Rekonštrukcia kuchyne so zázemím ZŠ Malokarpatské námestie 1

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia kuchyne so zázemím ZŠ Malokarpatské námestie 1
Kód zákazky: 122024
Kód oznámenia: 32025 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 200 589,76 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.1.2025 14:00
Vyhlásenie: 27.12.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Malokarpatské námestie
84103 Bratislava - mestská časť Lamač
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Malokarpatské námestie Bratislava - mestská časť Lamač 84103 Slovensko Miesto plnenia bude areál Základnej školy, Malokarpatské námestie č.1, Bratislava – Lamač.
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania sú stavebné práce vrátane súvisiacich dodávok spojených s rekonštrukciou kuchyne so zázemím Základnej školy na Malokarpatskom námestí č.1, Bratislava - Lamač, v rozsahu podľa projektovej dokumentácie , ktorá tvorí Prílohu č.2 týchto súťažných podkladov a v nej popísanej stavebno-technickej dokumentácie a obchodných podmienok dodania predmetu zákazky uvedených v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.3 týchto súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1329510
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Lamač (ID: 77447)
  • Zákazka: Rekonštrukcia kuchyne so zázemím ZŠ Malokarpatské námestie 1 (ID: 524993)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 1cb0d316-1560-4ffe-b348-9b1a20683989
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Lamač
  • IČO: 00603414
  • DIČ: 2020919131
  • Adresa
  • Ulica: Malokarpatské námestie
  • Číslo: 9
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Lamač
  • PSČ: 84103
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lexa@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0903716374
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Lamač)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6561
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 122024
  • Názov: Rekonštrukcia kuchyne so zázemím ZŠ Malokarpatské námestie 1
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania sú stavebné práce vrátane súvisiacich dodávok spojených s rekonštrukciou kuchyne so zázemím Základnej školy na Malokarpatskom námestí č.1, Bratislava - Lamač, v rozsahu podľa projektovej dokumentácie , ktorá tvorí Prílohu č.2 týchto súťažných podkladov a v nej popísanej stavebno-technickej dokumentácie a obchodných podmienok dodania predmetu zákazky uvedených v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.3 týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 200 589.76
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Malokarpatské námestie č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Lamač
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia bude areál Základnej školy na Malokarpatskom námestí č. 1 v mestskej časti Bratislava - Lamač.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len osoba, ktorá je oprávnená uskutočňovať stavebné práce zodpovedajúce predmetu zákazky a ktorá nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu. Splnenie uvedených podmienok účasti preukáže nasledovne: - Podmienku účasti §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce zodpovedajúce predmetu zákazky – túto skutočnosť preukazuje uchádzač výpisom z príslušného registra (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra a pod.) - Podmienku účasti podľa §32 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu ( v prípade, že nie je vedené v SR) – túto skutočnosť preukazuje uchádzač predložením podpísaného čestného vyhlásenia podľa Prílohy č. 4.týchto súťažných podkladov. Uvedené podmienky sa považujú za preukázané, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa §152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač so sídlom v inom členskom štáte EÚ môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom v obdobnom registri iného členského štátu, v ktorom má sídlo, pričom zároveň platí, že informácie, ktoré vyplývajú zo zápisu v v úradných zoznamoch alebo z osvedčenia sa bezdôvodne nespochybňujú. Nad rámec zápisu hospodárskeho subjektu v registri iného členského štátu je potrebné predložiť doklady, preukazujúce skutočnosti týkajúce sa vybraných podmienok účasti osobného postavenia, ak ich takýto register iného členského štátu obsahuje. Uchádzač (so sídlom miesta podnikania alebo obvyklého pobytu), o ktorom je možné verejným obstarávateľom získať/použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu a ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa §152 zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný predkladať doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený používať údaje z informačných systémov verejnej správy (vedených v rámci SR) podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk)
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia kuchyne so zázemím ZŠ Malokarpatské námestie 1
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Rekonštrukcia kuchyne so zázemím ZŠ Malokarpatské námestie 1
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania sú stavebné práce vrátane súvisiacich dodávok spojených s rekonštrukciou kuchyne so zázemím Základnej školy na Malokarpatskom námestí č.1, Bratislava - Lamač, v rozsahu podľa projektovej dokumentácie , ktorá tvorí Prílohu č.2 týchto súťažných podkladov a v nej popísanej stavebno-technickej dokumentácie a obchodných podmienok dodania predmetu zákazky uvedených v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.3 týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Malokarpatské námestie č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Lamač
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia bude areál Základnej školy, Malokarpatské námestie č.1, Bratislava – Lamač.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Lehoty výstavby sa nachádzajú v priloženom návrhu zmluvy. Ukončenie stavby a prevzatie Diela do 4 mesiacov od začatia stavby. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov a z fondov EÚ len za podmienky, že bude s verejným obstarávateľom uzatvorená príslušná zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Programu Slovensko. Požaduje sa záruka za riadne vykonanie Diela: Výkonová záruka vo výške 5% z ceny Diela bez DPH. Bližšie informácie sa nachádzajú v návrhu Zmluvy o dielo.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Zoznam zrealizovaných stavebných prác – technická spôsobilosť, alebo odborná spôsobilosť podľa §34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Preukazuje sa zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok , ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač preukáže úspešnú realizáciu aspoň 2 stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania podľa nižšie uvedených požiadaviek. Uchádzač predloží zoznam (doplnený o referenciu/potvrdenie), ktorý bude obsahovať: -zákazky na stavebné práce rovnakého, alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, a to každá z nich v minimálnej hodnote 180 000,- EUR (bez DPH) za rozhodné obdobie, pričom za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky Verejný obstarávateľ považuje uskutočnenie stavených prác na novostavbe alebo na rekonštrukcii objektov – pozemné stavby. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, musí byť z dokladu (referencie/potvrdenie) zákazky pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavených prác uskutočnených na novostavbe alebo rekonštrukcii objektov pozemných stavieb. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v doklade (referencia/potvrdenie) viaže na viac rokov, ako je rozhodné obdobie, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie údaj – cenu stavebných prác za celé obdobie počas uskutočnenia zákazky a cenu stavebných prác za rozhodné obdobie. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok danej osoby ako bude uchádzačovi poskytovať svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (rovnaké, ako sú požadované od uchádzača) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi, alebo uchádzačovi poskytnuté. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona, t. j. požiadať o predloženie dokladov nahradených JEDom s minimálnou lehotou doručenia do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za celý predmet zákazky v EUR vrátane DPH. Verejný obstarávateľ si v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá presahuje stanovenú predpokladanú hodnotu zákazky. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky vrátane DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po „x“, pričom „x“ je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk. V prípade rovnosti ponúk na 1. a ďalších miestach, o poradí ponúk rozhodne najnižšia cena za časť oceneného výkazu výmer: 02 - Stavebné práce a architektúra.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov , resp. ak skupina dodávateľov predloží ponuku, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. v tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude Verejný obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto verejného obstarávania. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť Verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. v prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s Verejným obstarávateľom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 14:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 14:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v informačnom systéme EVO danej zákazky.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/524993
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/524993
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO)