Dodávka a montáž gastrotechnológie v jedálni a kuchyni Národnej banky Slovenska

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka a montáž gastrotechnológie v jedálni a kuchyni Národnej banky Slovenska
Kód zákazky: NBS1-000-108-783
Kód oznámenia: 6776 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39221000-7
Predpokladaná hodnota: 924 664,85 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 16.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Adresa: Ulica Imricha Karvaša
81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ulica Imricha Karvaša Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81325 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka tovarov s montážou – gastrotechnologického zariadenia kuchyne podľa špecifikácie v zmysle časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a v zodpovedajúcich prílohách súťažných podkladov. Predmet zákazky súvisí s celkovou rekonštrukciou kuchyne a jedálne verejného obstarávateľa a je priamo previazaný s realizáciou stavebných prác, ktoré budú predmetom inej, súvisiacej zákazky na stavebné práce a ktorých dĺžka trvania sa predpokladá na cca. 7 mesiacov. Ide o kompletnú modernizáciu s dôrazom na vytvorenie dispozične modernej stravovacej prevádzky, vrátane inštalácie nového, moderného gastrotechnologického vybavenia. Navrhovanou úpravou jedálne a kuchyne nepribúdajú nové objemy, ide len o stavebno–technologické úpravy a modernizáciu gastrotechnológie. Úspešný uchádzač, ako zhotoviteľ tejto zákazky bude povinný koordinovať sa so zhotoviteľom stavebných prác, ktoré sú predmetom inej zákazky. To znamená, že úspešný uchádzač bude povinný uskutočniť obhliadku miesta plnenia a presné zameranie rozmerov pre umiestnenie ním dodávaných zariadení a na základe toho pripraviť podklad pre zhotoviteľa stavebných prác. Podľa toho zhotoviteľ stavebných prác následne uskutoční ďalšie stavebné práce a stavebnú prípravu pre inštaláciu gastrotechnologických zariadení. Zameranie bude pre úspešného uchádzača záväzné a prípadné neskoršie neplánované stavebné zmeny pôjdu na jeho ťarchu. Požiadavky na koordináciu so zhotoviteľom stavebných prác sú bližšie popísané v Technickej správe pre časť Gastrotechnológia, ktorá je súčasťou projektovej dokumentácie (príloha č. 2 súťažných podkladov) a v návrhu zmluvy o dielo (príloha č. 1 súťažných podkladov). Súčasťou tejto zákazky je aj dohľad technológa úspešného uchádzača pri výstavbe („Garant zhotoviteľa“). Pri technických nejasnostiach je potrebné vykonať koordináciu s projektantom technológie. Predpokladaná doba montáže gastrotechnologického vybavenia je 6 týždňov po odovzdaní stavebnej pripravenosti a ďalšie 2 týždne na zaistenie skúšobnej prevádzky a odovzdanie revíznych správ. Súčasťou predmetu zákazky je aj opcia na odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa, ako je uvedené v príslušnej časti Cenovej kalkulácie a v Súpise aktuálnej gastrotechnológie kuchyne. Oba uvedené dokumenty sú súčasťou prílohy č. 2 súťažných podkladov. Možnosť využitia opcie na rovnaké plnenie si verejný obstarávateľ vyhradzuje aj vo vyššie uvedenej zákazke na stavebné práce, na základe čoho verejný obstraávateľ bude pri rozhodovaní o využití alebo nevyužití opcie v tej-ktorej zákazke brať do úvahy ekonomickú výhodnosť cien opcií jednotlivých zhotoviteľov, ako aj časové hľadisko. Verejný obstarávateľ požaduje, aby cena opcie – cena za odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa neprekročila sumu 3 100 eur, ktorú považuje za maximálnu sumu opcie, pri určení ktorej vychádza z ceny určenej projektantom. Verejný obstarávateľ si opciu neuplatní, ak súčet celkovej ceny za predmet zákazky (bez opcie) a ceny opcie úspešného uchádzača prekročí súčet celkovej ceny za predmet zákazky (bez opcie) a ceny opcie u uchádzača umiestneného na zákalde kritérií ako druhého v poradí. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 súťažných podkladov (Príloha č. 2 - Projektová dokumentácia a súpis aktuálnej technológie).

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1347073
1. Základné údaje
  • Organizácia: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA (ID: 12184)
  • Zákazka: Dodávka a montáž gastrotechnológie v jedálni a kuchyni Národnej banky Slovenska (ID: 532066)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 91b91a86-1502-4199-a3ae-f222134ffdca
  • Identifikátor verzie oznámenia: fe79f8f4-e16c-4180-b8fe-24eac3ca34a3
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
  • IČO: 30844789
  • DIČ: 2020815654
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Imricha Karvaša
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.ftacnikova@nbs.sk
  • Telefónne číslo: +421257871226
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8643
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: NBS1-000-108-783
  • Názov: Dodávka a montáž gastrotechnológie v jedálni a kuchyni Národnej banky Slovenska
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka tovarov s montážou – gastrotechnologického zariadenia kuchyne podľa špecifikácie v zmysle časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a v zodpovedajúcich prílohách súťažných podkladov. Predmet zákazky súvisí s celkovou rekonštrukciou kuchyne a jedálne verejného obstarávateľa a je priamo previazaný s realizáciou stavebných prác, ktoré budú predmetom inej, súvisiacej zákazky na stavebné práce a ktorých dĺžka trvania sa predpokladá na cca. 7 mesiacov. Ide o kompletnú modernizáciu s dôrazom na vytvorenie dispozične modernej stravovacej prevádzky, vrátane inštalácie nového, moderného gastrotechnologického vybavenia. Navrhovanou úpravou jedálne a kuchyne nepribúdajú nové objemy, ide len o stavebno–technologické úpravy a modernizáciu gastrotechnológie. Úspešný uchádzač, ako zhotoviteľ tejto zákazky bude povinný koordinovať sa so zhotoviteľom stavebných prác, ktoré sú predmetom inej zákazky. To znamená, že úspešný uchádzač bude povinný uskutočniť obhliadku miesta plnenia a presné zameranie rozmerov pre umiestnenie ním dodávaných zariadení a na základe toho pripraviť podklad pre zhotoviteľa stavebných prác. Podľa toho zhotoviteľ stavebných prác následne uskutoční ďalšie stavebné práce a stavebnú prípravu pre inštaláciu gastrotechnologických zariadení. Zameranie bude pre úspešného uchádzača záväzné a prípadné neskoršie neplánované stavebné zmeny pôjdu na jeho ťarchu. Požiadavky na koordináciu so zhotoviteľom stavebných prác sú bližšie popísané v Technickej správe pre časť Gastrotechnológia, ktorá je súčasťou projektovej dokumentácie (príloha č. 2 súťažných podkladov) a v návrhu zmluvy o dielo (príloha č. 1 súťažných podkladov). Súčasťou tejto zákazky je aj dohľad technológa úspešného uchádzača pri výstavbe („Garant zhotoviteľa“). Pri technických nejasnostiach je potrebné vykonať koordináciu s projektantom technológie. Predpokladaná doba montáže gastrotechnologického vybavenia je 6 týždňov po odovzdaní stavebnej pripravenosti a ďalšie 2 týždne na zaistenie skúšobnej prevádzky a odovzdanie revíznych správ. Súčasťou predmetu zákazky je aj opcia na odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa, ako je uvedené v príslušnej časti Cenovej kalkulácie a v Súpise aktuálnej gastrotechnológie kuchyne. Oba uvedené dokumenty sú súčasťou prílohy č. 2 súťažných podkladov. Možnosť využitia opcie na rovnaké plnenie si verejný obstarávateľ vyhradzuje aj vo vyššie uvedenej zákazke na stavebné práce, na základe čoho verejný obstraávateľ bude pri rozhodovaní o využití alebo nevyužití opcie v tej-ktorej zákazke brať do úvahy ekonomickú výhodnosť cien opcií jednotlivých zhotoviteľov, ako aj časové hľadisko. Verejný obstarávateľ požaduje, aby cena opcie – cena za odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa neprekročila sumu 3 100 eur, ktorú považuje za maximálnu sumu opcie, pri určení ktorej vychádza z ceny určenej projektantom. Verejný obstarávateľ si opciu neuplatní, ak súčet celkovej ceny za predmet zákazky (bez opcie) a ceny opcie úspešného uchádzača prekročí súčet celkovej ceny za predmet zákazky (bez opcie) a ceny opcie u uchádzača umiestneného na zákalde kritérií ako druhého v poradí. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 súťažných podkladov (Príloha č. 2 - Projektová dokumentácia a súpis aktuálnej technológie).
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 924 664.85
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kuchynské vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39312000, 39312200, 39314000, 39711100, 39711200, 39711400
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 25
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uskutočnil pred začatím postupu verejného obstarávaniaprípravné trhové konzultácie (PTK) za účelom získania informácii od oprávnených hospodárskych subjektov pre stanovenie objektívnych a nediskriminačných parametrov a požiadaviek na predmet zákazky, vrátane získania indikatívnej celkovej hodnoty zákazky a taktiež zistenia ďalších dôležitých skutočností k plánovanému verejnému obstarávaniu tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby sa plánovaného verejného obstarávania zúčastnil čo najväčší počet hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. Priebeh PTK je zdokumentovaný na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://nbs.sk/o-narodnej-banke/verejne-obstaravanie/pripravne-trhove-konzultacie/ptk-rekonstrukcia-jedalne-a-kuchyne-dodavka-a-montaz-gastro-technologickeho-zariadenia/. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že dodané tovary musia tvoriť jeden celok. Dodávateľ musí byť schopný realizovať predmet zákazky komplexne so zárukou funkčnosti. Rozdelenie zákazky na časti by predstavovalo riziko, že realizácia zákazky by bola neprimerane časovo, technicky a finančne náročná. Zákazka je sama o sebe určená pre malé a stredné podniky a jej rozdelenie na časti by nezvýšilo potenciál zapojenia MSP.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka a montáž gastrotechnológie v jedálni a kuchyni Národnej banky Slovenska
  • Účel
  • Predchádzajúce plánovanie
  • Predchádzajúce plánovanie
  • Identifikátor predchádzajúceho predbežného ozámenia: 744578-2024
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NBS1-000-108-783
  • Názov : Dodávka a montáž gastrotechnológie v jedálni a kuchyni Národnej banky Slovenska
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka tovarov s montážou – gastrotechnologického zariadenia kuchyne podľa špecifikácie v zmysle časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a v zodpovedajúcich prílohách súťažných podkladov. Predmet zákazky súvisí s celkovou rekonštrukciou kuchyne a jedálne verejného obstarávateľa a je priamo previazaný s realizáciou stavebných prác, ktoré budú predmetom inej, súvisiacej zákazky na stavebné práce a ktorých dĺžka trvania sa predpokladá na cca. 7 mesiacov. Ide o kompletnú modernizáciu s dôrazom na vytvorenie dispozične modernej stravovacej prevádzky, vrátane inštalácie nového, moderného gastrotechnologického vybavenia. Navrhovanou úpravou jedálne a kuchyne nepribúdajú nové objemy, ide len o stavebno–technologické úpravy a modernizáciu gastrotechnológie. Úspešný uchádzač, ako zhotoviteľ tejto zákazky bude povinný koordinovať sa so zhotoviteľom stavebných prác, ktoré sú predmetom inej zákazky. To znamená, že úspešný uchádzač bude povinný uskutočniť obhliadku miesta plnenia a presné zameranie rozmerov pre umiestnenie ním dodávaných zariadení a na základe toho pripraviť podklad pre zhotoviteľa stavebných prác. Podľa toho zhotoviteľ stavebných prác následne uskutoční ďalšie stavebné práce a stavebnú prípravu pre inštaláciu gastrotechnologických zariadení. Zameranie bude pre úspešného uchádzača záväzné a prípadné neskoršie neplánované stavebné zmeny pôjdu na jeho ťarchu. Požiadavky na koordináciu so zhotoviteľom stavebných prác sú bližšie popísané v Technickej správe pre časť Gastrotechnológia, ktorá je súčasťou projektovej dokumentácie (príloha č. 2 súťažných podkladov) a v návrhu zmluvy o dielo (príloha č. 1 súťažných podkladov). Súčasťou tejto zákazky je aj dohľad technológa úspešného uchádzača pri výstavbe („Garant zhotoviteľa“). Pri technických nejasnostiach je potrebné vykonať koordináciu s projektantom technológie. Predpokladaná doba montáže gastrotechnologického vybavenia je 6 týždňov po odovzdaní stavebnej pripravenosti a ďalšie 2 týždne na zaistenie skúšobnej prevádzky a odovzdanie revíznych správ. Súčasťou predmetu zákazky je aj opcia na odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa, ako je uvedené v príslušnej časti Cenovej kalkulácie a v Súpise aktuálnej gastrotechnológie kuchyne. Oba uvedené dokumenty sú súčasťou prílohy č. 2 súťažných podkladov. Možnosť využitia opcie na rovnaké plnenie si verejný obstarávateľ vyhradzuje aj vo vyššie uvedenej zákazke na stavebné práce, na základe čoho verejný obstraávateľ bude pri rozhodovaní o využití alebo nevyužití opcie v tej-ktorej zákazke brať do úvahy ekonomickú výhodnosť cien opcií jednotlivých zhotoviteľov, ako aj časové hľadisko. Verejný obstarávateľ požaduje, aby cena opcie – cena za odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa neprekročila sumu 3 100 eur, ktorú považuje za maximálnu sumu opcie, pri určení ktorej vychádza z ceny určenej projektantom. Verejný obstarávateľ si opciu neuplatní, ak súčet celkovej ceny za predmet zákazky (bez opcie) a ceny opcie úspešného uchádzača prekročí súčet celkovej ceny za predmet zákazky (bez opcie) a ceny opcie u uchádzača umiestneného na základe kritérií ako druhého v poradí. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 súťažných podkladov (Príloha č. 2 - Projektová dokumentácia a súpis aktuálnej technológie).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 924 664.85
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kuchynské vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39312000, 39312200, 39314000, 39711100, 39711200, 39711400
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 25
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Prevádzka jedálne a kuchyne je umiestnená na dvoch podlažiach v budove ústredia verejného obstarávateľa, a to na 1. NP a 4. NP.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy v súlade s § 56 ods. 5 až 9 zákona o verejnom obstarávaní, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ v súlade s § 56 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní môže na účely overenia funkčnosti a deklarovaných technických vlastností výrobku v ponuke od úspešného uchádzača vyžadovať predvedenie akéhokoľvek z nasledujúcich druhov zariadenia: - podpultová umývačka riadu, ako je uvedené v položkách 119.3 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu), - umývací automat, ako je uvedené v položkách 121.3 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu), - varné systémy, ako sú uvedené v položkách 117.24-117.34 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu) - elektrické konvektomaty, ako sú uvedené v položkách 117.36, 117.37, 125.1 a 1.02.10 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu), - umývací systém na stolný riad, ako je uvedené v položke 1.01.1 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu), - umývačka stolného riadu, ako je uvedené v položke 1.01.7 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu), - elektrické multifunkčné zariadenie, ako je uvedené v položke 1.02.14 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu), - indukčný sporák, , ako je uvedené v položke 1.02.15 Cenovej kalkulácie (položkového rozpočtu). Vyzvaný úspešný uchádzač je povinný vyššie uvedené zariadenia bezplatne predviesť na účely overenia vlastností požiadaviek verejného obstarávateľa špecifikovaných vo výzve, a to buď v priestoroch verejného obstarávateľa alebo na mieste zvolenom uchádzačom, ktoré je vzdialené najviac 130 km od sídla verejného obstarávateľa v lehote 10 pracovných dní od doručenia výzvy. Úspešný uchádzač tak môže verejnému obstarávateľovi predviesť tak „predvádzacie alebo výstavné zariadenia“, ako aj zariadenie inštalované u niektorého z jeho zákazníkov. Verejný obstarávateľ pritom berie na vedomie, že inštalované zariadenia nemusia byť stavebne zapracované rovnakým spôsobom ako vyžaduje verejný obstarávateľ (kľúčové je overenie technických vlastností). Verejný obstarávateľ bude zároveň v rámci súčinnosti na uzavretie zmluvy vyžadovať od úspešného uchádzača predloženie dokladu o poistení majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou s výškou poistného krytia najmenej vo výške 500 000 eur. Úspešný uchádzač je povinný tento doklad verejnému obstarávateľovi predložiť v lehote určenej vo výzve na poskytnutie súčinnosti, ktorá bude zaslaná úspešnému uchádzačovi spolu s informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk alebo ako súčasť informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk. Úspešný uchádzač je povinný poistenie zodpovednosti za škodu udržiavať počas celej doby realizácie zákazky. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2025.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač za účelom preukázania splnenia tejto podmienky účasti predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien dodaných tovarov, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru obsahoval minimálne 2 zmluvné vzťahy na dodanie a inštaláciu gastrotechnologického vybavenia pre veľkokapacitné kuchyne, resp. zariadenia spol. stravovania dimenzované na počet stravníkov vyšší ako 300. Predmetom každého zmluvného vzťahu musí byť dodávka a inštalácia akejkoľvek kombinácie aspoň 5 ks nasledujúcich druhov vybavenia: konvektomaty, variče a sporáky, multifunkčné varné zariadenia, mraziace a chladiacie skrine, ohrevná výdajná vaňa, výdajný ostrov, triediaca stanica). Na účely splnenia požadovaného počtu sa sčítavajú všetky druhy zariadení, t. j. nie je potrebné preukázať z každého druhu aspoň 5ks (napr. konvektomatov). Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi predložiť väčší počet referenčných zákaziek, z dôvodu, že počet takýchto zákaziek je aj rozdielovým kritériom pri výbere ponúk s rovnakou ponukovou cenou (viď bližšie časť A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK súťažných podkladov). V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktoré dodanie tovaru zoznamu je referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov, ktoré sú vedené v informačnom systéme ÚVO „Evidencia referencií“, ak takéto referencie existujú. Uchádzač uvedie aj registračné číslo takejto referencie. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby ku každej zákazke zo zoznamu dodávok, ktoré neboli zrealizované pre verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní, uviedol na samostatnom liste aj nasledujúce doplňujúce údaje k zoznamu dodaných tovarov podľa vzoru DOPLŇUJÚCE ÚDAJE K ZOZNAMU SKÚSENOSTÍ, nachádzajúceho sa v prílohe č. 2 k časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov. Podrobnejšie informácie sú uvedené v bode 36.1.1. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač za účelom preukázania splnenia tejto podmienky účasti predloží v ponuke zoznam osôb určených na plnenie zmluvy, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby odbornú spôsobilosť aspoň jednej osoby, ktorá bude zodpovedná za riadenie dodávky, inštaláciu a sprevádzkovanie gastrotechnologického vybavenia jedálne a kuchyne (ďalej len „Garant zhotoviteľa“), preukázal min. 5 ročnou dĺžkou praxe s dodávkami gastrotechnologických zariadení, ktorú uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu Garanta zhotoviteľa podpísaného danou osobou, s uvedením referenčných zmluvných vzťahov, na ktorých sa táto osoba podieľala ako garant, resp. zodpovedná osoba. Minimálne 3 referenčné zákazky Garanta zhotoviteľa musia spĺňať požiadavky podľa bodu 36.1.1.1 súťažných podkladov. Za účelom preukázania referenčných zmluvných vzťahov podľa predchádzajúcej vety uchádzač predloží osobitne vyplnenú (t. j.vo vzťahu k osobe garanta) prílohu č. 1 k časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV „Doplňujúce údaje k zoznamu skúseností“. Uchádzač v zozname uvedie aj svoj pracovno-právny vzťah k osobe navrhovaného Garanta zhotoviteľa (uchádzač uvedie skutočnosť, či sa jedná o jeho zamestnanca ). Podrobnejšie informácie sú uvedené v bode 36.1.2. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v eurách bez DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov nemusí do predloženia ponuky vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Ponuka predložená skupinou dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať všetkých členov skupiny. Menovanie vedúceho člena skupiny musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov. Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j. aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať všetkých členov skupiny dodávateľov, aby zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety. Skupina dodávateľov na účely preukázania splnenia podmienok účasti postupuje v zmysle § 37 ods. 3 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 264
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ uskutoční otváranie ponúk "on-line" v IS JOSEPHINE. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v predmetnom verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/sk/tender/66277/summary a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 30 000,- eur (slovom: tridsaťtisíc eur). Všetky náklady súvisiace so spôsobom zloženia a vrátenia zábezpeky znáša uchádzač. Spôsob zloženia zábezpeky: - poskytnutím bankovej záruky, - poistením záruky, - zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Ďalšie informácie a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 18. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/66277/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532066
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady_Gastrotechnológia
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)