Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 7757 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79212000-3
Predpokladaná hodnota: 49 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.5.2025 12:00
Vyhlásenie: 7.5.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ondavská
04011 Košice - mestská časť Západ
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Ondavská Košice - mestská časť Západ 04011 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmet obstarávania: Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 8 - Špecifikácia predmetu zákazky Výzvy na predkladanie ponúk a v prílohách

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1349546
1. Základné údaje
  • Organizácia: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. (ID: 34300)
  • Zákazka: Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit (ID: 533219)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: dd231169-2dc9-4d04-bfc9-efff1ad5e0a4
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
  • IČO: 36601284
  • DIČ: 2022108704
  • Adresa
  • Ulica: Ondavská
  • Číslo: 8
  • Mesto: Košice - mestská časť Západ
  • PSČ: 04011
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie verejného obstarávania
  • E-mail: msucha@vusch.sk
  • Telefónne číslo: +421557891626
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9391
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VZ/08853/OVO/2025
  • Názov: Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit
  • Opis: Predmet obstarávania: Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 8 - Špecifikácia predmetu zákazky Výzvy na predkladanie ponúk a v prílohách
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 49 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ondavská 8
  • Mesto: Košice - mestská časť Západ
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA: 1/ § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu zodpovedajúce predmetu zákazky. Uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona preukáže splnenie podmienky účasti doloženým Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. 2/ § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona preukáže splnenie podmienky účasti doložením Čestného vyhlásenia. Uchádzač môže použiť vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou tejto Výzvy ako Príloha č. 6. 3/ Doklady požadované v bode č.1 a č.2 môže uchádzač nahradiť predložením: a) Náhľad do záznamu zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač je oprávnený dodávať tovary, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. b) Vyhlásenie o zápise do ZHS. Uchádzač môže použiť vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou tejto Výzvy ako Príloha č. 5. 4/ § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v súlade s § 32 ods. 7 a 8 zákona preukáže splnenie podmienky účasti doloženým Čestného vyhlásenia. Uchádzač môže použiť vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou tejto Výzvy ako Príloha č. 7.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: S/07338/OVO/2025
  • Názov : Optimalizácia hospodárenia - Produkčný, prevádzkový a personálny audit
  • Opis: Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 8 - Špecifikácia predmetu zákazky Výzvy na predkladanie ponúk a ďalších prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 49 500
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ondavská 8
  • Mesto: Košice - mestská časť Západ
  • PSČ: 04011
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 34 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI:
  • Opis podmienky účasti: 1/ Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) zákona – uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ (ďalej len "rozhodné obdobie") s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Predloženým zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie má spolu minimálne 3 skúsenosti a z toho minimálne po 1 skúsenosti v nasledovných oblastiach: 1) stratégie a nastavenia procesov organizácie 2) produkčného, prevádzkového a personálneho auditu, hĺbkovej previerky a analýz procesov, finančných a nefinančných výkonnostných ukazovateľov, vrátane vypracovania správ, porovnávania medzi jednotlivými zariadeniami a vypracovania konsolidačného reportingu, V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie: a) názov a sídlo odberateľa, b) predmet zmluvy/poskytnutej služby (stručný opis predmetu plnenia), c) skutočná lehota poskytnutia služby, d) kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií). 2/ Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. g) zákona – uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač predloží zoznam osôb určených na plnenie zmluvy – 2 kľúčových expertov. V zozname osôb určených na plnenie zmluvy - kľúčových expertov uchádzač uvedie: - titul, meno a priezvisko príslušnej osoby, - navrhovaná pozícia v tíme, - vzťah k uchádzačovi (zamestnanec/iná osoba). Uchádzač za každého kľúčového experta predloží podpísaný profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, odboru/špecializácia, stupeň vzdelania, rok ukončenia štúdia, - zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok pôsobenia v danej pozícií /zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby určenej na plnenie zmluvy, praktické skúsenosti (názov referencie/projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie mesiac a rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: Kľúčový expert č. 1 /produkčný, prevádzkový a personálny audit/ musí mať: - ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, - platný certifikát ACCA alebo FCCA vydaný medzinárodným združením ACCA, alebo ekvivalent, - minimálne 5 ročnú skúsenosť s poskytovaním konzultačných alebo audítorských služieb, v oblasti stratégie a nastavenia procesov organizácie alebo poradenstva alebo auditu ľudských zdrojov, riadenia nákladov, produkčného, prevádzkového a personálneho auditu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 9 - „Kalkulácia ceny a návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk“. Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia sú nasledovné: Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu celkovú cenu za predpokladané množstvo MJ v EUR s DPH predmetu zákazky. Ako druhý sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu celkovú cenu za predpokladané množstvo MJ v EUR s DPH. Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predpokladané množstvo MJ v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 12:30
  • Miesto otvárania ponúk: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9391
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533219
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma verejného obstarávania - ePVO