„Regenerácia vnútro blokového priestoru Strážske – SO 02B Prvky drobnej architektúry“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Regenerácia vnútro blokového priestoru Strážske – SO 02B Prvky drobnej architektúry“
Kód zákazky: PDL/2025/STRA/3
Kód oznámenia: 3081 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45200000-9
Predpokladaná hodnota: 166 674,52 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.3.2025 08:00
Vyhlásenie: 12.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Strážske
Adresa: Námestie Alexandra Dubčeka
07222 Strážske
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Námestie Alexandra Dubčeka Strážske 07222 Slovensko
Zdroj:

Popis

Projektová dokumentácia projektu - Regenerácia vnútro blokového priestoru Okružná – Družstevná, Strážske rieši komplexné riešenie vybraného vnútro blokového priestranstva v rámci sídliska, s dôrazom na revitalizáciu a doplnenie zelene, vytvorenie nových komunikácií a doplnenie technického vybavenia. 2210/2b SO 0 2B – Prvky drobnej architektúry - Objekt SO 02B je predmetom zákazky a rieši revitalizáciu vnútro blokového priestoru z hľadiska funkčného zatraktívnenia a využiteľnosti priestoru aplikovaním (resp. doplnením) prvkov ako sú napr. mobiliár, hracie prvky, detské ihriská, drevené prvky, osvetlenie a pod.. Podrobná špecifikácia (rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je uvedená v projektovej dokumentácii ( Príloha č. 5-1) a výkaze výmer – zadanie (Príloha 5-2) .

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1338350
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Strážske (ID: 23883)
  • Zákazka: „Regenerácia vnútro blokového priestoru Strážske – SO 02B Prvky drobnej architektúry“ (ID: 527415)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7615b3d5-a75a-4370-9545-c2ba827d1f67
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Strážske
  • IČO: 00325813
  • DIČ: 2020742592
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Alexandra Dubčeka
  • Číslo: 1
  • Mesto: Strážske
  • PSČ: 07222
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ivetabeslerova@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421905642149
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Strážske)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5801
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PDL/2025/STRA/3
  • Názov: „Regenerácia vnútro blokového priestoru Strážske – SO 02B Prvky drobnej architektúry“
  • Opis: Projektová dokumentácia projektu - Regenerácia vnútro blokového priestoru Okružná – Družstevná, Strážske rieši komplexné riešenie vybraného vnútro blokového priestranstva v rámci sídliska, s dôrazom na revitalizáciu a doplnenie zelene, vytvorenie nových komunikácií a doplnenie technického vybavenia. 2210/2b SO 0 2B – Prvky drobnej architektúry - Objekt SO 02B je predmetom zákazky a rieši revitalizáciu vnútro blokového priestoru z hľadiska funkčného zatraktívnenia a využiteľnosti priestoru aplikovaním (resp. doplnením) prvkov ako sú napr. mobiliár, hracie prvky, detské ihriská, drevené prvky, osvetlenie a pod.. Podrobná špecifikácia (rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je uvedená v projektovej dokumentácii ( Príloha č. 5-1) a výkaze výmer – zadanie (Príloha 5-2) .
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 166 674.52
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na kompletnej alebo čiastočnej stavbe a práce inžinierskych stavieb
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45236000, 37535200, 39113600, 37461500
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní")Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: 1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, Alebo 1.2 podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo 1.3 podľa § 110 ods. 7 vo väzbe na § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“) alebo 1.4 podľa § 110 ods. 7 môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom 2. Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: 2.1. výpis z registra trestov záujemcu / uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Upozornenie: Uchádzač poskytne za účelom získania výpisu z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom Slovenskej republiky údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov t.j. nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu alebo cestovného pasu 2.2. potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods.2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní 2.3. potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní 2.4. potvrdenie miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie Upozornenie: Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokáže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii!!! 2.5. výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu. Podľa § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie tejto podmienky účasti preukazuje záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu záujemcu alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení záujemca alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Úspešný uchádzač ako dodávateľ musí zobrať na vedomie a rešpektovať, že zákazku plánuje verejný obstarávateľ financovať z Programu Slovensko, z nenávratných finančných prostriedkov a preto úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný sa zaviazať, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratných finančných prostriedkov uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom prostriedkov za účelom financovania predmetu zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. 2. Verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu klauzulu pre nadobudnutie účinnosti zmluvy o dielo. Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledok kontroly procesu VO, čo je podrobne uvedené v zmluve o poskytnutí služieb. 3. Verejný obstarávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ak nedošlo k plneniu zo zmluvy a to v prípade, ak na plnenie predmetu zmluvy nebude poskytnutý nenávratný finančný prostriedok. 4. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 5. Elektronická aukcia sa nepoužije 6. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 7. Zhotoviteľ sa zaviaže zložiť výkonovú zábezpeku, ku dňu odovzdania staveniska, vo výške 10 % z ceny diela v EUR bez DPH. Spôsob je bližšie uvedený v návrhu Zmluvy o dielo.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Regenerácia vnútro blokového priestoru Strážske – SO 02B Prvky drobnej architektúry“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PDL/2025/STRA/3
  • Názov : „Regenerácia vnútro blokového priestoru Strážske – SO 02B Prvky drobnej architektúry“
  • Opis: Projektová dokumentácia projektu - Regenerácia vnútro blokového priestoru Okružná – Družstevná, Strážske rieši komplexné riešenie vybraného vnútro blokového priestranstva v rámci sídliska, s dôrazom na revitalizáciu a doplnenie zelene, vytvorenie nových komunikácií a doplnenie technického vybavenia. 2210/2b SO 0 2B – Prvky drobnej architektúry. Objekt SO 02B ktorý je predmetom zákazky a rieši revitalizáciu vnútro blokového priestoru z hľadiska funkčného zatraktívnenia a využiteľnosti priestoru aplikovaním (resp. doplnením) prvkov ako sú napr. mobiliár, hracie prvky, detské ihriská, drevené prvky, osvetlenie a pod.. Podrobná špecifikácia (rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je uvedená v projektovej dokumentácii ( Príloha č. 5-1) a výkaze výmer – zadanie (Príloha 5-2) .
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 166 674.52
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na kompletnej alebo čiastočnej stavbe a práce inžinierskych stavieb
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45236000, 37535200, 39113600, 37461500
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Strážske
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Lehota plnenia predmetu zmluvy: do dvoch mesiacov od prevzatia staveniska, na ktoré bude verejným obstarávateľom vyzvaný. Výzva na realizáciu prác je závislá na ukončených procesoch VO ďalších častí a tiež aj v súlade s koordináciou jednotlivých celkov. UPOZORNENIE: Projekt „Revitalizácia vnútro blokového priestoru Okružná – Družstevná Strážske“ bol rozdelený na tri zákazky, pričom plnenie v zmysle tejto zákazky predstavuje iba plnenie jednej z troch častí projektu (objekt SO 02B). Všetky predmety zákaziek sú vzájomne prepojené a tvoria jeden funkčný celok, preto v prípade nemožnosti realizácia čo i len jednej časti Objednávateľ nemá záujem na realizácii zákazky, t. j. má právo odstúpiť od uzatvorenej zmluvy k tejto zákazke.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní ZOZNAMOM stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného
  • Opis podmienky účasti: K § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stav. prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo uskutočnenie záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a. Uchádzač zoznamom preukáže, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (v závislosti od vzniku spoločnosti ) zrealizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, pričom súhrnná hodnota realizovaných zákaziek musí byť minimálne v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene a zároveň aspoň jedna z realizovaných zákaziek musí mať hodnotu min. 80 000, 00 EUR bez DPH. b. Za zákazku ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce – výstavba detského ihriska, výstavba oddychovej zóny. c. Prepočet cudzej meny na Euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. d. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období e. V prípade, ak zákazka, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. f. Zoznam má obsahovať najmä: a) názov a sídlo odberateľa, b) číslo zmluvy zverejnenej v Centrálnom registri zmlúv alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola zmluva zverejnená) ak je relevantné, c) názov a stručný opis uskutočnených prác, d) Celkovú cenu zákazky v eur bez DPH, e) Relevantnú cenu plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia). f) obdobie realizácie od – do (mesiac/rok), g) meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, h) číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby. I. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní využiť tech. a odbor. kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač /záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo konc. zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. II. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podm. účasti vo VO týkajúce sa tech. alebo odb. spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť tech. a odb. kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. zákona o verejnom obstarávaní. III. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časť IV Globálny údaj) alebo podľa § 110 ods. 7 môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstar. a poskytne ver. obstar. na požiadanie, kt. ČV nahradil
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Zmluvná cena celkom v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Strážske)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku . On-line otvárania/ sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Funkcionalita „on-line“ sprístupnenie ponúk“ zabezpečuje automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na jej predloženie..
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Strážske
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky viazanosti ponúk súlade s §46 zákona 343/2015Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo výške: 5 000,00 €. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. . Lehota viazanosti ponúk a zábezpeky je do 31.07.2025.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/527415
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527415
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO