Informácie
        
            Názov zákazky:
            Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, technickej a technologickej podpory a servisného zásahu a služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Doklady            
        
        
        
            Kód zákazky:
            022030/2025-ORIS-2            
        
        
            
                Kód oznámenia:
                6221 - MUS             
            
        
        
            Postup:
            Užšia súťaž            
        
        
        
            Druh:
            Služby            
        
        
            
            
            
                   
            
        
            Predpokladaná hodnota:
            3 502 665,24 €      
        
        
        Termíny
        
            Predkladanie ponúk:
                  
        
        
            Vyhlásenie:
            7.4.2025      
        
     
    
        Verejný obstarávateľ
        
        
            
                Adresa:
                Hlboká cesta
83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto            
            
            
        
        
            NUTS:
            SK010 - Bratislavský kraj            
        
        
        
            Miesto dodania:
            Hlboká cesta Bratislava - mestská časť Staré Mesto 83336 Slovensko Úspešný uchádzač zabezpečí plnenie predmetu zákazky prostredníctvom pracovníkov vykonávajúcich činnosti na pracovisku v sídle verejného obstarávateľa a prostredníctvom vzdialeného prístupu            
        
        
        
            Zdroj:
            
        
                
     
 
    
        
            
Popis
            Verejný obstarávateľ v súčasnej dobe prevádzkuje informačný systém Doklady (ďalej aj „ISD“). Ide o informačný systém, ktorého funkcionalita umožňuje vydávanie občianskych preukazov, vodičských preukazov, cestovných pasov, náhradných cestovných dokladov, dokladov pre malý pohraničný styk, akreditáciu cudzích štátnych príslušníkov, členov diplomatického zboru vrátane administratívno-technických zamestnancov akreditovaných prostredníctvom diplomatických misií pre Slovenskú republiku a honorárnych konzulárnych úradníkov. Prostredníctvom ISD sa zaisťujú opatrenia fyzickej a objektovej bezpečnosti pre medzinárodné podujatia, ochrana osobných údajov účastníkov podujatí, akreditácia osôb a kontrola prístupu do konkrétnych zón v rámci objektov. ISD predstavuje komplexnú hardvérovú a softvérovú infraštruktúru potrebnú pre zber identifikačných a biometrických údajov o osobách žiadajúcich o vydanie dokladu a šifrovaný prenos údajov. Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD a poskytovanie služieb rozvoja, rozšírenia ISD a školenia používateľov a administrátorov ISD. Zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky ISD poskytne úspešný uchádzač na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému Doklady (ďalej aj ako „Zmluva“). Služby rozvoja, rozšírenia a školenia budú poskytované na základe objednávok verejného obstarávateľa uskutočnených počas účinnosti Zmluvy v maximálnom rozsahu podľa finančného limitu, ktorý bude určený na základe ponuky úspešného uchádzača ako súčet cien za položky č. 2 až 12 predmetu zákazky (predpokladaný rozsah je 2500 človekodní práce odborníkov úspešného uchádzača). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" a časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.