OPRAVA ŽIVIČNÝCH KRYTOV VOZOVIEK A CHODNÍKOV

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: OPRAVA ŽIVIČNÝCH KRYTOV VOZOVIEK A CHODNÍKOV
Kód zákazky: 3/2025/PODLIMIT
Kód oznámenia: 6571 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.5.2025 09:00
Vyhlásenie: 11.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie sv. Františka
84262 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie sv. Františka Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84262 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je oprava živičných krytov vozoviek a chodníkov (výtlky, sieťový rozpad, prepady, drobné opravy, bezbariérové úpravy), spevnené plochy zo zámkovej dlažby, obrubní-ky, poklopy na území Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, technologickým spôsobom podľa špecifikácií v prílohe č. 1, ktorá je súčasťou výzvy. V prílohe uvedené množstvá sú predpokla-dané a informatívne, a že budú odoberané podľa aktuálnych a reálnych potrieb verejného obsta-rávateľa. Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná priebežne podľa objednávok a jednotlivých špecifikácií zadávaných verejným obstarávateľom na základe vzniknutej situácie a obhliadky. Postup prác: • vyrezanie a očistenie poškodenej časti vozovky; • vyznačenie reflexným náterom vyrezanej časti vozovky; • osadenie dočasného dopravného značenia; • penetrácia živičným postrekom; • zabudovanie asfaltovej zmesi so strojovým mechanickým zhutnením (finišérom); • zálievka vzniknutých spojov starej a novej časti vozovky; • konečné úpravy prác. V prípade plôch zo zámkovej dlažby, adekvátny postup (rozobratie, podbetónovanie, dosypanie podkladového kameniva, doplnenie novej dlažby, vyrovnanie, zašpárovanie). Materiál: asfaltová zmes - asfaltový betón AC STN 736121, STN EN 131 08-1 Špecifikácia AC 11 0 PMB 45/80-75 ďalšie položky podľa Prílohy č.1 Povinnosti zhotoviteľa: • na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela; • zabezpečiť dočasné dopravné značenie pred zahájením prác a počas doby realizácie prác, prípadne podľa dohody; • na vlastné náklady zabezpečí uskladnenia pracovných strojov a mechanizmov počas priebehu dodávateľských prác • maximálna doba opravy a zaliatia výtlku od jeho vyrezania sa stanovuje na 5 dní; • zhotoviť fotodokumentáciu pred začatím prác a po dokončení prác a odovzdať ich prí-slušnému zamestnancovi úradu pri podpisovaní preberacieho protokolu; • zabezpečiť neodkladne (v rámci dňa) odvoz sute z miesta realizácie prác; • pri realizácii prác je zhotoviteľ povinný dodržiavať príslušné normy a technické listy mesta Bratislavy. Verejný obstarávateľ požaduje záruku min. 5 rokov odo dňa prevzatia ukončeného diela. Ak sa v záručnej dobe vyskytne na diele akákoľvek vada, je zhotoviteľ povinný ju na základe výzvy objednávateľa bezodkladne, najneskôr však v lehote do 10 dní odstrániť na vlastné náklady.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1347022
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves (ID: 62302)
  • Zákazka: OPRAVA ŽIVIČNÝCH KRYTOV VOZOVIEK A CHODNÍKOV (ID: 532038)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 086cb4f3-7a5e-4184-88eb-a54c569d9c44
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
  • IČO: 00603520
  • DIČ: 2020919164
  • Adresa
  • Ulica: Námestie sv. Františka
  • Číslo: 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84262
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: viera.kastilova@karlovaves.sk
  • Telefónne číslo: +421940634189
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6564
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 3/2025/PODLIMIT
  • Názov: OPRAVA ŽIVIČNÝCH KRYTOV VOZOVIEK A CHODNÍKOV
  • Opis: Predmetom zákazky je oprava živičných krytov vozoviek a chodníkov (výtlky, sieťový rozpad, prepady, drobné opravy, bezbariérové úpravy), spevnené plochy zo zámkovej dlažby, obrubní-ky, poklopy na území Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, technologickým spôsobom podľa špecifikácií v prílohe č. 1, ktorá je súčasťou výzvy. V prílohe uvedené množstvá sú predpokla-dané a informatívne, a že budú odoberané podľa aktuálnych a reálnych potrieb verejného obsta-rávateľa. Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná priebežne podľa objednávok a jednotlivých špecifikácií zadávaných verejným obstarávateľom na základe vzniknutej situácie a obhliadky. Postup prác: • vyrezanie a očistenie poškodenej časti vozovky; • vyznačenie reflexným náterom vyrezanej časti vozovky; • osadenie dočasného dopravného značenia; • penetrácia živičným postrekom; • zabudovanie asfaltovej zmesi so strojovým mechanickým zhutnením (finišérom); • zálievka vzniknutých spojov starej a novej časti vozovky; • konečné úpravy prác. V prípade plôch zo zámkovej dlažby, adekvátny postup (rozobratie, podbetónovanie, dosypanie podkladového kameniva, doplnenie novej dlažby, vyrovnanie, zašpárovanie). Materiál: asfaltová zmes - asfaltový betón AC STN 736121, STN EN 131 08-1 Špecifikácia AC 11 0 PMB 45/80-75 ďalšie položky podľa Prílohy č.1 Povinnosti zhotoviteľa: • na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela; • zabezpečiť dočasné dopravné značenie pred zahájením prác a počas doby realizácie prác, prípadne podľa dohody; • na vlastné náklady zabezpečí uskladnenia pracovných strojov a mechanizmov počas priebehu dodávateľských prác • maximálna doba opravy a zaliatia výtlku od jeho vyrezania sa stanovuje na 5 dní; • zhotoviť fotodokumentáciu pred začatím prác a po dokončení prác a odovzdať ich prí-slušnému zamestnancovi úradu pri podpisovaní preberacieho protokolu; • zabezpečiť neodkladne (v rámci dňa) odvoz sute z miesta realizácie prác; • pri realizácii prác je zhotoviteľ povinný dodržiavať príslušné normy a technické listy mesta Bratislavy. Verejný obstarávateľ požaduje záruku min. 5 rokov odo dňa prevzatia ukončeného diela. Ak sa v záručnej dobe vyskytne na diele akákoľvek vada, je zhotoviteľ povinný ju na základe výzvy objednávateľa bezodkladne, najneskôr však v lehote do 10 dní odstrániť na vlastné náklady.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 297 400
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Práce na oprave ciest
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: nesplnenie podmienok účasti, uvedené v § 110 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: OPRAVA ŽIVIČNÝCH KRYTOV VOZOVIEK A CHODNÍKOV
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3/2025/PODLIMIT
  • Názov : OPRAVA ŽIVIČNÝCH KRYTOV VOZOVIEK A CHODNÍKOV
  • Opis: Predmetom zákazky je oprava živičných krytov vozoviek a chodníkov (výtlky, sieťový rozpad, prepady, drobné opravy, bezbariérové úpravy), spevnené plochy zo zámkovej dlažby, obrubní-ky, poklopy na území Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, technologickým spôsobom podľa špecifikácií v prílohe č. 1, ktorá je súčasťou výzvy. V prílohe uvedené množstvá sú predpokla-dané a informatívne, a že budú odoberané podľa aktuálnych a reálnych potrieb verejného obsta-rávateľa. Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná priebežne podľa objednávok a jednotlivých špecifikácií zadávaných verejným obstarávateľom na základe vzniknutej situácie a obhliadky. Postup prác: • vyrezanie a očistenie poškodenej časti vozovky; • vyznačenie reflexným náterom vyrezanej časti vozovky; • osadenie dočasného dopravného značenia; • penetrácia živičným postrekom; • zabudovanie asfaltovej zmesi so strojovým mechanickým zhutnením (finišérom); • zálievka vzniknutých spojov starej a novej časti vozovky; • konečné úpravy prác. V prípade plôch zo zámkovej dlažby, adekvátny postup (rozobratie, podbetónovanie, dosypanie podkladového kameniva, doplnenie novej dlažby, vyrovnanie, zašpárovanie). Materiál: asfaltová zmes - asfaltový betón AC STN 736121, STN EN 131 08-1 Špecifikácia AC 11 0 PMB 45/80-75 ďalšie položky podľa Prílohy č.1 Povinnosti zhotoviteľa: • na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela; • zabezpečiť dočasné dopravné značenie pred zahájením prác a počas doby realizácie prác, prípadne podľa dohody; • na vlastné náklady zabezpečí uskladnenia pracovných strojov a mechanizmov počas priebehu dodávateľských prác • maximálna doba opravy a zaliatia výtlku od jeho vyrezania sa stanovuje na 5 dní; • zhotoviť fotodokumentáciu pred začatím prác a po dokončení prác a odovzdať ich prí-slušnému zamestnancovi úradu pri podpisovaní preberacieho protokolu; • zabezpečiť neodkladne (v rámci dňa) odvoz sute z miesta realizácie prác; • pri realizácii prác je zhotoviteľ povinný dodržiavať príslušné normy a technické listy mesta Bratislavy. Verejný obstarávateľ požaduje záruku min. 5 rokov odo dňa prevzatia ukončeného diela. Ak sa v záručnej dobe vyskytne na diele akákoľvek vada, je zhotoviteľ povinný ju na základe výzvy objednávateľa bezodkladne, najneskôr však v lehote do 10 dní odstrániť na vlastné náklady.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Práce na oprave ciest
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 297 400
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: § 34, ods. 1, písm. b) predložením zoznamu realizovaných stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania resp. za tie, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti s uvedením cien, miest a lehôt realizácie prác; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač preukáže realizáciu minimálne 2 (dvoch) zákaziek, ktorých obsahom boli stavebno-technologické práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu, minimálne v hodnote 60.000,- EUR s DPH jednotlivo (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu realizovaných prác, pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované práce uchádzačom. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, uchádzač uvedie odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH - súčet položiek z tabuľky na nacenenie - Príloha č. 1 zmluvy
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: uvedené v súťažných podkladoch v Rámcovej zmluve
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Povinné
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: IS EVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532038
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532038
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)