Dodanie informačného systému Tax Stamp, jeho prevádzka, podpora a údržba

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie informačného systému Tax Stamp, jeho prevádzka, podpora a údržba
Kód zákazky: 3
Kód oznámenia: 5741 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 27.3.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarania je vývoj a implementácia nového informačného systému Tax Stamp určeného pre generovanie a manažment identifikačných čísel, manažment konaní ako aj manažment osôb oprávnených konať za odberateľa kontrolných známok, objednávanie a odber kontrolných známok a oznamovanie údajov odberateľom kontrolných známok, ktorý spĺňa predpoklady jeho integrácie s ďalšími informačnými systémami finančnej správy, s Registratúrnym poriadkom v súlade so zabezpečením správy dane a s požiadavkami zákona o e-Governmente, vrátane úprav so zabezpečením systémovej údržby a technickej podpory predmetného systému (ďalej len „predmet zákazky“).

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1344681
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Dodanie informačného systému Tax Stamp, jeho prevádzka, podpora a údržba (ID: 530825)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 71de297d-3fcf-458d-b5e9-5921797a96c2
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: 0918744770
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 01.09.2025
  • Referenčné číslo: 3
  • Názov: Dodanie informačného systému Tax Stamp, jeho prevádzka, podpora a údržba
  • Opis: Predmetom obstarania je vývoj a implementácia nového informačného systému Tax Stamp určeného pre generovanie a manažment identifikačných čísel, manažment konaní ako aj manažment osôb oprávnených konať za odberateľa kontrolných známok, objednávanie a odber kontrolných známok a oznamovanie údajov odberateľom kontrolných známok, ktorý spĺňa predpoklady jeho integrácie s ďalšími informačnými systémami finančnej správy, s Registratúrnym poriadkom v súlade so zabezpečením správy dane a s požiadavkami zákona o e-Governmente, vrátane úprav so zabezpečením systémovej údržby a technickej podpory predmetného systému (ďalej len „predmet zákazky“).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: Dodanie informačného systému Tax Stamp, jeho prevádzka, podpora a údržba
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: Dodanie informačného systému Tax Stamp, jeho prevádzka, podpora a údržba
  • Opis: Predmetom obstarania je vývoj a implementácia nového informačného systému Tax Stamp určeného pre generovanie a manažment identifikačných čísel, manažment konaní ako aj manažment osôb oprávnených konať za odberateľa kontrolných známok, objednávanie a odber kontrolných známok a oznamovanie údajov odberateľom kontrolných známok, ktorý spĺňa predpoklady jeho integrácie s ďalšími informačnými systémami finančnej správy, s Registratúrnym poriadkom v súlade so zabezpečením správy dane a s požiadavkami zákona o e-Governmente, vrátane úprav so zabezpečením systémovej údržby a technickej podpory predmetného systému (ďalej len „predmet zákazky“).
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Označenie dokumentu/zákazky: -
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)