Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom
Kód zákazky: VO 3/2025
Kód oznámenia: 3702 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214100-1
Predpokladaná hodnota: 1 340 311,71 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.3.2025 09:00
Vyhlásenie: 20.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nové Mesto nad Váhom
Adresa: Ulica čsl. armády
91501 Nové Mesto nad Váhom
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Ulica čsl. armády Nové Mesto nad Váhom 91501 Slovensko
Zdroj:

Popis

Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom - Podrobný opis zákazky je vzhľadom na rozsah uvedený vo Výzve na predloženie ponuky a súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1339987
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nové Mesto nad Váhom (ID: 91271)
  • Zákazka: Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom (ID: 528323)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7e9dd808-d913-45ae-a319-f0a87b5a7787
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nové Mesto nad Váhom
  • IČO: 00311863
  • DIČ: 2021079841
  • Adresa
  • Ulica: Ulica čsl. armády
  • Číslo: 1
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 91501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: adam.nemcek@nove-mesto.sk
  • Telefónne číslo: 032 7402 419
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4680
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO 3/2025
  • Názov: Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom
  • Opis: Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom - Podrobný opis zákazky je vzhľadom na rozsah uvedený vo Výzve na predloženie ponuky a súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 340 311.71
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hurbanova ulica 6
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 915 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona – musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení uskutočňovať práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Navrhovaný subdodávateľ musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú bude realizovať v subdodávke. Zároveň subdodávateľ musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Subdodávateľ musí spĺňať všetky ostatné podmienky ktorých splnenie sa požaduje od uchádzačov. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Finančné a ekonomické postavenie podľa: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate súhrnne vo výške minimálne 2 000 000,00 - EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti – uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. • Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných ; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej výške min. 2 000 000,-EUR bez DPH. § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality Minimálna požadovaná úroveň štandardov: • uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu že zaviedla a používa systém manažérstva podľa normy STN EN ISO 9001 : 2016 , STN EN ISO 14001 : 2016, STN ISO 45001 : 2019 v odbore uskutočňovania stavieb a ich zmien, montáž a rekonštrukcie energetických celkov podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní 1. Súčasne uchádzač predloží zoznam osôb, zodpovedných za rozpočet, uchádzač predloží pracovný životopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. Predložený pracovný životopis člena skupiny (podpísaný príslušným členom pracovnej skupiny) musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušného člena pracovnej skupiny, opis/zoznam odbornej praxe ( pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi. 2. Doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon : stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby ako celok, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. 3. Licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydanú akreditovaným orgánom, 4. Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) vydanú akreditovaným orgánom. Podrobný opis a podmienky sa nachádzajú vo Výzve na predloženie ponúk, ktorá tvorí súčasť súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO 3/2025
  • Názov : Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom
  • Opis: Zlepšenie energetickej hospodárnosti materskej školy ul. Hurbanova, Nové Mesto nad Váhom - Podrobný opis sa nachádza v súťažných podkladoch
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 340 311.71
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hurbanova 6
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 915 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 360
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Objednávateľovi bolo schválené poskytnutie dotácie z Environmentálneho fondu a objednávateľ uzatvoril s Environmentálnym fondom písomnú zmluvu o poskytnutí dotácie. Zhotoviteľ akceptuje, že dielo sa bude realizovať len za splnenia týchto podmienok, t.j. financovanie stavby prostredníctvom dotácie z Environmentálneho fondu.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - Celkový obrat
  • Opis podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate súhrnne vo výške minimálne 2 000 000,00 - EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti – uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. Pokiaľ je uchádzač vedený na www.registeruz.sk - stačí uviesť odkaz. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej výške min. 2 000 000,-EUR bez DPH. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia stavebných prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality Minimálna požadovaná úroveň štandardov: • uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu že zaviedla a používa systém manažérstva podľa normy STN EN ISO 9001 : 2016 , STN EN ISO 14001 : 2016, STN ISO 45001 : 2019 v odbore uskutočňovania stavieb a ich zmien, montáž a rekonštrukcie energetických celkov podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 1. Súčasne uchádzač predloží zoznam osôb, zodpovedných za rozpočet, uchádzač predloží pracovný životopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. Predložený pracovný životopis člena skupiny (podpísaný príslušným členom pracovnej skupiny) musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušného člena pracovnej skupiny, opis/zoznam odbornej praxe ( pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi. 2. Doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon : stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby ako celok, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. 3. Licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydanú akreditovaným orgánom, 4. Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) vydanú akreditovaným orgánom. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 12.1 Na základe najnižšej ponúknutej celkovej ceny za predmet plnenia s DPH. Relatívna váha kritéria 100,00
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 131
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk prebehne 13.03.2025 o 09.05 elektronicky prostredníctvom systému IS EPVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk prebehne 13.03.2025 o 09.05 elektronicky prostredníctvom systému IS EPVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 30 000,- EUR ( slovom : tridsaťtisíc EUR ) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou poskytnutia bankovej záruky za uchádzača. - Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313-322 zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodného zákonníka) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentnou právnou normou v prípade zahraničnej banky. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do 30.06.2025 s tým, že v záručnej listine musí byť výslovne uvedená možnosť jej predĺženia v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk až do uplynutia novej lehoty viazanosti, nie však viac ako 12 mesiacov odo dňa uplynutia lehoty na podanie ponuky. - Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ (veriteľ) požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky, - Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač zo zákazky vylúčený. Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 30 000,- € na účet verejného obstarávateľa: Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s. - Nové Mesto nad Váhom Číslo účtu: 5801265001/5600 IBAN: SK12 5600 0000 0058 0126 5001 Variabilný symbol: 37905 Do poznámky platby je potrebné uviesť informáciu: Zábezpeka – MŠ Hurbanova ul. Nové Mesto nad Váhom – názov spoločnosti ktorá zložila zábezpeku. Finančné prostriedky v určenej výške musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr do momentu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účet verejného obstarávateľa podľa podmienok uvedených v týchto podkladoch, bude ponuka tohto uchádzača vylúčená. Všetky poplatky a iné náklady spojené s prevodom finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa znáša uchádzač. To znamená, že na účet verejného obstarávateľa musí byť pripísaná zábezpeka v prislúchajúcej výške, inak bude ponuka tohto uchádzača vylúčená. Poistením záruky na poistnú sumu vo výške 30 000,- € v prospech verejného obstarávateľa. - Poskytnutie poistenia záruky sa riadi zákonom č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo ekvivalentného zákona ak ide o zahraničnú poisťovňu. Doba platnosti poistenia záruky môže byť v poistnej zmluve obmedzená do 31.06.2025 s tým, že v tomto poistení musí byť výslovne uvedená možnosť jej predĺženia v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk až do uplynutia novej lehoty viazanosti Uchádzač je povinný preukázať, že má uzavreté toto poistenie v požadovanej výške 30 000,- € v prospech verejného obstarávateľa. Podrobné informácie o zábezpeke sa nachádzajú v súťažných podkladoch - Výzva na predloženie ponúk
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528323
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)