Informácie
Názov zákazky:
Revitalizácia areálu Základnej školy s materskou školou J. V. Dolinského v Martine
Kód zákazky:
PZ/02/2025
Kód oznámenia:
1471 - WYP
Postup:
Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh:
Stavebné práce
Predpokladaná hodnota:
386 014,18 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
18.2.2025 08:00
Vyhlásenie:
22.1.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS:
SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania:
Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je vykonať na vlastné náklady a nebezpečenstvo, riadne a včas pre objednávateľa dielo ,,Revitalizácia areálu Základnej školy s materskou školou J. V. Dolinského v Martine“ a to podľa projektovej dokumentácie vypracovanej ArchitektiSKA, s.r.o., Medňanského 11039/50-508, 036 01 Martin, v rozsahu stavebných prác a dodávok špecifikovaných vo výkaze výmer a podľa podmienok uvedených v rozhodnutí o využití územia č. SSÚ-2883/2023-UR zo dňa 04.04.2024 vydanom spoločným stavebným úradom obec Košťany nad Turcom, ktoré nadobudlo právoplatnosť 24.4.2024, vrátane všetkých podmienok vyplývajúcich z vyjadrení a stanovísk príslušných dotknutých orgánov uvedených v rozhodnutí o využití územia, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiada-viek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Zhotoviteľ vykoná dielo na pozemkoch registra C-KN parcelné číslo 1337/35, 1337/169 a 1337/172, ktoré sú vo výlučnom vlastníctve objednávateľa, zapísaných na liste vlastníctva číslo 1710, pre katastrálne územie Priekopa, obec Martin, okres Martin. Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: SO-01 Atletický ovál s futbalovým ihriskom • Práce a dodávky HSV • Práce a dodávky PSV SO-02 Športovo oddychová zóna • Práce a dodávky HSV • Práce a dodávky PSV SO-03 Herné, workout, fitness prvky a mobiliár • Práce a dodávky HSV Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: • vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím vykonávania diela na mieste vykonania diela, • odvoz a likvidácia odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, • čistenie okolia miesta diela počas vykonávania diela a po ukončení realizácie diela, • geodetické zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme, • porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté, • označenie staveniska s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkoch výstavby; • náklady na zabezpečenie okolia miesta diela, • dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpečenie staveniska, • dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov. Pri realizácii odborných profesií zabezpečí zhotoviteľ vzájomnú koordináciu, tak aby bola zabezpečená plynulosť prác. Práce sú podrobnejšie špecifikované v projekte stavby spracovanej ArchitektiSKA, s.r.o., Medňanského 11039/50-508, 036 01 Martin. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Projektovej dokumentácií, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok a v Prílohe č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálov a výrobkov ostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Všetky konkrétne názvy a špecifikácie stavebných materiálov, výrobkov a zariadení uvedených v predmetnej dokumentácií sú špecifikované ako príklad referenčných vlastností a kvality. Zámena resp. nahradenie za produkty iných značiek a výrobcov je možné, avšak len za kvalitatívne a vlastnosťami zhodnými produktami alebo minimálne takými ako je kvalita a vlastnosti referenčných produktov uvedených v dokumentácií.