1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Psychiatrické nemocničné lôžko s možnosťou fixácie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 92/2025/VO
- Názov : Psychiatrické nemocničné lôžko s možnosťou fixácie
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie psychiatrických nemocničných lôžok s možnosťou fixácie - 62 ks pre potreby psychiatrického oddelenia FNsP J.A.Reimana Prešov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, kompletizácia, inštalácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu verejného obstarávateľa, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby, vrátane pravidelných bezpečnostných kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas celej doby záruky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 62
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 317 233.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nemocničné lôžka
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39143112, 51410000, 60000000, 80561000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Hollého 14
- Mesto: Prešov
- PSČ: 08181
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, oddelenie psychiatrie
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, ktorých podmienky čerpania sú upravené v Zmluve o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 71/2024 (ďalej aj „Zmluva č. 71/2024 o PPM“), uzatvorenej dňa 04.03.2024 medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, ktorým je Ministerstvo zdravotníctva SR (ďalej len „poskytovateľ“), a to v rámci Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, v súlade s výzvou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky – názov komponentu: 12 Humánna, moderná a dostupná starostlivosť o duševné zdravie, názov investície/reformy: Investícia 7 Humanizácia oddelení v ústavnej psychiatrickej starostlivosti, názov výzvy: Modernizácia oddelení v ústavnej psychiatrickej starostlivosti, Názov projektu: Humanizácia psychiatrického oddelenia FNsP J. A. Reimana, kód projektu: 12I07-21-V13-00002.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková zmluvná cena v eur vrátane DPH, v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v eur vrátane DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota dodania je stanovená do 31.05.2025, a to z dôvodu potreby ukončenia projektu v zmysle Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 71/2024. V prípade, ak dôjde medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom k zmene Zmluvy č. 71/2024 o PPM v časti ukončenia realizácie aktivít Projektu, a to predĺžením času na realizáciu aktivít Projektu, môžu sa zmluvné strany formou uzatvorenia písomného dodatku k tejto zmluve dohodnúť na predĺžení doby dodania predmetu zákazky, a to tak, že uchádzač bude povinný odovzdať predmet zákazky najneskôr 30 dní pred poskytovateľom stanoveným termínom na ukončenie realizácie aktivít Projektu. Projektom sa v zmysle všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve č. 71/2024 o PPM rozumie súhrn aktivít, na ktoré sa vzťahuje poskytnutie prostriedkov mechanizmu v kladne posúdenej žiadosti verejného obstarávateľa o prostriedky mechanizmu a ktoré verejný obstarávateľ realizuje v súlade so Zmluvou č. 71/2024 o PPM.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému ERANET na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
- Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/776
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka sa požaduje len pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 10 000,00 eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/776
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528318
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Psychiatrické nemocničné lôžko s kotvením do podlahy do seklúznej miestnosti
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 92/2025/VO
- Názov : Psychiatrické nemocničné lôžko s kotvením do podlahy do seklúznej miestnosti
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie psychiatrického lôžka s kotvením do podlahy do seklúznej miestnosti – 1 ks, pre potreby psychiatrického oddelenia FNsP J.A.Reimana Prešov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, kompletizácia, inštalácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu verejného obstarávateľa, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby, vrátane pravidelných bezpečnostných kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas celej doby záruky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Súčasťou zákazky, pre časť č. 2 Psychiatrické lôžko s kotvením do podlahy do seklúznej miestnosti, je okrem vyššie uvedených služieb aj zabezpečenie ukotvenia lôžka do podlahy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: služby, works
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 340.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nemocničné lôžka
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39143112, 51410000, 60000000, 80561000, 45400000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Hollého 14
- Mesto: Prešov
- PSČ: 08181
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, oddelenie psychiatrie
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, ktorých podmienky čerpania sú upravené v Zmluve o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 71/2024 (ďalej aj „Zmluva č. 71/2024 o PPM“), uzatvorenej dňa 04.03.2024 medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, ktorým je Ministerstvo zdravotníctva SR (ďalej len „poskytovateľ“), a to v rámci Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, v súlade s výzvou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky – názov komponentu: 12 Humánna, moderná a dostupná starostlivosť o duševné zdravie, názov investície/reformy: Investícia 7 Humanizácia oddelení v ústavnej psychiatrickej starostlivosti, názov výzvy: Modernizácia oddelení v ústavnej psychiatrickej starostlivosti, Názov projektu: Humanizácia psychiatrického oddelenia FNsP J. A. Reimana, kód projektu: 12I07-21-V13-00002.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková zmluvná cena v eur vrátane DPH, v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v eur vrátane DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím dohody od úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia dohody, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota dodania je stanovená do 31.05.2025, a to z dôvodu potreby ukončenia projektu v zmysle Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 71/2024. V prípade, ak dôjde medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom k zmene Zmluvy č. 71/2024 o PPM v časti ukončenia realizácie aktivít Projektu, a to predĺžením času na realizáciu aktivít Projektu, môžu sa zmluvné strany formou uzatvorenia písomného dodatku k tejto zmluve dohodnúť na predĺžení doby dodania predmetu zákazky, a to tak, že uchádzač bude povinný odovzdať predmet zákazky najneskôr 30 dní pred poskytovateľom stanoveným termínom na ukončenie realizácie aktivít Projektu. Projektom sa v zmysle všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve č. 71/2024 o PPM rozumie súhrn aktivít, na ktoré sa vzťahuje poskytnutie prostriedkov mechanizmu v kladne posúdenej žiadosti verejného obstarávateľa o prostriedky mechanizmu a ktoré verejný obstarávateľ realizuje v súlade so Zmluvou č. 71/2024 o PPM.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému ERANET na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
- Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/776
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/776
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528318
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)