Stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš - SO 04 Učebňový pavilón

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš - SO 04 Učebňový pavilón
Kód zákazky: 2025/4177/VO
Kód oznámenia: 6326 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 187 267,01 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 8.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Liptovský Mikuláš
Adresa: Štúrova
03142 Liptovský Mikuláš
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Štúrova Liptovský Mikuláš 03142 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš SO 04 Učebňový pavilón Stavebné práce zahŕňajú stavebné úpravy verejnej budovy, učebňového pavilónu základnej školy Nábrežie Dr. A. Stodolu v Liptovskom Mikuláši, za účelom zlepšenia jej energetickej hospodárnosti. Jedná sa o zateplenie obvodových stien, výmeny výplne otvorov, výmeny strešnej krytiny a zateplenie stropnej konštrukcie pod strešným plášťom. Na strechu budú namontované fotovoltické panely. Vetranie bude zabezpečené exteriérovou kompaktnou vzduchotechnickou jednotkou. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky a v Zmluve o dielo, ktorá je v časti F. Obchodné podmienky na uskutočnenie stavebných prác súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1346249
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Liptovský Mikuláš (ID: 5201)
  • Zákazka: Stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš - SO 04 Učebňový pavilón (ID: 531563)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d8fa2f5c-f30c-4b8d-a4fc-f8492153d1e7
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Liptovský Mikuláš
  • IČO: 00315524
  • DIČ: 2021031111
  • Adresa
  • Ulica: Štúrova
  • Číslo: 41
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03142
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@mikulas.sk
  • Telefónne číslo: +421445565111
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Liptovský Mikuláš)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4971
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025/4177/VO
  • Názov: Stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš - SO 04 Učebňový pavilón
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš SO 04 Učebňový pavilón Stavebné práce zahŕňajú stavebné úpravy verejnej budovy, učebňového pavilónu základnej školy Nábrežie Dr. A. Stodolu v Liptovskom Mikuláši, za účelom zlepšenia jej energetickej hospodárnosti. Jedná sa o zateplenie obvodových stien, výmeny výplne otvorov, výmeny strešnej krytiny a zateplenie stropnej konštrukcie pod strešným plášťom. Na strechu budú namontované fotovoltické panely. Vetranie bude zabezpečené exteriérovou kompaktnou vzduchotechnickou jednotkou. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky a v Zmluve o dielo, ktorá je v časti F. Obchodné podmienky na uskutočnenie stavebných prác súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 187 267.01
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš - SO 04 Učebňový pavilón
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/4177/VO
  • Názov : Stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš - SO 04 Učebňový pavilón
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné úpravy ZŠ Nábrežie Dr. A. Stodolu L. Mikuláš SO 04 Učebňový pavilón Stavebné práce zahŕňajú stavebné úpravy verejnej budovy, učebňového pavilónu základnej školy Nábrežie Dr. A. Stodolu v Liptovskom Mikuláši, za účelom zlepšenia jej energetickej hospodárnosti. Jedná sa o zateplenie obvodových stien, výmeny výplne otvorov, výmeny strešnej krytiny a zateplenie stropnej konštrukcie pod strešným plášťom. Na strechu budú namontované fotovoltické panely. Vetranie bude zabezpečené exteriérovou kompaktnou vzduchotechnickou jednotkou. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky a v Zmluve o dielo, ktorá je v časti F. Obchodné podmienky na uskutočnenie stavebných prác súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 187 267.01
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V podmienkach účasti sú zapracované tieto požiadavky : Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva a pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečovať systematickým riadením ochranu životného prostredia, čo preukáže certifikátom systému environmentálneho manažérstva, že je registrovaný v Schéme pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS). V podmienkach zmluvy sú zapracované tieto požiadavky: - Dodržanie zásady nespôsobovať významnú škodu. - Pre hĺbkovú obnovu rekonštrukcie (obnovy) budovy ZŠ je splnená požiadavka na úsporu primárnej energie na úrovni minimálne 60%. - Požadujeme pre spotrebiče vody aby patrili do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EÚ Water Label). - V súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva a Protokolom EÚ o nakladaní so stavebným odpadom a odpadom z demolácií zabezpečíme, aby subjekt vykonávajúci obnovu a rekonštrukciu budovy, aby aspoň 70% (hmotnosti) nie nebezpečného stavebného a demolačného odpadu vyprodukovaného na stavenisku, bolo recyklovaného alebo inak materiálovo zhodnoteného a to vrátane činností spätného zasypávania, pri ktorých sa využije odpad ako náhrada za iné materiály.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods.1 písm.b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods.1 písm.b) ZVO: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení). V prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky – výstavba a rekonštrukcie budov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období uskutočňoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 1 100 000,00 EUR bez DPH. Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo uskutočňovateľa (zhotoviteľa), - obchodné meno a sídlo objednávateľa, - opis predmetu uskutočnenia stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného objednávateľa), - celkovú zmluvnú cenu, - lehotu uskutočnenia stavebných prác (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované), Uchádzač doplní predložený zoznam potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú. Pokiaľ bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ musí obsahovať: - názov obchodného mena Zhotoviteľa, - sídlo a adresa podnikania Zhotoviteľa, - názov obchodného mena objednávateľa, - sídlo a adresa podnikania objednávateľa, - stručný opis rozsahu predmetu zmluvy, - celková skutočnú cenu v EUR (s DPH) za požadované referenčné obdobie - termín začatia a ukončenia prác, - miesta realizácie prác, - vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite, - meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť uvedené údaje. - potvrdenie objednávateľa - podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky alebo osoby oprávnenej potvrdiť realizáciu Diela s pripojením otlačkom pečiatky objednávateľa. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk , preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre iné osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, predloží dôkaz o plnení potvrdený odberateľom (referencia).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods.1 písm.g) ZVO: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prílohou zoznamu zodpovedných osôb za riadenie stavebných prác musí byť : 1. doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác) v odbore pozemné stavby v kategórii pozemné stavby, vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v úradne osvedčenej kópii, alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách. 2. profesijný životopis stavbyvedúceho zo zoznamom realizovaných stavieb, z ktorého je zrejmá odborná prax.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 36 ZVO Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto Obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky vrátane s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://evo.isepvo.sk/
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, v Časti III. Príprava ponuky, bod 17. Zábezpeka.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531563
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO