Tlmivka na kompenzáciu jalového výkonu – spoločné obstarávanie - PCI

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Tlmivka na kompenzáciu jalového výkonu – spoločné obstarávanie - PCI
Kód zákazky: 4371
Kód oznámenia: 5354 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 31200000-8
Predpokladaná hodnota: 13 400 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 20.3.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čulenova
81647 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čulenova Bratislava 81647 Slovensko pre VSD je sklad umiestnený na adrese Teplárenská 15, Košice ak v objednávke nie je určené iné miesto dodania (ohraničené distribučným územím VSD)
Zdroj:

Popis

olejové tlmivky na kompenzáciu jalového výkonu s menovitým napätím 110kV do vonkajšieho prostredia a s výkonom 40 MVAr v počte 10ks

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1343184
1. Základné údaje
  • Organizácia: Západoslovenská distribučná, a.s. (ID: 12340)
  • Zákazka: Tlmivka na kompenzáciu jalového výkonu – spoločné obstarávanie - PCI (ID: 529930)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 97b4f037-4312-4bf3-86cc-3a2ed398af6c
  • Identifikátor verzie oznámenia: a2915bf0-0ccf-4623-9675-e0e67e8c57bb
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Západoslovenská distribučná, a.s.
  • IČO: 36361518
  • DIČ: 2022189048
  • Adresa
  • Ulica: Čulenova
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81647
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: maria.lukacovicova@zsdis.sk
  • Telefónne číslo: +421908718403
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Východoslovenská distribučná, a.s.
  • IČO: 36599361
  • DIČ: 2022082997
  • Adresa
  • Ulica: Mlynská
  • Číslo: 31
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04291
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: maria.lukacovicova@zsdis.sk
  • Telefónne číslo: +421908718403
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/14101
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • 3.1.2 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0003 (Východoslovenská distribučná, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/15676
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 4371
  • Názov: Tlmivka na kompenzáciu jalového výkonu – spoločné obstarávanie - PCI
  • Opis: olejové tlmivky na kompenzáciu jalového výkonu s menovitým napätím 110kV do vonkajšieho prostredia a s výkonom 40 MVAr v počte 10ks
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 13 400 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 13 400 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rozvod elektriny a regulačné prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pre ZSD je Centrálny sklad, Novozámocká 3, 94952 Nitra, ak v objednávke nie je určené iné miesto dodania (ohraničené distribučným územím ZSD)
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pre VSD je sklad umiestnený na adrese Teplárenská 15, Košice ak v objednávke nie je určené iné miesto dodania (ohraničené distribučným územím VSD)
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ môže vylúčiť uchádzača aj zmysle § 40 ods. 8 zákona. Podmienky účasti sú uvedené v bodoch 34 až 36 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Všetky podrobnejšie informácie týkajúce sa kritérií na vyhodnotenie ponúk, podmienok účasti, požiadaviek na predmet zákazky, spôsobu predkladania a náležitosti ponuky a ďalšie informácie budú uvedené a bližšie špecifikované v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným podkladom. Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.12.2025. 2. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa §57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky. 3. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak celková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky a ak ceny položiek/položky úspešného uchádzača po elektronickej aukcii budú vyššie ako ceny položiek/položky z ktorých sa vypočítala predpokladaná hodnota zákazky. 4. ZSD bude pri komunikácií v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania v systéme ERANET na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/4371 . Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa pomocou tlačidla Registrovať cez DP na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť žiadosť o účasť/ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://zsdis.eranet.sk v časti PODMIENKY. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - aktuálne verzie prehliadačov: MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. ZSD si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku. 6. Riziko plynúce z oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. 7. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/4371 . O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. 8. Obstarávateľ môže kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača v zmysle §40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na zelené verejné obstarávanie a obstarávanie so sociálnym aspektom. 10. Pravidlá neuvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Tlmivka na kompenzáciu jalového výkonu – PCI
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 4371
  • Názov : Tlmivka na kompenzáciu jalového výkonu – PCI
  • Opis: olejové tlmivky na kompenzáciu jalového výkonu s menovitým napätím 110kV do vonkajšieho prostredia a s výkonom 40 MVAr v počte 10ks
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 13 400 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rozvod elektriny a regulačné prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Podporované sociálne hľadisko: Náležitá starostlivosť o ľudské práva v globálnych dodávateľských reťazcoch
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Čestné prehlásenie na základe zákona 365/2015 Z.z., v ktorom budú uvedené kategória a katalógové číslo odpadu. (informácia ako nakladať so zariadením po skončení jeho životnosti) podľa bodu 6.1 Technickej Špecifikácie (Príloha 1 súťažných podkladov). Vyhotovenie dokladu: Kópia*, akceptovateľný jazyk slovenský, český. Čestné prehlásenie o recyklovateľnosti použitých materiálov alebo spôsob možnej likvidácie u predávajúceho podľa bodu 6.1 Technickej Špecifikácie (Príloha 1 súťažných podkladov). Vyhotovenie dokladu: Kópia*, akceptovateľný jazyk slovenský, český. Čestné prehlásenie o tom, že olej neobsahuje PCB podľa bodu 6.1 Technickej Špecifikácie (Príloha 1 súťažných podkladov). Vyhotovenie dokladu: Kópia*, akceptovateľný jazyk slovenský, český.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V prípade ak Kupujúci zistí, že Predávajúci bezdôvodne nezaplatil splatnú platbu subdodávateľovi, je Kupujúci oprávnený vyzvať Predávajúceho, aby bezodkladne zaplatil subdodávateľovi splatnú platbu a zaplatenie splatnej platby preukázal Kupujúcemu. V prípade ak Predávajúci ani v primeranej lehote po doručení výzvy Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety nepreukáže zaplatenie splatnej platby subdodávateľovi alebo nepreukáže relevantné dôvody nezaplatenia splatnej platby subdodávateľovi, je Kupujúci oprávnený pozastaviť Predávajúcemu všetky ďalšie platby za plnenia podľa tejto Dohody.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pre ZSD je Centrálny sklad, Novozámocká 3, 94952 Nitra, ak v objednávke nie je určené iné miesto dodania (ohraničené distribučným územím ZSD)
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pre VSD je sklad umiestnený na adrese Teplárenská 15, Košice ak v objednávke nie je určené iné miesto dodania (ohraničené distribučným územím VSD).
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 1
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Dohoda sa uzatvára na dobu 48 mesiacov od podpisu Dohody, s možnosťou jej predĺženia zo strany Kupujúceho o ďalších 12 mesiacov. Písomné oznámenie o predĺžení Dohody je Kupujúci povinný zaslať Predávajúcemu najneskôr tri mesiace pred uplynutím Doby platnosti. Včas zaslané oznámenie podľa predchádzajúcej vety spôsobuje predĺženie tejto Dohody a to aj bez súhlasu Predávajúceho.
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 13 400 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: 34. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje: 34.1.1. nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 34.1.2. nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 34.1.3. nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 34.1.4. nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. 34.1.5. že je oprávnený dodávať tovar - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky [živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov] 34.1.6. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým čestným vyhlásením. 34.1.7. splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní - predložením čestného vyhlásenia, v ktorom uvedie zoznam osôb, ktoré sú osobami podľa bodu 34.1.1. 34.1.7.1. za osobu podľa bodu 34.1 sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní: • vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, • má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, • má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo • má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. Ďalšie informácie sú uvedené v bode 34 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 36. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti
  • Opis podmienky účasti: 36.1. Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako Rámcová dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto Rámcovú dohodu. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže predložením: 36.1.1. platným certifikátom systému manažérstva kvality - ISO 9001 výrobného závodu, vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality resp. iný rovnocenný dôkaz ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek kvality minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 9001. 36.1.2. platným certifikátom systému environmentálneho manažérstva vydaného nezávislou inštitúciou ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 výrobného závodu resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek environmentálneho manažérstva minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 14001. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača. 36.1.3. platným certifikátom systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (SMBOZP) vydaného nezávislou inštitúciou ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001 výrobného závodu resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 45001. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača. 36.1.4. zoznamom zrealizovaných dodávok a poskytnutých tovarov rovnakého alebo podobného charakteru (typ tlmivky/výkonového transformátora olejový alebo suchý) ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia s uvedením kontaktu na osobu, ktorá referenciu môže potvrdiť, alebo odkaz na referenciu v registri referencií ÚVO. Zoznam musí obsahovať zákazky deklarujúce zrealizovanú dodávku a inštaláciu predmetných typov zariadení v energetických objektoch na Slovensku alebo v krajinách Európskej únie súhrnne minimálne 2 kusy. 36.1.4.1. Za zrealizovanú dodávku a/alebo poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje aj prebiehajúca zákazka s priebežným plnením (napríklad Rámcová dohoda/zmluva podobná tejto zákazke), pričom v takom prípade sa do hodnoty zákazky nezapočítava celkový dohodnutý objem zákazky, ale len pomerná časť odpovedajúca už zrealizovaným dodávkam a službám, ktoré boli vyfakturované do dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. 36.1.4.2. Zo zoznamu poskytnutých tovarov, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak uchádzač použije namiesto referencie ekvivalentný doklad, požaduje sa aj uvedenie kontaktu na osobu, ktorá dodanie služby môže potvrdiť. 36.1.5. prehlásením o zhode od oprávnenej právnickej osoby o splnení požiadaviek bezpečnosti technických zariadení podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., respektíve prehlásenie o zhode s technickými požiadavkami obsiahnutými v technickom predpise vykonané na základe zákona 56/2018 Z.z. 36.1.6. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať dodávku alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Viď Príloha č. 3 súťažných podkladov: Rámcová dohoda
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Zatiaľ nie je známa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: vlastné prostriedky a prostriedky z fondov EU 10.4-0017-CZSK-WM-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" 12.3-SK-W-M-24-DanubeInGrid2ndPhase a ďalšie PCI projekty
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Predpokladaný dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk: 13.03.2025
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: eranet
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 100 000,00 eur (slovom stotisíc 00/100 eur) Obstarávateľ spresňuje lehotu viazanosti ponúk na dátum 31.12.2025
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529930
  • Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Eranet
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)