1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Neuromonitor
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 10/2025
- Názov : Neuromonitor
- Opis: Prístroj, ktorý slúži k monitorovaniu funkčnosti inervačnej oblasti počas operácie pacienta.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 27 500
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Monitory
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk následne vyzve elektronickými prostriedkami cez systém IS EPVO súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené požiadavky a podmienky účasti na účasť v elektronickej aukcii. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii - vyhlasovateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa e-aukcie v zmysle § 54 ods. 7 ZVO. Výzva bude zaslaná elektronicky zodpovednej osobe určenej uchádzačom v ponuke ako kontaktná osoba pre e- aukciu ( z uvedeného dôvodu je potrebné uviesť správne kontaktné údaje zodpovednej osoby) a bude uchádzačom odoslaná e-mailom najneskôr dva pracovné dni pred konaním e–aukcie. Po uskutočnení elektronickej aukcie komisia uskutoční konečné vyhodnotenie ponúk predložených v elektronickej aukcii vo vzťahu k § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky podľa § 54 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komisie na vyhodnotenie ponúk zriadenej v súlade s § 51 zákona o verejnom obstarávaní . Elektronická aukcia je opakujúci sa proces využívajúci elektronické zariadenie na predkladanie nových jednotkových cien upravených smerom nadol. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk. Východiskom elektronickej aukcie sú celkové ceny . Uchádzači budú predkladať nové celkové ceny predmetu zákazky. Úspešný uchádzač bude ten, ktorého ponuka splní určené kritérium – najnižšia celková cena vyjadrená v eurách bez DPH. Celkovým úspešným uchádzačom sa stane ten, ktorý sa po vyhodnotení kritérií v elektronickej aukcii umiestni na prvom mieste v zmysle hodnotiacich kritérií uvedených v časti A.3. Verejný obstarávateľ podľa § 54 ods. 15) nie je povinný použiť e-aukciu, ak by sa e- aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Uvedené v bode A.2. Preukazovanie plnenia podmienok účasti uchádzačmi, v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať realizáciu zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Zo zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb musí vyplynúť, že uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazky, v rámci ktorých riešil: • Dodávku NEUROMONITOR-u aspoň jednému zákazníkovi v konfigurácii s cenou minimálne 17 000,00 EUR bez DPH. • Verejný obstarávateľ akceptuje aj subdodávky realizované prostredníctvom obchodných spoločností koncovému užívateľovi zariadení, pokiaľ ponuku predkladá zmluvný zástupca výrobcu, importér alebo organizačná zložka výrobcu alebo importéra. • Predložiť certifikát o zaškolení servisného technika výrobcom • Prehlásenie, že odborne spôsobilá osoba je jeho zamestnancom • Prehlásenie o zhode a CE certifikát predmetu zákazky • Rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii ponúkaného prístroja/zariadenia ( ak relevantné)
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky vyjadrená v EUR bez DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade skupiny dodávateľov, vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov pred podpisom zmluvy niektorú z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny. V ponuke doložia čestné vyhlásenie podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria niektorú z vyššie spomínaných právnych foriem.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka odd. verejného obstarávania, Areál FNsP Žilina, Objekt M, súpisné číslo 1746. Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, Ul. Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/public
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526675
- Označenie dokumentu/zákazky: Neuromonitor orl
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)