Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady
Kód zákazky: 022030/2025-ORIS-2
Kód oznámenia: 6221 - MUS
Postup: Užšia súťaž
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 3 502 665,24 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 7.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Hlboká cesta
83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hlboká cesta Bratislava - mestská časť Staré Mesto 83336 Slovensko Úspešný uchádzač zabezpečí plnenie predmetu zákazky prostredníctvom pracovníkov vykonávajúcich činnosti na pracovisku v sídle verejného obstarávateľa a prostredníctvom vzdialeného prístupu
Zdroj:

Popis

Verejný obstarávateľ v súčasnej dobe prevádzkuje informačný systém Doklady (ďalej aj „ISD“). Ide o informačný systém, ktorého funkcionalita umožňuje vydávanie občianskych preukazov, vodičských preukazov, cestovných pasov, náhradných cestovných dokladov, dokladov pre malý pohraničný styk, akreditáciu cudzích štátnych príslušníkov, členov diplomatického zboru vrátane administratívno-technických zamestnancov akreditovaných prostredníctvom diplomatických misií pre Slovenskú republiku a honorárnych konzulárnych úradníkov. Prostredníctvom ISD sa zaisťujú opatrenia fyzickej a objektovej bezpečnosti pre medzinárodné podujatia, ochrana osobných údajov účastníkov podujatí, akreditácia osôb a kontrola prístupu do konkrétnych zón v rámci objektov. ISD predstavuje komplexnú hardvérovú a softvérovú infraštruktúru potrebnú pre zber identifikačných a biometrických údajov o osobách žiadajúcich o vydanie dokladu a šifrovaný prenos údajov. Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD a poskytovanie služieb rozvoja, rozšírenia ISD a školenia používateľov a administrátorov ISD. Zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD poskytne úspešný uchádzač na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému Doklady (ďalej aj ako „Zmluva“). Služby rozvoja, rozšírenia a školenia budú poskytované na základe objednávok verejného obstarávateľa uskutočnených počas účinnosti Zmluvy v maximálnom rozsahu podľa finančného limitu, ktorý bude určený na základe ponuky úspešného uchádzača ako súčet cien za položky č. 2 až 12 predmetu zákazky (predpokladaný rozsah je 2500 človekodní práce odborníkov úspešného uchádzača). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" a časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1308099
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky (ID: 2241)
  • Zákazka: Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady (ID: 514669)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 5ef27189-959c-416a-93e0-ac40eaa45855
  • Identifikátor verzie oznámenia: 01afb9a8-9749-4248-bc9f-9946dc4f5041
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – smernica o zákazkách v oblasti obrany a bezpečnosti
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
  • IČO: 00699021
  • DIČ: 2020879344
  • Adresa
  • Ulica: Hlboká cesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 83336
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: stanislav.oravec@mzv.sk
  • Telefónne číslo: 0259782895
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Kupujúci je obstarávateľom.: Kupujúci nie je obstarávateľ
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1703
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2009/81/ES
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 022030/2025-ORIS-2
  • Názov: Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady
  • Opis: Verejný obstarávateľ v súčasnej dobe prevádzkuje informačný systém Doklady (ďalej aj „ISD“). Ide o informačný systém, ktorého funkcionalita umožňuje vydávanie občianskych preukazov, vodičských preukazov, cestovných pasov, náhradných cestovných dokladov, dokladov pre malý pohraničný styk, akreditáciu cudzích štátnych príslušníkov, členov diplomatického zboru vrátane administratívno-technických zamestnancov akreditovaných prostredníctvom diplomatických misií pre Slovenskú republiku a honorárnych konzulárnych úradníkov. Prostredníctvom ISD sa zaisťujú opatrenia fyzickej a objektovej bezpečnosti pre medzinárodné podujatia, ochrana osobných údajov účastníkov podujatí, akreditácia osôb a kontrola prístupu do konkrétnych zón v rámci objektov. ISD predstavuje komplexnú hardvérovú a softvérovú infraštruktúru potrebnú pre zber identifikačných a biometrických údajov o osobách žiadajúcich o vydanie dokladu a šifrovaný prenos údajov. Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD a poskytovanie služieb rozvoja, rozšírenia ISD a školenia používateľov a administrátorov ISD. Zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD poskytne úspešný uchádzač na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému Doklady (ďalej aj ako „Zmluva“). Služby rozvoja, rozšírenia a školenia budú poskytované na základe objednávok verejného obstarávateľa uskutočnených počas účinnosti Zmluvy v maximálnom rozsahu podľa finančného limitu, ktorý bude určený na základe ponuky úspešného uchádzača ako súčet cien za položky č. 2 až 12 predmetu zákazky (predpokladaný rozsah je 2500 človekodní práce odborníkov úspešného uchádzača). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" a časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 502 665.24
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72250000, 72267100, 72267200, 72253200, 72261000, 72267000, 72211000, 72260000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úspešný uchádzač zabezpečí plnenie predmetu zákazky prostredníctvom pracovníkov vykonávajúcich činnosti na pracovisku v sídle verejného obstarávateľa a prostredníctvom vzdialeného prístupu. Podrobné informácie sú uvedené v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" a v časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon"), čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona. V súlade s § 32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona záujemca nemusí predkladať, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy v znení neskorších predpisov). Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej aj "SR"), ktoré sú zapísané v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Ak záujemca požaduje, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona preukazujúci splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, v žiadosti o účasť uvedie údaje podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za všetky fyzické osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, t.j. je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokladu, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/formulare-a-ziadosti, v časti "Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov"). V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR sa na preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona, resp. § 152 ods. 3 zákona. Podľa § 32 ods. 7 zákona podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona musí spĺňať aj iná osoba ako osoba uvedená v § 32 ods. 1 písm. a) zákona, ak táto osoba má právo konať za záujemcu, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v záujemcovi. Za inú osobu ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, ak táto osoba má právo za záujemcu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v záujemcovi, sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba: a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej so záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. Splnenie tejto podmienky účasti záujemca preukáže predložením vyplneného a podpísaného dokumentu "Čestné vyhlásenie o splnení podmienky účasti", ktorý tvorí prílohu č. 2 dokumentu "Pokyny na vypracovanie a predloženie žiadosti o účasť". Na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR sa na preukazovanie splnenia povinnosti podľa § 32 ods. 7 zákona vzťahuje § 32 ods. 5 zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Podľa § 126 ods. 1 zákona záujemca nie je oprávnený predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. 2. Verejný obstarávateľ nesmie vyzvať na predloženie ponuky toho, kto nepredložil žiadosť o účasť. Ponuku môže predložiť len záujemca, ktorého verejný obstarávateľ vyzval na predloženie ponuky. 3. Žiadosť o účasť, ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk) a môžu byť predložené v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa predchádzajúcej vety, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 4. Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a odovzdávanie podkladov medzi verejným obstarávateľom a záujemcami v prvej fáze verejného obstarávania súvisiacej s predkladaním a vyhodnotením žiadostí o účasť budú realizované prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi, ak bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Záujemca po prihlásení do elektronického prostriedku JOSEPHINE a k zákazke "Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady" môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Za okamih doručenia zásielky sa považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou elektronického prostriedku. 5. Na bezproblémové používanie elektronického prostriedku JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome alebo - Microsoft Edge. 6. Podrobné informácie k spracovaniu a predloženiu žiadosti o účasť (prvá fáza verejného obstarávania) sú uvedené v dokumente "Pokyny na vypracovanie a predloženie žiadosti o účasť". 7. Predloženie žiadosti o účasť v elektronickom prostriedku JOSEPHINE je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. Podrobnosti o autentifikácií sú uvedené v dokumente "Pokyny na vypracovanie a predloženie žiadosti o účasť". 8. Podrobné informácie k spracovaniu a predloženiu ponuky (druhá fáza verejného obstarávania) sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Vzhľadom na skutočnosť, že časť súťažných podkladov obsahuje utajované skutočnosti v stupni utajenia "Vyhradené", bude sa komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v SR v druhej fáze verejného obstarávania, ak sa predmet tejto komunikácie bude týkať dokumentu obsahujúceho utajované skutočnosti, uskutočňovať v súlade s § 20 ods. 9 zákona a vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 48/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností. Verejný obstarávateľ pri prevzatí alebo odovzdaní dokumentu obsahujúceho utajované skutočnosti preverí totožnosť oprávnenej osoby záujemcu, vydá oprávnenej osobe záujemcu potvrdenie o prevzatí/odovzdaní dokumentu obsahujúceho utajované skutočnosti s uvedením miesta, dátumu, času, evidenčného čísla dokumentu a informáciu o predmete doručeného/odovzdaného dokumentu, prípadne vyhotoví záznam o tom, že oprávnená osoba záujemcu sa oboznámila s dokumentom obsahujúcim utajované skutočnosti. Záujemca je oprávnený doručiť dokument obsahujúci utajované skutočnosti verejnému obstarávateľovi (napríklad žiadosť o vysvetlenie týkajúcu sa obsahu dokumentov tvoriacich "Technický popis informačného systému IS Doklady") v sídle verejného obstarávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod. Záujemcovi sa odporúča, aby informoval verejného obstarávateľa zaslaním správy prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE, že doručí verejnému obstarávateľovi dokument obsahujúci utajovanú skutočnosť minimálne 2 hodiny pred plánovaným doručením spolu s uvedením predpokladaného dátumu a času doručenia dokumentu. Verejný obstarávateľ bude doručovať dokument obsahujúci utajované skutočnosti (napríklad odpoveď na žiadosť o vysvetlenie k obsahu dokumentov tvoriacich "Technický popis informačného systému IS Doklady") záujemcovi tak, že zašle záujemcovi prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE výzvu, aby si dokument v sídle verejného obstarávateľa prevzal prostredníctvom oprávnenej osoby alebo sa s ním prišiel oboznámiť. Záujemcovi, ktorý nepožaduje postúpenie dokumentu podľa predchádzajúcej vety, bude umožnené oboznámiť sa s jeho obsahom v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod. Záujemcovi sa odporúča doručiť verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE správu, že má záujem oboznámiť sa s dokumentom obsahujúcim utajované skutočnosti minimálne 2 hodiny pred požadovaným oboznámením sa s dokumentom s uvedením predpokladaného dátumu a času, kedy má záujem oboznámiť sa s dokumentom. 10. V prípade záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky bude verejný obstarávateľ pri komunikácií v druhej fáze verejného obstarávania, ak sa jej predmet bude týkať dokumentov, ktoré obsahujú utajované skutočnosti, postupovať podľa § 60 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon o ochrane utajovaných skutočností"). Osobitné pravidlá komunikácie verejného obstarávateľa a záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky podľa predchádzajúcej vety budú uvedené vo výzve predkladanie ponúk, ktorá bude zaslaná záujemcovi so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky a budú určené v súlade s medzinárodnou zmluvou, ktorou je Slovenská republika viazaná. Zoznam medzinárodných zmlúv je uvedený na webovom sídle Národného bezpečnostného úradu https://www.nbu.gov.sk/medzinarodne-zmluvy-a-dohody/ 11. Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a odovzdávanie podkladov medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v druhej fáze verejného obstarávania budú realizované prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE, ak predmetom komunikácie nebude dokument obsahujúci utajované skutočnosti. 12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť/ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok postupu zadávania zákazky. 13. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v dokumente "Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti", ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. 14. Keďže predmet zákazky priamo súvisí s prevádzkou sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa tvoriacich základnú službu podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon o kybernetickej bezpečnosti"), uzavrie verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom súčasne so Zmluvou o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému Doklady aj zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností (ďalej aj "zmluva o kybernetickej bezpečnosti") podľa § 19 ods. 2 zákona o kybernetickej bezpečnosti. Náležitosti zmluvy o kybernetickej bezpečnosti sú uvedené v § 9 Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z. z., ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení v znení Vyhlášky č. 264/2023 Z. z. Uzatvorenie zmluvy o kybernetickej bezpečnosti je podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému Doklady.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 022030/2025-ORIS-2
  • Názov : Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady
  • Opis: Verejný obstarávateľ v súčasnej dobe prevádzkuje ISD. Ide o informačný systém, ktorého funkcionalita umožňuje vydávanie občianskych preukazov, vodičských preukazov, cestovných pasov, náhradných cestovných dokladov, dokladov pre malý pohraničný styk, akreditáciu cudzích štátnych príslušníkov, členov diplomatického zboru vrátane administratívno-technických zamestnancov akreditovaných prostredníctvom diplomatických misií pre Slovenskú republiku a honorárnych konzulárnych úradníkov. Prostredníctvom ISD sa zaisťujú opatrenia fyzickej a objektovej bezpečnosti pre medzinárodné podujatia, ochrana osobných údajov účastníkov podujatí, akreditácia osôb a kontrola prístupu do konkrétnych zón v rámci objektov. ISD predstavuje komplexnú hardvérovú a softvérovú infraštruktúru potrebnú pre zber identifikačných a biometrických údajov o osobách žiadajúcich o vydanie dokladu a šifrovaný prenos údajov. Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD a poskytovanie služieb rozvoja, rozšírenia ISD a školenia používateľov a administrátorov ISD. Zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD poskytne úspešný uchádzač na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Služby rozvoja, rozšírenia a školenia budú poskytované na základe objednávok verejného obstarávateľa uskutočnených počas účinnosti Zmluvy v maximálnom rozsahu podľa finančného limitu, ktorý bude určený na základe ponuky úspešného uchádzača ako súčet cien za položky č. 2 až 12 predmetu zákazky (predpokladaný rozsah je 2500 človekodní práce odborníkov úspešného uchádzača). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" a časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72250000, 72267100, 72267200, 72253200, 72261000, 72267000, 72211000, 72260000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Úspešný uchádzač bude povinný vytvoriť pracovnú príležitosť pre znevýhodneného uchádzača o zamestnanie a/alebo študenta denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania alebo bude povinný zachovať pracovné miesto znevýhodneného uchádzača o zamestnanie a/alebo študenta denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania, ktoré by bolo zrušené, ak by nedošlo k uzavretiu Zmluvy. Úspešný uchádzač bude počas účinnosti Zmluvy povinný zabezpečiť plnenie poskytované na základe Zmluvy aj aspoň jedným znevýhodneným uchádzačom o zamestnanie a/alebo študentom denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania, ktorého úspešný uchádzač príjme na účely plnenia Zmluvy alebo ktorého pracovné miesto zachová; táto povinnosť sa považuje za splnenú, aj ak je splnená prostredníctvom subdodávateľa úspešného uchádzača, ktorý sa podieľa na plnení na základe Zmluvy. Znevýhodnený uchádzač o zamestnanie je osoba špecifikovaná v § 8 ods. 1 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úspešný uchádzač zabezpečí plnenie predmetu zákazky prostredníctvom pracovníkov vykonávajúcich činnosti na pracovisku v sídle verejného obstarávateľa a prostredníctvom vzdialeného prístupu
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Verejný obstarávateľ nebude upatňovať žiadnu opciu
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Záujemca môže na preukázanie podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona. 2. Záujemca môže na preukázanie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami, záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona. 3. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 4. Za účelom zabezpečenia riadneho plnenia Zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača, ak pôjde o skupinu dodávateľov v zmysle § 37 zákona, pred uzavretím Zmluvy požadovať, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napríklad podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah, z obsahu ktorého musí vyplývať, že členovia skupiny dodávateľov, teda subjekty na strane úspešného uchádzača, zodpovedajú za plnenie záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Musí byť tiež zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy musí úspešný uchádzač predložiť verejnému obstarávateľovi v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie Zmluvy. 5. Predmet zákazky alebo jeho časť môže byť financovaný prostredníctvom nenávratného finančného príspevku z fondov Európskej únie. Podrobné informácie nie sú v čase odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie známe.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 131 ods. 1 písm. a) zákona záujemca predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní. Záujemca musí predloženým dokumentom/predloženými dokumentami preukázať, že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie (ďalej aj "rozhodné obdobie") v minimálnej súhrnnej hodnote 2 300 000 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby v ktorejkoľvek oblasti uvedenej pod písm. a) až c): a) podpora prevádzky, údržba a zabezpečenie helpdesk informačných systémov, b) úprava a rozvoj informačných systémov, c) vybudovanie informačných systémov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru obsahoval minimálne: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, telefónne číslo a e-mail), - predmet plnenia (špecifikácia poskytnutých služieb), - termín dodania plnenia (od - do), - cena poskytnutých služieb bez DPH. Na prepočet cudzej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak záujemca v zozname poskytnutých služieb uvedie plnenie, ktorého realizácia presahuje rozhodné obdobie, záujemca v zozname uvedie cenu iba za tú časť plnenia, ktorá bola uskutočnená v rozhodnom období.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 131 ods. 1 písm. f) zákona záujemca preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby formou predloženia životopisu každej osoby určenej na pozíciu odborníka podľa nižšie uvedených požiadaviek. Záujemca zároveň predloží požadované certifikáty alebo ich ekvivalenty podľa nižšie stanovených požiadaviek verejného obstarávateľa. Životopis bude obsahovať minimálne: - meno a priezvisko odborníka, - podpis odborníka navrhovaného na niektorú z nižšie uvedených pozícií, - informácie o súčasnom zamestnávateľovi a aktuálnom pracovnom zaradení/aktuálnej pozícií a prípadne ďalšie relevantné informácie o odborníkovi. Zo životopisu, prípadne ďalších dokumentov predložených záujemcom musí vyplývať, či je odborník vlastnou kapacitou záujemcu (zamestnanec v pracovnoprávnom vzťahu k záujemcovi) alebo ide o kapacitu 3. osoby (zamestnanec 3. osoby, fyzická osoba podnikateľ a pod.). Pri odborníkoch na pozíciách projektový manažér, programátor, expert infraštruktúry, systémový administrátor, projektový manažér IT a školiteľ musí predložený životopis okrem vyššie uvedených náležitostí obsahovať aj zoznam odbornej praxe/zoznam projektov tak, aby bolo možné vyhodnotiť splnenie požiadavky verejného obstarávateľa na dĺžku odbornej praxe. Zoznam odbornej praxe/zoznam projektov podľa predchádzajúcej vety bude vo vzťahu k preukazániu splnenia požiadaviek na odbornú prax u odborníkov obsahovať: - názov pozície, - opis vykonávaných činností a získaná prax, - mesiac a rok plnenia vykonávaných činností, - identifikácia zamestnávateľa/objednávateľa. Záujemca musí preukázať, že disponuje minimálne nasledovnými odborníkmi spĺňajúcimi nasledovné požiadavky: - Projektový manažér: minimálne 2 ročná prax v oblasti projektového riadenia, - Softvérový analytik: držiteľ platného certifikátu minimálne na úrovni OMG - Certified UML Professional 2 (OCUP 2) – Foundation level alebo ekvivalent, - IT architekt: držiteľ platného certifikátu minimálne na úrovni TOGAF 9 Foundation (L1) alebo ekvivalent, - Programátor: minimálne 2 ročná prax v oblasti programovania informačných systémov, - Expert infraštruktúry: minimálne 2 ročná prax v oblasti správy, inštalácie, konfigurácie prvkov technickej infraštruktúry ako napríklad servery, sieťové komponenty a storage technológie, - Tester: držiteľ platného certifikátu minimálne na úrovni ISTQB Certified Tester Advanced Level alebo ekvivalent, - Sytémový administrátor: minimálne 2 ročná prax v oblasti administrácie informačných systémov, - Databázový špecialista: držiteľ platného certifikátu minimálne na úrovni EDB PostgreSQL 9 Associate alebo Oracle Database PL/SQL Developer Certified Associate alebo ekvivalent, - Projektový manažér IT: minimálne 2 ročná prax v oblasti riadenia IT projektov, - Bezpečnostný expert: držiteľ platného certifikátu minimálne na úrovni Certified Information System Security Professional (CISSP) alebo Certified Information Security Manager (CISM) alebo ekvivalent, - Školiteľ: minimálne 2 ročná prax v oblasti školenia práce s informačnými systémami. Za ekvivalent k požadovanému certifikátu odborníka bude uznaný: - certifikát vydaný rovnakou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje väčšie znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, - certifikát vydaný inou relevantnou medzinárodne uznávanou akreditačnou/certifikačnou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje minimálne rovnaké znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, alebo - iné doklady/dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek stanovených na získanie certifikátu. Za platný certifikát Oracle Database PL/SQL Developer Certified Associate uzná verejný obstarávateľ aj taký certifikát, ktorý po overení na webovom sídle vydavateľa certifikátu nebude "active". Ku každej osobe, ktorou záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti a ku ktorej predloží vyššie požadované doklady záujemca uvedie, na akú pozíciu odborníka uvedenú osobu navrhuje.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 131 ods. 1 písm. k) zákona záujemca preukáže oprávnenie zabezpečiť požadovanú bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností predložením platného potvrdenia vydaného Národným bezpečnostným úradom v súlade so zákonom o ochrane utajovaných skutočností, ktorým preukáže oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne na stupeň utajenia "Vyhradené". Potvrdenie podľa predchádzajúcej vety vydané príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore, verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností, ak medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, neustanovuje inak. Zoznam medzinárodných zmlúv je uvedený na webovom sídle Národného bezpečnostného úradu https://www.nbu.gov.sk/medzinarodne-zmluvy-a-dohody/
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona záujemca predloží prehľad o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. V prípade, ak záujemca nemá sídlo, miesto podnikania alebo miesto obvyklého pobytu v SR, verejný obstarávateľ k požadovaným výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem krajiny sídla, miesta podnikania alebo miesta obvyklého pobytu záujemcu. Záujemca musí preukázať, že za posledné tri hospodárske roky od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti záujemcu, dosiahol obrat v celkovej výške minimálne 2 000 000 EUR. Záujemca, ktorého výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch sú verejne prístupné vo verejnej časti registra účtovných závierok podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon o účtovníctve"), výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch nemusí predložiť. Záujemca so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch resp. ekvivalentné doklady v krajine sídla alebo miesta podnikania záujemcu nepredkladá v prípade, ak sú zverejnené vo verejne prístupnom registri ekvivalentnom k registru účtovných závierok podľa zákona o účtovníctve. Záujemca so sídlom, miestom podnikania alebo miestom obvyklého pobytu mimo územia SR v žiadosti o účasť uvedie konkrétny odkaz na webové sídlo, kde sú tieto dokumenty zverejnené (zároveň je povinný postupovať v súlade s bodom 5.1 dokumentu "Pokyny na vypracovanie a predloženie žiadosti o účasť"). Na prepočet cudzej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky budú vyhodnocované na základe kritéria najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH. Cena za celý predmet zákazky je tvorená súčtom celkových cien za všetky položky predmetu zákazky. Celková cena za položku je tvorená súčinom jednotkovej ceny položky a požadovaného/predpokladaného množstva. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby celková cena za položku č. 1 predmetu zákazky "Služby podpory prevádzky a údržba informačného systému Doklady (paušál)" v ponuke uchádzača neprevýšila 2 276 732,41 Eur bez DPH z dôvodu rozpočtových limitov bežných výdavkov v rozpočte verejného obstarávateľa. V prípade nesplnenia podmienky podľa predchádzajúcej vety bude ponuka uchádzača vylúčená z postupu zadávania zákazky podľa § 53 ods. 4 písm. b) zákona.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v mene euro bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ v postupe zadávania zákazky uplatňuje sociálne hľadisko. Úspešný uchádzač musí zabezpečiť bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností. Podrobnosti sú uvedené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v Zmluve, ktorá tvorí prílohu č. 1 k časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Bezpečnostná previerka
  • Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
  • Opis bezpečnostnej previerky: Verejný obstarávateľ určuje požiadavky a opatrenia na bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností podľa § 129 zákona, ktoré bude povinný zabezpečiť úspešný uchádzač. Úspešný uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý jej člen, ktorý sa v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami, bude utajované skutočnosti vytvárať alebo mu bude verejný obstarávateľ utajované skutočnosti postupovať), musí byť držiteľom platného potvrdenia vydaného Národným bezpečnostným úradom podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností minimálne na stupeň utajenia "Vyhradené" pre oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami, postúpenie utajovaných skutočností v elektronickej podobe a vytváranie utajovaných skutočností na technickom prostriedku alebo byť držiteľom oprávnenia vydaného príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore, ktorého platnosť je overená podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností, ak medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, neustanovuje inak. Člen skupiny dodávateľov preukáže oprávnenie podľa predchádzajúcej vety v rozsahu potrebnom pre manipuláciu s utajovanými skutočnosťami podľa spôsobu akým sa bude podieľať na plnení predmetu zákazky. Úspešný uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý jej člen, ktorý sa v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami, vytvárať ich alebo mu budú utajované skutočnosti verejným obstarávateľom postupované) sa zaväzuje dodržiavať povinnosti na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Ak sa subdodávateľ v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami, bude ich vytvárať alebo mu bude verejný obstarávateľ utajované skutočnosti postupovať, musí úspešný uchádzač preukázať, že jeho subdodávateľ je držiteľom platného potvrdenia vydaného Národným bezpečnostným úradom podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností pre oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami, postúpenie utajovaných skutočností a vytváranie utajovaných skutočností minimálne na stupeň utajenia "Vyhradené" v rozsahu potrebnom pre manipuláciu subdodávateľa s utajovanými skutočnosťami podľa spôsobu, akým sa bude subdodávateľ podieľať na plnení predmetu zákazky alebo byť držiteľom potvrdenia vydaného príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore, ktorého platnosť je overená podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností, ak medzinárodná zmluva ktorou je Slovenská republika viazaná, neustanovuje inak. Zoznam medzinárodných zmlúv je uvedený na webovom sídle Národného bezpečnostného úradu https://www.nbu.gov.sk/medzinarodne-zmluvy-a-dohody/. Subdodávateľ, ktorý sa v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami, vytvárať ich alebo mu budú utajované skutočnosti verejným obstarávateľom postupované, sa zaväzuje dodržiavať povinnosti na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Úspešný uchádzač, a ak sa člen skupiny dodávateľov alebo subdodávateľ úspešného uchádzača pri plnení predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami, vytvárať utajované skutočnosti alebo mu bude verejný obstarávateľ utajované skutočnosti postupovať, tak aj člen skupiny dodávateľov a subdodávateľ, musia mať s verejným obstarávateľom uzavretú platnú a účinnú zmluvu o prístupe k utajovaným skutočnostiam.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Žiadosť o subdodávky
  • Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
  • Podmienky subdodávok
  • Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
  • Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 100
  • Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 0
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa s možným čiastočným prefinancovaním z nenávratného finančného príspevku z fondov Európskej únie. Verejný obstarávateľ nebude úspešnému uchádzačovi poskytovať preddavky ani zálohu.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 05.05.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: 1. Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky vo výške 50 000 EUR (slovom: pätťdesiattisíc eur). Podrobné informácie sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. 2. Úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude povinný zložiť v prospech verejného obstarávateľa kauciu, ktorá bude vo výške 100 000 EUR (slovom: stotisíc eur). Podrobné informácie o kaucií sú uvedené v časti A.1 "Pokyny pre záujemcov/uchádzačov" a časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60759/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Prístup k určitým súťažným podkladom je obmedzený
  • Odôvodnenie obmedzeného prístupu k súťažným podkladom: Ochrana obzvlášť citlivých informácií
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60759/summary
  • Označenie dokumentu/zákazky: Záujemcovia, ktorí splnia stanovené podmienky účasti a ktorým verejný obstarávateľ zašle výzvu na predkladanie ponúk, budú za účelom prístupu k dokumentom obsahujúcim utajované skutočnosti v stupni utajenia "Vyhradené", povinní uzatvoriť s verejným obstarávateľom zmluvu o prístupe k utajovaným skutočnostiam. Zmluva o prístupe k utajovaným skutočnostiam bude so záujemcom uzatvorená v súlade so vzormi, ktoré sú zverejnené na webovom sídle Národného bezpečnostného úradu (https://www.nbu.gov.sk/vzor-zmluvy-o-pristupe-podnikatela-k-utajovanym-skutocnostiam-oboznamovanie/ a https://www.nbu.gov.sk/vzor-zmluvy-o-pristupe-podnikatela-k-utajovanym-skutocnostiam-postupovanie-avytvaranie/). Vzor, podľa ktorého bude uzatvorená zmluva o prístupe k utajovaným skutočnostiam, bude použitý v závislosti od toho, či záujemca bude požadovať oboznámenie sa s dokumentami obsahujúcimi utajované skutočnosti alebo bude požadovať postúpenie predmetných dokumentov obsahujúcich utajované skutočnosti v elektronickej podobe (v takomto prípade musí záujemca preukázať oprávnenie na manipuláciu s utajovanými skutočnosťami v širšom rozsahu ako to vyžaduje podmienka účasti stanovená verejným obstarávateľom podľa § 131 ods. 1 písm. k) zákona). V prípade záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky bude obsah zmluvy o prístupe k utajovaným skutočnostiam upravený v zmysle požiadaviek vyplývajúcich z príslušnej medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná. Zoznam medzinárodných zmlúv, ktorými je Slovenská republika viazaná, je uvedený na webovom sídle Národného bezpečnostného úradu https://www.nbu.gov.sk/medzinarodne-zmluvy-a-dohody/
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)