Informácie
Názov zákazky:
Chirurgický telemanipulátor pre miniinvazívnu chirurgiu
Kód zákazky:
Kód oznámenia:
8041 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
1 759 509,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
9.6.2025 12:00
Vyhlásenie:
14.5.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Jána Hollého
08181 Prešov
NUTS:
SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania:
Jána Hollého Prešov 08181 Slovensko Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, centrálne operačné sály, 4. NP chirurgického monobloku.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks chirurgického telemanipulátora pre miniinvazívnu chirurgiu pre potreby oddelenia gynekológie a pôrodníctva, oddelenia chirurgie, oddelenia urológie a oddelenia otorinolaryngológie a chirurgie hlavy a krku Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania vrátane statického zabezpečenia transportnej trasy, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, kompletizácia, inštalácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie prístroja na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, a to najmä, no nie len výlučne: poskytnutie návodu na použitie predmetu zákazky, kompletná užívateľská dokumentácia, technická servisná dokumentácia, uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu verejného obstarávateľa, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby, vrátane pravidelných bezpečnostných a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas celej doby záruky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku. Ak sú v súvislosti s riadnym a bezproblémovým užívaním predmetu zákazky právnymi predpismi vyžadované úradné kontroly alebo merania, súčasťou zákazky je taktiež písomné vydanie alebo zabezpečenie vydania potvrdenia o vykonaní právnymi predpismi požadovaných kontrol a meraní, ktoré bude vyhotovené v slovenskom jazyku. Ak sú pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a jeho riadne užívanie potrebné softvérové ovládače a licencie k nim, súčasťou zákazky je rovnako poskytnutie týchto softvérových ovládačov a udelenie všetkých licencií k nim v rozsahu potrebnom pre riadne, nerušené a neobmedzené užívanie predmetu zákazky vrátane jeho softvérových súčastí a príslušenstva. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.