Zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin
Kód zákazky: PZ/01/2025
Kód oznámenia: 128 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45310000-3
Predpokladaná hodnota: 162 789,41 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.1.2025 08:00
Vyhlásenie: 3.1.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Martin
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin na základe cenovej ponuky zhotoviteľa a v súlade s popisom predmetu plnenia podľa bodu 3.3. a 3.4. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania (Príloha č. 2 SP). Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať prevádzku a údržbu verejného osvetlenia podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. vrátane zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia v zmysle uvedenej vyhlášky. Popis predmetu plnenia diela: Predmetom diela je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin, ktoré zahŕňajú elektroinštalačné práce súvisiace s údržbou a opravami verejného osvetlenia mesta Martin (ďalej len „VO“) v počte 5 922 ks svetelných bodov (okrem dodávky elektrickej energie) v nasledovnom rozsahu: - kontrolná priebežná činnosť funkčnosti osvetlenia (minimálne 1x týždenne), - zabezpečenie telefonickej pohotovosti pre prípad havárie dvomi odbornými zamestnancami, v pracovných dňoch v čase 1500 hod. do 600 hod. a v čase sobôt, nedieľ a sviatkov doma na telefóne, a to od nadobudnutia účinnosti zmluvy, - zisťovanie príčin porúch verejného osvetlenia (vrátane porúch káblových rozvodov) a ich odstránenie, - prijatie a riešenie porúch nahlásených cez poruchový systém DVO, montáž a demontáž prvkov VO pre postúpenie na reklamáciu - aktualizácia informácii v Pasport VO, zaznamenávanie evidovaných zmien a dopĺňanie in-formácii o nových prvkov prijatých do sústavy verejného osvetlenia - účasť na zmenových konaniach a technických prehliadkach pri rekonštrukcii sústavy verejného osvetlenia a budovaní jeho nových častí - odstraňovanie závad a vykonávanie havarijných opráv do 48 hodín od nahlásenia poruchy – v prípade, že nebude dohodnuté inak, - výmena poškodených tlmiviek, štartérov, výbojok pri poruchách VO, poškodenej elektro-výzbroje stožiarov (predovšetkým stožiarových svorkovníc s poistkou) a ostatných poškodených častí stožiarov a rozvádzačov (predovšetkým krytov elektrorozvodov a zámkov zabezpečujúcich zariadenia proti neoprávnenému vniknutiu), - výmena kompletných stožiarov VO a svietidiel, pri ich pádoch z titulu prehrdzavenia a pod. - práce na elektrorozvádzačoch (vrátane podružných rozvádzačov), a to predovšetkým: a) výmena ističov, poistkových odpínačov, poistiek, stykačov, prúdových chráničov a zásuviek, podružných elektromerov, prepínačov režimu prevádzky rozvádzačov VO, vnútorného osvetlenia rozvádzačov, b) kontrola funkčnosti digitálnych spínacích hodín a DCF antény, výmena digitálnych spínacích hodín a DCF antény pri poruche, výmena batérie, nastavenie správneho času zapínania a vypínania VO, c) kontrola funkčnosti regulátorov VO, LED diód na relé EKO mini a meraním napätia na výstupných svorkách, výmena časových relé EKO mini, stykačov a kompletných regulátorov VO pri poruche, d) kontrola vnútorného priestoru rozvádzačov, výmena zámku dverí, gumového tesnenia dverí, vyčistenie priestoru rozvádzača a káblového priestoru rozvádzača, oprava poškodených dverí rozvádzača, vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení, e) vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení. - čistenie svietidiel pri výmene výbojok, - výmena poškodených pätíc, - kontrola narušenia stožiara koróziou, hlavne pri bet. základe - pätke, - odčítavanie a odovzdávanie stavu fakturačných a podružných elektromerov objednávateľovi (alebo osobe určenej objednávateľom) 1 x mesačne, ku dňu podľa požiadavky objednávateľa, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti s dodávateľom elektrickej energie, podľa požiadavky dodávateľa elektrickej energie (predovšetkým sprístupnenie rozvádzačov pre odplombovanie a zaplombovanie, poskytnutie revíznych správ), - ohlasovanie každého zisteného cudzieho zásahu do stávajúcich rozvodov VO objednávateľovi e-mailom, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti (predovšetkým podávanie potrebných informácií) projektantom k rozširovaniu a opravám VO, - vypracovávanie potrebných vyjadrení k novej investičnej činnosti súvisiacej s rekonštrukciou VO /napr. územné konanie, stavebné konanie/, - vykonanie periodických odborných prehliadok a odborných skúšok (revízia) elektroinštalácie v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. Súčasťou všetkých prác zahrnutých v predmete plnenia diela je aj dodanie a dovoz potrebného materiálu, jeho výmena a likvidácia poškodených dielov, vrátane dopravy pracovníkov a použitia vysokozdvižnej plošiny. Uvedené práce a činnosti sú špecifikované v bode 3.3 článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania. Okrem predmetu plnenia diela uvedeného v bode 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania je zhotoviteľ oprávnený vykonávať pre objednávateľa aj ďalšie rekonštrukčné elektroinštalačné práce súvisiace s odstraňovaním káblových porúch a opravami VO, ktoré sú uvedené v cenovej ponuke zhotoviteľa (Príloha č. 1 SP), ktorá tvorí prílohu zmluvy. Tieto elektroinštalačné práce nie sú súčasťou predmetu plnenia diela, ale môžu byť súčasťou opravy diela v prípade požiadavky objednávateľa na ich vykonanie na základe osobitnej výzvy zo strany objednávateľa. Úhrada za tieto práce bude realizovaná na základe samostatných e- mailových objednávok a bude nad objem ceny dohodnutej za plnenie podľa bodu 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania, a ceny v zmysle cenovej ponuky zhotoviteľa uvedenej v prílohe (Príloha č. 1 SP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Cenová ponuka zhotoviteľa, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok – Zmluva o dielo.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1330328
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Martin (ID: 78087)
  • Zákazka: Zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin (ID: 525218)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 378340ad-e4e6-4180-9809-519eb9fe1a99
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Martin
  • IČO: 00316792
  • DIČ: 2020475424
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ranto@martin.sk
  • Telefónne číslo: 0915821032
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Martin)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5089
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PZ/01/2025
  • Názov: Zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin na základe cenovej ponuky zhotoviteľa a v súlade s popisom predmetu plnenia podľa bodu 3.3. a 3.4. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania (Príloha č. 2 SP). Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať prevádzku a údržbu verejného osvetlenia podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. vrátane zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia v zmysle uvedenej vyhlášky. Popis predmetu plnenia diela: Predmetom diela je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin, ktoré zahŕňajú elektroinštalačné práce súvisiace s údržbou a opravami verejného osvetlenia mesta Martin (ďalej len „VO“) v počte 5 922 ks svetelných bodov (okrem dodávky elektrickej energie) v nasledovnom rozsahu: - kontrolná priebežná činnosť funkčnosti osvetlenia (minimálne 1x týždenne), - zabezpečenie telefonickej pohotovosti pre prípad havárie dvomi odbornými zamestnancami, v pracovných dňoch v čase 1500 hod. do 600 hod. a v čase sobôt, nedieľ a sviatkov doma na telefóne, a to od nadobudnutia účinnosti zmluvy, - zisťovanie príčin porúch verejného osvetlenia (vrátane porúch káblových rozvodov) a ich odstránenie, - prijatie a riešenie porúch nahlásených cez poruchový systém DVO, montáž a demontáž prvkov VO pre postúpenie na reklamáciu - aktualizácia informácii v Pasport VO, zaznamenávanie evidovaných zmien a dopĺňanie in-formácii o nových prvkov prijatých do sústavy verejného osvetlenia - účasť na zmenových konaniach a technických prehliadkach pri rekonštrukcii sústavy verejného osvetlenia a budovaní jeho nových častí - odstraňovanie závad a vykonávanie havarijných opráv do 48 hodín od nahlásenia poruchy – v prípade, že nebude dohodnuté inak, - výmena poškodených tlmiviek, štartérov, výbojok pri poruchách VO, poškodenej elektro-výzbroje stožiarov (predovšetkým stožiarových svorkovníc s poistkou) a ostatných poškodených častí stožiarov a rozvádzačov (predovšetkým krytov elektrorozvodov a zámkov zabezpečujúcich zariadenia proti neoprávnenému vniknutiu), - výmena kompletných stožiarov VO a svietidiel, pri ich pádoch z titulu prehrdzavenia a pod. - práce na elektrorozvádzačoch (vrátane podružných rozvádzačov), a to predovšetkým: a) výmena ističov, poistkových odpínačov, poistiek, stykačov, prúdových chráničov a zásuviek, podružných elektromerov, prepínačov režimu prevádzky rozvádzačov VO, vnútorného osvetlenia rozvádzačov, b) kontrola funkčnosti digitálnych spínacích hodín a DCF antény, výmena digitálnych spínacích hodín a DCF antény pri poruche, výmena batérie, nastavenie správneho času zapínania a vypínania VO, c) kontrola funkčnosti regulátorov VO, LED diód na relé EKO mini a meraním napätia na výstupných svorkách, výmena časových relé EKO mini, stykačov a kompletných regulátorov VO pri poruche, d) kontrola vnútorného priestoru rozvádzačov, výmena zámku dverí, gumového tesnenia dverí, vyčistenie priestoru rozvádzača a káblového priestoru rozvádzača, oprava poškodených dverí rozvádzača, vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení, e) vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení. - čistenie svietidiel pri výmene výbojok, - výmena poškodených pätíc, - kontrola narušenia stožiara koróziou, hlavne pri bet. základe - pätke, - odčítavanie a odovzdávanie stavu fakturačných a podružných elektromerov objednávateľovi (alebo osobe určenej objednávateľom) 1 x mesačne, ku dňu podľa požiadavky objednávateľa, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti s dodávateľom elektrickej energie, podľa požiadavky dodávateľa elektrickej energie (predovšetkým sprístupnenie rozvádzačov pre odplombovanie a zaplombovanie, poskytnutie revíznych správ), - ohlasovanie každého zisteného cudzieho zásahu do stávajúcich rozvodov VO objednávateľovi e-mailom, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti (predovšetkým podávanie potrebných informácií) projektantom k rozširovaniu a opravám VO, - vypracovávanie potrebných vyjadrení k novej investičnej činnosti súvisiacej s rekonštrukciou VO /napr. územné konanie, stavebné konanie/, - vykonanie periodických odborných prehliadok a odborných skúšok (revízia) elektroinštalácie v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. Súčasťou všetkých prác zahrnutých v predmete plnenia diela je aj dodanie a dovoz potrebného materiálu, jeho výmena a likvidácia poškodených dielov, vrátane dopravy pracovníkov a použitia vysokozdvižnej plošiny. Uvedené práce a činnosti sú špecifikované v bode 3.3 článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania. Okrem predmetu plnenia diela uvedeného v bode 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania je zhotoviteľ oprávnený vykonávať pre objednávateľa aj ďalšie rekonštrukčné elektroinštalačné práce súvisiace s odstraňovaním káblových porúch a opravami VO, ktoré sú uvedené v cenovej ponuke zhotoviteľa (Príloha č. 1 SP), ktorá tvorí prílohu zmluvy. Tieto elektroinštalačné práce nie sú súčasťou predmetu plnenia diela, ale môžu byť súčasťou opravy diela v prípade požiadavky objednávateľa na ich vykonanie na základe osobitnej výzvy zo strany objednávateľa. Úhrada za tieto práce bude realizovaná na základe samostatných e- mailových objednávok a bude nad objem ceny dohodnutej za plnenie podľa bodu 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania, a ceny v zmysle cenovej ponuky zhotoviteľa uvedenej v prílohe (Príloha č. 1 SP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Cenová ponuka zhotoviteľa, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok – Zmluva o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 162 789.41
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Elektroinštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Martin
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, a teda: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky uvedenej v bode: - e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - f) doloženým čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PZ/01/2025
  • Názov : Zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin na základe cenovej ponuky zhotoviteľa a v súlade s popisom predmetu plnenia podľa bodu 3.3. a 3.4. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania (Príloha č. 2 SP). Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať prevádzku a údržbu verejného osvetlenia podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. vrátane zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia v zmysle uvedenej vyhlášky. Popis predmetu plnenia diela: Predmetom diela je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin, ktoré zahŕňajú elektroinštalačné práce súvisiace s údržbou a opravami verejného osvetlenia mesta Martin (ďalej len „VO“) v počte 5 922 ks svetelných bodov (okrem dodávky elektrickej energie) v nasledovnom rozsahu: - kontrolná priebežná činnosť funkčnosti osvetlenia (minimálne 1x týždenne), - zabezpečenie telefonickej pohotovosti pre prípad havárie dvomi odbornými zamestnancami, v pracovných dňoch v čase 1500 hod. do 600 hod. a v čase sobôt, nedieľ a sviatkov doma na telefóne, a to od nadobudnutia účinnosti zmluvy, - zisťovanie príčin porúch verejného osvetlenia (vrátane porúch káblových rozvodov) a ich odstránenie, - prijatie a riešenie porúch nahlásených cez poruchový systém DVO, montáž a demontáž prvkov VO pre postúpenie na reklamáciu - aktualizácia informácii v Pasport VO, zaznamenávanie evidovaných zmien a dopĺňanie in-formácii o nových prvkov prijatých do sústavy verejného osvetlenia - účasť na zmenových konaniach a technických prehliadkach pri rekonštrukcii sústavy verejného osvetlenia a budovaní jeho nových častí - odstraňovanie závad a vykonávanie havarijných opráv do 48 hodín od nahlásenia poruchy – v prípade, že nebude dohodnuté inak, - výmena poškodených tlmiviek, štartérov, výbojok pri poruchách VO, poškodenej elektro-výzbroje stožiarov (predovšetkým stožiarových svorkovníc s poistkou) a ostatných poškodených častí stožiarov a rozvádzačov (predovšetkým krytov elektrorozvodov a zámkov zabezpečujúcich zariadenia proti neoprávnenému vniknutiu), - výmena kompletných stožiarov VO a svietidiel, pri ich pádoch z titulu prehrdzavenia a pod. - práce na elektrorozvádzačoch (vrátane podružných rozvádzačov), a to predovšetkým: a) výmena ističov, poistkových odpínačov, poistiek, stykačov, prúdových chráničov a zásuviek, podružných elektromerov, prepínačov režimu prevádzky rozvádzačov VO, vnútorného osvetlenia rozvádzačov, b) kontrola funkčnosti digitálnych spínacích hodín a DCF antény, výmena digitálnych spínacích hodín a DCF antény pri poruche, výmena batérie, nastavenie správneho času zapínania a vypínania VO, c) kontrola funkčnosti regulátorov VO, LED diód na relé EKO mini a meraním napätia na výstupných svorkách, výmena časových relé EKO mini, stykačov a kompletných regulátorov VO pri poruche, d) kontrola vnútorného priestoru rozvádzačov, výmena zámku dverí, gumového tesnenia dverí, vyčistenie priestoru rozvádzača a káblového priestoru rozvádzača, oprava poškodených dverí rozvádzača, vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení, e) vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení. - čistenie svietidiel pri výmene výbojok, - výmena poškodených pätíc, - kontrola narušenia stožiara koróziou, hlavne pri bet. základe - pätke, - odčítavanie a odovzdávanie stavu fakturačných a podružných elektromerov objednávateľovi (alebo osobe určenej objednávateľom) 1 x mesačne, ku dňu podľa požiadavky objednávateľa, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti s dodávateľom elektrickej energie, podľa požiadavky dodávateľa elektrickej energie (predovšetkým sprístupnenie rozvádzačov pre odplombovanie a zaplombovanie, poskytnutie revíznych správ), - ohlasovanie každého zisteného cudzieho zásahu do stávajúcich rozvodov VO objednávateľovi e-mailom, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti (predovšetkým podávanie potrebných informácií) projektantom k rozširovaniu a opravám VO, - vypracovávanie potrebných vyjadrení k novej investičnej činnosti súvisiacej s rekonštrukciou VO /napr. územné konanie, stavebné konanie/, - vykonanie periodických odborných prehliadok a odborných skúšok (revízia) elektroinštalácie v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. Súčasťou všetkých prác zahrnutých v predmete plnenia diela je aj dodanie a dovoz potrebného materiálu, jeho výmena a likvidácia poškodených dielov, vrátane dopravy pracovníkov a použitia vysokozdvižnej plošiny. Uvedené práce a činnosti sú špecifikované v bode 3.3 článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania. Okrem predmetu plnenia diela uvedeného v bode 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania je zhotoviteľ oprávnený vykonávať pre objednávateľa aj ďalšie rekonštrukčné elektroinštalačné práce súvisiace s odstraňovaním káblových porúch a opravami VO, ktoré sú uvedené v cenovej ponuke zhotoviteľa (Príloha č. 1 SP), ktorá tvorí prílohu zmluvy. Tieto elektroinštalačné práce nie sú súčasťou predmetu plnenia diela, ale môžu byť súčasťou opravy diela v prípade požiadavky objednávateľa na ich vykonanie na základe osobitnej výzvy zo strany objednávateľa. Úhrada za tieto práce bude realizovaná na základe samostatných e- mailových objednávok a bude nad objem ceny dohodnutej za plnenie podľa bodu 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania, a ceny v zmysle cenovej ponuky zhotoviteľa uvedenej v prílohe (Príloha č. 1 SP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Cenová ponuka zhotoviteľa, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok – Zmluva o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Elektroinštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov bude najnižšia navrhovaná cena za predmet zákazky uvedený v bode 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov bude najnižšia navrhovaná cena za predmet zákazky uvedený v bode 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:05
  • Miesto otvárania ponúk: MsÚ Martin, Nám. S.H. Vajanského 1, 036 49 Martin, kanc. č. 429.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525218
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525218
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO.