1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Dodanie medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v tlakových fľašiach a do zásobníkov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: UNLP-2025-03-NZ
- Názov : Dodanie medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v tlakových fľašiach a do zásobníkov
- Opis: Predmetom zákazky pre časť č. I. je: a) nákup a dodanie medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v oceľových tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách vo vlastníctve uchádzača (predávajúceho), vrátane ich prenájmu na nevyhnutnú dobu počas uzatvorenia zmluvného vzťahu. Uchádzač zabezpečí všetky služby súvisiace s dodaním tlakových a iných tlakových fliaš, t.j. doprava z miesta a do miesta dodania, v súvislosti s dopravou do a z miesta je uchádzač povinný vykonávať činnosti a poskytovať služby súvisiace s prepravou nebezpečného materiálu, za ktorý mu prináleží poplatok ADR (ak je to relevantné), vykládka v mieste určenia a ich naloženie a všetky ostatné služby, ktoré sú nevyhnutné k riadnemu dodaniu. b) nájom zásobníkov plynu na nevyhnutne potrebnú dobu počas uzatvorenia zmluvného vzťahu. Dodanie a inštalácia zásobníkov plynu na kvapalný medicinálny kyslík, vrátane odparovačov, v mieste plnenia a ich pripojenie na existujúce tlakové rozvody, vrátane ich prenájmu počas uzatvorenia zmluvného vzťahu, vrátane služieb spojených ich inštaláciou a prevádzkou (schválenie spôsobilosti k použitiu, pravidelné vykonávanie tlakových skúšok a revízií a pod.), ich udržiavaním v prevádzkyschopnom stave v zmysle platnej legislatívy a platných právnych predpisov na území Slovenskej republiky, vrátane odstránenia všetkých ohlásených vád, pravidelnej kontroly (pri každom plnení je uchádzač povinný uskutočniť vizuálnu kontrolu plneného zariadenia), vyškolenia obslužného personálu verejného obstarávateľa počas odovzdania zásobníkov a počas trvania RD, výkon aplikačného technika a všetky ostatné služby, ktoré sú spojené s dodaním. Uchádzač nainštaluje zásobníky za plnej prevádzky pracovísk verejného obstarávateľa na miesta, kde sú aktuálne nainštalované zásobovacie zariadenia, ktoré má verejný obstarávateľ v prenájme. Verejný obstarávateľ bude súčinný a zabezpečí odstránenie aktuálne používaných zásobovacích zariadení v súlade s platnou zmluvou o prenájme, c) dodanie plynov kvapalného medicinálneho kyslíka do zásobníkov plynu (nádrží) za týmto účelom prenajatých uchádzačom (predávajúcim) verejnému obstarávateľovi (kupujúcemu). Bližšia špecifikácia je uvedená v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 701 321.90
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Lekárske plyny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 24110000, 24111100, 24111300, 24111800, 24112100, 24113000, 24321115, 44611100, 44611110, 44612000, 44612100, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43, 041 90 Košice
- Ulica: Tr. SNP 1, 040 11 Košice
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti B. Podmienky účasti uchádzačov, bod 3.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 03.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 12:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v čase a na mieste uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk bude v súlade s § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejné. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Rastislavova 43, 041 90 Košice
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/63071/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525057
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady vrátane príloh
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Dodanie kvapalného dusíka
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: UNLP-2025-03-NZ
- Názov : Dodanie kvapalného dusíka
- Opis: Predmetom zákazky v časti II. predmetu zákazky je nákup a dodanie kvapalného dusíka vrátane dopravy a ostatných služieb súvisiacich s jeho dodávkou pre potreby Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice, v nasledovnom rozsahu: a) dodanie kvapalného dusíka do dewarových nádob, ktoré sú vlastníctvom verejného obstarávateľa, pracovisko - Združená tkanivová banka (ďalej len "ZTB"), nachádzajúca sa na pracovisku Rastislavova 43, 041 90 Košice b) dodanie prečerpávaním na dermatovenerologických ambulanciách nachádzajúcich sa na pracoviskách Rastislavova 43, 04190 Košice a pracovisku Tr. SNP 1, 040 11 Košice. Kvapalný dusík bude dodávaný vhodným dopravným prostriedkom na pracoviská verejného obstarávateľa nasledovne: a) dovozom na miesta prečerpávania, kde sa bude cez plniace zariadenie kvapalný dusík napĺňať do dewarových nádob. Bližšia špecifikácia je uvedená v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 120 020.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Lekárske plyny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 24110000, 24111000, 24111100, 24111300, 24111800, 24112100, 24321115, 44611100, 44611110, 44612000, 44612100, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43, 041 90 Košice
- Ulica: Tr. SNP 1, 040 11 Košice
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti B. Podmienky účasti uchádzačov, bod 3.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH pre časť č. II.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH pre časť II. predmetu zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 03.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 12:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v čase a na mieste uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk bude v súlade s § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejné. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Rastislavova 43, 041 90 Košice
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/63071/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525057
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady vrátane príloh
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)