Obnova Mariánskeho námestia Trenčín

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obnova Mariánskeho námestia Trenčín
Kód zákazky: 2025/39474
Kód oznámenia: 3674 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45236000-0
Predpokladaná hodnota: 542 303,20 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.3.2025 09:00
Vyhlásenie: 20.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trenčín
Adresa: Mierové nám.
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Mierové nám. Trenčín 91101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je rekonštrukcia Mariánskeho námestia v Trenčíne. Tento verejný priestor sa nachádza v mestskej pamiatkovej zóne a je v tesnom susedstve s viacerými národnými kultúrnymi pamiatkami ako aj historickými budovami. Jedná sa o verejný priestor, ktorý neprešiel zásadnou rekonštrukciou a plánovaná obnova nadviaže na ďalšie zrekonštruované komunikácie, verejné priestory a objekty v jeho blízkosti. Nakoľko súčasná dlažba námestia je nevyhovujúca a miestami značne poškodená bude v plnom rozsahu nahradená novou dlažbou. Okruhliaková dlažba okolo objektov Farského kostola a Karneru, bude nahradená novou kamennou dlažbou, ktorá bude použitá aj na ostatnej ploche námestia. Na spevnené plochy budú v zmysle požiadaviek KPÚ použité 2 druhy kamennej dlažby. Na hlavnej plocha je navrhovaná kamenná dlažba zo štiepanej žuly, v kombinácii viacerých rozmerov vo farbách svetlo hnedej až hnedej, kladená do riadkov v jednotlivých sektoroch. Na chodníku popri vyhliadkovom múriku a na doplnkových plochách bude použitá žulová dlažba. farby svetlo hnedá, resp. svetlo šedá. Pri spracovávanej alternatíve ponechávame existujúcu oceľovú lávku pre peších a cyklistov v súčasnej podobe a polohe, v súčasnom tvare, avšak plochu zelene rozširujeme v súvislosti s úpravou a posunom schodiska smerom k objektu Karneru. V priestore Mariánskeho námestia bude zrealizovaný nový systém iluminácie. Priestor bude vybavený novými prvkami mestského mobiliáru a drobnej architektúry. Súčasťou stavby je aj úprava dažďovej kanalizácie, vodovodu, sadové úpravy. Predmetom realizácie celého projektu bude uskutočnenie stavebných prác pri Obnove uvedeného námestia. Stavba pozostáva zo stavebných objektov: SO 01.1 - Búracie práce SO.01.2 - Búracie práce SO 02.1 - Komunikácie a spevnené plochy SO 02.2 - Komunikácie a spevnené plochy SO 03 - Úprava dažďovej kanalizácie SO 04 - Úprava vodovodu SO 05 - Iluminácia SO 06 - Mobiliár, drobná architektúra SO 07.1 - Úprava schodiska SO 07.2 - Úprava schodiska SO 09.1 - Sadové úpravy SO 09.2 - Sadové úpravy SO 10.1 - Sanácia existujúcich prvkov SO 10.2 - Sanácia existujúcich prvkov Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii a v časti B.1. súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Trenčín

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1339740
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trenčín (ID: 94198)
  • Zákazka: Obnova Mariánskeho námestia Trenčín (ID: 528219)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: cef15d57-0a5b-4499-b1d0-7fd001ecc4c1
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trenčín
  • IČO: 00312037
  • DIČ: 2021079995
  • Adresa
  • Ulica: Mierové nám.
  • Číslo: 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.dordaiova@trencin.sk
  • Telefónne číslo: 0326504222
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trenčín)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4695
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025/39474
  • Názov: Obnova Mariánskeho námestia Trenčín
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je rekonštrukcia Mariánskeho námestia v Trenčíne. Tento verejný priestor sa nachádza v mestskej pamiatkovej zóne a je v tesnom susedstve s viacerými národnými kultúrnymi pamiatkami ako aj historickými budovami. Jedná sa o verejný priestor, ktorý neprešiel zásadnou rekonštrukciou a plánovaná obnova nadviaže na ďalšie zrekonštruované komunikácie, verejné priestory a objekty v jeho blízkosti. Nakoľko súčasná dlažba námestia je nevyhovujúca a miestami značne poškodená bude v plnom rozsahu nahradená novou dlažbou. Okruhliaková dlažba okolo objektov Farského kostola a Karneru, bude nahradená novou kamennou dlažbou, ktorá bude použitá aj na ostatnej ploche námestia. Na spevnené plochy budú v zmysle požiadaviek KPÚ použité 2 druhy kamennej dlažby. Na hlavnej plocha je navrhovaná kamenná dlažba zo štiepanej žuly, v kombinácii viacerých rozmerov vo farbách svetlo hnedej až hnedej, kladená do riadkov v jednotlivých sektoroch. Na chodníku popri vyhliadkovom múriku a na doplnkových plochách bude použitá žulová dlažba. farby svetlo hnedá, resp. svetlo šedá. Pri spracovávanej alternatíve ponechávame existujúcu oceľovú lávku pre peších a cyklistov v súčasnej podobe a polohe, v súčasnom tvare, avšak plochu zelene rozširujeme v súvislosti s úpravou a posunom schodiska smerom k objektu Karneru. V priestore Mariánskeho námestia bude zrealizovaný nový systém iluminácie. Priestor bude vybavený novými prvkami mestského mobiliáru a drobnej architektúry. Súčasťou stavby je aj úprava dažďovej kanalizácie, vodovodu, sadové úpravy. Predmetom realizácie celého projektu bude uskutočnenie stavebných prác pri Obnove uvedeného námestia. Stavba pozostáva zo stavebných objektov: SO 01.1 - Búracie práce SO.01.2 - Búracie práce SO 02.1 - Komunikácie a spevnené plochy SO 02.2 - Komunikácie a spevnené plochy SO 03 - Úprava dažďovej kanalizácie SO 04 - Úprava vodovodu SO 05 - Iluminácia SO 06 - Mobiliár, drobná architektúra SO 07.1 - Úprava schodiska SO 07.2 - Úprava schodiska SO 09.1 - Sadové úpravy SO 09.2 - Sadové úpravy SO 10.1 - Sanácia existujúcich prvkov SO 10.2 - Sanácia existujúcich prvkov Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii a v časti B.1. súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 542 303.20
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233262, 45310000, 31527200, 77310000, 39113600, 39224340
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mariánske námestie
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia). 1.1 V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného, orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti podľa § 32 odseku 2 ZVO. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) k údajom z informačných systémov verejnej správy, a to okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO /potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f) ZVO, ostatné doklady si verejný obstarávate vie zabezpečiť z informačných systémov sám (platí to, ak majú osoby, pri ktorých sú vyžadované doklady sídlo, miesto podnikania, resp. trvalý pobyt v SR). Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety (vzor čestného vyhlásenia nájdete v prílohe k tejto časti podkladov). Upozornenie: Uchádzač predloží len čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, výpis z Registra trestov verejný obstarávateľ nevyžaduje. Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obnova Mariánskeho námestia Trenčín
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/39474
  • Názov : Obnova Mariánskeho námestia Trenčín
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je rekonštrukcia Mariánskeho námestia v Trenčíne. Tento verejný priestor sa nachádza v mestskej pamiatkovej zóne a je v tesnom susedstve s viacerými národnými kultúrnymi pamiatkami ako aj historickými budovami. Jedná sa o verejný priestor, ktorý neprešiel zásadnou rekonštrukciou a plánovaná obnova nadviaže na ďalšie zrekonštruované komunikácie, verejné priestory a objekty v jeho blízkosti. Nakoľko súčasná dlažba námestia je nevyhovujúca a miestami značne poškodená bude v plnom rozsahu nahradená novou dlažbou. Okruhliaková dlažba okolo objektov Farského kostola a Karneru, bude nahradená novou kamennou dlažbou, ktorá bude použitá aj na ostatnej ploche námestia. Na spevnené plochy budú v zmysle požiadaviek KPÚ použité 2 druhy kamennej dlažby. Na hlavnej plocha je navrhovaná kamenná dlažba zo štiepanej žuly, v kombinácii viacerých rozmerov vo farbách svetlo hnedej až hnedej, kladená do riadkov v jednotlivých sektoroch. Na chodníku popri vyhliadkovom múriku a na doplnkových plochách bude použitá žulová dlažba. farby svetlo hnedá, resp. svetlo šedá. Pri spracovávanej alternatíve ponechávame existujúcu oceľovú lávku pre peších a cyklistov v súčasnej podobe a polohe, v súčasnom tvare, avšak plochu zelene rozširujeme v súvislosti s úpravou a posunom schodiska smerom k objektu Karneru. V priestore Mariánskeho námestia bude zrealizovaný nový systém iluminácie. Priestor bude vybavený novými prvkami mestského mobiliáru a drobnej architektúry. Súčasťou stavby je aj úprava dažďovej kanalizácie, vodovodu, sadové úpravy. Predmetom realizácie celého projektu bude uskutočnenie stavebných prác pri Obnove uvedeného námestia. Stavba pozostáva zo stavebných objektov: SO 01.1 - Búracie práce SO.01.2 - Búracie práce SO 02.1 - Komunikácie a spevnené plochy SO 02.2 - Komunikácie a spevnené plochy SO 03 - Úprava dažďovej kanalizácie SO 04 - Úprava vodovodu SO 05 - Iluminácia SO 06 - Mobiliár, drobná architektúra SO 07.1 - Úprava schodiska SO 07.2 - Úprava schodiska SO 09.1 - Sadové úpravy SO 09.2 - Sadové úpravy SO 10.1 - Sanácia existujúcich prvkov SO 10.2 - Sanácia existujúcich prvkov Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii a v časti B.1. súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: služby, supplies
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 542 303.20
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233262, 45310000, 31527200, 77310000, 39113600, 39224340
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, ktorým je podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mariánske námestie
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet tohto verejného obstarávania je financovaný z prostriedkov Európskej únie v rámci Programu Slovensko.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 33 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v prílohe č. 5 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: - o uspokojivom vykonaní stavebných prác a - zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač vykonával stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty vykonaných stavebných prác v mene „Euro“, ktoré na neho pripadá vo vykonaných stavebných prácach. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky - za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky na výstavbu a/alebo rekonštrukciu/revitalizáciu/obnovu verejných alebo súkromných priestranstiev (najmä námestí, ulíc, oddychových zón a pod.) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie) v kumulatívnom objeme 500.000 € bez DPH. V rámci vyššie uvedeného objemu musí uchádzač zároveň predložiť minimálne 1 referenciu alebo viaceré referencie v min. kumulatívnom objeme 250.000 € bez DPH, pričom sa vyžaduje preukázanie všetkých nižšie uvedených činností: a) uskutočnenie stavebných prác na obnove alebo rekonštrukcii verejného priestranstva v rámci mestského pamiatkového územia (rezervácie alebo zóny), ktoré je zapísané v registri pamiatkových zón alebo pamiatkových rezervácií vedeným Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o pamiatkové územie, ktorého pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať z príslušného zákona, b) realizácia vlhkostnej sanácie pamiatkových objektov alebo objektov v pamiatkovom území, ktoré sú zapísané v registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok alebo v registri pamiatkových zón alebo pamiatkových rezervácií vedeným Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o pamiatkové územie, ktorého pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať z príslušného zákona, c) kladenie dlažby. Zároveň verejný obstarávateľ uvádza, že je možné práce uvedené vyššie v písm. a) až c) preukázať 1 referenciou alebo viacerými samostatnými referenciami, pričom objem vyššie uvedených prác v písm. a) až c) nie je určený (tzn. pri týchto prácach nie je stanovený minimálny objem), vyžaduje sa len dosiahnutie kumulatívneho objemu 250.000 € bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne). V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za uskutočnenie celého predmetu zákazky - t. z. cena podľa výkazov - výmer z projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu k súťažným podkladom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet zákazky v € s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky sú bližšie uvedené v prílohe č. 3 k súťažným podkladom - Návrh zmluvy o dielo.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 224
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnením (elektronicky) prostredníctvom systému IS EVO. V systéme IS EVO bude všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá obsahuje údaje zverejnené na otváraní ponúk (v sekcii komunikácia – podané žiadosti). Bude zverejnený počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
  • Miesto otvárania ponúk: systém IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 15.000,- € (slovom: pätnásťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 15.000,- € v prospech verejného obstarávateľa V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke doklad o bankovej záruke/poistení záruky niektorých z týchto troch spôsobov: a) prostredníctvom zaručenej konverzie listinných dokladov o bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe aj ako originál (nestačí overená fotokópia!) alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky v elektronickej podobe/forme, tak na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, je postačujúce v ponuke prostredníctvom systému IS EVO predložiť doklad o bankovej záruke/poistení záruky v elektronickej podobe. V tomto prípade je potrebné spolu s elektronickou bankovou zárukou/poistením zábezpeky vložiť do systému IS EVO aj časovú pečiatku podpisu z banky/poisťovne, ktorá bola zaslaná elektronicky spolu s elektronickou zárukou/poistením uchádzačovi z banky. T.z. aby bolo z predloženého dokladu jednoznačne vidieť, že je doklad skutočne podpísaný elektronickým podpisom, resp. vystavený v elektronickej podobe alebo c) scan originálu dokumentu o listinne vystavenej bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!). Všetky ďalšie potrebné informácie sú uvedené v časti A.1 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528219
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528219
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO