Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“
Kód zákazky: RPVO-2038/2025
Kód oznámenia: 5452 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45211340-4
Predpokladaná hodnota: 1 266 389,26 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.4.2025 09:00
Vyhlásenie: 21.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nové Mesto nad Váhom
Adresa: Ulica čsl. armády
91501 Nové Mesto nad Váhom
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Ulica čsl. armády Nové Mesto nad Váhom 91501 Slovensko Parcela č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom. Objekt je zrealizovaný ako železobetónová skeletová konštrukcia s murovaným obvodovým plášťom a deliacimi konštrukciami. Murované obvodové konštrukcie sú z tehál priečne dierovaných hrúbky 375 a 250 mm. Priečky sú zrealizované taktiež z tehál priečne dierovaných hrúbky 125 mm a z tehál plných pálených hrúbky 150 mm, na VIII. NP i z pórobetónu. hr.150 mm. Nosnú konštrukciu stropov tvorí železobetónový skelet a stropné železobetónové prefabrikáty. Strechy sú ploché so živičnou krytinou. Hlavné vnútorné schodisko je uzatvorené bez okenných otvorov a spojené s komunikačnými priestormi drevenými prevažne zasklenými dverami. Vlastný plášť schodiska pozostáva zo železobetónových stužujúcich stien hrúbky 150 mm a muriva 150, resp. 250 mm. Vlastné schodisko je železobetónové. Vedľajšie schodisko na ktoré však nie je prístup z VIII NP je pristavené na južnú stranu objektu je taktiež murovanej konštrukcie s pôvodne presvetlovacími pásmi z copilitu, v súčasnosti s oceľovými, resp. plastovými oknami orientovanými do voľného priestranstva. Na schodisko je prístup z chodieb jednotlivých podlaží do VII N.P. Murivá sú hrúbky 300 a 250 mm. Podesty a medzipodesty sú železobetónové, schodiskové ramená oceľové. Objekt je vybavený dvoma výťahmi, ktoré sú prístupné z podesty hlavného schodiska. Príprava tepla a teplej úžitkovej vody je priamo v objekte v prízemnej, čiastočne prehĺbenej časti objektu. Priamov objekte sa nachádza plynová kotolňa zásobujúca celý objekt teplom. Tepelno-fyzikálne vlastnosti jestvujúceho obvodového a strešného plášťa neodpovedajú súčasným požiadavkám na energetickú hospodárnosť budov. Z toho dôvodu bolo rozhodnuté pristúpiť k navrhovaným stavebným prácam: - Výmena výplní otvorov (všetkých pôvodných) za nové plastové, s izolačným trojsklom. - Zateplenie obvodového plášťa certifikovaným kontaktným zatepľovacím systémom - Zateplenie strešného plášťa a položenie novej hydroizolácie - Zateplenie stropu nad vonkajším priestorom (loggie) - Z daných navrhovaných prác vyplýva aj nevyhnutne výmena klampiarskych konštrukcií, nový bleskozvod, úprava vykurovacích rozvodov, stúpačiek ZTI a vzduchotechniky - Zateplenie lodžií – stien aj stropných dosiek - Zreparovanie a následný náter oceľových častí zábradlí, celého únikového oceľového schodiska - Nová nášľapná vrstva hlavného schodiska, spoločných chodieb a priestorov - Vymaľovanie schodiskového priestoru, chodieb, vstupných spoločných priestorov - Výmena výťahov – kabíny vrátane kompletnej technológie

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1344044
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nové Mesto nad Váhom (ID: 91271)
  • Zákazka: Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“ (ID: 530434)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: b5e4945c-7c0c-4be9-a7ae-4b52cc35b787
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nové Mesto nad Váhom
  • IČO: 00311863
  • DIČ: 2021079841
  • Adresa
  • Ulica: Ulica čsl. armády
  • Číslo: 1
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 91501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: adam.nemcek@nove-mesto.sk
  • Telefónne číslo: 032 7402 419
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4680
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: RPVO-2038/2025
  • Názov: Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“
  • Opis: Predmetom zákazky je obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom. Objekt je zrealizovaný ako železobetónová skeletová konštrukcia s murovaným obvodovým plášťom a deliacimi konštrukciami. Murované obvodové konštrukcie sú z tehál priečne dierovaných hrúbky 375 a 250 mm. Priečky sú zrealizované taktiež z tehál priečne dierovaných hrúbky 125 mm a z tehál plných pálených hrúbky 150 mm, na VIII. NP i z pórobetónu. hr.150 mm. Nosnú konštrukciu stropov tvorí železobetónový skelet a stropné železobetónové prefabrikáty. Strechy sú ploché so živičnou krytinou. Hlavné vnútorné schodisko je uzatvorené bez okenných otvorov a spojené s komunikačnými priestormi drevenými prevažne zasklenými dverami. Vlastný plášť schodiska pozostáva zo železobetónových stužujúcich stien hrúbky 150 mm a muriva 150, resp. 250 mm. Vlastné schodisko je železobetónové. Vedľajšie schodisko na ktoré však nie je prístup z VIII NP je pristavené na južnú stranu objektu je taktiež murovanej konštrukcie s pôvodne presvetlovacími pásmi z copilitu, v súčasnosti s oceľovými, resp. plastovými oknami orientovanými do voľného priestranstva. Na schodisko je prístup z chodieb jednotlivých podlaží do VII N.P. Murivá sú hrúbky 300 a 250 mm. Podesty a medzipodesty sú železobetónové, schodiskové ramená oceľové. Objekt je vybavený dvoma výťahmi, ktoré sú prístupné z podesty hlavného schodiska. Príprava tepla a teplej úžitkovej vody je priamo v objekte v prízemnej, čiastočne prehĺbenej časti objektu. Priamov objekte sa nachádza plynová kotolňa zásobujúca celý objekt teplom. Tepelno-fyzikálne vlastnosti jestvujúceho obvodového a strešného plášťa neodpovedajú súčasným požiadavkám na energetickú hospodárnosť budov. Z toho dôvodu bolo rozhodnuté pristúpiť k navrhovaným stavebným prácam: - Výmena výplní otvorov (všetkých pôvodných) za nové plastové, s izolačným trojsklom. - Zateplenie obvodového plášťa certifikovaným kontaktným zatepľovacím systémom - Zateplenie strešného plášťa a položenie novej hydroizolácie - Zateplenie stropu nad vonkajším priestorom (loggie) - Z daných navrhovaných prác vyplýva aj nevyhnutne výmena klampiarskych konštrukcií, nový bleskozvod, úprava vykurovacích rozvodov, stúpačiek ZTI a vzduchotechniky - Zateplenie lodžií – stien aj stropných dosiek - Zreparovanie a následný náter oceľových častí zábradlí, celého únikového oceľového schodiska - Nová nášľapná vrstva hlavného schodiska, spoločných chodieb a priestorov - Vymaľovanie schodiskového priestoru, chodieb, vstupných spoločných priestorov - Výmena výťahov – kabíny vrátane kompletnej technológie
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 266 389.26
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch viacbytových budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Odborárska ulica
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 915 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Parcela č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona – musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate súhrnne vo výške minimálne 1 900 000,00 - EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti – uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej výške min. 1 900 000,-EUR bez DPH. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu že zaviedla a používa systém manažérstva podľa normy STN EN ISO 9001 : 2016 , STN EN ISO 14001 : 2016, STN ISO 45001 : 2019 v odbore uskutočňovania stavieb a ich zmien, montáž a rekonštrukcie energetických celkov. Súčasne uchádzač predloží zoznam osôb, zodpovedných za rozpočet, uchádzač predloží pracovný životopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. Doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon : stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby ako celok, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydanú akreditovaným orgánom, Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) vydanú akreditovaným orgánom. Licenciu na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech vydanú akreditovaným orgánom Licenciu overovania kvality realizácie stavebných prác pri celkovej obnove budovy vydanú akreditovaným orgánom. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 30 000,- EUR. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača. Zloženie finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 30 000,- € na účet verejného obstarávateľa. Poistením záruky na poistnú sumu vo výške 30 000,- € v prospech verejného obstarávateľa.
  • 4.2.2 Cezhraničné verejné obstarávanie
  • Uplatniteľné právne predpisy: Aplikuje sa
  • Opis: Právny poriadok slovenskej republiky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: RPVO-2038/2025
  • Názov : Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“
  • Opis: Predmetom zákazky sú Stavebné práce „ Obnova, rekonštrukcia a modernizácia bytového domu na parcele č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom“. Objekt je zrealizovaný ako železobetónová skeletová konštrukcia s murovaným obvodovým plášťom a deliacimi konštrukciami. Murované obvodové konštrukcie sú z tehál priečne dierovaných hrúbky 375 a 250 mm. Priečky sú zrealizované taktiež z tehál priečne dierovaných hrúbky 125 mm a z tehál plných pálených hrúbky 150 mm, na VIII. NP i z pórobetónu. hr.150 mm. Nosnú konštrukciu stropov tvorí železobetónový skelet a stropné železobetónové prefabrikáty. Strechy sú ploché so živičnou krytinou. Hlavné vnútorné schodisko je uzatvorené bez okenných otvorov a spojené s komunikačnými priestormi drevenými prevažne zasklenými dverami. Vlastný plášť schodiska pozostáva zo železobetónových stužujúcich stien hrúbky 150 mm a muriva 150, resp. 250 mm. Vlastné schodisko je železobetónové. Vedľajšie schodisko na ktoré však nie je prístup z VIII NP je pristavené na južnú stranu objektu je taktiež murovanej konštrukcie s pôvodne presvetlovacími pásmi z copilitu, v súčasnosti s oceľovými, resp. plastovými oknami orientovanými do voľného priestranstva. Na schodisko je prístup z chodieb jednotlivých podlaží do VII N.P. Murivá sú hrúbky 300 a 250 mm. Podesty a medzipodesty sú železobetónové, schodiskové ramená oceľové. Objekt je vybavený dvoma výťahmi, ktoré sú prístupné z podesty hlavného schodiska. Príprava tepla a teplej úžitkovej vody je priamo v objekte v prízemnej, čiastočne prehĺbenej časti objektu. Priamov objekte sa nachádza plynová kotolňa zásobujúca celý objekt teplom. Tepelno-fyzikálne vlastnosti jestvujúceho obvodového a strešného plášťa neodpovedajú súčasným požiadavkám na energetickú hospodárnosť budov. Z toho dôvodu bolo rozhodnuté pristúpiť k navrhovaným stavebným prácam: - Výmena výplní otvorov (všetkých pôvodných) za nové plastové, s izolačným trojsklom. - Zateplenie obvodového plášťa certifikovaným kontaktným zatepľovacím systémom - Zateplenie strešného plášťa a položenie novej hydroizolácie - Zateplenie stropu nad vonkajším priestorom (loggie) - Z daných navrhovaných prác vyplýva aj nevyhnutne výmena klampiarskych konštrukcií, nový bleskozvod, úprava vykurovacích rozvodov, stúpačiek ZTI a vzduchotechniky - Zateplenie lodžií – stien aj stropných dosiek - Zreparovanie a následný náter oceľových častí zábradlí, celého únikového oceľového schodiska - Nová nášľapná vrstva hlavného schodiska, spoločných chodieb a priestorov - Vymaľovanie schodiskového priestoru, chodieb, vstupných spoločných priestorov - Výmena výťahov – kabíny vrátane kompletnej technológie
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch viacbytových budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Odborárska ulica
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 915 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Parcela č. 555/1 , Nové Mesto nad Váhom
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 300
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 30 000,- EUR ( slovom : tridsaťtisíc EUR ) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača: - Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313-322 zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodného zákonníka) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentnou právnou normou v prípade zahraničnej banky. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do 31.09.2025 s tým, že v záručnej listine musí byť výslovne uvedená možnosť jej predĺženia v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk až do uplynutia novej lehoty viazanosti, nie však viac ako 12 mesiacov odo dňa uplynutia lehoty na podanie ponuky. - V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ túto skutočnosť uchádzačovi. V tomto prípade je povinný uchádzač požiadať banku o predĺženie platnosti bankovej záruky na celú dobu, o ktorú verejný obstarávateľ predĺži lehotu viazanosti. Uchádzač je následne povinný doručiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú fotokópiu dokladu vystaveného bankou, z ktorého bude jasne vyplývať, že banka predlžuje platnosť bankovej záruky na celú (aj predĺženú) lehotu viazanosti určenú verejným obstarávateľom. Uchádzač musí doručiť doklad vydaný bankou (t.z. doklad o predĺžení doby platnosti bankovej záruky po celú predĺženú lehotu viazanosti ponúk) v lehote do 10 dní odo dňa doručenia oznámenia verejného obstarávateľa o predĺžení lehoty viazanosti uchádzačovi. V prípade, ak uchádzač tento doklad od banky nepredloží v lehote do 10 dní odo dňa doručenia oznámenia verejného obstarávateľa o predĺžení lehoty viazanosti uchádzačovi, alebo ak z tohto dokladu nebude jasné, že banka predlžuje dobu platnosti bankovej záruky na celú dobu, o ktorú verejný obstarávateľ predĺžil lehotu viazanosti (t. z. až do posledného dňa novej – predĺženej lehoty viazanosti ponúk), bude ponuka tohto uchádzača vylúčená z tejto zákazky. - Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ (veriteľ) požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky, - Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač zo zákazky vylúčený. 16.2.2 zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 30 000,- € na účet verejného obstarávateľa: Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s. - Nové Mesto nad Váhom Číslo účtu: 5801265001/5600 IBAN: SK12 5600 0000 0058 0126 5001 Variabilný symbol: 37905 Do poznámky platby je potrebné uviesť informáciu: Zábezpeka – Obnova BD, Nové Mesto nad Váhom – názov spoločnosti ktorá zložila zábezpeku. Finančné prostriedky v určenej výške musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr do momentu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účet verejného obstarávateľa podľa podmienok uvedených v týchto podkladoch, bude ponuka tohto uchádzača vylúčená. Všetky poplatky a iné náklady spojené s prevodom finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa znáša uchádzač. To znamená, že na účet verejného obstarávateľa musí byť pripísaná zábezpeka v prislúchajúcej výške, inak bude ponuka tohto uchádzača vylúčená. Poistením záruky na poistnú sumu vo výške 30 000,- € v prospech verejného obstarávateľa. - Poskytnutie poistenia záruky sa riadi zákonom č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo ekvivalentného zákona ak ide o zahraničnú poisťovňu. Doba platnosti poistenia záruky môže byť v poistnej zmluve obmedzená do 31.09.2025 s tým, že v tomto poistení musí byť výslovne uvedená možnosť jej predĺženia v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk až do uplynutia novej lehoty viazanosti Uchádzač je povinný preukázať, že má uzavreté toto poistenie v požadovanej výške 30 000,- € v prospech verejného obstarávateľa. - V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk, nie však viac ako 12 mesiacov odo dňa uplynutia lehoty na podanie ponuky oznámi verejný obstarávateľ túto skutočnosť uchádzačovi. V tomto prípade je povinný uchádzač požiadať poisťovňu o predĺženie platnosti poistenia záruky na celú dobu, o ktorú verejný obstarávateľ predĺži lehotu viazanosti. Uchádzač je následne povinný doručiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú fotokópiu dokladu vystaveného poisťovňou, z ktorého bude jasne vyplývať, že poisťovňa predlžuje poistenie záruky na celú (aj predĺženú) lehotu viazanosti určenú verejným obstarávateľom. Uchádzač musí doručiť doklad vydaný poisťovňou (t. z. doklad o predĺžení doby platnosti poistenia záruky po celú predĺženú lehotu viazanosti ponúk) v lehote do 10 dní odo dňa doručenia oznámenia verejného obstarávateľa o predĺžení lehoty viazanosti uchádzačovi. V prípade, ak uchádzač tento doklad od poisťovne nepredloží v lehote do 10 dní odo dňa doručenia oznámenia verejného obstarávateľa o predĺžení lehoty viazanosti uchádzačovi, alebo ak z tohto dokladu nebude jasné, že poisťovňa predlžuje dobu platnosti poistenia záruky na celú dobu, o ktorú verejný obstarávateľ predĺžil lehotu viazanosti (t. z. až do posledného dňa novej – predĺženej lehoty viazanosti ponúk), bude ponuka tohto uchádzača vylúčená z tejto zákazky. - Doklad o poistení záruky v prospech verejného obstarávateľa, v ktorom uchádzač poistí zábezpeku do výšky 30 000,- €, musí byť súčasťou ponuky, - Ak doklad o poistení záruky nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač zo zákazky vylúčený. V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke tieto doklady: a) prostredníctvom zaručenej konverzie týchto listinných dokladov, alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú aj elektronické bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky a na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, alebo c) originálu dokumentu v papierovej (listinnej) podobe do podateľne verejného obstarávateľa poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. a zároveň bude naskenovaná do ponuky v IS EVO. Na obálku, v ktorej bude banková záruka/poistenie záruky vložená uveďte prosím označenie „Banková záruka/poistenie záruky - neotvárať” a označte ju heslom zákazky: „Banková záruka/poistenie záruky - Zábezpeka – Obnova BD , Nové Mesto nad Váhom “ „do rúk Mgr. Adam Nemček“. V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, musí byť doklad o poukázaní finančných prostriedkov na vyššie uvedený účet verejného obstarávateľa tiež súčasťou ponuky, avšak postačuje predloženie skenu dokladu o poukázaní finančných prostriedkov na vyššie uvedený účet verejného obstarávateľa vloženého do systému IS EVO (prípadne ak bude úhrada realizovaná cez internetbanking postačuje aj vytlačený doklad z PC, oscanovaný a vložený do systému IS EVO). Podmienky vrátenia zábezpeky: Vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet uchádzača: Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa podľa bodu 15.2.2, verejný obstarávateľ ju vráti aj s úrokmi, ak ich banka verejnému obstarávateľovi poskytuje. Uvoľnenie zábezpeky poskytnutej bankovou zárukou/poistením záruky za uchádzača: Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej/poistnej záruky, táto banková/poistná záruka zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak verejný obstarávateľ (veriteľ) neoznámi banke/poisťovni písomne svoje nároky z bankovej/poistnej záruky počas doby jej platnosti. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uvoľnia alebo vrátia uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní odo dňa: Uplynutia lehoty viazanosti ponúk (lehota viazanosti ponúk nesmie byť dlhšia ako 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, po uplynutí lehoty 12 mesiacov, lehotu nemožno predĺžiť), Márneho uplynutia lehoty na doručenie námietky, ak ho verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúčil z verejného obstarávania, alebo ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, uzavretia zmluvy. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa a obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk alebo neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu podľa § 56 ods. 8 až 15 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk, zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk, pričom lehota viazanosti ponúk nesmie byť dlhšia ako 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, po uplynutí lehoty 12 mesiacov, lehotu nemožno predĺžiť.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Predloženie prehľadu o celkovom obrate
  • Opis podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate súhrnne vo výške minimálne 1 900 000,00 - EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti – uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. Pokiaľ je uchádzač vedený na www.registeruz.sk - stačí uviesť odkaz. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej výške min. 1 900 000,-EUR bez DPH. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia stavebných prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: • uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu že zaviedla a používa systém manažérstva podľa normy STN EN ISO 9001 : 2016 , STN EN ISO 14001 : 2016, STN ISO 45001 : 2019 v odbore uskutočňovania stavieb a ich zmien, montáž a rekonštrukcie energetických celkov podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 1. Súčasne uchádzač predloží zoznam osôb, zodpovedných za rozpočet, uchádzač predloží pracovný životopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. Predložený pracovný životopis člena skupiny (podpísaný príslušným členom pracovnej skupiny) musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušného člena pracovnej skupiny, opis/zoznam odbornej praxe ( pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi. 2. Doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon : stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby ako celok, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. 3. Licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydanú akreditovaným orgánom, 4. Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) vydanú akreditovaným orgánom. 5. Licenciu na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech vydanú akreditovaným orgánom 6. Licenciu overovania kvality realizácie stavebných prác pri celkovej obnove budovy vydanú akreditovaným orgánom Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Na základe najnižšej ponúknutej celkovej ceny za predmet plnenia s DPH. Relatívna váha kritéria 100,00. Relatívna váha kritéria 100,00.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk prebehne elektronicky prostredníctvom systému IS EPVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530434
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Nové Mesto nad Váhom)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)