Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb
Kód zákazky: SC/2025/390
Kód oznámenia: 5606 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50100000-6
Predpokladaná hodnota: 15 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.4.2025 09:00
Vyhlásenie: 25.3.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Brnianska
91105 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Brnianska Trenčín 91105 Slovensko Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky bude servis vysprávkových nadstavieb TURBO, ktoré má SC TSK na svojich vozidlách vykonávajúcich letnú údržbu. Podrobný opis prác a predpokladaného množstva je uvedený v Prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Osobitné požiadavky na plnenie • Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania. • Ak Dodávateľ počas vykonania servisnej prehliadky identifikujte potrebu vykonania iných ako malých opráv navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. • Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akejkoľvek opravy, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. • Dodávateľ vykoná servis na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom • V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité a ich cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje použitie repasovaných náhradných dielov Dodávateľom len po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. • Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v odsúhlasenej cenovej ponuke bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. • Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla bude potvrdené na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. • Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je Rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. • Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. • Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1344388
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (ID: 57103)
  • Zákazka: Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb (ID: 530679)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5f48a049-e2da-4045-994a-5a154cde8c2a
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
  • IČO: 37915568
  • DIČ: 2021764767
  • Adresa
  • Ulica: Brnianska
  • Číslo: 3
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@sctsk.sk
  • Telefónne číslo: 0326509311
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8714
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SC/2025/390
  • Názov: Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb
  • Opis: Predmetom zákazky bude servis vysprávkových nadstavieb TURBO, ktoré má SC TSK na svojich vozidlách vykonávajúcich letnú údržbu. Podrobný opis prác a predpokladaného množstva je uvedený v Prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Osobitné požiadavky na plnenie • Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania. • Ak Dodávateľ počas vykonania servisnej prehliadky identifikujte potrebu vykonania iných ako malých opráv navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. • Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akejkoľvek opravy, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. • Dodávateľ vykoná servis na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom • V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité a ich cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje použitie repasovaných náhradných dielov Dodávateľom len po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. • Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v odsúhlasenej cenovej ponuke bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. • Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla bude potvrdené na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. • Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je Rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. • Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. • Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 15 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 15 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené vo Výzve na predloženie ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Správy ciest TSK. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba bude realizovaná na základe predloženej faktúry do 30 dní po jej doručení. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SC/2025/390
  • Názov : Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb
  • Opis: Predmetom zákazky bude servis vysprávkových nadstavieb TURBO, ktoré má SC TSK na svojich vozidlách vykonávajúcich letnú údržbu. Podrobný opis prác a predpokladaného množstva je uvedený v Prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Osobitné požiadavky na plnenie • Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania. • Ak Dodávateľ počas vykonania servisnej prehliadky identifikujte potrebu vykonania iných ako malých opráv navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. • Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akejkoľvek opravy, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. • Dodávateľ vykoná servis na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom • V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité a ich cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje použitie repasovaných náhradných dielov Dodávateľom len po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. • Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v odsúhlasenej cenovej ponuke bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. • Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla bude potvrdené na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. • Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je Rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. • Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. • Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 15 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Správy ciest TSK. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba bude realizovaná na základe predloženej faktúry do 30 dní po jej doručení. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie je najnižšia navrhovaná cena v EUR bez DPH za predmet zákazky „Servis nadstavieb – Servis vysprávkových nadstavieb“ (príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií) vrátane všetkých nákladov spojených s predmetom zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: Brnianska 3, 91105 Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530679
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)