Modernizácia budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš - stavebné práce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Modernizácia budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš - stavebné práce
Kód zákazky: 1/2025
Kód oznámenia: 6898 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Ostatné CPV: 45262650-2
45261410-1
Predpokladaná hodnota: 1 151 497,16 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 16.5.2025 15:00
Vyhlásenie: 17.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Okresný súd Liptovský Mikuláš
Adresa: Tomášikova 1965/5
03133 Liptovský Mikuláš
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Tomášikova Liptovský Mikuláš 03133 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia administratívnej budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou BÁLEK ARCHITEKTI, s.r.o., IČO: 36721751, Partizánov 1187/12A, 031 01 Liptovský Mikuláš. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 tejto Výzvy – Opis predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1347619
1. Základné údaje
  • Organizácia: Okresný súd Liptovský Mikuláš (ID: 34985)
  • Zákazka: Modernizácia budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš - stavebné práce (ID: 532347)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3de9a232-3518-4337-9b2f-de4d442ab232
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Okresný súd Liptovský Mikuláš
  • IČO: 00165760
  • DIČ: 2020585105
  • Adresa
  • Ulica: Tomášikova
  • Číslo: 5
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03133
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marian.povolny@justice.sk
  • Telefónne číslo: +421908747919
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Okresný súd Liptovský Mikuláš)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/651
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1/2025
  • Názov: Modernizácia budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš - stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia administratívnej budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou BÁLEK ARCHITEKTI, s.r.o., IČO: 36721751, Partizánov 1187/12A, 031 01 Liptovský Mikuláš. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 tejto Výzvy – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 151 497.16
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45262650, 45261410
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Tomášikova 5
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 031 33
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 15.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia taxatívne upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO uchádzač preukáže čestným vyhlásením v rámci Prílohy č. 4 tejto Výzvy. 15.1.2 Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO, resp. v rovnocennom registri iného členského štátu EÚ nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o VO. V prípade že uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) ZVO. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. e) ZVO, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uvedené sa netýka subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. 15.1.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 15.1.4 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v tomto bode súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 15.1.5 V prípade využitia kapacity osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO uchádzač preukáže osobné postavenie upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každú inú osobu. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Modernizácia budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš - stavebné práce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/2025
  • Názov : Modernizácia budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš - stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia administratívnej budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou BÁLEK ARCHITEKTI, s.r.o., IČO: 36721751, Partizánov 1187/12A, 031 01 Liptovský Mikuláš. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 tejto Výzvy – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 151 497.16
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45262650, 45261410
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prispôsobenie sa zmene klímy
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Ide o verejné obstarávanie s aplikáciou environmentálneho aspektu. Vzhľadom na merateľný ukazovateľ projektu, ktorým je dosiahnutie určitej značnej (jasne zadefinovanej) miery energetickej úspory na primárnej energii, pričom sa uvedený cieľ dosiahne konkrétnymi technickými opatreniami (ktoré sú súčasťou obstarávaného predmetu zákazky), pôjde o dlhodobé pozitívne dopady zákazky na životné prostredie. Prioritne v zmysle bodu 7., tzn. efektívnejšie využívanie prírodných zdrojov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Tomášikova 5
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 031 33
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (5) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky účasti musí uchádzač predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. modernizácia a/alebo obnova a/alebo výstavba nebytovej budovy s výnimkou priemyselné budovy a sklady, nádrže a silá a poľnohospodárske budovy a sklady, stajne a maštale ), za predchádzajúcich 5 (päť) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnej kumulatívnej hodnote 750.000,- EUR bez DPH, z toho predloží minimálne jednu referenciu v objeme minimálne 320.000,- EUR bez DPH. V prípade, ak v uchádzačom predloženom zozname uskutočnených stavebných prác sa budú nachádzať aj stavebné práce, ktorých začiatok alebo koniec presahuje stanovené obdobie posledných 5 (päť) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v predloženom zozname uskutočnených stavebných prác uvedie zvlášť aj cenu iba za tú časť/obdobie, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. V zozname uskutočnených stavebných prác uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov a stručný opis uskutočnených stavebných prác, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), u ktorej je možné overiť skutočnosti uvedené v zozname. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o uskutočnení stavebných prác na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 12 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. V prípade referencie realizovanej v roku 2025 sa použije kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Ak ide o stavebné práce údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 2: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam osôb s odbornou kvalifikáciou, určených na plnenie Zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). Údaje o odbornej praxi preukáže predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom podpísaným expertom a s uvedením dátumu. Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, - história zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), - praktické skúsenosti príslušného kľúčového experta (celková zmluvná cena projektu, názov projektu/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, popis projektu/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od - do, ďalšie údaje uvedené pri jednotlivých kľúčových expertoch), - dátum a podpis príslušného kľúčového experta. Pre každú pozíciu musí byť navrhnutý samostatný kľúčový expert. Kľúčový expert č. 1: Stavbyvedúci a) Požadovaná prax experta: minimálne päť (5) ročné skúsenosti vo funkcii stavbyvedúceho na projektoch modernizácie a/alebo obnovy a/alebo výstavby pozemných stavieb, • Preukáže životopisom b) Požadovaná praktická skúsenosť experta: Minimálne dve (2) praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúceho na projektoch modernizácie a/alebo obnovy a/alebo výstavby nebytovej budovy. Z týchto minimálne dvoch (2) praktických skúseností, minimálne jedna praktická skúsenosť musí byť projekt v minimálnej finančnej hodnote 320 000,00 EUR bez DPH. • Preukáže zoznamom praktických skúseností kľúčového experta v zmysle Prílohy č.10 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov/záujemcov tejto Výzvy c) Požadovaná minimálna certifikácia, certifikačná skúška: Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúci podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s rozsahom oprávnenia na výkon činnosti v odbore pozemné stavby alebo ekvivalent takéhoto osvedčenia. • Preukáže platným osvedčením. Kľúčový expert č. 2: Zástupca stavbyvedúceho a) Požadovaná prax experta: Minimálne štvor (4) ročné skúsenosti vo funkcii stavbyvedúceho alebo zástupcu stavbyvedúceho na projektoch modernizácie a/alebo obnovy a/alebo výstavby pozemných stavieb. • Preukáže životopisom b) Požadovaná praktická skúsenosť experta: Minimálne jedna (1) praktická skúsenosť v pozícii stavbyvedúceho alebo zástupcu stavbyvedúceho na minimálne 1 projekte modernizácie a/alebo obnovy a/alebo výstavby nebytovej budovy. Minimálne jedna praktická skúsenosť musí byť projekt v minimálnej finančnej hodnote 320.000,00 EUR bez DPH. • Preukáže zoznamom praktických skúseností kľúčového experta v zmysle Prílohy č.10 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov/záujemcov tejto Výzvy c) Požadovaná minimálna certifikácia, certifikačná skúška: Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúci podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s rozsahom oprávnenia na výkon činnosti v odbore pozemné stavby alebo ekvivalent takéhoto osvedčenia. • Preukáže platným osvedčením. 15.3.3 Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť inou osobou, v zmysle § 34 ods. 3 ZVO musia byť splnené všetky požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO, uchádzač preukáže osobné postavenie upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každú inú osobu. 15.3.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 15.3.5 Ponuky, návrhy, doklady súvisiace so splnením podmienok účasti a všetky ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku Slovenskej republiky a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka Slovenskej republiky. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Okresný súd Liptovský Mikuláš)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Okresný súd Liptovský Mikuláš)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 15:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 16.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 15:10
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované elektronicky a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom príslušnej funkcionality v systéme IS EPVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V danej zákazke dôjde k on-line sprístupneniu ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil „Štruktúru ponuky“ a záujemcovia sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS EPVO vyplniť aj „Štruktúru ponuky“ („štruktúrované kritériá“), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH). https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532347
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 17.000,- EUR (slovom: sedemnásťtisíc eur). Všetky informácie uvedené v bode 10 Výzvy na predkladanie ponúk (Súťažné podklady na zhotoviteľa stavby_OS LM)
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532347
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532347
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Okresný súd Liptovský Mikuláš)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Okresný súd Liptovský Mikuláš)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)