Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Kód zákazky: FNsP FDR/RVO/3130/2025/27147
Kód oznámenia: 7886 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79212110-7
Predpokladaná hodnota: 49 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 23.5.2025 09:00
Vyhlásenie: 12.5.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie Ludvika Svobodu
97517 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie Ludvika Svobodu Banská Bystrica 97517 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie služby : Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1350520
1. Základné údaje
  • Organizácia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica (ID: 91887)
  • Zákazka: Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica (ID: 533673)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c6b0273b-25dd-4581-a095-3476094459e0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
  • IČO: 00165549
  • DIČ: 2021095670
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Ludvika Svobodu
  • Číslo: 1
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97517
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zvarmuzekova@nspbb.sk
  • Telefónne číslo: +421484413886
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/635
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/3130/2025/27147
  • Názov: Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby : Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 49 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby v oblasti hodnotenia kvality riadenia spoločnosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace s riadením
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. L. Svobodu 1
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97517
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO (konflikt záujmov). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZoVO. Splnenie podmienok účasti podľa predchádzajúcej vety uchádzač preukazuje: i) § 32 ods. 2 písm. e) ZoVO – doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ii) § 32 ods. 2 písm. f) ZoVO - doloženým čestným vyhlásením uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu v zmysle Prílohy č. 6 - Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní tejto Výzvy. V prípade, že uchádzač je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie, doklady uvedené v bode i) a ii) predkladať nemusí, uvedie len v „Prílohe č. 4 - Identifikačné údaje uchádzača“ tejto Výzvy Registračné číslo zo Zoznamu hospodárskych subjektov na UVO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom záložky komunikácia/vysvetľovanie elektronického prostriedku IS EPVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v IS EPVO, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 2) Uchádzač predloží svoju ponuku elektronicky prostredníctvom na to určeného rozhrania elektronického prostriedku IS EPVO umiestnenom na webovej adrese https://www.isepvo.sk/. 3). Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť zábezpeku. 4) Verejný obstarávateľ požaduje platnosť ponuky minimálne 6 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5) Všetky nevyhnutné informácie verejný obstarávateľ uvádza vo Výzve na predloženie cenovej ponuky a v jej prílohách. 6) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí. 7) Verejný obstarávateľ môže pred uzavretím zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny podľa § 56 ods. 5 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak bude zmluvná cena presahovať predpokladanú hodnotu zákazky. 8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak zriaďovateľ verejného obstarávateľa bude mať k predkladanému návrhu zmluvy námietky, resp. ak predkladaný návrh zmluvy neschváli.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/3130/2025/27147
  • Názov : Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby : Realizácia produkčného, prevádzkového a personálneho auditu vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 49 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby v oblasti hodnotenia kvality riadenia spoločnosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace s riadením
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. L. Svobodu 1
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97517
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO
  • Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ (ďalej len "rozhodné obdobie") s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Predloženým zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie má spolu minimálne 3 skúsenosti a z toho minimálne po 1 skúsenosti v nasledovných oblastiach: 1) stratégie a nastavenia procesov organizácie, 2) produkčného, prevádzkového a personálneho auditu, hĺbkovej previerky a analýz procesov, finančných a nefinančných výkonnostných ukazovateľov, vrátane vypracovania správ, porovnávania medzi jednotlivými zariadeniami a vypracovania konsolidačného reportingu. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie: a) názov a sídlo odberateľa, b) predmet zmluvy/poskytnutej služby (stručný opis predmetu plnenia), c) skutočná lehota poskytnutia služby, d) kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií). Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač predloží zoznam osôb určených na plnenie zmluvy – 2 kľúčových expertov. V zozname osôb určených na plnenie zmluvy - kľúčových expertov uchádzač uvedie: a) titul, meno a priezvisko príslušnej osoby, b) navrhovaná pozícia v tíme, c) vzťah k uchádzačovi (zamestnanec/iná osoba). Uchádzač za každého kľúčového experta predloží podpísaný profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/skutočnosti: a) meno a priezvisko, b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, odboru/špecializácia, stupeň vzdelania, rok ukončenia štúdia, c) zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok pôsobenia v danej pozícií /zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby určenej na plnenie zmluvy, d) praktické skúsenosti (názov referencie/projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie mesiac a rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: Kľúčový expert na /produkčný, prevádzkový a personálny audit/ musí mať: • ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, • platný certifikát ACCA alebo FCCA vydaný medzinárodným združením ACCA, alebo ekvivalent, • minimálne 5 ročnú skúsenosť s poskytovaním konzultačných alebo audítorských služieb, v oblasti stratégie a nastavenia procesov organizácie alebo poradenstva alebo auditu ľudských zdrojov, riadenia nákladov, produkčného, prevádzkového a personálneho auditu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia Cena celkom za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov členovia sú povinní vytvoriť takú právnu formu, aby všetci členovia skupiny dodávateľov ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 23.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v mieste sídla verejného obstarávateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v mieste sídla verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533673
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533673
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO