Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry
Kód zákazky: 10410
Kód oznámenia: 6567 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72212211-1
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 11.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lamačská cesta
84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Lamačská cesta Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84005 Slovensko
Zdroj:

Popis

Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry: 1. Služba údržby 2. Služby podpory prevádzky 3. Služby na vyžiadanie PODROBNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY JE UVEDENÝ V SÚŤAŽNÝCH PODKLADOCH.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1346877
1. Základné údaje
  • Organizácia: Štatistický úrad Slovenskej republiky (ID: 81667)
  • Zákazka: Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry (ID: 531027)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a453d741-c642-4abb-a4fd-104eb1207fa0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Štatistický úrad Slovenskej republiky
  • IČO: 00166197
  • DIČ: 2020830218
  • Adresa
  • Ulica: Lamačská cesta
  • Číslo: 3/C
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84005
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: verejne.obstaravanie@statistics.sk
  • Telefónne číslo: +421 2 50236371
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Štatistický úrad Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/674
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 10410
  • Názov: Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry
  • Opis: Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry: 1. Služba údržby 2. Služby podpory prevádzky 3. Služby na vyžiadanie PODROBNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY JE UVEDENÝ V SÚŤAŽNÝCH PODKLADOCH.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na vývoj softvéru pre vzájomnú prepojiteľnosť platforiem
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Softvérové podporné služby
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Lamačská cesta 3/C
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 840 05
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti: 1.) Uchádzač musí mať vo výpise z obchodného registra, živnostenskom liste a pod. uvedený predmet činnosti, z ktorého musí vyplývať oprávnenie poskytovať služby uvedené v prílohe č. 1 výzvy - v rámci súťažných podkladov. 2.) Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3.) Cenová ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - identifikáciu uchádzača (obchodné meno uchádzača, adresu, sídlo, meno a funkciu štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, prípadne telefónne číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej telefónne číslo, adresu elektronickej pošty), - návrh uchádzača na plnenie kritériá určeného na vyhodnotenie cenových ponúk spracovaný podľa prílohy č. 2 výzvy - v rámci súťažných podkladov, - čestné vyhlásenia uchádzača podľa prílohy č. 3 výzvy - v rámci súťažných podkladov. - prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. Lehota a miesto na predloženie cenovej ponuky: - do 17. apríla 2025, v čase do 10.00 hod., - uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (systém "EVO“).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 10410
  • Názov : Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry
  • Opis: Poskytnutie služieb údržby a podpory prevádzky systému elektronickej správy registratúry: 1. Služba údržby 2. Služby podpory prevádzky 3. Služby na vyžiadanie PODROBNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY JE UVEDENÝ V SÚŤAŽNÝCH PODKLADOCH.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na vývoj softvéru pre vzájomnú prepojiteľnosť platforiem
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.05.2025
  • Dátum ukončenia: 30.04.2026
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena vrátane DPH: najnižšia cenová ponuka za celý predmet zákazky
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: Lamačská cesta 3/C, 840 05 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/531027
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531027
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: informačný systém Elektronického verejného obstarávania (systém EVO)