Podpora energetickej efektívnosti a využívanie OZE na Strednej odbornej škole gastronómie a služieb v Prešove

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Podpora energetickej efektívnosti a využívanie OZE na Strednej odbornej škole gastronómie a služieb v Prešove
Kód zákazky: 31122024_SOŠ Gastro PO_Zatepl+fotov_výzva
Kód oznámenia: 109 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214200-2
Ostatné CPV: 45311000-0
45315300-1
Predpokladaná hodnota: 482 505,56 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 3.1.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Sídlisko duklianskych hrdinov
Prešov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Sídlisko duklianskych hrdinov Prešov Slovensko SOŠ gastronómie a služieb, Sídlisko Duklianskych hrdinov č. 3, Prešov, súp.číslo: 3976, č.p.: 3231/1, k.ú. Prešov
Zdroj:

Popis

Predmetom stavebných práce bude : 1) realizácia fotovoltaických zariadení na objekte školy, 2) realizácie zateplenia telocvične spojenej so zateplením fasády, strechy a výmenou výplňových konštrukcií na telocvični a 3) debarierizácia zadného vstupu do budovy; Podrobnejší opis podľa Časti B. súťažných podkladov a na základe projektovej dokumentácie, ktorej súčasťou je výkaz výmer. Zákazka sa delí na 2 časti : časť 1 - realizácia fotovoltaických zariadení na objekte školy časť 2 - zateplenie fasády, strechy telocvične, výmena výplňových konštrukcií vrátane debarierizácie zadného vstupu do budovy

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1330101
1. Základné údaje
  • Organizácia: Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov (ID: 6678)
  • Zákazka: Podpora energetickej efektívnosti a využívanie OZE na Strednej odbornej škole gastronómie a služieb v Prešove (ID: 525172)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 8fd17d85-431e-44b5-8970-0f50d1549e9a
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov
  • IČO: 17078482
  • DIČ: 2021240980
  • Adresa
  • Ulica: Sídlisko duklianskych hrdinov
  • Číslo: 3
  • Mesto: Prešov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: rasto.tapsak@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421911976973
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2016
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 31122024_SOŠ Gastro PO_Zatepl+fotov_výzva
  • Názov: Podpora energetickej efektívnosti a využívanie OZE na Strednej odbornej škole gastronómie a služieb v Prešove
  • Opis: Predmetom stavebných práce bude : 1) realizácia fotovoltaických zariadení na objekte školy, 2) realizácie zateplenia telocvične spojenej so zateplením fasády, strechy a výmenou výplňových konštrukcií na telocvični a 3) debarierizácia zadného vstupu do budovy; Podrobnejší opis podľa Časti B. súťažných podkladov a na základe projektovej dokumentácie, ktorej súčasťou je výkaz výmer. Zákazka sa delí na 2 časti : časť 1 - realizácia fotovoltaických zariadení na objekte školy časť 2 - zateplenie fasády, strechy telocvične, výmena výplňových konštrukcií vrátane debarierizácie zadného vstupu do budovy
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 482 505.56
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45311000, 45315300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronickej Platformy Verejného Obstarávania - IS EPVO. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese uvedenej v časti oznámenia "Informácie o súťažných podkladoch" a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, hodnotu plnenia subdodávky a jej opis (rozsah), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g),uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. 5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak verejný obstarávateľ nebude mať zabezpečené dostatočné finančné krytie na prefinancovanie predmetu zmluvy - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Realizácia fotovoltaických zariadení na objekte školy
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Realizácia fotovoltaických zariadení na objekte školy
  • Opis: Dodávka a montáž fotovoltaických panelov na streche objektu školy vrátane meničov, meracích transformátorov a pod. a to podľa projektovej dokumentácie (DSP) a výkazu výmer spracovaného spoločnosťou ELAZ, s.r.o., Pod Kamenou baňou 81, Prešov, hlavný projektant Peter Perecár
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 97 620.48
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inštalácie a montáž elektrických rozvodov a zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inštalovanie zásobovania elektrickou energiou
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: SOŠ gastronómie a služieb, Sídlisko Duklianskych hrdinov č. 3, Prešov, súp.číslo: 3976, č.p.: 3231/1, k.ú. Prešov
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Elektronická aukcia (EA) sa uskutoční podľa §54 zákona prostredníctvom IS EPVO. Začne v čase určenom vo výzve na účasť v EA, uchádzač bude mať možnosť predkladať nové ceny upravené smerom nadol. Lehota od prijatia poslednej ponuky do skončenia EA bude dve minúty. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
  • Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa §32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z Registra príslušného Okresného súdu za účelom overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. d) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží : - Plán likvidácie a zhodnotenia odpadu vznikajúceho pri realizácii predmetu zákazky. Uchádzač je povinný samostatne popísať spôsob nakladania s každým z druhov odpadov, ktorý vznikne počas realizácie stavebných prác, pričom plán musí byť spracovaný min. v rozsahu požiadaviek, uvedených v bodoch 4.6 - 4.9 Zmluvy o dielo - Plán recyklácie, odpadu vznikajúceho pri výstavbe. Plán musí obsahovať detailný popis konkrétnych technologických postupov a opatrení, ktoré uchádzač hodlá použiť pri recyklácii, zhodnotení a likvidácii odpadu, pričom plán musí byť spracovaný min. v rozsahu požiadaviek, uvedených v bodoch 4.6 - 4.9 Zmluvy o dielo
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. c) zákona
  • Opis podmienky účasti: Požadujeme predložiť nasledovné údaje o technikoch : - 1 x osoby s odborným zameraním Revízny technik vyhradených technických zariadení elektrických. Uchádzač predloží platné oprávnenie odborníka v zmysle § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v nadväznosti na § 24 Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., resp. iný ekvivalentný doklad preukazujúci jeho odbornosť v danej oblasti. - 1x Samostatný elektrotechnik - Uchádzač predloží platné oprávnenie odborníka v zmysle § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na vykonávanie činnosti samostatného elektrotechnika podľa § 22 vyhlášky 508/2009 Z. z. v rozsahu do 1000 V alebo ekvivalentný doklad. Z predložených dokladov musí byť zrejmé, či su odborníci zamestnancami uchádzača alebo ide o zamestnancov inej osoby podľa §34 ods. 3 zákona. V prípade, že uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti využíva vlastné kapacity, pracovno – právny vzťah preukáže čestným vyhlásením oboch strán.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Postup a pravidlá pri hodnotení ponúk upravuje časť A.3 súťažných podkladov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi výkonovú záruku vo výške 5 % z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska a garančnú zábezpeku vo výške 5 % z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia diela. Podmienky uplatnenia výkonovej záruky a garančnej zábezpeky sú uvedené v článku 6 zmluvných podmienok. Odporúčame si naštudovať platobne podmienky, ktoré stanovujú podmienky aj pri využití subdodávateľov. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO, keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku v zmysle §20.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku pre 1.časť zákazky vo výške 2.500,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525172
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Zateplenia fasády, strechy telocvične, výmena výplňových konštrukcií vrátane debarierizácie
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Zateplenia fasády, strechy telocvične, výmena výplňových konštrukcií vrátane debarierizácie
  • Opis: Dodávka a montáž zateplenia fasády, strechy, výmeny plastových okien, zamurovania výklenkov a časti okenných otvorov, zhotovenie ležatej kanalizácie od zvodov a zhotovenie nových okapových chodníkov telocvične školy podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer spracovanej spoločnosťou Stavoprojekt Prešov, s.r..o.. Pre túto časť stavby je poskytnutá projektová dokumentácia súčasťou dokumentácie rekonštrukcie väčšej časti školy ale realizovať z nej sa bude len objekt „SO 02-Zateplenie telocvične“, ktorý je poskytnutý ako podklad pre spracovanie cenovej ponuky Zhotoviteľa. Objekt „SO 01-Prístavba“ popísaná v spoločnej sprievodnej a súhrnej technickej správe nie je predmetom tejto realizácie a ani cenovej ponuky Zhotoviteľa. Súčasťou je aj debarierizácia zadného vstupu do budovy – stavebná úprava jestvujúceho vstupu vrátane realizácie šikmej schodiskovej plošiny podľa projektovej dokumentácie spracovanej spoločnosťou TOLUTI, s.r.o., Smižany.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 384 885.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: SOŠ gastronómie a služieb, Sídlisko Duklianskych hrdinov č. 3, Prešov, súp.číslo: 3976, č.p.: 3231/1, k.ú. Prešov
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Elektronická aukcia (EA) sa uskutoční podľa §54 zákona prostredníctvom IS EPVO. Začne v čase určenom vo výzve na účasť v EA, uchádzač bude mať možnosť predkladať nové ceny upravené smerom nadol. Lehota od prijatia poslednej ponuky do skončenia EA bude dve minúty. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
  • Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa §32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z Registra príslušného Okresného súdu za účelom overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: Požadujeme predložiť zoznam stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Požadujeme predložiť 1 dôkaz (napr. referenciu) o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (práce na zateplení budov, ktorých súčasťou bolo aj zateplenie plochej strechy) v minimálnej hodnote 200.000,00 eur bez DPH, za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. d) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží platný dokument (licenciu) od nezávislej certifikačnej autority (napr. TSUS, EUCERT), ktorým preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, na : - zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby alebo ekvivalentný doklad, - zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov alebo ekvivalentný doklad, - zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech min. kategória D alebo ekvivalentný doklad Ďalej uchádzač predloží : - Plán likvidácie a zhodnotenia odpadu vznikajúceho pri realizácii predmetu zákazky. Uchádzač je povinný samostatne popísať spôsob nakladania s každým z druhov odpadov, ktorý vznikne počas realizácie stavebných prác, pričom plán musí byť spracovaný min. v rozsahu požiadaviek, uvedených v bodoch 4.6 - 4.9 Zmluvy o dielo - Plán recyklácie, odpadu vznikajúceho pri výstavbe. Plán musí obsahovať detailný popis konkrétnych technologických postupov a opatrení, ktoré uchádzač hodlá použiť pri recyklácii, zhodnotení a likvidácii odpadu, pričom plán musí byť spracovaný min. v rozsahu požiadaviek, uvedených v bodoch 4.6 - 4.9 Zmluvy o dielo
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: Požadujeme predložiť nasledovné údaje o odbornej kvalifikácii odborníka : - stavbyvedúci pre pozemné stavby. Požadujeme predložiť platné osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent, vydaný členským alebo iným štátom; súbežne uchádzač predloží životopis odborníka (vlastnoručne podpísaný) s uvedením súčasnej pracovnej pozície a profesijnej praxe. V životopise požadujeme preukázať skúsenosti v oblasti riadenia realizácie pozemných stavieb, ktorých súčasťou bolo zateplenie plochej strechy v pozícii stavbyvedúci (nie jeho asistent) v hodnote min. 200.000,00 EUR bez DPH kumulatívne. Za tým účelom uvedie vo svojom životopise názov stavby, stručný opis prác, investičný náklad v eur bez DPH, obdobie plnenia a kontaktnú osobu investora. - 1 x osoby preškolenej na zhotovovanie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému, od ktorého uchádzač predkladá platnú licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) v zmysle STN 73 2901 alebo ekvivalent; odbornú kvalifikáciu preukáže dokladmi o preškolení, resp. zaškolení. - 1 x osoby preškolenej na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby, od ktorého uchádzač predkladá platnú licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby v zmysle STN 73 3134, alebo ekvivalent; odbornú kvalifikáciu preukáže dokladmi o preškolení, resp. zaškolení. - 1 x osoby preškolenej na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech, od ktorého uchádzač predkladá platnú licenciu na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech alebo ekvivalent; odbornú kvalifikáciu preukáže dokladmi o preškolení, resp. zaškolení. - 1 x osoby s odborným zameraním klampiar pre stavebnú výrobu. Uchádzač predloží doklady o vzdelaní s odborným zameraním klampiar (výučný list alebo iný doklad o riadnom ukončení príslušného učebného alebo študijného odboru), alebo doklad o zriadení remeselnej živnosti, resp. iný ekvivalentný doklad preukazujúci jeho odbornosť v danej oblasti Z predložených dokladov musí byť zrejmé, či su odborníci zamestnancami uchádzača alebo ide o zamestnancov inej osoby podľa §34 ods. 3 zákona. V prípade, že uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti využíva vlastné kapacity, pracovno – právny vzťah preukáže čestným vyhlásením oboch strán.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Postup a pravidlá pri hodnotení ponúk upravuje časť A.3 súťažných podkladov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi výkonovú záruku vo výške 5 % z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska a garančnú zábezpeku vo výške 5 % z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia diela. Podmienky uplatnenia výkonovej záruky a garančnej zábezpeky sú uvedené v článku 6 zmluvných podmienok. Odporúčame si naštudovať platobne podmienky, ktoré stanovujú podmienky aj pri využití subdodávateľov. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO, keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku v zmysle §20.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku pre 2.časť zákazky vo výške 10.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525172
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO