Rímskokatolícky kostol Panny Márie Snežnej, Frauenbergský kostol, ÚZPF č. 2478/1) v Banskej Štiavnici komplexná obnova kostola Panny Márie Snežnej.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rímskokatolícky kostol Panny Márie Snežnej, Frauenbergský kostol, ÚZPF č. 2478/1) v Banskej Štiavnici komplexná obnova kostola Panny Márie Snežnej.
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 7667 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 325 260,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 6.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Banská Štiavnica
Adresa: Radničné námestie
96901 Banská Štiavnica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Banská Štiavnica 96901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je obnova zastrešenia - výmena poškodených častí dreveného krovu, strešnej krytiny a výmena strešnej krytiny z dreveného šindľa v havarijnom stave a súvisiacich konštrukcií, ktoré sú z hľadiska záujmov chránené pamiatkovým zákonom, podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spracovateľom – Obnova s.r.o. , A. Kmeťa 12, Banská Štiavnica - zodpovedný projektant Ing.arch. Peter Nižňanský, na pozemku – parcele parc. č. CKN 2396, k.ú. Banská Štiavnica. (PD Statika krov, Vežička, Dendrodiagnostika, Krytina, Zameranie, Stavebné povolenie, Historické fotografie objektu). Špecifikácia stavby: Obnova zastrešenia - výmena poškodených častí dreveného krovu, strešnej krytiny (drevený šindeľ) a súvisiacich konštrukcií. a) obnova – výmena poškodených častí dreveného krovu, b) obnova – výmena strešnej krytiny z dreveného šindľa v havarijnom stave a súvisiacich konštrukcií.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1349787
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Banská Štiavnica (ID: 59569)
  • Zákazka: Rímskokatolícky kostol Panny Márie Snežnej, Frauenbergský kostol, ÚZPF č. 2478/1) v Banskej Štiavnici komplexná obnova kostola Panny Márie Snežnej. (ID: 533323)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d53dd7dd-2177-4904-9d8a-046131103f85
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Banská Štiavnica
  • IČO: 00320501
  • DIČ: 2021107308
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 1
  • Mesto: Banská Štiavnica
  • PSČ: 96901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr.Ing. Drahoslav Lörinc
  • E-mail: drahoslorinc@outlook.sk
  • Telefónne číslo: 0903804008
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Banská Štiavnica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5351
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PLZ-RKF-01/2025
  • Názov: Rímskokatolícky kostol Panny Márie Snežnej, Frauenbergský kostol, ÚZPF č. 2478/1) v Banskej Štiavnici komplexná obnova kostola Panny Márie Snežnej.
  • Opis: Predmetom zákazky je obnova zastrešenia - výmena poškodených častí dreveného krovu, strešnej krytiny a výmena strešnej krytiny z dreveného šindľa v havarijnom stave a súvisiacich konštrukcií, ktoré sú z hľadiska záujmov chránené pamiatkovým zákonom, podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spracovateľom – Obnova s.r.o. , A. Kmeťa 12, Banská Štiavnica - zodpovedný projektant Ing.arch. Peter Nižňanský, na pozemku – parcele parc. č. CKN 2396, k.ú. Banská Štiavnica. (PD Statika krov, Vežička, Dendrodiagnostika, Krytina, Zameranie, Stavebné povolenie, Historické fotografie objektu). Špecifikácia stavby: Obnova zastrešenia - výmena poškodených častí dreveného krovu, strešnej krytiny (drevený šindeľ) a súvisiacich konštrukcií. a) obnova – výmena poškodených častí dreveného krovu, b) obnova – výmena strešnej krytiny z dreveného šindľa v havarijnom stave a súvisiacich konštrukcií.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 325 260.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Budovy mimoriadneho historického alebo architektonického významu
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Banská Štiavnica
  • Ulica: Banská Štiavnica
  • Mesto: parcela p.č. CKN 2396
  • PSČ: 969 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov, je povinný predložiť doklady požadované v § 32 ods. 2 ZVO (resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 alebo podľa § 152 ZVO) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. V zmysle § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako sú osoby uvedené v § 32 ods. 1 písm. a), ak táto osoba má právo konať za uchádzača, má práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač predložením čestného vyhlásenia uvedenom v Prílohe „N“ týchto súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie musí obsahovať menný zoznam týchto osôb a musí byť podpísané uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Za takúto osobu sa v zmysle § 32 ods. 8 ZVO považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak táto iná osoba: a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. V prípade, ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky preukazuje splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO formou predloženia dokladov, je povinný predložiť všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. V prípade, ak preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO (rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu), vedeného v inom štáte ako v Slovenskej republike, je povinný predložiť všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, ktoré tento zápis neobsahuje. Uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky preukazuje aj splnenie podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 7 a 8 ZVO čestným vyhlásením alebo vyhlásením podľa § 32 ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci oprávneným použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Na základe uvedeného uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia tak, ako je uvedené v týchto súťažných podkladoch. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o JED-e pre verejné obstarávanie je možné nájsť https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa primerane aplikovanému postupu riadia príslušnými ustanoveniami ZVO č. 343/2015 Z.z. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ak ich konečným užívateľom je osoba uvedená v § 11 ods.1 písm. c) ZVO č. 343/2015 Z.z. 3. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk vrátane vysvetlení poskytnutých verejným obstarávateľom sú zverejňované v profile verejného obstarávateľa. 4. Táto výzva vrátane prípadných redakčných opráv a vysvetlení informácií v ňom uvedených a súťažné podklady vrátane všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú úplnú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 5. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk, pre prístup do ktorého musí mať záujemca vytvorený účet. Aktuálnu príručku si môže záujemca stiahnuť na adrese https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 ZVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 7. Plynutie lehôt určených v ZVO v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa rozumie moment, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO, t. j. nie moment jej prečítania príjemcom. 8. Verejný obstarávateľ v relevantnom prípade zruší toto verejné obstarávanie podľa § 57 ZVO. 9. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky primerane v súlade s § 53 ZVO a z hľadiska splnenia podmienok účasti primerane v súlade s § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (tzv. ,,superreverzný postup“ podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že dôjde k vylúčeniu uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí. Rovnako bude verejný obstarávateľ postupovať v súlade s § 55 ods. 1, v prípade, že bude vylúčený aj ďalší uchádzač, a to až do identifikácie úspešného uchádzača, ak to bude možné. 10. Verejný obstarávateľ stanovuje lehotu viazanosti ponúk do 31.12.2025. 11. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 9 000,00 EUR. Bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rímskokatolícky kostol Panny Márie Snežnej, Frauenbergský kostol, ÚZPF č. 2478/1) v Banskej Štiavnici komplexná obnova kostola Panny Márie Snežnej.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PLZ-RKF-01/2025
  • Názov : Rímskokatolícky kostol Panny Márie Snežnej, Frauenbergský kostol, ÚZPF č. 2478/1) v Banskej Štiavnici komplexná obnova kostola Panny Márie Snežnej.
  • Opis: Predmetom zákazky je obnova zastrešenia - výmena poškodených častí dreveného krovu, strešnej krytiny a výmena strešnej krytiny z dreveného šindľa v havarijnom stave a súvisiacich konštrukcií, ktoré sú z hľadiska záujmov chránené pamiatkovým zákonom, podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spracovateľom – Obnova s.r.o. , A. Kmeťa 12, Banská Štiavnica - zodpovedný projektant Ing.arch. Peter Nižňanský, na pozemku – parcele parc. č. CKN 2396, k.ú. Banská Štiavnica. (PD Statika krov, Vežička, Dendrodiagnostika, Krytina, Zameranie, Stavebné povolenie, Historické fotografie objektu). Špecifikácia stavby: Obnova zastrešenia - výmena poškodených častí dreveného krovu, strešnej krytiny (drevený šindeľ) a súvisiacich konštrukcií. a) obnova – výmena poškodených častí dreveného krovu, b) obnova – výmena strešnej krytiny z dreveného šindľa v havarijnom stave a súvisiacich konštrukcií.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 325 260.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Budovy mimoriadneho historického alebo architektonického významu
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Banská Štiavnica
  • Ulica: Banská Štiavnica
  • Mesto: parcela p.č. CKN 2396
  • PSČ: 969 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods.1 písm. a) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 33 ods.1 písm. a) 1. Uchádzač predloží vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej spoločne aj len banka), v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky (ďalej len vyjadrenie). Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, vrátane informácií o tom, či jeho bankový účet je alebo bol v nepovolenom debete a či jeho bankový účet je alebo bol predmetom exekúcie s tým, že vyjadrenie banky sa bude vzťahovať na obdobie od založenia účtu až po deň vystavenia potvrdenia, najviac však 3 roky pred dňom vystavenia potvrdenia. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. 2. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok ekonomického a finančného postavenia spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti pre ekonomické a finančné postavenie elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Ad §34 ods. 1 písm. b) Zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač preukáže uskutočnenie: - minimálne jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (výstavba, rekonštrukcia alebo oprava dreveného krovu s výmenou dreveného šindla), v minimálnej hodnote 200 000,- EUR s DPH. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača jeho referencie zverejnené na portáli ÚVO v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak na takéto referencie uchádzač v ponuke upozorní. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil alebo vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené vo výzve na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň: Ad § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii: -pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho, Kvalifikačné požiadavky uchádzač preukáže predložením: a) dokladu o odbornej spôsobilosti - osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie - pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácie, b) profesijného životopisu stavbyvedúceho, zo zoznamom realizovaných stavieb, z ktorého je zrejmá odborná prax pri výstavbe aspoň jednej stavby súčasťou ktorej bola výstavba, rekonštrukcia alebo oprava dreveného krovu s výmenou dreveného šindľa, v hodnote min. 50 000,- EUR s DPH c) čestným vyhlásením pracovníka, že všetky údaje uvedené v životopise sú pravdivé Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil alebo vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené vo výzve na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak predloží ponuku skupina dodávateľov, nemusí táto skupina vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. Na riadne plnenie Zmluvy skupina dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, je povinná vytvoriť určitú právnu formu. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, akú právnu formu majú vytvoriť v prípade prijatia ich ponuky. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Skupina môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa Obchodného zákonníka, ale je postačujúce aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby takáto zmluva bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých účastníkov združenia, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý združenie vzniklo. Zmluva o združení musí obsahovať splnomocnenie niektorého účastníka združenia na zastupovanie ostatných účastníkov združenia pri dosahovaní dojednaného účelu združenia a na vykonávanie právnych úkonov a aby v nej bolo určené spoločné meno združenia, pod ktorým bude združenie vystupovať. Zmluva o združení musí obsahovať aj ustanovenie o povinnosti splniť záväzky z tejto zmluvy pre prípadného vystupujúceho účastníka združenia. V prípade uchádzača, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike, skupina môže určitú právnu formu vytvoriť v súlade s právom platným v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov ručí za záväzky spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Banská Štiavnica)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné s použitím funkcionality on-line sprístupnenia ponúk - t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk. Bližšie k tomu viď príručka – Verejný obstarávateľ/obstarávateľ – on-line sprístupnenie ponúk https://www. isepvo.sk/dokumentacia/ Online verejné otváranie ponúk sa uskutoční na internetovej adrese (URL):https://evo.isepvo.sk.
  • Miesto otvárania ponúk: Sídlo verejného obstarávateľa, mestský úrad Banská Štiavnica, Radničné námestie 1, Banská Štiavnica.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 16 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533323
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Banská Štiavnica)