„Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (OOPP)“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (OOPP)“
Kód zákazky: 2210/2025
Kód oznámenia: 7147 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 35113400-3
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 24.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie Maratónu mieru
04266 Košice - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Námestie Maratónu mieru Košice - mestská časť Staré Mesto 04266 Slovensko
Zdroj:

Popis

Zabezpečenie dodávky osobných ochranných prostriedkov (ďalej len „OOPP“) na obdobie 24 mesiacov od účinnosti zmluvy (s možnou opciou 6 mesiacov) všetkých konfekčných veľkostí pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (ďalej len „SC KSK“), v zmysle Prílohy č. 1 (Predpokladaná objednávka OOPP) a podľa Prílohy č. 2 (Technická špecifikácia OOPP), vrátane dopravy na určené miesta dodania - jednotlivé odberné miesta (strediská SC KSK) obstarávateľa.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1348204
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Košického samosprávneho kraja (ID: 77219)
  • Zákazka: „Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (OOPP)“ (ID: 531880)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e753cf29-15f1-4762-8d63-090eb6de1b72
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
  • IČO: 35555777
  • DIČ: 2021772544
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Maratónu mieru
  • Číslo: 1
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 04266
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: imrich.vozar@elauk.sk
  • Telefónne číslo: 0948700620
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Košického samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8746
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2210/2025
  • Názov: „Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (OOPP)“
  • Opis: Zabezpečenie dodávky osobných ochranných prostriedkov (ďalej len „OOPP“) na obdobie 24 mesiacov od účinnosti zmluvy (s možnou opciou 6 mesiacov) všetkých konfekčných veľkostí pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (ďalej len „SC KSK“), v zmysle Prílohy č. 1 (Predpokladaná objednávka OOPP) a podľa Prílohy č. 2 (Technická špecifikácia OOPP), vrátane dopravy na určené miesta dodania - jednotlivé odberné miesta (strediská SC KSK) obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedené vo Výzve
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (OOPP)“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2210/2025
  • Názov : „Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (OOPP)“
  • Opis: Zabezpečenie dodávky osobných ochranných prostriedkov (ďalej len „OOPP“) na obdobie 24 mesiacov od účinnosti zmluvy (s možnou opciou 6 mesiacov) všetkých konfekčných veľkostí pre zamestnancov Správy ciest Košického samosprávneho kraja (ďalej len „SC KSK“), v zmysle Prílohy č. 1 (Predpokladaná objednávka OOPP) a podľa Prílohy č. 2 (Technická špecifikácia OOPP), vrátane dopravy na určené miesta dodania - jednotlivé odberné miesta (strediská SC KSK) obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, časť bez opätovného vyhlásenia a časť s opätovným otvorením súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 29.1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, tzn. „navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH“ za celý predmet zákazky v zmysle bodu 18. týchto súťažných podkladov, ktorú bude verejný obstarávateľ za dodávku tovaru platiť. 29.2. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky na základe určeného kritéria podľa bodu 29.1. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky „navrhnutých zmluvných cien“ uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu „navrhovanú zmluvnú cenu“ sa umiestni na 1. mieste a stane sa úspešným uchádzačom. Na ďalších miestach v poradí sa umiestnia uchádzači podľa zvyšujúcej sa „navrhovanej zmluvnej ceny
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: „navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH“
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: on line
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/531880
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531880
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma