Výroba a montáž hliníkových a drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výroba a montáž hliníkových a drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien
Kód zákazky: 3464/2025/OVO
Kód oznámenia: 5613 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45421100-5
Predpokladaná hodnota: 1 030 203,63 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.4.2025 09:00
Vyhlásenie: 25.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
Adresa: Námestie slobody
81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81370 Slovensko
Zdroj:

Popis

I. časť: Predmetom zákazky je: a) výmena okien na ÚZ Hotel Bôrik; b) vykonanie ďalších súvisiacich prác podľa nižšie uvedených príloh; c) naloženie, odvezenie a uloženie obalového a iného odpadového materiálu vzniknutého pri plnení diela podľa zmluvy na príslušnú organizovanú skládku odpadu, v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zabezpečenie vyčistenia priestorov miesta plnenia po skončení vykonávania diela. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 2 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia, • príloha č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer, • príloha č. 5 súťažných podkladov - Špecifikácia referenčných výrobkov, • príloha č. 6 súťažných podkladov – Návrh zmluvy o dielo. II. časť: Predmetom zákazky je výmena drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien na ÚZ Hotel Bôrik. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 12 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 13 súťažných podkladov – Výkaz výmer.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1344397
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad vlády Slovenskej republiky (ID: 53377)
  • Zákazka: Výroba a montáž hliníkových a drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien (ID: 530683)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 978b667c-7262-4828-b800-f53a908f5142
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
  • IČO: 00151513
  • DIČ: 2020845057
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81370
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Odbor verejného obstarávania
  • E-mail: renata.remenova@vlada.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421 220925765
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/234
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 3464/2025/OVO
  • Názov: Výroba a montáž hliníkových a drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien
  • Opis: I. časť: Predmetom zákazky je: a) výmena okien na ÚZ Hotel Bôrik; b) vykonanie ďalších súvisiacich prác podľa nižšie uvedených príloh; c) naloženie, odvezenie a uloženie obalového a iného odpadového materiálu vzniknutého pri plnení diela podľa zmluvy na príslušnú organizovanú skládku odpadu, v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zabezpečenie vyčistenia priestorov miesta plnenia po skončení vykonávania diela. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 2 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia, • príloha č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer, • príloha č. 5 súťažných podkladov - Špecifikácia referenčných výrobkov, • príloha č. 6 súťažných podkladov – Návrh zmluvy o dielo. II. časť: Predmetom zákazky je výmena drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien na ÚZ Hotel Bôrik. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 12 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 13 súťažných podkladov – Výkaz výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 030 203.63
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stolárske práce
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Účelové zariadenie Hotel Bôrik
  • Ulica: Bôrik 1628/15
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výroba a montáž hliníkových okenných a dverných výplní
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3464/2025/OVO
  • Názov : Výroba a montáž hliníkových okenných a dverných výplní
  • Opis: Predmetom zákazky je: a) výmena okien na ÚZ Hotel Bôrik; b) vykonanie ďalších súvisiacich prác podľa nižšie uvedených príloh; c) naloženie, odvezenie a uloženie obalového a iného odpadového materiálu vzniknutého pri plnení diela podľa zmluvy na príslušnú organizovanú skládku odpadu, v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zabezpečenie vyčistenia priestorov miesta plnenia po skončení vykonávania diela. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 2 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia, • príloha č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer, • príloha č. 5 súťažných podkladov - Špecifikácia referenčných výrobkov, • príloha č. 6 súťažných podkladov – Návrh zmluvy o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 983 747.87
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Účelové zariadenie Hotel Bôrik
  • Ulica: Bôrik 1628/15
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Lehota plnenia predmetu zákazky: Do 18 mesiacov od účinnosti zmluvy. Bližšie informácie k plneniu predmetu zákazky sú uvedené v prílohe 6 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom Zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Verejný obstarávateľ organizuje obhliadku. Záujemcom sa odporúča absolvovať obhliadku a získať tak potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky príslušnej časti. Termíny obhliadok budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa v elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemca je oprávnený nahlásiť sa na obhliadku prostredníctvom IS EVO prostredníctvom „Všeobecnej žiadosti“. Počas obhliadky nebudú zodpovedané otázky záujemcov, a to z dôvodu dodržania princípu rovnakého zaobchádzania. 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 25 000,00 eur (slovom: dvadsaťpäť tisíc eur).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zákona o verejnom obstarávaní, tzn.: a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu; b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a má v ňom zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný predložiť doklady uvedené v bode 1. písm. a); verejný obstarávateľ v prípade týchto dokladov a dokumentov má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a ich splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk . 5. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti uvedené v bode 1. písm. b) verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Zároveň uchádzač predloží v ponuke čestné vyhlásenie – príloha č. 15 súťažných podkladov. 6. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s verejným obstarávateľom. Opatreniami na vykonanie nápravy musí hospodársky subjekt preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v ponuke. podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 7. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa bodu 1. písm. a) sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. 8. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, uchádzač ho môže nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 9. Verejný obstarávateľ podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a to vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 11. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom JED alebo čestným vyhlásením uchádzača k splneniu podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona musí vo svojej ponuke predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Publikačnom vestníku EÚ alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr (ďalej len „rozhodné obdobie“). 2. Pre posúdenie splnenia podmienky účasti, musí byť z ceny každého plnenia zo zoznamu uskutočnených stavebných prác vyčíslená hodnota, ktorá: 2.1 zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), 2.2 zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), 2.3 zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), je správne vyčíslená podľa tohto bodu. 3. Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. 4. Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta podľa bodu 15.4 časti A. POKYNY PRE ZÁUJEMCOV A UCHÁDZAČOV súťažných podkladov. 5. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač zoznamom dodávok stavebných prác a referenciami preukáže, že za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania plnil minimálne 3 zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru v oblasti pozemného staviteľstva ako je predmet zákazky v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 000 000,00 eur s DPH (jeden milión eur s DPH) alebo ekvivalent v inej mene. V zozname dodávok stavebných prác a referencií musí byť min. 1 zákazka/referencia - rekonštrukcia nebytovej stavby (budovy pre administratívu, správu a na riadenie, pre banky a pošty), ktorej súčasťou bola výmena okien s hliníkovým rámom alebo presklených stien s hliníkovým rámom v celkovej hodnote minimálne 500 000,00 EUR s DPH (päťsto tisíc eur s DPH) alebo ekvivalent v inej mene. Za rovnaký alebo obdobných charakter bude verejný obstarávateľ považovať stavebnú činnosť v oblasti pozemného staviteľstva, nebytovej stavby (budovy pre administratívu, správu a na riadenie, pre banky a pošty), ktorej súčasťou bola výmena okien s hliníkovým rámom alebo presklených stien s hliníkovým rámom. Verejný obstarávateľ nepripúšťa uchádzačovi na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania využiť technické a odborné kapacity inej osoby/subdodávateľa, tzn. referencie musia byť vyhotovené pre uchádzača, nie pre inú osobu/subdodávateľa.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí preukázať, že disponuje min. 1 odborne spôsobilou osobou s požadovanou praxou ako STAVBYVEDÚCI (garant). 2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač za tohto garanta vo svojej ponuke predloží: a) doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon: stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby ako celok, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. Uchádzač predloží predmetné osvedčenie, ako sken originálu alebo úradne overenej fotokópie dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané, b) profesijný životopis, z ktorého bude jasný rozsah činností, ktoré odborník zabezpečoval - vzor dokumentu tvorí príloha č. 10 súťažných podkladov alebo ekvivalentný dokument, ktorý bude obsahovať minimálne údaje uvedené v prílohe. c) Zoznam praktických skúseností/projektov vo funkcii stavbyvedúceho (po vydaní Osvedčenia SKSI alebo ekvivalentného dokladu), ktorý musí obsahovať realizáciu 1 stavby v pozemnom staviteľstve, ktorej hodnota realizácie bola v hodnote min. 1 000 000,00 eur s DPH (jeden milión eur s DPH) alebo ekvivalent v inej mene. Uchádzač vo svojej ponuke na preukázanie podmienok účasti podľa bodu 1. predloží Zoznam praktických skúseností, ktorého vzor tvorí príloha č. 11 súťažných podkladov alebo ekvivalentný dokument, ktorý bude obsahovať minimálne údaje uvedené v tejto prílohe. Verejný obstarávateľ pripúšťa uchádzačovi na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením kvalifikovaných osôb využiť technické a odborné kapacity inej osoby, tzn. že kvalifikované osoby môžu byť inými osobami/subdodávateľmi uchádzača.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 a 2 ZVO. Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
  • Miesto otvárania ponúk: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 25 000,00 eur (slovom: dvadsaťpäť tisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v bode 15. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530683
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530683
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronického verejného obstarávania - Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO)
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530683
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Výroba a montáž drevených okien a posuvných dverí
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3464/2025/OVO
  • Názov : Výroba a montáž drevených okien a posuvných dverí
  • Opis: Predmetom zákazky je výmena drevených okenných a dverných výplní a oprava dreveného obkladu stien na ÚZ Hotel Bôrik. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 12 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 13 súťažných podkladov – Výkaz výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 46 455.76
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stolárske práce
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Účelové zariadenie Hotel Bôrik
  • Ulica: Bôrik 1628/15
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Lehota plnenia predmetu zákazky: Do 4 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom Zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Verejný obstarávateľ organizuje obhliadku. Záujemcom sa odporúča absolvovať obhliadku a získať tak potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky príslušnej časti. Termíny obhliadok budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa v elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemca je oprávnený nahlásiť sa na obhliadku prostredníctvom IS EVO prostredníctvom „Všeobecnej žiadosti“. Počas obhliadky nebudú zodpovedané otázky záujemcov, a to z dôvodu dodržania princípu rovnakého zaobchádzania. 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ nevyžaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zákona o verejnom obstarávaní, tzn.: a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu; b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a má v ňom zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný predložiť doklady uvedené v bode 1. písm. a); verejný obstarávateľ v prípade týchto dokladov a dokumentov má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a ich splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk . 5. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti uvedené v bode 1. písm. b) verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Zároveň uchádzač predloží v ponuke čestné vyhlásenie – príloha č. 15 súťažných podkladov. 6. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s verejným obstarávateľom. Opatreniami na vykonanie nápravy musí hospodársky subjekt preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v ponuke. podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 7. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa bodu 1. písm. a) sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. 8. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, uchádzač ho môže nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 9. Verejný obstarávateľ podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a to vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 11. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom JED alebo čestným vyhlásením uchádzača k splneniu podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 a 2 ZVO. Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
  • Miesto otvárania ponúk: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530683
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530683
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronického verejného obstarávania - Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO)
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530683