Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov
Kód zákazky: 20251JF
Kód oznámenia: 2584 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 576 647,47 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.2.2025 09:00
Vyhlásenie: 6.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Chmeľov
Adresa:
08215 Chmeľov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Chmeľov 08215 Slovensko k.ú. Chmeľov, Parcela č. C KN 1541/2
Zdroj:

Popis

Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu za účelom realizácie projektu: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov Objektová skladba: SO 01.1 Zateplenie pavilónu jedálne 1.1 Zateplenie obvodového plášťa 1.2 Zateplenie strešného plášťa 1.3 Výmena otvorových konštrukcií 1.5 Chladenie a vetranie 1.6 Osvetlenie 1.7 Kvalita vnútorného prostredia 1.8 Debarierizačné opatrenia 1.9 Zariadenia OZE 1.10 Vykurovací systém 1.11 Systém prípravy teplej vody 1.12 Záložný zdroj SO 02.1 Zateplenie vyučbového pavilónu 2.1 Zateplenie obvodového plášťa 2.2 Zateplenie strešného plášťa 2.3 Výmena otvorových konštrukcií 2.4 Chladenie a vetranie 2.5 Osvetlenie 2.6 Kvalita vnútorného prostredia 2.7 Debarierizačné opatrenia 2.8 Zariadenia OZE 2.9 Vykurovací systém 2.10 Systém prípravy teplej vody 2.11 Záložný zdroj SO 03.1 Zateplenie pavilónu telocvične 3.1 Zateplenie obvodového plášťa 3.2 Zateplenie strešného plášťa 3.3 Výmena otvorových konštrukcií 3.4 Chladenie a vetranie 3.5 Osvetlenie 3.6 Kvalita vnútorného prostredia 3.7 Debarierizačné opatrenia 3.8 Zariadenia OZE 3.9 Vykurovací systém 3.10 Systém prípravy teplej vody 3.11 Záložný zdroj Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Chmeľov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1334365
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Chmeľov (ID: 7959)
  • Zákazka: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov (ID: 526089)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3c31fade-5850-49b6-b973-2795a1e0094a
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Chmeľov
  • IČO: 00327115
  • DIČ: 2021225492
  • Adresa
  • Mesto: Chmeľov
  • PSČ: 08215
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obec.chmelov@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948210239
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Chmeľov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5916
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 20251JF
  • Názov: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov
  • Opis: Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu za účelom realizácie projektu: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov Objektová skladba: SO 01.1 Zateplenie pavilónu jedálne 1.1 Zateplenie obvodového plášťa 1.2 Zateplenie strešného plášťa 1.3 Výmena otvorových konštrukcií 1.5 Chladenie a vetranie 1.6 Osvetlenie 1.7 Kvalita vnútorného prostredia 1.8 Debarierizačné opatrenia 1.9 Zariadenia OZE 1.10 Vykurovací systém 1.11 Systém prípravy teplej vody 1.12 Záložný zdroj SO 02.1 Zateplenie vyučbového pavilónu 2.1 Zateplenie obvodového plášťa 2.2 Zateplenie strešného plášťa 2.3 Výmena otvorových konštrukcií 2.4 Chladenie a vetranie 2.5 Osvetlenie 2.6 Kvalita vnútorného prostredia 2.7 Debarierizačné opatrenia 2.8 Zariadenia OZE 2.9 Vykurovací systém 2.10 Systém prípravy teplej vody 2.11 Záložný zdroj SO 03.1 Zateplenie pavilónu telocvične 3.1 Zateplenie obvodového plášťa 3.2 Zateplenie strešného plášťa 3.3 Výmena otvorových konštrukcií 3.4 Chladenie a vetranie 3.5 Osvetlenie 3.6 Kvalita vnútorného prostredia 3.7 Debarierizačné opatrenia 3.8 Zariadenia OZE 3.9 Vykurovací systém 3.10 Systém prípravy teplej vody 3.11 Záložný zdroj Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 576 647.47
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214210, 45321000, 45421100, 45310000, 45232141
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: k.ú. Chmeľov, Parcela č. C KN 1541/2
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ stanovuje podmienky účasti osobného postavenia uchádzača (§ 32 ZVO), aj podmienky ekonomického a finančného postavenia (§ 33 ZVO) a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzača (§34 ZVO) a (§ 35 a § 36 ZVO). Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Verejný obstarávateľ pripúšťa prehlásenie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddiele IV. Časti jednotného európskeho dokumentu. Jednotný európsky dokument - http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokumentpreverejne-obstaravanie-553.html. Jednotný európsky dokument - https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html V prípade, že uchádzač predbežne nahradí doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom JED-u alebo čestným vyhlásením/četnými vyhláseniami, tak uchádzač, s odvolaním sa na znenie § 54 ods. 6) ZVO, v lehote nie kratšej ako 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej žiadosti predloží verejnému obstarávateľovi všetky doklady, ktoré predtým nahradil jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, a ku ktorým verejný obstarávateľ nemá prístup priamo a bezodplatne v elektronických databázach, príp. ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné, predložené doklady nesmú byť v rozpore s údajmi uvedenými v jednotnom európskom dokumente alebo čestnom vyhlásení, doklady musia byť predložené v súlade s podmienkami účasti uvedenými v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladov. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 20251JF
  • Názov : Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov
  • Opis: Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu za účelom realizácie projektu: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE - ZŠ Chmeľov Objektová skladba: SO 01.1 Zateplenie pavilónu jedálne 1.1 Zateplenie obvodového plášťa 1.2 Zateplenie strešného plášťa 1.3 Výmena otvorových konštrukcií 1.5 Chladenie a vetranie 1.6 Osvetlenie 1.7 Kvalita vnútorného prostredia 1.8 Debarierizačné opatrenia 1.9 Zariadenia OZE 1.10 Vykurovací systém 1.11 Systém prípravy teplej vody 1.12 Záložný zdroj SO 02.1 Zateplenie vyučbového pavilónu 2.1 Zateplenie obvodového plášťa 2.2 Zateplenie strešného plášťa 2.3 Výmena otvorových konštrukcií 2.4 Chladenie a vetranie 2.5 Osvetlenie 2.6 Kvalita vnútorného prostredia 2.7 Debarierizačné opatrenia 2.8 Zariadenia OZE 2.9 Vykurovací systém 2.10 Systém prípravy teplej vody 2.11 Záložný zdroj SO 03.1 Zateplenie pavilónu telocvične 3.1 Zateplenie obvodového plášťa 3.2 Zateplenie strešného plášťa 3.3 Výmena otvorových konštrukcií 3.4 Chladenie a vetranie 3.5 Osvetlenie 3.6 Kvalita vnútorného prostredia 3.7 Debarierizačné opatrenia 3.8 Zariadenia OZE 3.9 Vykurovací systém 3.10 Systém prípravy teplej vody 3.11 Záložný zdroj Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 576 647.47
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214210, 45321000, 45421100, 45310000, 45232141
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: k.ú. Chmeľov, Parcela č. C KN 1541/2
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve verejný obstarávateľ všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na účasť v procese elektronickej aukcie (ďalej aj ako „evoAukcia“) a neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom systému EVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu. Základné informácie týkajúce sa realizácie evoAukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v „Príručke Záujemca/Uchádzač - elektronická aukcia“. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH . Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidiel aukcie.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Slovensko, kód Výzvy: PSK-SIEA-002-2023-DV-EFRR, preto Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 34 ods. 1 písm. b), d), g), l) ZVO) postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO (t.j. okrem podmienky účasti § 34 ods. 1 písm. h) ZVO). Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ bude u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou, táto osoba sa musí podieľať na plnení zákazky. 6. Verejný obstarávateľ pri preukazovaní podmienky účasti § 33 ods. 1 písm. a) a § 33 ods. 1 písm. d) finančného a ekonomického postavenia ako aj podmienky účasti § 34 ods. 1 písm. h) technickej alebo odbornej spôsobilosti vylučuje využitie kapacít iných osôb, t.j. nepripúšťa preukazovanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom inej osoby. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ požaduje fakturáciu zákazky po pavilónoch. 9. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží: a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. b) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 3.000.000 Eur bez DPH . Verejný obstarávateľ súčasne vyžaduje, aby uchádzač v súlade s podmienkami uvedenými v tomto bode disponoval priemerným ukazovateľom INDEXu N05 vyšším ako 0,9 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za posledné tri ukončené hospodárske roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za ukončené 2 hospodárske roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ INDEX N05 musí byť vyšší ako 0,9. Uchádzač splnenie tejto podmienky preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia s uvedením ukazovateľa INDEXu N05 a jeho podrobným výpočtom. viac z kapacitných dôvodov uvedené v súťažných podkladoch. Viac v súťažných podkladoch
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b), d), g), h), l) v súvislosti s § 35 a § 36 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: V súlade s §38 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526089 Minimálna požadovaná úroveň: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zaslania výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania). Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemná stavba) s rozpočtovým nákladom minimálne jednej zákazky v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Viac v SP 2. k § 34 ods. 1 písm. d) 2. 1 Uchádzač predloží platný dokument od nezávislej certifikačnej autority na zabudovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, resp. obdobný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. 2.2 Uchádzač predloží platný dokument od nezávislej certifikačnej autority na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavieb, resp. obdobný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. 2.3 Uchádzač predloží platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na sa na oblasť predmetu zákazky. viac v SP 3. k § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: 3.1 Kľúčový odborník č. 1 - Stavbyvedúci Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci za pozemné stavby). Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v členskom štáte (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch. 3.2 Kľúčový odborník č. 2 - bezpečnostný technik Uchádzač za účelom preukázania splnenia podmienky účasti predloží platné osvedčenie bezpečnostného technika vydané Národným Inšpektorátom práce resp. iný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. 3.3 Kľúčový odborník č. 3 - Elektrotechnik min. jeden elektrotechnik s príslušným dokladom na riadenie činnosti alebo prevádzky v zmysle platných právnych predpisov pre elektrické zariadenie v rozsahu: oprava a údržba EZ do 1 000V vrátane bleskozvodov) vydané oprávnenou autoritou resp. iný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. 4. k § 34 ods. 1 písm. h) Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz, viac v SP 5.k § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. viac v Súťažných podkladoch (SP)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Chmeľov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Chmeľov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 54 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Obecný úrad Chmeľov, Chmeľov 89, 082 15 Chmeľov
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške pre časť č. 1 vo výške 45.000,- EUR (slovom: štyridsaťpäťtisíc EUR). Informácie o spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 9 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 25.02.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 25.11.2025
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526089
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526089
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Chmeľov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Chmeľov)