Modernizácia dielní SPŠ DCA

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Modernizácia dielní SPŠ DCA
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 8052 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 3 806 684,29 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Trenčiansky samosprávny kraj
Adresa: K dolnej stanici
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: K dolnej stanici Trenčín 91101 Slovensko Predmetom obstarávania sú stavebné práce týkajúce rekonštrukcie objektu SPŠ Dubnica nad Váhom, Objekt školských dielní, k.ú. Dubnica nad Váhom, KN-C 904/1, 904/2, súpisné číslo 343.
Zdroj:

Popis

Stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú realizované s cieľom zlepšenie prístupu k vzdelávaniu podporou rovného prístupu ku kvalitnému, nesegregovanému a inkluzívnemu vzdelávaniu. Realizáciou stavebných prác bude zrekonštruovaná budova dielní, ktorá bude pozostávať zo stavebných úprav a zateplenia jestvujúceho objektu. Fasáda objektu sa zateplí izoláciou na báze minerálnej vlny. Počas rekonštrukcie objektu bude potrebné realizovať búracie práce hlavne v podobe vybúrania nenosných deliacich konštrukcií, vybúrania skladieb podláh a podkladných betónov, vybúrania otvorov do nosných stien. Vybúrané budú aj nefunkčné pôvodné technológie: cyklón stolárskej dielne, veža odvetrania zvarovní, a oceľová konštrukcia žeriavu pred vstupom do objektu. Vyhotovené budú nové skladby podláh. Nové deliace konštrukcie budú murované z pórobetónových tvárnic alebo montované v podobe sadrokartónových priečok. V objekte sú navrhnuté prevažne kazetové podhľady zavesené na systémovej oceľovej pozinkovanej konštrukcii. Pôvodný vykurovací systém bude nahradený novým, ktorý sa napojí na existujúci prívod vykurovania objektu dielní. Taktiež budú zrealizované rekonštrukčné práce súvisiace so zdravotechnikou, vzduchotechnikou, umelým osvetlením, slaboprúdovými a silnoprúdovými rozvodmi. V rámci rekonštrukcie budov musia všetky príslušné spotrebiče vody (sprchové riešenia, sprchy, kohútiky, WC, WC misy a splachovacie nádržky, pisoárové misy a splachovacie nádržky, vane) patriť do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EU Water Label - http://www.europeanwaterlabel.eu/). Pri realizácii stavebných prác je nevyhnutné dodržať podmienky "DNSH" stanovené vo výzve PSK-MIRRI-010-2024-ITI- EFRR, príloha výzvy s názvom: Podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou „nespôsobovať významnú škodu“ sú uvedené v Prílohe E. 4 súťažných podkladov: “Podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou nespôsobovať významnú škodu” Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Trenčiansky samosprávny kraj

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1350796
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trenčiansky samosprávny kraj (ID: 17138)
  • Zákazka: Modernizácia dielní SPŠ DCA (ID: 533798)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: da5dd8f4-d83f-47f3-9c15-35ceaf7f983b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trenčiansky samosprávny kraj
  • IČO: 36126624
  • DIČ: 2021613275
  • Adresa
  • Ulica: K dolnej stanici
  • Číslo: 20A
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: alena.kovacikova@tsk.sk
  • Telefónne číslo: +421326555867
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2812
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 74/2025
  • Názov: Modernizácia dielní SPŠ DCA
  • Opis: Stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú realizované s cieľom zlepšenie prístupu k vzdelávaniu podporou rovného prístupu ku kvalitnému, nesegregovanému a inkluzívnemu vzdelávaniu. Realizáciou stavebných prác bude zrekonštruovaná budova dielní, ktorá bude pozostávať zo stavebných úprav a zateplenia jestvujúceho objektu. Fasáda objektu sa zateplí izoláciou na báze minerálnej vlny. Počas rekonštrukcie objektu bude potrebné realizovať búracie práce hlavne v podobe vybúrania nenosných deliacich konštrukcií, vybúrania skladieb podláh a podkladných betónov, vybúrania otvorov do nosných stien. Vybúrané budú aj nefunkčné pôvodné technológie: cyklón stolárskej dielne, veža odvetrania zvarovní, a oceľová konštrukcia žeriavu pred vstupom do objektu. Vyhotovené budú nové skladby podláh. Nové deliace konštrukcie budú murované z pórobetónových tvárnic alebo montované v podobe sadrokartónových priečok. V objekte sú navrhnuté prevažne kazetové podhľady zavesené na systémovej oceľovej pozinkovanej konštrukcii. Pôvodný vykurovací systém bude nahradený novým, ktorý sa napojí na existujúci prívod vykurovania objektu dielní. Taktiež budú zrealizované rekonštrukčné práce súvisiace so zdravotechnikou, vzduchotechnikou, umelým osvetlením, slaboprúdovými a silnoprúdovými rozvodmi. V rámci rekonštrukcie budov musia všetky príslušné spotrebiče vody (sprchové riešenia, sprchy, kohútiky, WC, WC misy a splachovacie nádržky, pisoárové misy a splachovacie nádržky, vane) patriť do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EU Water Label - http://www.europeanwaterlabel.eu/). Pri realizácii stavebných prác je nevyhnutné dodržať podmienky "DNSH" stanovené vo výzve PSK-MIRRI-010-2024-ITI- EFRR, príloha výzvy s názvom: Podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou „nespôsobovať významnú škodu“ sú uvedené v Prílohe E. 4 súťažných podkladov: “Podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou nespôsobovať významnú škodu” Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 806 684.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Predmetom obstarávania sú stavebné práce týkajúce rekonštrukcie objektu SPŠ Dubnica nad Váhom, Objekt školských dielní, k.ú. Dubnica nad Váhom, KN-C 904/1, 904/2, súpisné číslo 343.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov platnom a účinnom znení ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len "ZVO"). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2, ods. 7 ZVO v nadväznosti na § 32 ods. 8 ZVO . 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky, môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Hospodársky subjekt/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 110 ods. 6 ZVO Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 ZVO v nadväznosti na ods. 8 ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie (Príloha F. 7 súťažných podkladov). V prípade, ak u uchádzača neexistujú iné osoby spĺňajúce uvedenú definíciu podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač nevyplní údaje tejto/týchto osôb a čestné vyhlásenie predloží podpísané s nevyplneným „Zoznam osôb spĺňajúcich podmienky upravené v § 32 ods. 7 a 8 ZVO“. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom, okrem preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, sú: - výpis z registra trestov uchádzača podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzické osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom, uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y registra trestov. Ak fyzická osoba, ktorá je štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, uchádzač je povinný predložiť výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO. - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO. - doklad, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO. - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu v prípade, ak nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač predloží JED môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ/VO pri uzatváraní zmluvy bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené aj v súťažných podkladoch a ich prílohách. Účinnosť Zmluva nadobudne po splnení súčasne dvoch odkladacích podmienok účinnosti, ktoré spočívajú v tom, že: a) Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako Sprostredkovateľský orgán pre kontrolu VO (ďalej len SO) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, Zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie Zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková, b) a zároveň dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto Zmluva nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Objednávateľ oznámi Zhotoviteľovi nadobudnutie účinnosti Zmluvy písomne. V prípade, ak Zmluva nenadobudne účinnosť, Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Zmluvy. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková, c) a zároveň dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto zmluva nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti zmluvy a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 110 ods. 6 ZVO Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené vo Výzve na predkladanie ponúk, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch / SP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO, v prípade neposkytnutia dotácie alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektr. prostriedkov v zmysle § 20 ZVO cez portál IS EVO na adrese www.isepvo.sk. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky sa odporúča. Bližšie informácie sú uvedené v SP. El. fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. Obstarávanie je svojim predmetom zákazky obstarávanie zamerané na sociálne aspekty nie je zelené obstarávanie ani obstarávaním inovácií. Verejný obstarávateľ uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy na 10 pracovných dní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač a/alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO, čestné vyhlásenie k uplatňovaniu medzinárodných sankcií a Čestné vyhlásenie k plneniu Zmluvy o dielo. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého má vedomosť o porušení reštriktívnych opatrení s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Modernizácia dielní SPŠ DCA
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 74/2025
  • Názov : Modernizácia dielní SPŠ DCA
  • Opis: Stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú realizované s cieľom zlepšenia prístupu k vzdelávaniu podporou rovného prístupu ku kvalitnému, nesegregovanému a inkluzívnemu vzdelávaniu. Realizáciou stavebných prác bude zrekonštruovaná budova dielní, ktorá bude pozostávať zo stavebných úprav a zateplenia jestvujúceho objektu. Fasáda objektu sa zateplí izoláciou na báze minerálnej vlny. Počas rekonštrukcie objektu bude potrebné realizovať búracie práce hlavne v podobe vybúrania nenosných deliacich konštrukcií, vybúrania skladieb podláh a podkladných betónov, vybúrania otvorov do nosných stien. Vybúrané budú aj nefunkčné pôvodné technológie: cyklón stolárskej dielne, veža odvetrania zvarovní, a oceľová konštrukcia žeriavu pred vstupom do objektu. Vyhotovené budú nové skladby podláh. Nové deliace konštrukcie budú murované z pórobetónových tvárnic alebo montované v podobe sadrokartónových priečok. V objekte sú navrhnuté prevažne kazetové podhľady zavesené na systémovej oceľovej pozinkovanej konštrukcii. Pôvodný vykurovací systém bude nahradený novým, ktorý sa napojí na existujúci prívod vykurovania objektu dielní. Taktiež budú zrealizované rekonštrukčné práce súvisiace so zdravotechnikou, vzduchotechnikou, umelým osvetlením, slaboprúdovými a silnoprúdovými rozvodmi. V rámci rekonštrukcie budov musia všetky príslušné spotrebiče vody (sprchové riešenia, sprchy, kohútiky, WC, WC misy a splachovacie nádržky, pisoárové misy a splachovacie nádržky, vane) patriť do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EU Water Label - http://www.europeanwaterlabel.eu/). Pri realizácii stavebných prác je nevyhnutné dodržať podmienky "DNSH" stanovené vo výzve PSK-MIRRI-010-2024-ITI- EFRR, príloha výzvy s názvom: Podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou „nespôsobovať významnú škodu“ sú uvedené v Prílohe E. 4 súťažných podkladov: “Podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou nespôsobovať významnú škodu” Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 806 684.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k rómskemu etniku; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Predmetom obstarávania sú stavebné práce týkajúce rekonštrukcie objektu SPŠ Dubnica nad Váhom, Objekt školských dielní, k.ú. Dubnica nad Váhom, KN-C 904/1, 904/2, súpisné číslo 343.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Projekt je financovaný v rámci Programu Slovensko spoločne s vlastnými zdrojmi Objednávateľa/verejného obsarávateľa.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta / Váha kritéria: 100
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v súťažných podkladoch , v návrhu Zmluvy o dielo a v sprievodnej dokumentácii. Zhotoviteľ poverí vykonávaním funkcie hlavného stavbyvedúceho zodpovedného za prevedenie Diela v súlade so znením Zmluvy o dielo, ktorý disponuje osvedčením o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho a jej meno a kontaktné údaje oznámi Objednávateľovi bez zbytočného odkladu. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve o dielo.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku ponúk v systéme IS EVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7280/20A, 911 01 Trenčín
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov/ZVO. Výška zábezpeky je stanovená na 70 000 Eur. Lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/viazanosť ponuky v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je možné zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Verejný obstarávateľ nastavil lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/lehotu viazanosti ponúk na 9 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 12.06.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu dokedy ponuka uchádzača musí zostať viazaná na: 31.03.2026. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533798
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533798
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO