1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 1. Časť: Vytvorenie športovo-rekreačnej zóny v obci Ulič - Hlavné športové a rekreačné objekty
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : 1. Časť: Vytvorenie športovo-rekreačnej zóny v obci Ulič - Hlavné športové a rekreačné objekty
- Opis: Predmetom je výber zhotoviteľa projektu: VYTVORENIE ŠPORTOVO – REKREAČNEJ ZÓNY V OBCI ULIČ, pre 1. Časť: Vytvorenie športovo-rekreačnej zóny v obci Ulič - Hlavné športové a rekreačné objekty, Objektová skladba: SO 01 Vstupná brána SO 02 Altánok s premostením SO 04 Petang SO 05 Šachové ihrisko SO 06 Plážový volejbal SO 07 Altánok SO 08 Minigolf SO 09 Altánok s mólom SO 10 Mobiliár SO 11 Altánok SO 11.1 Altánok SO 13 Stodola s vežou SO 13.2 Elektroinštalácia a bleskozvod SO 13.3 Zdravotechnika SO 15 Multifinkčné ihrisko SO 16.2 Chodníky SO 17 Odberné elektrické zariadenie SO 18 Vodovod a kanalizačná prípojka SO 18.1 Vodovodná prípojka SO 18.2 Splašková kanalizačná prípojka SO 19 Verejné osvetlenie Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 834 561.05
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45212200, 45233161, 45422000, 45315100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada za iné materiály používa odpad. Táto požiadavka sa uplatní na odpady uvedené v skupine číslo 17 Katalógu odpadov okrem nebezpečných odpadov a odpadu pod katalógovým číslom 17 05 04. Najmenej 70% (objemu) všetkých výrobkov z dreva použitých pri renovácii konštrukcií, opláštenia a povrchových úprav bude z recyklovaných / opätovne použitých alebo pochádzajúcich z trvalo udržateľných lesov, ako sú certifikované certifikačnými auditmi tretích strán vykonávanými akreditovanými certifikačnými orgánmi, napr. normy FSC / PEFC alebo ekvivalentné normy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: SO 01 Vstupná brána: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 651/1, okres Snina SO 02 Altánok s premostením: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/3, 652/4, okres Snina SO 04 Petang a SO 05 Šachové ihrisko: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/3, 652/4, okres Snina SO 06 Plážový volejbal: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/6, 652/7, okres Snina SO 07 Altánok : k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/6, 652/7 okres Snina SO 08 Minigolf: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/7, 652/8, 652/9, okres Snina SO 09 Altánok s mólom: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/9, okres Snina SO 10 Mobiliár: k. ú. ULIČ, Zóna 1 + Zóna 2, okres Snina SO 11 Altánok : k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 658, 874/1, okres Snina SO 13 Stodola s vežou : k.ú. ULIČ, parc. č. CKN 874/1, okres Snina SO 15 Multifinkčné ihrisko: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 874/1, okres Snina SO 16.2 Chodníky: k. ú. ULIČ, Zóna 1 + Zóna 2, okres Snina SO 17 Odberné elektrické zariadenie: k.ú. ULIČ, parc. č. CKN 874/1, okres Snina SO 18 Vodovod a kanalizačná prípojka : k.ú. ULIČ, parc. č. CKN 874/1, okres Snina SO 19 Verejné osvetlenie: k.ú. ULIČ
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve verejný obstarávateľ všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na účasť v procese elektronickej aukcie (ďalej aj ako „evoAukcia“) a neboli vylúčené. verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom systému EVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu. Základné informácie týkajúce sa realizácie evoAukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v „Príručke Záujemca/Uchádzač - elektronická aukcia“. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky pre časť č. 1. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH . Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidiel aukcie.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a z Programu Slovensko, Regionálna integrovaná územná stratégia ( RIUS). Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ bude u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou, táto osoba sa musí podieľať na plnení zákazky. 6. Verejný obstarávateľ pri preukazovaní podmienky účasti § 33 ods. 1 písm. a) a § 33 ods. 1 písm. d) finančného a ekonomického postavenia vylučuje využitie kapacít iných osôb, t.j. nepripúšťa preukazovanie splnenia podmienok prostredníctvom inej osoby. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží: a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. b) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona
- Opis podmienky účasti: chádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 1.500.000 Eur bez DPH . Verejný obstarávateľ súčasne vyžaduje, aby uchádzač v súlade s podmienkami uvedenými v tomto bode disponoval priemerným ukazovateľom INDEXu N05 vyšším ako 0,9 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za posledné tri ukončené hospodárske roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za ukončené 2 hospodárske roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ INDEX N05 musí byť vyšší ako 0,9. Uchádzač splnenie tejto podmienky preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia s uvedením ukazovateľa INDEXu N05 a jeho podrobným výpočtom. viac z kapacitných dôvodov uvedené v súťažných podkladoch. Viac v súťažných podkladoch
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b), g), h), j), l) v súvislosti s § 36 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: V súlade s §38 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525258 Minimálna požadovaná úroveň: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zaslania výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania). Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemná stavba) s rozpočtovým nákladom minimálne jednej zákazky v minimálnej hodnote zákazky 150.000 EUR bez DPH (slovom: jednostopäťdesiat EUR bez DPH) za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. viac v SP 2. k § 34 ods. 1 písm. g) 2.1 Kľúčový odborník č. 1 - Stavbyvedúci Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci za pozemné stavby). Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v členskom štáte (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch. 2.2 Kľúčový odborník č. 2 - Autorizovaný bezpečnostný technik Uchádzač za účelom preukázania splnenia podmienky účasti predloží platné osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika vydané Národným Inšpektorátom práce resp. iný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. 2.3 Kľúčový odborník č. 3 - Elektrotechnik min. jeden elektrotechnik s príslušným dokladom na riadenie činnosti alebo prevádzky v zmysle platných právnych predpisov pre elektrické zariadenie v rozsahu: oprava a údržba EZ do 1 000V vrátane bleskozvodov) vydané oprávnenou autoritou resp. iný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. 2.4 Kľúčový odborník č. 4 – Klampiar – min. 3 roky odborných skúseností s realizáciou klampiarskych prác; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, - fotokópia platného dokladu o vzdelaní v učebnom odbore klampiar, pričom túto skutočnosť preukazuje uchádzač výučným listom alebo ekvivalentným dokladom podľa legislatívy pôvodu kľúčového odborníka. 2.5 Kľúčový odborník č. 5 - Tesár – min. 3 roky odborných skúseností s realizáciou tesárskych prác; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, - fotokópia platného dokladu o vzdelaní v učebnom odbore tesár, pričom túto skutočnosť preukazuje uchádzač výučným listom alebo ekvivalentným dokladom podľa legislatívy pôvodu kľúčového odborníka. 2.6 Kľúčový odborník č. 6 – Geodet min. jeden oprávnený geodet s príslušným oprávnením v zmysle platných právnych predpisov, (Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na základe Oprávnenia vydaného NR SR č. 216/1995 Z.z. o zapísaní v zozname členov Komory geodetov a kartografov ako Autorizovaný geodet a kartograf, resp. iný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu 3. k § 34 ods. 1 písm. h) Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. 4. k § 34 ods. 1 písm. j) Uchádzač predloží technické listy, skladové karty resp. iné doklady preukazujúc dispozíciu minimálne: - 1 x nákladné vozidlo min. EURO6 - 1 x Vibračná doska - 1 x Valec - 1 x rýpadlo - 1 x nakladač Uchádzač v zoznam predmetného vybavenia uvedie minimálne výrobcu, výrobné číslo, vlastníka a fotografie/opis predmetného stroja a doklady, ktorými preukazuje disponibilitu (napr. kúpna zmluva, nájomná zmluva). 5.k § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 1 v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny (danej časti zákazky) v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 1 v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Ulič)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 54 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Obecný úrad Ulič, Ulič 89, 067 67 Ulič
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške pre časť č. 1 vo výške 22.000,- EUR (slovom: dvadsaťdvatisíc EUR). Informácie o spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 10 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 31.1.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 31.11.2025
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525258
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525258
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
5.1.2 Časť
- Názov: 2. Časť: Vytvorenie športovo-rekreačnej zóny v obci Ulič - zelené zásahy, revitalizácia
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : 2. Časť: Vytvorenie športovo-rekreačnej zóny v obci Ulič - zelené zásahy, revitalizácia
- Opis: Predmetom je výber zhotoviteľa projektu: VYTVORENIE ŠPORTOVO – REKREAČNEJ ZÓNY V OBCI ULIČ, pre 2. Časť: Vytvorenie športovo-rekreačnej zóny v obci Ulič - zelené zásahy, revitalizácia, Objektová skladba: Objektová skladba: SO 03 Dažďová záhrada SO 20 Revitalizácia zelene Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 33 852.29
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45112711, 45112700, 45112300
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada za iné materiály používa odpad. Táto požiadavka sa uplatní na odpady uvedené v skupine číslo 17 Katalógu odpadov okrem nebezpečných odpadov a odpadu pod katalógovým číslom 17 05 04. Najmenej 70% (objemu) všetkých výrobkov z dreva použitých pri renovácii konštrukcií, opláštenia a povrchových úprav bude z recyklovaných / opätovne použitých alebo pochádzajúcich z trvalo udržateľných lesov, ako sú certifikované certifikačnými auditmi tretích strán vykonávanými akreditovanými certifikačnými orgánmi, napr. normy FSC / PEFC alebo ekvivalentné normy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: SO 03 Dažďová záhrada: k. ú. ULIČ, parc. č. CKN 652/3, 652/9 okres Snina SO 20 Revitalizácia zelene: k. ú. ULIČ, Zóna 1 + Zóna 2, okres Snina
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve verejný obstarávateľ všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na účasť v procese elektronickej aukcie (ďalej aj ako „evoAukcia“) a neboli vylúčené. verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom systému EVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu. Základné informácie týkajúce sa realizácie evoAukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v „Príručke Záujemca/Uchádzač - elektronická aukcia“. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky pre časť č. 2. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH . Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidiel aukcie.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a z Programu Slovensko, Regionálna integrovaná územná stratégia ( RIUS). Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ bude u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou, táto osoba sa musí podieľať na plnení zákazky. 6. Verejný obstarávateľ pri preukazovaní podmienky účasti § 33 ods. 1 písm. a) a § 33 ods. 1 písm. d) finančného a ekonomického postavenia vylučuje využitie kapacít iných osôb, t.j. nepripúšťa preukazovanie splnenia podmienok prostredníctvom inej osoby. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží: a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. b) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 1.500.000 Eur bez DPH . Verejný obstarávateľ súčasne vyžaduje, aby uchádzač v súlade s podmienkami uvedenými v tomto bode disponoval priemerným ukazovateľom INDEXu N05 vyšším ako 0,9 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za posledné tri ukončené hospodárske roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za ukončené 2 hospodárske roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ INDEX N05 musí byť vyšší ako 0,9. Uchádzač splnenie tejto podmienky preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia s uvedením ukazovateľa INDEXu N05 a jeho podrobným výpočtom. viac z kapacitných dôvodov uvedené v súťažných podkladoch. Viac v súťažných podkladoch
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) a l) ZVO
- Opis podmienky účasti: 1. k § 34 ods. 1 písm. h) v súlade s § 36 ZVO Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. 2.k § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 2 v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny (danej časti zákazky) v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 2 v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Ulič)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 54 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Obecný úrad Ulič, Ulič 89, 067 67 Ulič
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške pre časť č. 2 vo výške 700,- EUR (slovom: sedemsto EUR). Informácie o spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 10 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 31.1.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 31.11.2025
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525258
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525258
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO