Servis kamerového systému

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Servis kamerového systému
Kód zákazky: 15/2025
Kód oznámenia: 7170 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50610000-4
Predpokladaná hodnota: 166 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 24.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ivanská cesta
82104 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ivanská cesta Bratislava 82104 Slovensko Všetky prevádzky a pobočky verejného obstarávateľa nachádzajúce sa v lokalite Bratislava. Bližšia špecifikácia miesta poskytnutia služieb je uvedená v Prílohe č. 1 k zmluve – Technická špecifikácia v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexná starostlivosť o kamerový systém verejného obstarávateľa zahŕňajúca starostlivosť o všetky jeho komponenty, t.j. NVR, kamery, aktívne a pasívne sieťové prvky, kabeláž, software. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby podpory prevádzky, rozvoja a údržby kamerového systému verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 k zmluve – Technická špecifikácia v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1339197
1. Základné údaje
  • Organizácia: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s. (ID: 97805)
  • Zákazka: Servis kamerového systému (ID: 527988)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ece40249-2b2e-4edc-8c43-6c98b2b9bec6
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
  • IČO: 00681300
  • DIČ: 2020318256
  • Adresa
  • Ulica: Ivanská cesta
  • Číslo: 22
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82104
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: betikova@olo.sk
  • Telefónne číslo: +421907582314
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6823
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 15/2025
  • Názov: Servis kamerového systému
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná starostlivosť o kamerový systém verejného obstarávateľa zahŕňajúca starostlivosť o všetky jeho komponenty, t.j. NVR, kamery, aktívne a pasívne sieťové prvky, kabeláž, software. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby podpory prevádzky, rozvoja a údržby kamerového systému verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 k zmluve – Technická špecifikácia v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 166 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50312300, 50312600, 50324200, 50330000, 50331000, 50340000, 44141100, 44322100, 30231200, 31681410, 31711000, 31700000, 32540000, 32562000, 32572000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Všetky prevádzky a pobočky verejného obstarávateľa nachádzajúce sa v lokalite Bratislava. Bližšia špecifikácia miesta poskytnutia služieb je uvedená v Prílohe č. 1 k zmluve – Technická špecifikácia v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Na účasť v tomto verejnom obstarávaní sa vyžaduje splnenie podmienok účasti u vedených v tejto výzve podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "ZVO").
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií. 2.) Verejný o obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom elektronickej platformy - informačného EVO (IS EPVO). Podrobné informácie o IS EPVO určené pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom sa nachádzajú v časti Príručky, sekcia Dokumentácia https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti Príručky, sekcia Video návody https://www.isepvo.sk/videonavody/. 3.) Uchádzač predkladá ponuku výhradne elektronickej podobe prostredníctvom IS EPVO po prihlásení. 4.) Doručovanie podaní-v IS EPVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania=dátum doručenia. 5.) Verejný obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský jazyk. 6.) Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/527988 7.) Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Servis kamerového systému
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 15/2025
  • Názov : Servis kamerového systému
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná starostlivosť o kamerový systém verejného obstarávateľa zahŕňajúca starostlivosť o všetky jeho komponenty, t.j. NVR, kamery, aktívne a pasívne sieťové prvky, kabeláž, software. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby podpory prevádzky, rozvoja a údržby kamerového systému verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 k zmluve – Technická špecifikácia v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 166 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50312300, 50312600, 50324200, 50330000, 50331000, 50340000, 44141100, 44322100, 30231200, 31681410, 31711000, 31700000, 32540000, 32562000, 32572000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Všetky prevádzky a pobočky verejného obstarávateľa nachádzajúce sa v lokalite Bratislava. Bližšia špecifikácia miesta poskytnutia služieb je uvedená v Prílohe č. 1 k zmluve – Technická špecifikácia v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO týkajúce sa osobného postavenia.
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1.) podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu; 2.) podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu; 3.) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky; 4.) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO. 5.) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v súťažných podkladoch, ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 ZVO). 6.) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 7.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8.) V zmysle § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti týkajúca sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovne, verejným obstarávateľom určené, podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, ktoré verejný obstarávateľ požaduje preukázať doložením: 1.) Zoznamu poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO za predchádzajúce štyri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Zoznam poskytnutých služieb vypracuje uchádzač. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 2 ZVO s cieľom zaistenie primeranej úrovne hospodárskej súťaže stanovil na účely preukázania splnenia tejto podmienky účasti dlhšie rozhodné obdobie od vyhlásenia verejného obstarávania. 2.) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. V prípade roku 2025 je potrebné na prepočítanie inej meny na EUR použiť kurz ECB aktuálny v deň vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade preukazovania splnenie podmienky účasti poskytnutou službou v inej mene ako EUR, záujemca uvedie hodnotu poskytnutej služby v pôvodnej mene a prepočet do meny EUR. 3.) Z predkladaných dokladov záujemcu preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb, z ktorého bude vyplývať, že poskytol služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v predchádzajúcich štyroch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej minimálnej hodnote: 100 000,00 EUR bez DPH (slovom: jednostotisíc EUR bez DPH), z toho aspoň jedna zákazka v sume nad 50 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom pre spracovanie zoznamu použiť formulár z Prílohy č. 4 SP Zoznam poskytnutých služieb. V prípade, že bola poskytnutá služba len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí uchádzač preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie poskytol službu uchádzač. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. poskytnutie služby (zmluvy) začalo pred 4 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. Verejný obstarávateľ pri tejto podmienke účasti neumožňuje jej preukázanie technickými a odbornými kapacitami inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Ak napriek tomu ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby, verejný obstarávateľ vylúči takéhoto uchádzača (pre nesplnenie podmienok účasti). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti týkajúca sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods.1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením vyplneného Zoznamu kľúčových osôb, ktorý je súčasťou Prílohy č. 5 k SP a platného dokladu o odbornej spôsobilosti nasledovných osôb: a) min. 1 odborne spôsobilá osoba - elektrotechnik na elektrické zariadenia do napätia 1000 V vrátane bleskozvodov v objektoch triedy A podľa § 21 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky (MPSVaR SR) č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len ako Vyhláška č. 508/2009 Z.z); b) min. 3 odborne spôsobilé osoby - samostatný elektrotechnik na elektrické zariadenia do 1000 V vrátane bleskozvodov v objektoch triedy A podľa § 22 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z; c) min. 1 odborne spôsobilá osoba - elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky na elektrických zariadeniach do 1000V vrátane bleskozvodov v objektoch triedy A podľa § 23 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z.; d) min. 1 odborne spôsobilá osoba - revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v rozsahu E24 – technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov objektoch bez nebezpečenstva výbuchu; e) min. 1 odborne spôsobilá osoba na vykonávanie prác vo výškach a nad voľnou hĺbkou, ktorá je preškolená v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 147/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností; f) min. 1 odborne spôsobilá osoba, ktorá absolvovala certifikované školenie pre zariadenia Hikvision. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že ním navrhované odborne spôsobilé osoby budú k dispozícii v čase plnenia zmluvy. Uchádzač pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti môže postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak bude verejným obstarávateľom prijatá ponuka skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 37 ods. 2 ZVO pred uzatvorením zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, vytvorenie niektorej z právnych foriem Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podľa súťažných podkladov.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otvárania ponúk, t.j. ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EPVO on-line sprístupnenie ponúk, sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v informačnom systéme EPVO sa uskutoční podľa § 52 ZVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/527988
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527988
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO