ZVO - registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby) alebo ekvivalentný doklad.
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kaštieľ Lúčnica
  • Ulica: Vajka nad Žitavou 187
  • Mesto: Lúčnica nad Žitavou
  • PSČ: 951 88
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Elektronická aukcia s jediným kritériom najnižšia cena. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien ,miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, za posledných (5) päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, (ďalej len rozhodné obdobie), pričom vyhlásením sa rozumie zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Zoznam je s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: a)Názov a sídlo odberateľa b)Predmet zákazky c)Stručný popis zákazky d)Celková cena plnenia e)Relevantná cena plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia.) f)Skutočnú lehotu dodania g)Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky Rovnakým alebo obdobným charakterom sa pre účely tejto zákazky sa rozumie pozemné stavby zo zameraním na rekonštrukčné alebo obnovovacie stavebné práce na nehnuteľných/historických objektoch súčasťou ktorých boli aj reštaurátorské práce pod dohľadom reštaurátora z oblasti napr. - historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry, - muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry, - súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry, Zoznam musí obsahovať: minimálne jednu alebo viac zákaziek uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej hodnote minimálne vo výške PHZ , z ktorej/ktorých bude vyplývať, že uchádzač v rámci nej/nich realizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru (podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, resp. za skupinu dodávateľov) s minimálne 1 realizáciou pri : - Obnove okien - vyhotovenie kópií historických okien, repas. historických okien - Obnove a statickom zabezpečení historických klenieb Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač, ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže, že disponuje aspoň 1 (jedným) stavbyvedúcim ako osobou zodpovednou a určenou na plnenie predmetu zákazky. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť stavbyvedúceho. Uchádzač predloží nasledujúce doklady a/alebo dokumenty: I. Doklad o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte s odborným zameraním na pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie) alebo odkaz na miesto, kde je toto platné osvedčenie verejne dostupné. Požaduje sa aby stavbyvedúci mal min. 3 ročnú prax na požadovanej pozícii v rámci ktorej preukáže že má skúsenosti s prácou stavbyvedúceho pri rekonštrukciách budov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (historické budovy, NKP) v minimálnej súhrnnej výške PHZ. II. Doklad alebo dokument, z ktorého budú zrejmé údaje o postavení navrhovaného stavbyvedúceho voči uchádzačovi, interná alebo externá kapacita uchádzača. Aplikujú sa ustanovenia § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 ZVO
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže, že disponuje aspoň 1 (jedným) vedúcim reštaurátorského tímu ako osobou zodpovednou a určenou na plnenie predmetu zákazky. Za vedúceho reštaurátorského tímu sa považuje osoba disponujúca dokladom o odbornej spôsobilosti/osvedčenia o autorizácii vydaného Komorou reštaurátorov podľa zákona č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť v požadovanej špecializácii reštaurovania, napr. M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry S1 - Reštaurovanie drevených polychrómovaných sôch, drevených oltárnych architektúr a drevených architektonických článkov v nadväznosti na historickú architektúru S6 - Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry Uchádzač predloží nasledujúce doklady a/alebo dokumenty: I. Doklad o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) na výkon činnosti s príslušnou špecializáciou (historické omietky) –uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti/osvedčenia o autorizácii vydaného Komorou reštaurátorov podľa zákona č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte s odborným zameraním (historické omietky). Z dokladu musí byť zrejmé zameranie alebo odkaz na miesto, kde je toto platné osvedčenie verejne dostupné. II. Doklad alebo dokument, z ktorého budú zrejmé údaje o postavení navrhovaného vedúceho reštaurátorského tímu voči uchádzačovi, interná alebo externá kapacita uchádzača. Aplikujú sa ustanovenia § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 ZVO
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registráciu v schéme EMAS v predmete zákazky, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením, inými rovnocennými dôkazmi, alebo iným systém environmentálneho manažérstva ktoré sú založené na príslušných právnych záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktoré vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR vrátane DPH vo výške váhy kritéria 100%.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena za celý predmet zákazky v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: a)nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní b)ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania sprostredkovateľským orgánom nepripustí výdavky v rámci predmetnej zákazky do financovania
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kaštieľ Lúčnica)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kaštieľ Lúčnica)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 14:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 14:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je: Z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Občianske združenie Zvolensko, J. Matušku 985/2, 960 01 Zvolen
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: vo výške 38 000,00 EUR. Spôsob zloženia a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/524633
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/524633
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kaštieľ Lúčnica)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kaštieľ Lúčnica)