1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: Medicinálne, technické a špeciálne plyny a služby súvisiace s dodávkou
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/577/2025/12275
- Názov : Časť č. 1: Medicinálne, technické a špeciálne plyny a služby súvisiace s dodávkou
- Opis: Predmetom zákazky je: Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a kvapalného dusíka pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica vrátane súvisiacich služieb Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti v závislosti od požadovaných medicínskych a funkčných parametrov v nasledovnom rozsahu: Časť č. 1: Medicinálne, technické a špeciálne plyny a služby súvisiace s dodávkou Časť č. 2: Kvapalný dusík a služby súvisiace s dodávkou Časť č. 1: Medicinálne, technické a špeciálne plyny a služby súvisiace s dodávkou Predmetom zákazky je dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov vrátane dopravy a ostatných služieb súvisiacich s ich dodávkou na obdobie 12 mesiacov (predpoklad opcie na ďalších 24 mesiacov) pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica v nasledovnom rozsahu: - dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách - umožnenie užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a iné tlakové nádoby počas stanovenej doby (prenájom), - zabezpečenie a inštalácia zásobníkov na medicinálny kyslík a umožnenie užívať zásobníky počas stanovenej doby (prenájom) Objem predmetu zákazky je predpokladaný na obdobie 12 mesiacov (predpoklad opcie na ďalších 24 mesiacov), bude upresňovaný v čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť s minimálnymi technickými a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ a SR. Predmet zákazky musí spĺňať zadefinovanú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že taký výrobok bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 099 233.20
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Lekárske plyny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 24110000, 44612100, 60000000, 24111000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky pre časť č. 1: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica – Starý nemocničný areál a Nový nemocničný areál. Konkrétne miesto plnenia predmetu zákazky bude upresnené v jednotlivých objednávkach.
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára za každú časť samostatne na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti dohody. Dohoda sa automaticky predĺži o ďalších 24 mesiacov v prípade, že jedna zo zmluvných strán písomne neoznámi druhej zmluvnej strane záujem zmluvu ukončiť najneskôr 3 mesiace pred uplynutím doby platnosti dohody podľa prvej vety tohto ustanovenia. K automatickému predĺženiu o ďalších 24 mesiacov dôjde aj v prípade, ak k vyčerpaniu finančného limitu stanoveného na 12 mesiacov dôjde pred uplynutím tejto lehoty, pričom kupujúci v tejto lehote vystaví ďalšiu objednávku a predávajúci ju potvrdí. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností, v prípade ak dôjde k automatickému predĺženiu rámcovej dohody o ďalších 24 mesiacov (opcia), či už na základe uplynutia lehoty 12 mesiacov alebo na základe vystavenia ďalšej objednávky z dôvodu vyčerpania limitu za prvých 12 mesiacov, aj na toto obdobie sa budú vzťahovať rovnaké ustanovenia rámcovej dohody. Uplatnenie opcie sa bude realizovať v súlade s § 18 ZoVO.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR vrátane DPH za každú časť samostatne za predpokladané množstvo MJ v danej časti za 36 mesiacov (vrátane opcie)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR vrátane DPH za každú časť samostatne za predpokladané množstvo MJ v danej časti za 36 mesiacov (vrátane opcie)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov členovia sú povinní vytvoriť takú právnu formu, aby všetci členovia skupiny dodávateľov ručili spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je podľa § 52 ods. 2 ZoVO verejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej super reverznej verejnej súťaže nepoužije elektronickú aukciu. V zmysle § 52 ods. 2 ZoVO sa verejným otváraním ponúk rozumie sprístupnenie informácií v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZoVO v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje pre časť č. 1 predložiť zábezpeku vo výške: 15 000,00 € (slovom: pätnásťtisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64745/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528700
- Označenie dokumentu/zákazky: FNsP FDR/RVO/577/2025
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: systém JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: Kvapalný dusík a služby súvisiace s dodávkou
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/577/2025/12275
- Názov : Časť č. 2: Kvapalný dusík a služby súvisiace s dodávkou
- Opis: Predmetom zákazky je: Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a kvapalného dusíka pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica vrátane súvisiacich služieb Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti v závislosti od požadovaných medicínskych a funkčných parametrov v nasledovnom rozsahu: Časť č. 1: Medicinálne, technické a špeciálne plyny a služby súvisiace s dodávkou Časť č. 2: Kvapalný dusík a služby súvisiace s dodávkou Časť č. 2: Kvapalný dusík a služby súvisiace s dodávkou Predmetom zákazky je dodávka kvapalného dusíka vrátane dopravy a ostatných súvisiacich služieb s jeho dodávkou v predpokladanom objeme 17 280 l na obdobie 12 mesiacov (predpoklad opcie na ďalších 24 mesiacov) pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: - doprava tovaru na miesto plnenia, - naplnenie dewarových nádob za prítomnosti osoby poverenej na prevzatie tovaru. Dodávka kvapalného dusíka je potrebná na uchovávanie periférnych buniek v parách tekutého dusíka pri teplote – 196 °C, pre pacientov transplantačného programu a pacientov Dermatovenerologickej kliniky SZU. Objem predmetu zákazky je predpokladaný na obdobie 12 mesiacov (predpoklad opcie na ďalších 24 mesiacov), bude upresňovaný v čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť s minimálnymi technickými a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ a SR. Predmet zákazky musí spĺňať zadefinovanú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že taký výrobok bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 134 784.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Kvapalný dusík
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky pre časť č. 2: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica – Krvná banka a Dermatovenerologická klinika SZU. Konkrétne miesto plnenia predmetu zákazky bude upresnené v jednotlivých objednávkach.
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára za každú časť samostatne na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti dohody. Dohoda sa automaticky predĺži o ďalších 24 mesiacov v prípade, že jedna zo zmluvných strán písomne neoznámi druhej zmluvnej strane záujem zmluvu ukončiť najneskôr 3 mesiace pred uplynutím doby platnosti dohody podľa prvej vety tohto ustanovenia. K automatickému predĺženiu o ďalších 24 mesiacov dôjde aj v prípade, ak k vyčerpaniu finančného limitu stanoveného na 12 mesiacov dôjde pred uplynutím tejto lehoty, pričom kupujúci v tejto lehote vystaví ďalšiu objednávku a predávajúci ju potvrdí. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností, v prípade ak dôjde k automatickému predĺženiu rámcovej dohody o ďalších 24 mesiacov (opcia), či už na základe uplynutia lehoty 12 mesiacov alebo na základe vystavenia ďalšej objednávky z dôvodu vyčerpania limitu za prvých 12 mesiacov, aj na toto obdobie sa budú vzťahovať rovnaké ustanovenia rámcovej dohody. Uplatnenie opcie sa bude realizovať v súlade s § 18 ZoVO.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR vrátane DPH za každú časť samostatne za predpokladané množstvo MJ v danej časti za 36 mesiacov (vrátane opcie)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR vrátane DPH za každú časť samostatne za predpokladané množstvo MJ v danej časti za 36 mesiacov (vrátane opcie)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov členovia sú povinní vytvoriť takú právnu formu, aby všetci členovia skupiny dodávateľov ručili spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je podľa § 52 ods. 2 ZoVO verejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej super reverznej verejnej súťaže nepoužije elektronickú aukciu. V zmysle § 52 ods. 2 ZoVO sa verejným otváraním ponúk rozumie sprístupnenie informácií v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZoVO v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje pre časť č. 2 predložiť zábezpeku vo výške: 1 000,00 € (slovom: jedentisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64745/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528700
- Označenie dokumentu/zákazky: FNsP FDR/RVO/577/2025
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: systém JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)