Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému AGIS

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému AGIS
Kód zákazky: 520176
Kód oznámenia: 1805 - MUS
Postup: Užšia súťaž
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72260000-5
Ostatné CPV: 72322000-8
72330000-2
Predpokladaná hodnota: 4 619 460,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 27.1.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Hraničná
81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hraničná Bratislava - mestská časť Ružinov 81526 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podpory, prevádzky a rozvoj informačného agendového systému (AGIS), zabezpečenie opráv chýb a vývoj podľa požiadaviek Objednávateľa. Účelom je zabezpečenie vykonávania úkonov vo forme poskytovaných služieb smerujúcich k bezproblémovému užívaniu a rozvoju IS na základe požiadaviek objednávateľa. Prevádzka, údržba a rozvoj IS AGIS sa v súlade s platnou legislatívou poskytujú pre aplikáciu, ktorej súčasťou sú nasledujúce moduly: AGIS-MFR - Modul finančného riadenia (MFR) - určený pre: • vstup platobných príkazov predložených sekciou projektových podpôr a štátnej pomoci, sekciou priamych podpôr a sekciou organizácie trhu; • pre kontrolu a riadenie platieb, administráciu a započítavanie nezrovnalostí a vrátených finančných prostriedkov, generovanie prehľadov pre spracovanie a kontrolu údajov „x – tabuľky“ v rámci Programu rozvoja vidieka a Európskeho poľnohospodárskeho záručného fondu a zabezpečuje prepojenie a • prenos účtovných informácií na Informačný systém účtovníctva fondov (ISUF), AGIS-PRV - určený na: • spracovanie archívnych údajov. AGIS-SOT - určený na: • riadenie a administráciu trhových opatrení a obchodných mechanizmov Spoločných organizácií trhu (SOT) v rámci činností Platobnej agentúry v poľnohospodárstve a • na administráciu a vykazovanie platieb v poľnohospodárskych komoditách SOT, ktoré sú financované v rámci záručnej sekcie Európskeho poľnohospodárskeho orientačného a záručného fondu Európskej komisie (EZOZF). AGIS-ŠP, určený na: • administráciu projektov a administráciu vykazovania platieb v rámci Štátnej pomoci (ŠP), AGIS rozhrania: • rozhranie AGIS - MFR a produkčné systémy PPA, ktoré fungujú ako webové služby pre prenos informácií o platbách medzi AGIS - MFR a systémami: o IACS o AGIS - SOT o AGIS - Sklady (intervencie) a o AGIS - ŠP • rozhranie AGIS - MFR a externým systémom ISUF (Informačný systém pre účtovníctvo fondov), • rozhranie AGIS - sklady, ktorý zaisťuje pre AGIS - SOT evidenciu skladových zásob pre modul Intervenčné skladovanie. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1334651
1. Základné údaje
  • Organizácia: Pôdohospodárska platobná agentúra (ID: 3285)
  • Zákazka: Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému AGIS (ID: 520176)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: b1f8a34f-60f5-4d78-b54d-1f67201394d9
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9f1553da-b677-4c97-a13f-152457aa8233
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Pôdohospodárska platobná agentúra
  • IČO: 30794323
  • DIČ: 2021781630
  • Adresa
  • Ulica: Hraničná
  • Číslo: 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 81526
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: andrej.kramar@apa.sk
  • Telefónne číslo: +421918612766
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8828
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 520176
  • Názov: Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému AGIS
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podpory, prevádzky a rozvoj informačného agendového systému (AGIS), zabezpečenie opráv chýb a vývoj podľa požiadaviek Objednávateľa. Účelom je zabezpečenie vykonávania úkonov vo forme poskytovaných služieb smerujúcich k bezproblémovému užívaniu a rozvoju IS na základe požiadaviek objednávateľa. Prevádzka, údržba a rozvoj IS AGIS sa v súlade s platnou legislatívou poskytujú pre aplikáciu, ktorej súčasťou sú nasledujúce moduly: AGIS-MFR - Modul finančného riadenia (MFR) - určený pre: • vstup platobných príkazov predložených sekciou projektových podpôr a štátnej pomoci, sekciou priamych podpôr a sekciou organizácie trhu; • pre kontrolu a riadenie platieb, administráciu a započítavanie nezrovnalostí a vrátených finančných prostriedkov, generovanie prehľadov pre spracovanie a kontrolu údajov „x – tabuľky“ v rámci Programu rozvoja vidieka a Európskeho poľnohospodárskeho záručného fondu a zabezpečuje prepojenie a • prenos účtovných informácií na Informačný systém účtovníctva fondov (ISUF), AGIS-PRV - určený na: • spracovanie archívnych údajov. AGIS-SOT - určený na: • riadenie a administráciu trhových opatrení a obchodných mechanizmov Spoločných organizácií trhu (SOT) v rámci činností Platobnej agentúry v poľnohospodárstve a • na administráciu a vykazovanie platieb v poľnohospodárskych komoditách SOT, ktoré sú financované v rámci záručnej sekcie Európskeho poľnohospodárskeho orientačného a záručného fondu Európskej komisie (EZOZF). AGIS-ŠP, určený na: • administráciu projektov a administráciu vykazovania platieb v rámci Štátnej pomoci (ŠP), AGIS rozhrania: • rozhranie AGIS - MFR a produkčné systémy PPA, ktoré fungujú ako webové služby pre prenos informácií o platbách medzi AGIS - MFR a systémami: o IACS o AGIS - SOT o AGIS - Sklady (intervencie) a o AGIS - ŠP • rozhranie AGIS - MFR a externým systémom ISUF (Informačný systém pre účtovníctvo fondov), • rozhranie AGIS - sklady, ktorý zaisťuje pre AGIS - SOT evidenciu skladových zásob pre modul Intervenčné skladovanie. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 619 460
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby súvisiace so softvérom
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72322000, 72330000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hraničná 12
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 815 26
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému AGIS
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 520176
  • Názov : Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému AGIS
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podpory, prevádzky a rozvoj informačného agendového systému (AGIS), zabezpečenie opráv chýb a vývoj podľa požiadaviek Objednávateľa. Účelom je zabezpečenie vykonávania úkonov vo forme poskytovaných služieb smerujúcich k bezproblémovému užívaniu a rozvoju IS na základe požiadaviek objednávateľa. Prevádzka, údržba a rozvoj IS AGIS sa v súlade s platnou legislatívou poskytujú pre aplikáciu, ktorej súčasťou sú nasledujúce moduly: AGIS-MFR - Modul finančného riadenia (MFR) - určený pre: • vstup platobných príkazov predložených sekciou projektových podpôr a štátnej pomoci, sekciou priamych podpôr a sekciou organizácie trhu; • pre kontrolu a riadenie platieb, administráciu a započítavanie nezrovnalostí a vrátených finančných prostriedkov, generovanie prehľadov pre spracovanie a kontrolu údajov „x – tabuľky“ v rámci Programu rozvoja vidieka a Európskeho poľnohospodárskeho záručného fondu a zabezpečuje prepojenie a • prenos účtovných informácií na Informačný systém účtovníctva fondov (ISUF), AGIS-PRV - určený na: • spracovanie archívnych údajov. AGIS-SOT - určený na: • riadenie a administráciu trhových opatrení a obchodných mechanizmov Spoločných organizácií trhu (SOT) v rámci činností Platobnej agentúry v poľnohospodárstve a • na administráciu a vykazovanie platieb v poľnohospodárskych komoditách SOT, ktoré sú financované v rámci záručnej sekcie Európskeho poľnohospodárskeho orientačného a záručného fondu Európskej komisie (EZOZF). AGIS-ŠP, určený na: • administráciu projektov a administráciu vykazovania platieb v rámci Štátnej pomoci (ŠP), AGIS rozhrania: • rozhranie AGIS - MFR a produkčné systémy PPA, ktoré fungujú ako webové služby pre prenos informácií o platbách medzi AGIS - MFR a systémami: o IACS o AGIS - SOT o AGIS - Sklady (intervencie) a o AGIS - ŠP • rozhranie AGIS - MFR a externým systémom ISUF (Informačný systém pre účtovníctvo fondov), • rozhranie AGIS - sklady, ktorý zaisťuje pre AGIS - SOT evidenciu skladových zásob pre modul Intervenčné skladovanie. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 619 460
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby súvisiace so softvérom
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72322000, 72330000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hraničná 12
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 815 26
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Upresnenie trvania Rámcovej dohody: Rámcová dohoda sa uzatvorí a) na dobu určitú, a to na 24 mesiacov od dňa účinnosti Rámcovej dohody, s možnosťou predĺženia zmluvy o 12 mesiacov formou opcie, resp. b) do vyčerpania Celkovej ceny v zmysle čl. 7 bod 7.1 Zmluvy a to v závislosti od toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. 2. Výzvu na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ súčasne pošle len vybraným záujemcom, ktorí spĺňajú podmienky účasti. V rámci toho istého postupu verejný obstarávateľ nesmie vyzvať na predloženie ponuky toho, kto nepožiadal o účasť. Ponuku môže predložiť len záujemca, ktorého verejný obstarávateľ vyzval na predloženie ponuky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Iné
  • Opis podmienky účasti: 1. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 Zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 Zákona a § 32 ods. 7 a ods. 8 Zákona. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 Zákona. 2. Podľa § 37 ods. 3 Zákona skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto Verejnom obstarávaní ust. § 10 ods. 4 Zákona. 4. Záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spôsobom podľa § 34 ods. 3 Zákona. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g), ods. 7 a ods. 8 Zákona a podľa § 10 ods. 4 Zákona (nesmie mať sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike); oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne poskytovať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. V takom prípade vždy vyplní časti I. až III. a VI. JED-u. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť len oddiel ? v časti IV. JED-u.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona
  • Opis podmienky účasti: Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Z predložených dokladov musí byť preukázané, že záujemca realizoval: 1. minimálne 1 (jeden) projekt vytvorenia alebo rozšírenia informačného systému vo výške minimálne 1 000 000 EUR bez DPH, ktorého predmetom boli: o analýza, návrh riešenia, vývoj, testovanie a nasadenie informačného systému, prostredníctvom ktorého sa dáta centrálne evidujú a spravujú, o informačný systém sprístupňuje dáta skupine interných a externých používateľov v minimálnom počte 5 000 (päťtisíc) registrovaných používateľov. 2. minimálne 1 (jeden) projekt vytvorenia alebo rozšírenia informačného systému, ktorého súčasťou boli: o služby komplexnej systémovej integrácie informačného systému na aspoň 5 (päť) informačných systémov, pričom získané dáta z integrovaných systémov boli použité pre účely automatického vyhodnocovania dát. 3. minimálne 1 (jedna) referencia na poskytovanie služieb, ktorých predmetom bola podpora, údržba a rozvoj informačného systému, ktorého súčasťou bolo: o riadenie a poskytovanie služieb a činností ServiceDesk-u (Helpdesk-u) alebo o Informačného systému na poskytovanie servisných služieb: zber a evidencia incidentov/problémov, identifikácia incidentu/problému a jeho analýza, riešenie incidentu/problému, poskytovanie konzultácii o incidentoch/problémoch. 4. minimálne 1 (jedna) referencia na poskytovanie služieb, ktorých predmetom bola podpora, údržba a rozvoj informačného systému: o napísaného v jazyku Java, o v operačnom systéme Linux, o v databázovom prostredí Oracle. 5. minimálne 1 (jedna) referencia na poskytovanie služieb, ktorých predmetom bola podpora, údržba a rozvoj informačného systému prevádzkovaného v o dátovom centre alebo o cloude. 6. minimálne 1 (jeden) projekt, ktorého súčasťou boli: o služby technickej podpory a údržby informačného systému, v ktorom sa spracúvajú dáta finančného charakteru, obsahuje evidenciu subjektov, je sprístupnený skupine interných aj externých používateľov v minimálnom počte 5 000 (päťtisíc) registrovaných používateľov, pričom informačný systém zabezpečuje výmenu údajov s minimálne 5 (päť) informačnými systémami tretích strán, pričom podpora je poskytovaná minimálne vo výške 750 000 EUR bez DPH. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania diela, deň zdaniteľného plnenia, ...). Ak uchádzač má potvrdené referencie v inej mene ako EUR, súčasťou takejto referencie musí byť aj prepočet inej meny na EUR podľa platného kurzu Európskej centrálnej banky. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov a/alebo rozsah poskytnutých služieb spadajúcich do rozhodného obdobia.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona
  • Opis podmienky účasti: Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 Zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca preukáže splnenie podmienky účasti predložením: 1. certifikátu záujemcu na systém manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie manažérstva kvality spôsobom podľa § 35 Zákona; 2. certifikátu záujemcu na systém manažérstva služieb podľa normy ISO/IEC 20000-1, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie manažérstva služieb spôsobom podľa § 35 Zákona; 3. certifikátu záujemcu na systém manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie manažérstva informačnej bezpečnosti spôsobom podľa § 35 Zákona; 4. certifikátu záujemcu na systém manažérstva kvality v projektoch podľa normy ISO 10006.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa 34 ods. 1 písm. g) Zákona
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedné osoby č. 1 a č. 9 majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na poskytnutie služieb, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje zodpovedných osôb: 1. Projektový manažér • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe v oblasti projektového riadenia IT projektov; • minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti s riadením projektov v pozícii projektový manažér v oblasti realizácie informačných systémov zameraných na analýzu, vývoj a implementáciu softvérového riešenia a expert riadil aspoň v jednom prípade tím projektu, ktorého hodnota bola minimálne vo výške 2 500 000 Eur bez DPH; • získaný a platný certifikát na preukázanie odbornej spôsobilosti pre riadenie projektov: o napr. PRINCE 2 Practitioner, IPMA B, PMI, PMP alebo obdobný certifikát alebo o ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. 2. Hlavný SW analytik • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe v oblasti analýzy informačných systémov; • minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti zamerané na analýzu, návrh a implementáciu informačných systémov, ktorých súčasťou bolo aj generovanie dokumentácie; • získaný a platný certifikát: o OMG-Certified UML (Unified Modeling Language) Advanced alebo o ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. 3. Hlavný vývojár • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe v oblasti programovania informačných systémov; • minimálne 3 (tri) úspešne zvládnuté integrácie informačného systému iné informačné systémy; • minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti v oblasti programovania informačných systémov, v rámci ktorých boli využité niektoré z technológií: o Jetty alebo Tomcat alebo JBoss; o Elastic Search alebo Apache SOLR; o Kibana; o Git; o Maven; o PostgreSQL alebo ekvivalentné, o a využitý jazyk: Java. 4. Hlavný tester • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe v oblasti testovania informačných systémov; • minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti v oblasti testovania informačných systémov; • platný certifikát ISTQB úrovne Advanced alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. 5. Špecialista na integrácie informačných systémov • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe v oblasti návrhu integračných rozhraní informačných systémov; • minimálne 3 (tri) úspešne zvládnuté integrácie informačného systému iné informačné systémy; • platný SOA certifikát alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. 6. Dizajnér systémovej architektúry • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe v oblasti návrhu architektúry riešenia informačných technológií; • minimálne 3 (tri) profesionálne praktické skúsenosti v oblasti dizajnu informačných systémov a návrhu architektúry riešenia informačných systémov, ktorých súčasťou bolo využitie niektorej z nasledujúcich technológií: o Jetty alebo Tomcat alebo JBoss; o Elastic Search alebo Apache SOLR; o Kibana; o Git; o Maven; o PostgreSQL alebo ekvivalentné, o a využitý jazyk: Java. • platný certifikát pre oblasť návrhu architektúry IT TOGAF Certified alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. 7. Špecialista pre bezpečnosť IT • minimálne 5 (päť) rokov odborných skúseností v oblasti bezpečnosti informačných systémov, • minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti v oblasti bezpečnosti informačných systémov v pozícii bezpečnostného experta so zameraním na komplexnú bezpečnosť vyvíjaných aplikácií pre elektronické služby, ktoré podliehali pred uvedením do produkčnej prevádzky penetračnému testovaniu; • minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti v oblasti bezpečnosti informačných systémov, pričom táto profesionálna praktická skúsenosť obsahovala aj posúdenie súladu informačného systému s GDPR a zároveň skúsenosť bola v súlade s bezpečnostnými štandardami v zmysle platnej legislatívy, • platný´ certifikát v oblasti bezpečnosti informačných systémov CRISC alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority. 8. Expert na databázy – špecialista v oblasti návrhu, implementácie a prevádzky databázových systémov: • minimálne 5 (päť) rokov odbornej praxe zameranej na návrh, implementáciu, administráciu a podporu databáz; • minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti zamerané na administráciu a podporu relačnej a tranzakčnej databázy (napr. Oracle), alebo ekvivalentu navrhovaného databázového systému; • minimálne 1 (jedna) preukázateľná praktická skúsenosť s vývojom a implementáciou databázového systému, ktorý spracováva: o minimálne 1,5 milióna záznamov, o minimálne 4 milióny dokumentov a o minimálne 300 jednoznačne identifikovateľných užívateľov. 9. Release manažér pre nasadzovanie verzií • minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti praxe s koordináciou, plánovaním a nasadzovaním verzií IS, • minimálne 2 profesionálne skúsenosti s prípravou obsahu a časového harmonogramu jednotlivých verzií IS. Záujemca preukáže dispozíciu minimálne 1 (jednej) osoby na pozícii zodpovednej osoby podľa bodov 1 až 9, z dôvodu plynulého a odborného zabezpečenia služieb nie je možné navrhnuté osoby kombinovať. Za účelom preukázania splnenia odbornej kvalifikácie a odborne praxe zodpovedných osôb záujemca predloží profesijné životopisy jednotlivých osôb a požadované certifikáty, z ktorých bude zrejmé splnenie vyššie uvedených požiadaviek.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 5
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH) sa stanoví podľa bodu 12. Zväzku I. Pokyny na vypracovanie ponuky a Zväzku II. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia Súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH)
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia Rámcovej dohody sú podrobne uvedené v S/ťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky a Zväzok IV. Obchodné podmienky.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 24.02.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Opis otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia žiadostí o účasť a následne ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/5201767 a totožná ako pri predkladaní žiadostí o účasť a ponúk. Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 200 000,00 EUR (slovom: dvestotisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/5201767
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520176
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma (tiež ako “EPVO” alebo aj “eplatforma”) prevádzkovaný Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)