Revitalizácia Amfiteátra v Levoči

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia Amfiteátra v Levoči
Kód zákazky: 525 108
Kód oznámenia: 32119 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 30.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Levoča
Adresa: Námestie Majstra Pavla
05401 Levoča
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Námestie Majstra Pavla Levoča 05401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné práce na amfiteátri v rozsahu projektovej dokumentácie, výkazu výmer a členení nasledovných objektov: SO 00 – Búracie práce SO 01 - Javisko a zázemie pre učinkujúcich SO 02 – Infostánok SO 07 – Terénne úpravy SO 08 – Vnútroareálové komunikácie SO 09 – Obnova existujúcej komunikácie IO 01 - Vodovodná prípojka IO 02 - Kanalizačná prípojka IO 03 – Dažďová kanalizácia IO 05 – Odberné elektrické zariadenie IO 06 - Vnútroareálové osvetlenie IO 07 - SLP+CCTV Podrobná špecifikácia je uvedená v PD, VV, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vlastnými kapacitami realizoval nasledovné stavebné objekty: SO 00 Búracie práce SO 01 Javisko a zázemie pre účinkujúcich, časť architektúra SO 2 Hľadisko SO 03 Infostánok, časť architektúra

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Levoča

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1329853
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Levoča (ID: 28192)
  • Zákazka: Revitalizácia Amfiteátra v Levoči (ID: 525108)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 2458a09e-2676-41af-92d8-c37fe70f3943
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Levoča
  • IČO: 00329321
  • DIČ: 2020717754
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Majstra Pavla
  • Číslo: 4
  • Mesto: Levoča
  • PSČ: 05401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: celonsro@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0917765110
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Levoča)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6112
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 525 108
  • Názov: Revitalizácia Amfiteátra v Levoči
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na amfiteátri v rozsahu projektovej dokumentácie, výkazu výmer a členení nasledovných objektov: SO 00 – Búracie práce SO 01 - Javisko a zázemie pre učinkujúcich SO 02 – Infostánok SO 07 – Terénne úpravy SO 08 – Vnútroareálové komunikácie SO 09 – Obnova existujúcej komunikácie IO 01 - Vodovodná prípojka IO 02 - Kanalizačná prípojka IO 03 – Dažďová kanalizácia IO 05 – Odberné elektrické zariadenie IO 06 - Vnútroareálové osvetlenie IO 07 - SLP+CCTV Podrobná špecifikácia je uvedená v PD, VV, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vlastnými kapacitami realizoval nasledovné stavebné objekty: SO 00 Búracie práce SO 01 Javisko a zázemie pre účinkujúcich, časť architektúra SO 2 Hľadisko SO 03 Infostánok, časť architektúra
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI – OSOBNÉ POSTAVENIE Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy preto je potrebné predložiť všetky doklady.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia Amfiteátra v Levoči
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 525 108
  • Názov : Revitalizácia Amfiteátra v Levoči
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na amfiteátri v rozsahu projektovej dokumentácie, výkazu výmer a členení nasledovných objektov: SO 00 – Búracie práce SO 01 - Javisko a zázemie pre učinkujúcich SO 02 – Infostánok SO 07 – Terénne úpravy SO 08 – Vnútroareálové komunikácie SO 09 – Obnova existujúcej komunikácie IO 01 - Vodovodná prípojka IO 02 - Kanalizačná prípojka IO 03 – Dažďová kanalizácia IO 05 – Odberné elektrické zariadenie IO 06 - Vnútroareálové osvetlenie IO 07 - SLP+CCTV Podrobná špecifikácia je uvedená v PD, VV, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vlastnými kapacitami realizoval nasledovné stavebné objekty: SO 00 Búracie práce SO 01 Javisko a zázemie pre účinkujúcich, časť architektúra SO 2 Hľadisko SO 03 Infostánok, časť architektúra
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V zmysle projektovej dokumentácie sú uvedené prvky zelene.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") je zverejnený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so zverejnením ponuky v zmysle ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že nepredloží anonymizovanú ponuku má sa za to, že súhlasí so zverejnením tak, ako bola predložená v rámci ponuky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: PODMIENKY ÚČASTI – FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE UCHÁDZAČOV Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, že -uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; -bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; -pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie/ia. Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní a to Jednotným európskym dokumentom, alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nemôže využiť zdroje inej osoby. Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, ktorá predkladá spoločnú ponuku, preukazujú podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: PODMIENKY ÚČASTI – TECHNICKÁ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ UCHÁDZAČOV Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Prílohu predloženého Zoznamu stavebných prác budú tvoriť objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah prac s uvedením zmluvnej ceny s DPH, termín realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu a potvrdením oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona: Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35: opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, § 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží najmenej jedno (slovom: jedno) potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (pozemné stavby) minimálne vo výške 1 mil. EUR bez DPH. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania. k § 34 ods. 1 písm. d) - platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001; alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. k § 34 ods. 1 písm. g) Kľúčový expert č.1: Stavbyvedúci • Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním pozemné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení a predloží osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s odbornou praxou min. 5 rokov od získania osvedčenia. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti. Vzťah k uchádzačovi a dĺžku odbornej praxe preukáže životopisom resp. zmluvou a zoznamom stavieb. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. • predloží profesionálny životopis so zoznamom stavebných prác, v rámci ktorých vykonával funkciu stavbyvedúce
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH/celkom
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak sa úspešnou stane ponuka skupiny dodávateľov, bude verejný obstarávateľ požadvať vytvorenie právnej formy tak, aby zodpovedali za plnenie spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle Zmluvy o dielo, projektovej dokumentácie, VV a podmienok a požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch, prípadne v rámci vysvetľovania.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: CELON s.r.o., Lipová 2, Prešov - kancelária spoločnosti.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525108
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525108
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO