Zateplenie a stavebné úpravy objektu kultúrneho domu a obecného úradu Oreské

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zateplenie a stavebné úpravy objektu kultúrneho domu a obecného úradu Oreské
Kód zákazky: OcUOr242/24
Kód oznámenia: 32152 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45210000-2
Predpokladaná hodnota: 492 963,34 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 31.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Oreské
Adresa: Hodžova
90863 Oreské
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Oreské 90863 Slovensko
Zdroj:

Popis

Stavebné práce bezprostredne súvisiace s rekonštrukciou a modernizáciou stavieb za účelom zníženia ich energetickej náročnosti, resp. zlepšenia ich energetickej hospodárnosti: - zateplenie obvodového plášťa; - zateplenie strešného plášťa; - výmena otvorových konštrukcií; - inštalácia / rekonštrukcia / modernizácia systémov chladenia a vetrania; - inštalácia / rekonštrukcia / modernizácia systémov prípravy teplej vody; - rekonštrukcia / modernizácia osvetlenia; - inštalácia systémov merania a riadenia; - opatrenia na zabránenie vzlínavej vlhkosti stien a odvedenia dažďovej vody z bezprostredného okolia budovy - zelené opatrenia, napr. zelené strechy, zelené steny, zadržiavanie a využívanie dažďovej vody; - realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia; - realizácia debarierizačných opatrení Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a ostatných dokumentoch, ktoré tvoria prílohy k súťažným podkladom. Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä: spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, porealizačné zameranie stavby geodetom, zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1318279
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Oreské (ID: 81559)
  • Zákazka: Zateplenie a stavebné úpravy objektu kultúrneho domu a obecného úradu Oreské (ID: 519645)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 04397f65-f611-4512-9954-aa4c0da3b1c5
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Oreské
  • IČO: 00309753
  • DIČ: 2021093833
  • Adresa
  • Mesto: Oreské
  • PSČ: 90863
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starosta@oreske.sk
  • Telefónne číslo: +421918437798
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Oreské)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4526
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: OcUOr242/24
  • Názov: Zateplenie a stavebné úpravy objektu kultúrneho domu a obecného úradu Oreské
  • Opis: Stavebné práce bezprostredne súvisiace s rekonštrukciou a modernizáciou stavieb za účelom zníženia ich energetickej náročnosti, resp. zlepšenia ich energetickej hospodárnosti: - zateplenie obvodového plášťa; - zateplenie strešného plášťa; - výmena otvorových konštrukcií; - inštalácia / rekonštrukcia / modernizácia systémov chladenia a vetrania; - inštalácia / rekonštrukcia / modernizácia systémov prípravy teplej vody; - rekonštrukcia / modernizácia osvetlenia; - inštalácia systémov merania a riadenia; - opatrenia na zabránenie vzlínavej vlhkosti stien a odvedenia dažďovej vody z bezprostredného okolia budovy - zelené opatrenia, napr. zelené strechy, zelené steny, zadržiavanie a využívanie dažďovej vody; - realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia; - realizácia debarierizačných opatrení Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a ostatných dokumentoch, ktoré tvoria prílohy k súťažným podkladom. Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä: spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, porealizačné zameranie stavby geodetom, zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 492 963.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45300000, 45310000, 45000000, 45321000, 45410000, 45331220, 42512000, 44221000, 45421100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO. (Verejný obstarávateľ žiada aj predloženie čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 a 8 ZVO.) 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. (Predmetné sa týka aj ostatných dokladov podľa § 32 ods. 1 ZVO vo vzťahu k uchádzačom so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia SR.) 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §110 ods. 7 ZVO čestným vyhlásením, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zateplenie a stavebné úpravy objektu kultúrneho domu a obecného úradu Oreské
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Zateplenie a stavebné úpravy objektu kultúrneho domu a obecného úradu Oreské
  • Opis: Stavebné práce bezprostredne súvisiace s rekonštrukciou a modernizáciou stavieb za účelom zníženia ich energetickej náročnosti, resp. zlepšenia ich energetickej hospodárnosti: - zateplenie obvodového plášťa; - zateplenie strešného plášťa; - výmena otvorových konštrukcií; - inštalácia / rekonštrukcia / modernizácia systémov chladenia a vetrania; - inštalácia / rekonštrukcia / modernizácia systémov prípravy teplej vody; - rekonštrukcia / modernizácia osvetlenia; - inštalácia systémov merania a riadenia; - opatrenia na zabránenie vzlínavej vlhkosti stien a odvedenia dažďovej vody z bezprostredného okolia budovy, - zelené opatrenia, napr. zelené strechy, zelené steny, zadržiavanie a využívanie dažďovej vody; - realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia; - realizácia debarierizačných opatrení. Prednet je podrobnejšie popísaný v projektovej dokumentácii a ostatných dokumentoch, ktoré tvoria prílohy k súťažným podkladom. Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä: spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, porealizačné zameranie stavby geodetom, zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 492 963.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45300000, 45310000, 45000000, 45321000, 45410000, 45331220, 42512000, 44221000, 45421100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Hlavnou prioritou projektu je Energetická efektívnosť a dekarbonizácia a to „Zníženie energetickej náročnosti budovy kultúrneho domu a obecného úradu". Špecifickým cieľom je: RSO2.1 Podpora energetickej efektívnosti a znižovania emisií skleníkových plynov (EFRR) Opatrenie: 2.1.2 Znižovanie energetickej náročnosti budov Inštalácia vegetačnej strechy na vonkajšom povrchu budovy – streche. Zelená strecha bude chrániť hydroizoláciu a konštrukciu strechy pred teplotnými výkyvmi a klimatickými vplyvmi. Elimináciou teplotných výkyvov nedochádza na hydroizolácii k mikrotrhlinám, čím si dlhšie zachová svoje kvalitatívne vlastnosti. Taktiež je eliminovaný vplyv UV žiarenia a životnosť hydroizolácie sa vďaka tomu predĺži na 2 až 3 násobok. Zelená strecha bude tlmiť teplotné výkyvy cez zimu aj v lete. Vegetačná strecha umožní zadržať do 50% atmosférických zrážok, čo napomáha k zachovaniu malého vodného cyklu v krajine a zabráneniu je vysušovaniu. Na čelnej strane budovy popri vstupnej rampe budú osadené drevené vyvýšené záhony ako zelený prvok. V záhonoch sa budú pestovať stálozelené kríky a dreviny. Záhony prispejú k doplneniu zelene na juhozápadnej časti fasády. Dažďová voda zostáva na pozemku obce, bude zaústená do dažďových záhrad za kultúrnym domom, do záhrady pred obecným úradom a do vyvýšených záhonov pred vstupmi do kultúrneho domu. Fasáda a strecha sú zateplené. Prebehne výmena výplní otvorov za nové, s požadovanými tepelnoizolačnými vlastnosťami. Budú inštalované systémy chladenia, vetrania a rekuperácie. Zrealizuje sa modernizácia systémov prípravy teplej vody. Prebehne výmena pôvodných zastaralých svietidiel za úsporné LED svietidlá. Zrealizuje sa rekonštrukcia starých rozvodov elektrickej energie. Inštalujú sa systémy merania e regulácie vykurovania a spotreby elektrickej energie, budú programovateľné a elektronicky ovládané na diaľku. Nakladanie s odpadmi vzniknutými v súvislosti s vykonávaním diela vrátane ich likvidácie bude v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Hore uvedenými aktivitami budú splnené ciele výzvy: Zelená transformácia, zníženie emisií CO2, zmiernenie dopadov na zmenu klímy. Prínosy realizácie projektu : environmentálne – znižovanie spotreby energie, ekonomické – zníženie nákladov na energie v budove, zvýšenie potenciálu využiteľnosti objektu pre obyvateľov a miestnu samosprávu, sociálne – zlepšenie vzhľadu verejnej budovy a skvalitnenie služieb pre obyvateľom. Projekt „Zateplenie a stavebné úpravy kultúrneho domu a obecného úradu Oreské" je riešený komplexne, výsledkom realizácie projektu je funkčná obnovená verejná budova. Navrhovaný projekt výrazne prispieva k zlepšeniu kvality života v regióne s dôrazom na životné prostredie.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie uvedením ukazovateľov likvidity 1., 2. a likvidity 3. stupňa za posledné 3 účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia SR, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V prípade, že uchádzač má odklad daňového priznania, za účtovné obdobie bezprostredne predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie hodnoty príslušných údajov vstupujúcich do vzorcov na výpočet ukazovateľov likvidity 1., 2. a 3. stupňa. V súlade s §38 ods. 9 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) sú metódy určené nasledovne: Výpočet ukazovateľa likvidity 1. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba (PO): Likvidita 1. stupňa (pohotová likvidita) = Finančné účty / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (PO) = (r.72 + r.73 + r.66) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie. Výpočet ukazovateľa likvidity 1. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba (FO): Likvidita 1. stupňa (pohotová likvidita) = Finančné účty / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 1. stupňa (FO) = r.9 / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je PO: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (PO) = (r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je FO: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (FO) = (r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je PO: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (PO) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je FO: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (FO) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 1. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača vyšší ako 0,2 a zároveň Likvidity 2. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača vyšší ako 1,0 a zároveň aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 3. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača vyšší ako 1,5. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Umožňuje sa preukázanie tejto podmienky účasti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO; Splnenie podmienky uchádzač preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) § 34 ods. 1 písm. b) – Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (pozemné stavby) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. objeme 500.000,00 Eur bez DPH súhrnne, a to za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky (pozemné stavby), musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom v postavení subdodávateľa alebo člena skupiny dodávateľov, musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v eur bez DPH realizoval zákazku uchádzač sám. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie hodnotu zákazky v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR podľa všeobecných informácií pod písm. C). Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. Umožňuje sa preukázanie tejto podmienky účasti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: min. 1 osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác - stavbyvedúci. Stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné min. požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: stavbyvedúci – pozemné stavby, t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák.č. 138/1992 Zb.o autoriz. architektoch a autoriz. inžinieroch v zn. nesk. predpisov. - praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemné stavby), a to v kumulatívnej hodnote týchto stavieb vo výške 500.000,00 Eur bez DPH Dôkazové prostriedky: a.) Štruktúrovaná informácia obsahujúca údaje o vzdelaní a odbornej praxi vo funkcii stavbyvedúceho, viažucej sa k podmienke účasti, kontaktné údaje na osoby, ktoré vedia potvrdiť účasť na zrealizovaných zákazkách vo funkcii stavbyvedúceho, b) Osvedčenie vydané SKSI alebo ekvivalentný doklad vydaný v rámci EÚ. Umožňuje sa preukázanie tejto podmienky účasti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy - v nadväznosti na § 36 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. Umožňuje sa preukázanie tejto podmienky účasti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za realizáciu predmetu zákazky vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ uplatní online otváranie ponúk prostredníctvom IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ uplatní online otváranie ponúk prostredníctvom IS EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/519645
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO