Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity II.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity II.
Kód zákazky: 110/RRNaVO/2025
Kód oznámenia: 6590 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48732000-8
Predpokladaná hodnota: 202 010,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 29.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 11.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Študentská
91150 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Študentská Trenčín 91150 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity v zmysle prílohy č. 1 – Technická špecifikácia a Prílohy č. 2 - Cenová ponuka uchádzača. Predmetom zákazky je dodávka prvkov pre komplexné riešenie kybernetickej bezpečnosti, ktoré pozostáva z dobudovania, rozšírenia a čiastočnej výmeny existujúcej infraštruktúry určenej pre prevádzku produkčných systémov tak, aby tvorili jeden funkčný celok. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku na celý predmet zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1345538
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne (ID: 60606)
  • Zákazka: Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity II. (ID: 531285)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9b75dbd1-8323-4037-b59b-1b8dcfe52844
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
  • IČO: 31118259
  • DIČ: 2021376368
  • Adresa
  • Ulica: Študentská
  • Číslo: 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91150
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: anna.dvorakova@tnuni.sk
  • Telefónne číslo: +421327400123
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2422
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 110/RRNaVO/2025
  • Názov: Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity II.
  • Opis: Predmetom zákazky je Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity v zmysle prílohy č. 1 – Technická špecifikácia a Prílohy č. 2 - Cenová ponuka uchádzača. Predmetom zákazky je dodávka prvkov pre komplexné riešenie kybernetickej bezpečnosti, ktoré pozostáva z dobudovania, rozšírenia a čiastočnej výmeny existujúcej infraštruktúry určenej pre prevádzku produkčných systémov tak, aby tvorili jeden funkčný celok. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 202 010.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Študentská 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 911 50
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom, alebo českom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 6 000,-EUR (slovom: šesťtisíc eur). Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v bode 17. Výzvy na predloženie cenovej ponuky. 3. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ NEPOVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 5. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 a vložená do systému IS EPVO umiestnenom na webovej adrese: Elektronická platforma | UVSR Portál (isepvo.sk)
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity II
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 110/RRNaVO/2025
  • Názov : Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity II
  • Opis: Predmetom zákazky je Realizácia opatrení na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí Trenčianskej univerzity v zmysle prílohy č. 1 – Technická špecifikácia a Prílohy č. 2 - Cenová ponuka uchádzača. Predmetom zákazky je dodávka prvkov pre komplexné riešenie kybernetickej bezpečnosti, ktoré pozostáva z dobudovania, rozšírenia a čiastočnej výmeny existujúcej infraštruktúry určenej pre prevádzku produkčných systémov tak, aby tvorili jeden funkčný celok. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 202 010.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Študentská 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 911 50
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO, uchádzač preukáže, že v priebehu predchádzajúcich 3 rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania dodával tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote 200 000 EUR bez DPH, z toho aspoň jednu dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnej hodnote 100.000 EUR bez DPH. Uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmlúv alebo riadiacich zamestnancov: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača údaje o odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmlúv alebo riadiacich zamestnancov (expertov) formou predloženia štruktúrovaných profesijných životopisov podpísaných dotknutou osobou a predložením požadovaného certifikátu (ak relevantné), ktoré sú uvedené pri jednotlivých Expertoch a musia obsahovať minimálne nasledovné informácie: i) štruktúrovaný profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné informácie: • meno a priezvisko príslušného experta, • históriu zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), • vlastníctvo platných certifikátov pre príslušné produkty – vo vzťahu k predmetu zákazky, ii) platný certifikát príslušného Experta (ak relevantné). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, uvedené informácie predložené za jednotlivých Expertov preveriť u uvedených kontaktných osôb. Pre všetky podmienky technickej a odbornej spôsobilosti: Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 zákona o VO. V takomto prípade musí záujemca Verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity danej osoby(!), ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok danej osoby, ako bude záujemcovi poskytovať svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že bude skúmať / kontrolovať konkrétnosť záväzku participácie danej osoby na plnení a dostupnosť kapacít, ktorými daná osoba prijatý záväzok bude realizovať1. Verejný obstarávateľ neuzná participáciu danej osoby na plnení vo forme konzultácií alebo poradenstva pre úspešného záujemcu, pretože to nepovažuje za dostatočné pre splnenie účelu inštitútu podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (§ 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g), ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena predmetu zákazky uvádzaná v EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zoradí ponuky od najnižšej po najvyššiu a vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienky účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Verejný obstarávateľ označí za úspešnú ponuku tú, ktorá bude zo všetkých predložených ponúk najlacnejšia, ktorá spĺňa požiadavky na predmet zákazky a stanovené podmienky účasti a ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa uvedené vo výzve.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 29.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne Študentská 2 911 50 Trenčín
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 6 000,-EUR (slovom: šesťtisíc eur). Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v bode 17. Výzvy na predloženie cenovej ponuky.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaISZU.aspx?ZakazkaId=531285&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531285
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO