1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Prístroj pre robotický nácvik chôdze v odľahčení
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 17-VO/2025/RDFN-časť1
- Názov : Prístroj pre robotický nácvik chôdze v odľahčení
- Opis: Predmetom zákazky je nákup nových, nepoužívaných roboticky asistovaných rehabilitačných prístrojov pre Fyziatricko-rehabilitačné oddelenie Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach pre pediatrických pacientov, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia. Celkové množstvo alebo rozsah: Časť 1 - Prístroj pre robotický nácvik chôdze v odľahčení – 1 ks Rehabilitačné prístroje musia byť nové, nepoužité, nerepasované, spĺňajúce minimálne technicko-medicínske a funkčné parametre uvedené verejným obstarávateľom v časti B – Opis predmetu obstarávania. Požadovaná rehabilitačná technika musí byť schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktorá musí mať pridelený platný ŠUKL kód. Požadovaná rehabilitačná pomôcka musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje v prípade, že súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov v špecifikácii predmetu zákazky by identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že takéto zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 318 996.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Prístroje na rádioterapiu, mechanoterapiu, elektroterapiu a fyzioterapiu
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Elektroliečba, elektromagnetická liečba a mechanická liečba
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Sociálne hľadisko ako osobitná podmienka plnenia zmluvy –pozitívny sociálny vplyv predmetu zákazky v oblasti edukácie/zabezpečenia rastu ekonomiky založenej na vedomostiach a inováciách v zmysle §2 ods.5 písm. p) zákona o VO: Kupujúci umožní realizáciu vzdelávacích aktivít pre študentov medicínskych odborov v rámci pregraduálneho stupňa štúdia alebo lekárov v rámci postgraduálnej prípravy – špecializačného štúdia, odprezentovaním praktického používania a jednotlivých funkcionalít predmetu kúpy predávajúcim priamo na pracovisku/kách, kde bude predmet kúpy umiestnený v minimálnej dĺžke/rozsahu vzdelávacej aktivity v trvaní jednej hodiny, prispôsobenej štruktúre účastníkov vzdelávacej aktivity. Predávajúci zabezpečí prítomnosť odborne spôsobilej osoby, ktorá bude prezentovať praktické používanie a jednotlivé funkcionality predmetu kúpy. Prítomnosť študentov medicínskych odborov v rámci pregraduálneho stupňa štúdia ale-bo lekárov v rámci postgraduálnej prípravy – špecializačného štúdia zabezpečí kupujúci.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Trieda SNP 1
- Mesto: Košice-mestská časť západ
- PSČ: 040 11
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fyziatricko-rehabilitačné oddelenie
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Program EU4Health
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: číslo zmluvy o PPM na POO: 955/2024
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka č.1
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: uvedená v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka č.2
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: uvedená v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za každú časť predmetu zákazky samostatne za požadované množstvo v danej časti.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: NAJNIŽŠIA CENA ZA DANÚ ČASŤ ZÁKAZKY CELKOM
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:10
- Miesto otvárania ponúk: Oddelenie VO-riaditeľstvo Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): http://evo.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533860
- Označenie dokumentu/zákazky: 17-VO/2025/RDFN
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Prístroj pre roboticky asistovanú vertikalizáciu a mobilizáciu pacientov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 17-VO/2025/RDFN-časť2
- Názov : Prístroj pre roboticky asistovanú vertikalizáciu a mobilizáciu pacientov
- Opis: Predmetom zákazky je nákup nových, nepoužívaných roboticky asistovaných rehabilitačných prístrojov pre Fyziatricko-rehabilitačné oddelenie Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach pre pediatrických pacientov, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia. Celkové množstvo alebo rozsah: Časť 2 - Prístroj pre roboticky asistovanú vertikalizáciu a mobilizáciu pacientov – 1 ks Rehabilitačné prístroje musia byť nové, nepoužité, nerepasované, spĺňajúce minimálne technicko-medicínske a funkčné parametre uvedené verejným obstarávateľom v časti B – Opis predmetu obstarávania. Požadovaná rehabilitačná technika musí byť schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktorá musí mať pridelený platný ŠUKL kód. Požadovaná rehabilitačná pomôcka musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje v prípade, že súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov v špecifikácii predmetu zákazky by identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že takéto zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 69 916.73
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Prístroje na rádioterapiu, mechanoterapiu, elektroterapiu a fyzioterapiu
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Elektroliečba, elektromagnetická liečba a mechanická liečba
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Sociálne hľadisko ako osobitná podmienka plnenia zmluvy – pozitívny sociálny vplyv predmetu zákazky v oblasti edukácie/zabezpečenia rastu ekonomiky založenej na vedomostiach a inováciách v zmysle §2 ods.5 písm. p) zákona o VO: Kupujúci umožní realizáciu vzdelávacích aktivít pre študentov medicínskych odborov v rámci pregraduálneho stupňa štúdia alebo lekárov v rámci postgraduálnej prípravy – špecializačného štúdia, odprezentovaním praktického používania a jednotlivých funkcionalít predmetu kúpy predávajúcim priamo na pracovisku/kách, kde bude predmet kúpy umiestnený v minimálnej dĺžke/rozsahu vzdelávacej aktivity v trvaní jednej hodiny, prispôsobenej štruktúre účastníkov vzdelávacej aktivity. Predávajúci zabezpečí prítomnosť odborne spôsobilej osoby, ktorá bude prezentovať praktické používanie a jednotlivé funkcionality predmetu kúpy. Prítomnosť študentov medicínskych odborov v rámci pregraduálneho stupňa štúdia ale-bo lekárov v rámci postgraduálnej prípravy – špecializačného štúdia zabezpečí kupujúci.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Trieda SNP 1
- Mesto: Košice-mestská časť západ
- PSČ: 040 11
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fyziatricko-rehabilitačné oddelenie
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Program EU4Health
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: číslo zmluvy o PPM na POO: 954/2024
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka č.1
- Opis podmienky účasti: uvedená v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: uvedená v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za každú časť predmetu zákazky samostatne za požadované množstvo v danej časti
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: NAJNIŽŠIA CENA ZA DANÚ ČASŤ ZÁKAZKY CELKOM
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:10
- Miesto otvárania ponúk: Oddelenie VO- riaditeľstvo Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): http://evo.ispevo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533860
- Označenie dokumentu/zákazky: 17-VO/2025/RDFN
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Stanica pre roboticky asistovanú rehabilitáciu prstov, rúk, dolných končatín
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 17-VO/2025/RDFN-časť3
- Názov : Stanica pre roboticky asistovanú rehabilitáciu prstov, rúk, dolných končatín
- Opis: Predmetom zákazky je nákup nových, nepoužívaných roboticky asistovaných rehabilitačných prístrojov pre Fyziatricko-rehabilitačné oddelenie Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach pre pediatrických pacientov, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia. Celkové množstvo alebo rozsah: Časť 3 - Stanica pre roboticky asistovanú rehabilitáciu prstov, rúk, dolných končatín – 1 ks Rehabilitačné prístroje musia byť nové, nepoužité, nerepasované, spĺňajúce minimálne technicko-medicínske a funkčné parametre uvedené verejným obstarávateľom v časti B – Opis predmetu obstarávania. Požadovaná rehabilitačná technika musí byť schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktorá musí mať pridelený platný ŠUKL kód. Požadovaná rehabilitačná pomôcka musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje v prípade, že súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov v špecifikácii predmetu zákazky by identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že takéto zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 46 720.68
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Prístroje na rádioterapiu, mechanoterapiu, elektroterapiu a fyzioterapiu
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Elektroliečba, elektromagnetická liečba a mechanická liečba
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Sociálne hľadisko ako osobitná podmienka plnenia zmluvy – pozitívny sociálny vplyv predmetu zákazky v oblasti edukácie/zabezpečenia rastu ekonomiky založenej na vedomostiach a inováciách v zmysle §2 ods.5 písm. p) zákona o VO: Kupujúci umožní realizáciu vzdelávacích aktivít pre študentov medicínskych odborov v rámci pregraduálneho stupňa štúdia alebo lekárov v rámci postgraduálnej prípravy – špecializačného štúdia, odprezentovaním praktického používania a jednotlivých funkcionalít predmetu kúpy predávajúcim priamo na pracovisku/kách, kde bude predmet kúpy umiestnený v minimálnej dĺžke/rozsahu vzdelávacej aktivity v trvaní jednej hodiny, prispôsobenej štruktúre účastníkov vzdelávacej aktivity. Predávajúci zabezpečí prítomnosť odborne spôsobilej osoby, ktorá bude prezentovať praktické používanie a jednotlivé funkcionality predmetu kúpy. Prítomnosť študentov medicínskych odborov v rámci pregraduálneho stupňa štúdia ale-bo lekárov v rámci postgraduálnej prípravy – špecializačného štúdia zabezpečí kupujúci.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Trieda SNP 1
- Mesto: Košice-mestská časť západ
- PSČ: 040 11
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fyziatricko-rehabilitačné oddelenie
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Program EU4Health
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: číslo zmluvy o PPM na POO: 953/2024
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka č.1
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: uvedená v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka č.2
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: uvedená v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za každú časť predmetu zákazky samostatne za požadované množstvo v danej časti
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: NAJNIŽŠIA CENA ZA DANÚ ČASŤ ZÁKAZKY CELKOM
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:10
- Miesto otvárania ponúk: Oddelenie VO- riaditeľstvo Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): http://evo.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533860
- Označenie dokumentu/zákazky: 17-VO/2025/RDFN
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)