1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Projekt protipovodňovej ochrany v povodí toku Ľubice
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 500967/1
- Názov : Projekt protipovodňovej ochrany v povodí toku Ľubice
- Opis: Riešené protipovodňové opatrenia predstavujú výstavbu prietočných poldrov umiestnených na jednotlivých vodných tokoch. Z technického hľadiska sú rozčlenené na 6 stavebných objektov: SO1 polder č. 1 na Ruskinovskom potoku; SO2 polder č. 2 na bezmennom prítoku Ruskinovského potoka; SO3 polder č. 3 na Ostrom potoku; SO4 polder č. 4 na Ľubickom potoku; SO5 polder č. 5 na Ľubickom potoku; SO7 polder č. 7na Kúpeľnom potoku. Stavby budované v riešenom území budú slúžiť v prevažnej miere na protipovodňovú ochranu a následne na podružné funkcie stabilizačných, protieróznych a environmentálne prospešných opatrení a ich technologické a prevádzkové vybavenie bude pozostávať len pre účely zabezpečenia tejto funkcie pri riešení transformácie povodňových, resp. zvýšených prietokov na vodných tokoch. Súčasťou opatrení je aj zabezpečenie objektu poldra pred zanesením prietočných objektov najmä dnového priepustu pred plaveninami vo forme lapača plavenín umiestneného nad hranicou maximálneho rozsahu zaplaveného územia a rovnako vo forme ochrannej konštrukcie kovovej zábrany priamo pred vtokom do dnového priepustu. Potenciálne zátopové územie bude vybavené prístupovou komunikáciou a spevnenou plochou umožňujúcou pravidelné čistenie od usadených splavenín. Transformáciou povodňovej vlny dôjde k zníženiu maximálnych prietokov a pozdržaniu vody v krajine, čo má nielen protipovodňový efekt, ale aj efekt eliminácie rizika iných environmentálnych škôd.Protipovodňové opatrenia majú takto aj funkciu znižovania rizika erózie okolitých najmä lesných porastov ale aj celkový pozitívny vplyv na eróziu a stabilitu územia. Podružnou funkciou objektov je umožnenie pravidelného zvýšeného prietoku na úrovni Q1 v území, čo má pozitívne dopady na vlhkomilné rastlinstvo v blízkosti toku a zároveň sa takto stabilizuje údolie toku z pohľadu vegetačného spevnenia brehov. Celkovým efektom je tak nielen ochrana obyvateľov žijúcich v blízkosti vodného toku pod projektovanými objektami, ale predovšetkým ochrana celého povodia z pohľadu jeho celkovej environmentálnej štruktúry a zlepšenie jeho hospodárskej využiteľnosti z pohľadu obhospodarovania trávnatých a lesných pozemkov. Protipovodňové opatrenia predstavujú výstavbu prietočných poldrov umiestnených na jednotlivých vodných tokoch v povodí toku Ľubice, ktoré sú z technického hľadiska rozčlenené na šesť samostatných stavebných objektov (1) polder č. 1 Ruskinovský potok - 5 rkm toku; (2) polder č. 2 Bezmenný prítok Ruskinovského potoka(rkm 5,5) - 0,3 rkm toku; (3) polder č. 3 Ostrý potok - 0,6 rkm toku; (4) polder č. 4 Ľubický potok - 2,8 rkm toku;(5) polder č. 5 Ľubický potok - 3,6 rkm toku; (6) polder č. 7 Kúpeľný potok - 1,4 rkm toku. Zoznam geografických oblastí: (1)geografická oblasť Ľubica Ľubica ochránených 12 obyvateľov (2)geografická oblasť Ľubica Kežmarok ochránených 107 obyvateľov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 10 422 751.22
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Regulácia riek a protipovodňové práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45247200, 45246400, 45247200, 45247230, 71320000, 71332000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: clim-mitig, biodiv-eco, water-mar
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Stavby budované v riešenom území budú slúžiť v prevažnej miere na protipovodňovú ochranu a následne na podružné funkcie stabilizačných, protieróznych a environmentálne prospešných opatrení a ich technologické a prevádzkové vybavenie bude pozostávať len pre účely zabezpečenia tejto funkcie pri riešení transformácie povodňových, resp. zvýšených prietokov na vodných tokoch.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Kežmarok, katastrálne územie Ruskinovce, Ľubica, Ľubické kúpele.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom EPVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500967
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Trvanie Rámcovej dohody: 6 (šesť) mesiacov odo dňa jej účinnosti. Samotná zákazka zadávaná na základe tejto Rámcovej dohody môže mať v opodstatnenom prípade trvanie dlhšie ako Rámcová dohoda, a to až do jej riadneho ukončenia v súlade s podmienkami určenými v Rámcovej dohode. Termín plnenia čiastkových zmlúv o dielo sa vyžaduje najviac do 30.09.2025.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 Zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 Zákona a § 32 ods. 7 a ods. 8 Zákona. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 Zákona. 2. Podľa § 37 ods. 3 Zákona skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 Zákona nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nie je ani oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača. 4. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto Verejnom obstarávaní ust. § 10 ods. 4 Zákona. 5. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spôsobom podľa § 34 ods. 3 Zákona. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g), ods. 7 a ods. 8 Zákona a podľa § 10 ods. 4 Zákona (nesmie mať sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike); oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. 6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. V takom prípade vždy vyplní časti I. až III. a VI. JED-u. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť len oddiel ? v časti IV. JED-u.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona
- Opis podmienky účasti: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky s celkovým objemom vyšším ako 18 000 000,00 EUR bez DPH. Súčasne z predložených dokladov musí byť preukázané, že uchádzač realizoval aspoň 1 zákazku s hodnotou minimálne 1 500 000,00 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe, rekonštrukcii vodných stavieb podľa § 52 ods. 1 písm. a), b), c) zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), resp. podľa obdobného právneho predpisu platného v krajine EÚ. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania stavby/diela, deň zdaniteľného plnenia, ...). Ak uchádzač má potvrdené referencie v inej mene ako EUR, súčasťou takejto referencie musí byť aj prepočet inej meny na EUR podľa platného kurzu Európskej centrálnej banky. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska. V prípade uskutočnenia prác, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov spadajúcich do rozhodného obdobia.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona
- Opis podmienky účasti: Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 Zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením certifikátu uchádzača na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci minimálne podľa ISO 45001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie kvality - politiky bezpečnosti a ochrany zdravia spôsobom podľa § 35 Zákona.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa 34 ods. 1 písm. g) Zákona
- Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedné osoby č. 1 a č. 2 majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: č. 1 Vedúci stavby – 1 osoba (pre každú časť predmetu zákazky minimálne 1 osoba, z dôvodu plynulého a odborného zabezpečenia stavebných prác nie je možné navrhnuté osoby kombinovať). č. 2 Zástupca vedúceho stavby - 1 osoba (pre každú časť predmetu zákazky minimálne 1 osoba, z dôvodu plynulého a odborného zabezpečenia stavebných prác nie je možné navrhnuté osoby kombinovať). Uvedené zodpovedné osoby musia mať minimálne 10 rokov zodpovedajúcej odbornej praxe a minimálne 5 rokov praxe v rovnakej alebo podobnej funkcii pri výkone prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Realizácia stavebných prác je podmienená oprávnením na činnosť súvisiacu s predmetom zákazky v zmysle Stavebného zákona č.50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a o autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov. U zodpovedných osôb č. 1 vedúci stavby a č. 2 zástupca vedúceho stavby sa vyžaduje predloženie dokladu o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním „inžinierske stavby“ – vodohospodárske stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ. 2. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedná osoba č. 3 má potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: č. 3 Geodet stavby - 1 osoba. Uvedená zodpovedná osoba musí spĺňať nasledovné podmienky: - realizácia minimálne 1 projektu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, na ktorom boli uskutočnené stavebné práce v minimálnej hodnote 250 000,00 EUR bez DPH na pozícií zodpovedného geodeta stavby, pričom pod pojmom zodpovedný geodet stavby sa rozumie odborný zamestnanec/osoba s príslušným profesijným zameraním, ktorý na projekte viedol tím odborných pracovníkov na pridelenom úseku/objekte, - oprávnenie autorizovaného geodeta a kartografa vydané podľa § 5 zákona č. 216/1995 Z. z. alebo podľa § 6 zákona č. 487/2021 Z. z. vydané Komorou geodetov a kartografov splnomocňujúce autorizovaného geodeta a kartografa overovať vybrané geodetické činnosti uvedené v § 6 písm. d) až j) zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii; alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka. 3. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedná osoba č. 4 má potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: č. 4 Zodpovedný ichtyológ stavby - 1 osoba. Uvedená zodpovedná osoba musí spĺňať nasledovné podmienky: - zápis v Zozname odborne spôsobilých osôb podľa § 4 ods. 4 vyhlášky MŽP SR č. 383/2018 Z. z. o technických podmienkach návrhu rybovodov a monitoringu migračnej priechodnosti rybovodov; alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka. Uchádzač zároveň predloží vyhlásenie osôb zodpovedných za realizáciu zákazky - vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby a poverených osôb - geodet stavby, zodpovedný ichtyológ stavby, že budú zhotoviteľovi k dispozícii počas celej zmluvne dohodnutej lehoty výstavby.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona
- Opis podmienky účasti: Uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením Certifikátu uchádzača na systém environmentálneho manažérstva minimálne podľa ISO 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 Zákona.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH) sa stanoví podľa bodu 12. Zväzku I. Pokyny na vypracovanie ponuky a Zväzku II. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia Súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok je uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok IV. Obchodné podmienky a Príloha - projektová dokumentácia stavby.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500967 a totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 300 000,00 EUR (slovom: tristotisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500967
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500967
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma (tiež ako “EPVO” alebo aj “eplatforma”) prevádzkovaný Úradom vlády Slovenskej republiky.
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Projekt protipovodňovej ochrany v oblasti Levočských vrchov I. etapa
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 500967/2
- Názov : Projekt protipovodňovej ochrany v oblasti Levočských vrchov I. etapa
- Opis: Predmetom časti č. 2 predmetu zákazky je výstavba suchých poldrov: (1) polder č. 17 tok Šípková, (2) polder č. 19 tok Poľný potok,(3) polder č. 20 Lomnická rieka, (4) polder č. 21 Lomnická rieka, (5) polder č. 22 Lomnická rieka, (6) polder č.23 Lomnická rieka, (7) polder č. 24 Kolačkovský potok, (8) polder č. 25 Šípková, (9) polder č. 29 Vyšný Toráč, (10) polder č. 30 Toráč. Uvedené objekty predstavujú suché nádrže poldre, ktoré budú pretekané jestvujúcimi vodnými tokmi. Zrealizujú sa prehradením tokov na najvhodnejších miestach, so zádržným územím hlavne na zamokrených nevyužívaných zaplavovaných plochách. Výber lokalít vychádzal z technického posúdenia zrážkovo - odtokových pomerov v oblasti bývalého VO Javorina s cieľom optimalizovania návrhu lokalít protipovodňových opatrení. Súčasťou opatrení je aj zabezpečenie objektu poldra pred zanesením prietočných objektov najmä dnového priepustu pred plaveninami vo forme lapača plavenín umiestneného nad hranicou maximálneho rozsahu zaplaveného územia a rovnako vo forme ochrannej konštrukcie kovovej zábrany priamo pred vtokom do dnového priepustu. Potenciálne zátopové územie bude vybavené prístupovou komunikáciou a spevnenou plochou umožňujúcou pravidelné čistenie od usadených splavenín. Transformáciou povodňovej vlny dôjde k zníženiu maximálnych prietokov a pozdržaniu vody v krajine, čo má nielen protipovodňový efekt, ale aj efekt eliminácie rizika iných environmentálnych škôd. Protipovodňové opatrenia majú takto aj funkciu znižovania rizika erózie okolitých - najmä lesných porastov ale aj celkový pozitívny vplyv na eróziu a stabilitu územia. Podružnou funkciou objektov je umožnenie pravidelného zvýšeného prietoku na úrovni Q1 v území, čo má pozitívne dopady na vlhkomilné rastlinstvo v blízkosti toku a zároveň sa takto stabilizuje údolie toku z pohľadu vegetačného spevnenia brehov. Celkovým efektom je tak nielen ochrana obyvateľov žijúcich v blízkosti vodného toku pod projektovanými objektami, ale predovšetkým ochrana celého povodia z pohľadu jeho celkovej environmentálnej štruktúry a zlepšenie jeho hospodárskej využiteľnosti z pohľadu obhospodarovania trávnatých a lesných pozemkov. Protipovodňové opatrenia predstavujú výstavbu prietočných poldrov umiestnených na jednotlivých vodných tokoch v oblasti Levočských vrchov, ktoré sú z technického hľadiska rozčlenené na 10 samostatných stavebných objektov: (1) polder č. 17 Šípková - 1,6 rkm toku; (2) polder č. 19 Poľný potok - 0,9 rkm toku; (3) polder č. 20Lomnická rieka - 2,1 rkm toku; (4) polder č. 21 Lomnická rieka - 3,6 rkm toku; (5) polder č. 22 Lomnická rieka -4,15 rkm toku; (6) polder č. 23 Lomnická rieka - 4,6 rkm toku; (7) polder č. 24 Kolačkovský potok - 8,7 rkm toku;(8) polder č. 25 Šípková - 0,3 rkm toku; (9) polder č. 29 Vyšný Toráč - 0,65 rkm toku; (10) polder č. 30 Toráč -0,45 rkm toku. Zoznam geografických oblastí: (1)geografická oblasť Jakubianka - Jakubany ochránených 3 obyvatelia (2)geografická oblasť Jakubianka Nová Ľubovňa ochránených 11 obyvateľov (3)geografická oblasť Jakubianka Stará Ľubovňa ochránených 44 obyvateľov (4)geografická oblasť Poprad Nižné Ružbachy ochránený 1 obyvateľ.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 593 626.05
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Regulácia riek a protipovodňové práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45247200, 45246400, 45246400, 45247230, 71320000, 71355200
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: biodiv-eco, clim-mitig, water-mar
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Stavby budované v riešenom území budú slúžiť v prevažnej miere na protipovodňovú ochranu a následne na podružné funkcie stabilizačných, protieróznych a environmentálne prospešných opatrení a ich technologické a prevádzkové vybavenie bude pozostávať len pre účely zabezpečenia tejto funkcie pri riešení transformácie povodňových, resp. zvýšených prietokov na vodných tokoch.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Lomnička, katastrálne územie Hniezdno, Jakubany, Kolačkov, Lomnička.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom EPVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500967
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Trvanie Rámcovej dohody: 6 (šesť) mesiacov odo dňa jej účinnosti. Samotná zákazka zadávaná na základe tejto Rámcovej dohody môže mať v opodstatnenom prípade trvanie dlhšie ako Rámcová dohoda, a to až do jej riadneho ukončenia v súlade s podmienkami určenými v Rámcovej dohode. Termín plnenia čiastkových zmlúv o dielo sa vyžaduje najviac do 30.09.2025.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 Zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 Zákona a § 32 ods. 7 a ods. 8 Zákona. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 Zákona. 2. Podľa § 37 ods. 3 Zákona skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 Zákona nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nie je ani oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača. 4. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto Verejnom obstarávaní ust. § 10 ods. 4 Zákona. 5. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spôsobom podľa § 34 ods. 3 Zákona. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g), ods. 7 a ods. 8 Zákona a podľa § 10 ods. 4 Zákona (nesmie mať sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike); oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. 6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. V takom prípade vždy vyplní časti I. až III. a VI. JED-u. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť len oddiel ? v časti IV. JED-u
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona
- Opis podmienky účasti: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky s celkovým objemom vyšším ako 12 000 000,00 EUR bez DPH. Súčasne z predložených dokladov musí byť preukázané, že uchádzač realizoval aspoň 1 zákazku s hodnotou minimálne 1 500 000,00 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe, rekonštrukcii vodných stavieb podľa § 52 ods. 1 písm. a), b), c) zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), resp. podľa obdobného právneho predpisu platného v krajine EÚ. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania stavby/diela, deň zdaniteľného plnenia, ...). Ak uchádzač má potvrdené referencie v inej mene ako EUR, súčasťou takejto referencie musí byť aj prepočet inej meny na EUR podľa platného kurzu Európskej centrálnej banky. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska. V prípade uskutočnenia prác, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov spadajúcich do rozhodného obdobia.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona
- Opis podmienky účasti: Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 Zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením certifikátu uchádzača na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci minimálne podľa ISO 45001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie kvality - politiky bezpečnosti a ochrany zdravia spôsobom podľa § 35 Zákona.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa 34 ods. 1 písm. g) Zákona
- Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedné osoby č. 1 a č. 2 majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: č. 1 Vedúci stavby – 1 osoba (pre každú časť predmetu zákazky minimálne 1 osoba, z dôvodu plynulého a odborného zabezpečenia stavebných prác nie je možné navrhnuté osoby kombinovať). č. 2 Zástupca vedúceho stavby - 1 osoba (pre každú časť predmetu zákazky minimálne 1 osoba, z dôvodu plynulého a odborného zabezpečenia stavebných prác nie je možné navrhnuté osoby kombinovať). Uvedené zodpovedné osoby musia mať minimálne 10 rokov zodpovedajúcej odbornej praxe a minimálne 5 rokov praxe v rovnakej alebo podobnej funkcii pri výkone prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Realizácia stavebných prác je podmienená oprávnením na činnosť súvisiacu s predmetom zákazky v zmysle Stavebného zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a o autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov. U zodpovedných osôb č. 1 vedúci stavby a č. 2 zástupca vedúceho stavby sa vyžaduje predloženie dokladu o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním „inžinierske stavby“ – vodohospodárske stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ. 2. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedná osoba č. 3 má potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: č. 3 Geodet stavby - 1 osoba. Uvedená zodpovedná osoba musí spĺňať nasledovné podmienky: - realizácia minimálne 1 projektu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, na ktorom boli uskutočnené stavebné práce v minimálnej hodnote 250 000,00 EUR bez DPH na pozícií zodpovedného geodeta stavby, pričom pod pojmom zodpovedný geodet stavby sa rozumie odborný zamestnanec/osoba s príslušným profesijným zameraním, ktorý na projekte viedol tím odborných pracovníkov na pridelenom úseku/objekte, - oprávnenie autorizovaného geodeta a kartografa vydané podľa § 5 zákona č. 216/1995 Z. z. alebo podľa § 6 zákona č. 487/2021 Z. z. vydané Komorou geodetov a kartografov splnomocňujúce autorizovaného geodeta a kartografa overovať vybrané geodetické činnosti uvedené v § 6 písm. d) až j) zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii; alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka. 3. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedná osoba č. 4 má potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: č. 4 Zodpovedný ichtyológ stavby - 1 osoba. Uvedená zodpovedná osoba musí spĺňať nasledovné podmienky: - zápis v Zozname odborne spôsobilých osôb podľa § 4 ods. 4 vyhlášky MŽP SR č. 383/2018 Z. z. o technických podmienkach návrhu rybovodov a monitoringu migračnej priechodnosti rybovodov; alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka. Uchádzač zároveň predloží vyhlásenie osôb zodpovedných za realizáciu zákazky - vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby a poverených osôb - geodet stavby, zodpovedný ichtyológ stavby, že budú zhotoviteľovi k dispozícii počas celej zmluvne dohodnutej lehoty výstavby.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona
- Opis podmienky účasti: Uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením Certifikátu uchádzača na systém environmentálneho manažérstva minimálne podľa ISO 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 Zákona.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH) sa stanoví podľa bodu 12. Zväzku I. Pokyny na vypracovanie ponuky a Zväzku II. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia Súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok je uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok IV. Obchodné podmienky a Príloha - projektová dokumentácia stavby.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500967 a totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 200 000,00 EUR (slovom: dvestotisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500967
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500967
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma (tiež ako “EPVO” alebo aj “eplatforma”) prevádzkovaný Úradom vlády Slovenskej republiky.
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)