CELOOBECNÁ KANALIZÁCIA BOLERÁZ

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: CELOOBECNÁ KANALIZÁCIA BOLERÁZ
Kód zákazky: 525206
Kód oznámenia: 111 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45232400-6
Predpokladaná hodnota: 1 352 108,07 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.1.2025 09:00
Vyhlásenie: 3.1.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Boleráz
Adresa:
91908 Boleráz
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Boleráz 91908 Slovensko Katastrálne územie Boleráz. Bližšie viď: Projektová dokumentácia.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie kanalizácie a rozšírenie IS v Obci Boleráz, v rozsahu projektovej dokumentácie a zadania, ktoré tvoria osobitnú prílohu týchto súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Boleráz

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1330273
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Boleráz (ID: 54127)
  • Zákazka: CELOOBECNÁ KANALIZÁCIA BOLERÁZ (ID: 525206)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 357c632d-a5e6-4fc1-a3e4-01796cb81e3d
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Boleráz
  • IČO: 00312282
  • DIČ: 2021133653
  • Adresa
  • Mesto: Boleráz
  • PSČ: 91908
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jamsro001@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421915274799
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Boleráz)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4710
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 525206
  • Názov: CELOOBECNÁ KANALIZÁCIA BOLERÁZ
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie kanalizácie a rozšírenie IS v Obci Boleráz, v rozsahu projektovej dokumentácie a zadania, ktoré tvoria osobitnú prílohu týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 352 108.07
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Katastrálne územie Boleráz. Bližšie viď: Projektová dokumentácia.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona o VO, § 40 a § 53.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: A. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie s ohľadom na podmienky účasti aj zmluvné podmienky plnenia predmetu zákazky. B. Predmetné verejné obstarávanie je zadávané ako podlimitná zákazka podľa § 110 v nadväznosti na § 66 ods. 7 písm. b) (superreverzný postup) C. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona o VO elektronickým prostriedkom EVO - https://www.isepvo.sk/ Podrobnejšie informácie sú uvedené v bode 9. súťažných podkladov. D. Verejný obstarávateľ môže vylúčiť uchádzača z verejného obstarávania kedykoľvek počas verejného obstarávania, a to v súlade s § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. E. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov: Podpora z Environmentálneho fondu formou dotácie na rok 2024. F. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, vypočítanej v závislosti od výšky PHZ 1 352 108,07 EUR bez DPH = 35 000,00 EUR. G. Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov vo výške 35.000,00 € EUR bez DPH. Viď bližšie v časti B.2 súťažných podkladov. H. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť si poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činnosti po celú dobu realizácie diela, a to min. do výšky ním ponúkanej hodnoty diela vrátane DPH, ktorým primerane poistí dielo proti poškodeniu, zničeniu, odcudzeniu, strate alebo iným škodám, ktoré na diele vzniknú (poistenie majetku), a to vrátane poistenia proti následkom živelných pohrôm... Viď bližšie v časti B.2 súťažných podkladov. CH. V súlade s vyhláškou č. 344/2022 z 12. augusta 2022, o stavebných odpadoch a odpadoch z demolácií, vydanej Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky (ďalej aj „vyhláška") podľa § 105 ods. 3 písm. ae) zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch, v nadväznosti na aktuálnu odpadovú politiku a elimináciu znečistenia životného prostredia odpadom, je zhotoviteľ povinný zabezpečiť zhodnotenie alebo zneškodnenie stavebného odpadu a odpadu z demolácie, a to vlastnými kapacitami alebo prostredníctvom tretích osôb, tzv. subdodávateľov. Za tým účelom je zhotoviteľ povinný predložiť v rámci poskytnutia súčinnosti na uzavretie zmluvy pred jej podpisom: • Potvrdenie o registrácii v súlade s § 108 ods. 1 písm. c) zákona č. 79/2015 o odpadoch na činnosť sprostredkovateľa podľa § 98 ods. 2 zákona o odpadoch na min. nasledovný druh odpadu: Číslo odpadu Názov odpadu Kategória odpadu 16 01 19 plasty, kat. O 17 01 07 zmesi betónu, tehál, kat. O 17 05 04 zemina a kamenivo, kat. O 17 05 06 výkopová zemina, kat. O Alebo ekvivalentný doklad; • Súhlas podľa § 97 ods. 1 písm. c) alebo h) na zhodnocovanie stavebných odpadov a odpadov z demolácií recykláciou alebo ekvivalentný doklad; V súlade s § 17 ods. 1 písm. n) zákona o odpadoch: Prevádzkovateľ zariadenia na zhodnocovanie odpadov alebo zneškodňovanie odpadov (ďalej len „zariadenie“) je okrem plnenia povinností podľa § 14 povinný n) Ak ide o prevádzkovateľa zariadenia na zhodnocovanie stavebných odpadov a odpadov z demolácií, preukázať požiadavky na recyklované stavebné odpady a odpady z demolácií ustanovené vykonávacím predpisom, ktorým je § 3 vyhlášky: Činnosť prevádzky zariadenia na zhodnocovanie stavebných odpadov a odpadov z demolácií, ktorá preukáže splnenie požiadaviek na recyklované stavebné odpady a odpady z demolácií niektorým z dokladov podľa odseku 1 sa považuje za recykláciu v súlade s vydaným súhlasom podľa § 97 ods. 1 písm. c) alebo h) zákona o odpadoch, a to na min. nasledovný druh odpadu: Číslo odpadu Názov odpadu Kategória odpadu 16 01 19 plasty, kat. O 17 01 07 zmesi betónu, tehál, kat. O 17 05 04 zemina a kamenivo, kat. O 17 05 06 výkopová zemina, kat. O Alebo ekvivalentný doklad... Viď bližšie v časti B.2 súťažných podkladov.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: CELOOBECNÁ KANALIZÁCIA BOLERÁZ
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 525206
  • Názov : CELOOBECNÁ KANALIZÁCIA BOLERÁZ
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie kanalizácie a rozšírenie IS v Obci Boleráz, v rozsahu projektovej dokumentácie a zadania, ktoré tvoria osobitnú prílohu týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie s ohľadom na podmienky účasti aj zmluvné podmienky plnenia predmetu zákazky.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Katastrálne územie Boleráz. Bližšie viď: Projektová dokumentácia.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov: Podpora z Environmentálneho fondu formou dotácie na rok 2024.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: (1) § 32 ods. 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) [46b) § 170 ods. 21 zákona č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení v znení zákona č. 221/2019 Z. z. § 25 ods. 5 zákona č. 580/2004 Z. z. o zdravotnom poistení a o zmene a doplnení zákona č. 95/2002 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 221/2019 Z. z.] v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) [46c) Zákon č. 199/2004 Z. z. Colný zákon a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zákon č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov] v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (2) § 32 ods. 2) Ak v § 32 ods. 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. .... (7) § 32 ods. 7) Podmienky účasti podľa odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. (8) § 32 ods. 8) Za osobu podľa odseku 7 sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku 7 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. (9) V nadväznosti na ustanovenie § 40 ods. 12 Uchádzača alebo záujemcu nemožno vylúčiť z dôvodu nesplnenia podmienky účasti podľa odseku 1 písm. b) nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti a c) daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu, alebo z dôvodu podľa § 40 ods. 8 písm. e) [nedoplatky na dani, ktorej sú správcom podľa osobitného predpisu;50a) Napríklad zákon č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady v znení neskorších predpisov], ak: a) zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach, a to bez ohľadu na to, kedy nedoplatok vznikol alebo b) nedoplatky kumulatívne nie sú vyššie ako 200 eur, a to bez ohľadu na to, kedy nedoplatky vznikli. Viď bližšie časť A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Upozornenie: Verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať predmetnú podmienku účasti inými osobami = neuplatňuje sa § 33 ods. 2 ZVO (1) § 33 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na metódy a kritéria podľa § 38 ods. 9 zákona: predložením súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich: 1) Podľa bodu 1 § 33 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na metódy a kritéria podľa § 38 ods. 9 zákona: Uchádzač predloží: A. formou čestného vyhlásenia prehlásenie o splnení jednotlivých hodnôt Likvidity za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky predchádzajúce vyhláseniu zákazky, s uvedením presnej číselnej hodnoty predmetného ukazovateľa;... B. formou čestného vyhlásenia prehlásenie o splnení spodnej hodnoty ekonomického ukazovateľa INDEX-u N05 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky predchádzajúce vyhláseniu zákazky, s uvedením presnej číselnej hodnoty predmetného ukazovateľa; ... C. Viď bližšie: Všeobecné informácie, písm. B): Pri uchádzačoch – fyzických osobách so sídlom v SR, uchádzačoch so sídlom mimo SR alebo právnických osobách so sídlom na území SR, ktorí nemajú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok, je uchádzač povinný spolu s účtovnými závierkami alebo ekvivalentnými dokladmi podľa písm. d) nižšie predložiť aj.... a) vyhlásenie, v ktorom budú k jednotlivým ukazovateľom špecifikované aj príslušné riadky výkazu ziskov a strát/výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentného dokladu, ktorých hodnoty vchádzajú do vzorcov výpočtu jednotlivých ukazovateľov, a to pre každý z posudzovaných rokov; b) vyhlásenie, že predložený výkaz ziskov a strát/výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad za požadované obdobie, ktorý predkladá v ponuke, je jediný za požadované obdobie a uchádzač nemá podané za požadované obdobie iné účtovné závierky alebo ekvivalentné doklady; c) v prípade, že uchádzač má za požadované obdobie podané opravné účtovné závierky alebo ekvivalentné doklady, t.j. výkaz ziskov a strát/výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad, je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi aj tieto opravné výkazy ziskov a strát/výkazy o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad; d) Výkaz ziskov a strát/výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia predloží uchádzač potvrdené príslušným daňovým úradom alebo iným orgánom/úradom, ktorý má spôsobilosť vydať v mene príslušného daňového úradu predmetné dokumenty (napr. Datacentrum alebo Jednotné kontaktné miesto na území SR) - Takéto predloženie potvrdených dokladov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. Uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľov likvidity a INDEX-u N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom hospodárskych rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za 3 roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za 2 roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). A. Prehlásenie likvidity: • likvidity 1. stupňa – hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 0,2; • likvidity 2. stupňa – hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 0,7; • likvidity 3. stupňa – hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 1,5; za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, predchádzajúcich vyhláseniu zákazky. B. Prehlásenie spodnej hodnoty ekonomického ukazovateľa INDEX-u N05 Spodná hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 0,9 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, predchádzajúcich vyhláseniu zákazky. ...Viď bližšie časť A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnení a stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. (2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. (3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk (4) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Všeobecné informácie: ....Viď bližšie časť A.2 súťažných podkladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (napr. výstavba alebo rekonštrukcia kanalizácie a ČOV, resp. iné obdobné inžinierske stavby alebo ekvivalent) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. objeme 1.300.000,00 Eur bez DPH súhrnne, a to za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom.... Upozornenie: Verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať predmetnú podmienku účasti inými osobami, kapacitami = neuplatňuje sa § 34 ods. 3 ZVO (2) Podľa bodu 2 - § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: - certifikát Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ISO 45001 v oblasti predmetu zákazky (napr. výstavba alebo rekonštrukcia kanalizácie a ČOV, resp. iné obdobné inžinierske stavby alebo ekvivalent a pod.), ktorým uchádzač potvrdí splnenie požiadaviek na zostavenie, implementáciu, prevádzku, monitorovanie, preskúmanie a zlepšovanie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001, v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu. ... Upozornenie: Verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať predmetnú podmienku účasti inými osobami, kapacitami = neuplatňuje sa § 34 ods. 3 ZVO (3) Podľa bodu 3 - § 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: A. Expert č. 1: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi Stavbyvedúceho - uchádzač musí disponovať minimálne 1 osobou v pozícii stavbyvedúceho, ktorá preukáže ... B. Expert č. 2: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi Technika BOZP: uchádzač musí disponovať minimálne 1 osobou v uvedenej pozícii, ktorý musí spĺňať a preukázať... C. Expert č. 3: Hlavný odborník zodpovedný za vykonanie skúšok tesnosti: Uchádzač preukáže min. 1 zodpovednú osobu, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti musí mať... Upozornenie: Verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať predmetnú podmienku účasti inými osobami, kapacitami = neuplatňuje sa § 34 ods. 3 ZVO (4) Podľa bodu 3 - § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: - registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky (napr.: výstavba alebo rekonštrukcia kanalizácie a ČOV, resp. iné obdobné inžinierske stavby alebo ekvivalent a pod.) alebo ekvivalentný doklad... Upozornenie: Verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať predmetnú podmienku účasti inými osobami, kapacitami = neuplatňuje sa § 34 ods. 3 ZVO Viď bližšie časť A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena - celková cena za plnenie predmetu zákazky v EUR vrátane 23% DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena za plnenie predmetu zákazky v EUR vrátane 23% DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Povinné
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Viď bližšie v časti B.2 súťažných podkladov.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online. Viď bližšie bod 23. súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ uplatní online otváranie ponúk. Viď bližšie bod 23. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525206
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525206
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EpVO