Virtuálna privátna dátová komunikačná sieť Generálnej prokuratúry SR

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Virtuálna privátna dátová komunikačná sieť Generálnej prokuratúry SR
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 8173 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72720000-3
Ostatné CPV: 64200000-8
32430000-6
Predpokladaná hodnota: 3 594 600,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.6.2025 11:00
Vyhlásenie: 16.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Generálna prokuratúra SR
Adresa: Štúrova
81285 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Štúrova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81285 Slovensko Miesto poskytnutia služby: GPSR, dátové centrá prokuratúry SR, krajské prokuratúry, okresné prokuratúry, vzdelávacie a rehabilitačné zariadenia prokuratúry.
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je zriadenie, prevádzkovanie a správa virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete na prepojenie pracovísk prokuratúry SR, pre potreby prenosu údajov medzi lokálnymi/počítačovými sieťami jednotlivých lokalít a poskytovanie elektronických komunikačných služieb – Virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete (VPN). Jedná sa o prepojenie pracovísk prokuratúry a dátových centier Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky pre potreby obojsmerného prenosu údajov výhradne medzi lokálnymi počítačovými sieťami jednotlivých pracovísk a zabezpečenie doplnkových služieb. Súčasťou predmetu obstarávania je aj dodávka, konfigurácia a prenájom koncových smerovačov alokovaných na pracoviskách verejného obstarávateľa terminujúcich prístupy do VPN siete. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1350235
1. Základné údaje
  • Organizácia: Generálna prokuratúra SR (ID: 88934)
  • Zákazka: Virtuálna privátna dátová komunikačná sieť Generálnej prokuratúry SR (ID: 533241)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: fb16b17f-24a1-48e4-a145-b1e4c6f23271
  • Identifikátor verzie oznámenia: bfaef0dd-e9bf-48f6-a388-5ffe54b984d2
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Generálna prokuratúra SR
  • IČO: 00166481
  • DIČ: 2020830328
  • Adresa
  • Ulica: Štúrova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81285
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: pavel.garaj@genpro.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220837315
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/686
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VIII/2Spr35/25/1000
  • Názov: Virtuálna privátna dátová komunikačná sieť Generálnej prokuratúry SR
  • Opis: Predmetom obstarávania je zriadenie, prevádzkovanie a správa virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete na prepojenie pracovísk prokuratúry SR, pre potreby prenosu údajov medzi lokálnymi/počítačovými sieťami jednotlivých lokalít a poskytovanie elektronických komunikačných služieb – Virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete (VPN). Jedná sa o prepojenie pracovísk prokuratúry a dátových centier Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky pre potreby obojsmerného prenosu údajov výhradne medzi lokálnymi počítačovými sieťami jednotlivých pracovísk a zabezpečenie doplnkových služieb. Súčasťou predmetu obstarávania je aj dodávka, konfigurácia a prenájom koncových smerovačov alokovaných na pracoviskách verejného obstarávateľa terminujúcich prístupy do VPN siete. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 594 600
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby pre siete typu WAN
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 64200000, 32430000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytnutia služby: GPSR, dátové centrá prokuratúry SR, krajské prokuratúry, okresné prokuratúry, vzdelávacie a rehabilitačné zariadenia prokuratúry.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: .
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejné obstarávanie je realizované postupom verejnej súťaže podľa s § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). 2) Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu vlády SR s názvom IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom sa nachádzajú: v časti Dokumentácia https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti Video návody https://www.isepvo.sk/videonavody/ 3) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v tomto oznámení predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov. 4) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533241. 6) Časti súťažných podkladov, ako aj časti prípadne inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, verejný obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533241. 7) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 ZVO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8)Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ využíva pre svoju činnosť VPN sieť, ktorá vzájomne prepája dátové centrá so všetkými pracoviskami prokuratúry. V tejto sieti sú okrem iných požadovaných funkcionalít inštalované aj interné nástroje, ktoré zabezpečujú homogénne a komplexné manažovanie informačných systémov prevádzkovaných pre celý rezort prokuratúry. Ďalšie novo navrhované nástroje pre VPN sieť sú určené na monitorovanie inventarizácie aktív a harmonizáciu procesov, ktoré umožnia systémové riadenie a hlásenie bezpečnostných incidentov v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti. Súčasné zriadenie navrhovaných nástrojov v rámci siete, nám umožní manažment a dohľad nad zariadeniami pripojenými v LAN a WiFi sieťach prokuratúry, s možnosťou evidencie incidentov, identifikácie zraniteľnosti a registrácie kybernetických hrozieb. Integrácia uvedených nástrojov priamo do VPN siete prokuratúry, zabezpečí komplexný vnútorný manažment našich informačných systémov v rámci celej siete prokuratúry, spoločne s minimalizáciou vonkajších vplyvov, čím bude zvýšená celková informačná a kybernetická bezpečnosť tohto riešenia.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Virtuálna privátna dátová komunikačná sieť Generálnej prokuratúry SR
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VIII/2Spr35/25/1000
  • Názov : Virtuálna privátna dátová komunikačná sieť Generálnej prokuratúry SR
  • Opis: Predmetom obstarávania je zriadenie, prevádzkovanie a správa virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete na prepojenie pracovísk prokuratúry SR, pre potreby prenosu údajov medzi lokálnymi/počítačovými sieťami jednotlivých lokalít a poskytovanie elektronických komunikačných služieb – Virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete (VPN). Jedná sa o prepojenie pracovísk prokuratúry a dátových centier Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky pre potreby obojsmerného prenosu údajov výhradne medzi lokálnymi počítačovými sieťami jednotlivých pracovísk a zabezpečenie doplnkových služieb. Súčasťou predmetu obstarávania je aj dodávka, konfigurácia a prenájom koncových smerovačov alokovaných na pracoviskách verejného obstarávateľa terminujúcich prístupy do VPN siete. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby pre siete typu WAN
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 64200000, 32430000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytnutia služby: GPSR, dátové centrá prokuratúry SR, krajské prokuratúry, okresné prokuratúry, vzdelávacie a rehabilitačné zariadenia prokuratúry.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Referencie
  • Opis podmienky účasti: V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Vzor zoznamu poskytnutých služieb tvorí Prílohu č. 10 súťažných podkladov. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnej hodnote vo výške predpokladanej hodnoty zákazky - tzn. 3 594 600,- EUR bez DPH. Za poskytnuté služby rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať: a) skúsenosť minimálne v jednom projekte na zriadenie virtuálnej privátnej komunikačnej siete na báze IP MPLS technológie a poskytovanie elektronických komunikačných služieb virtuálnej privátnej komunikačnej siete s nasledujúcimi komplexne splnenými parametrami: • viac ako 30 prípojných bodov, • viac ako 2000 koncových užívateľov, • zabezpečenie a optimalizácia komunikačnej prevádzky prostredníctvom šifrovania, kryptovania a nastavovania QoS, • dostupnosť služby minimálne 99,90%, • pripojenie minimálne dvoch prípojných bodov prostredníctvom systémom vysokej dostupnosti (high availability), • pripojenie minimálne jedného prípojného bodu prostredníctvom optického prenosového média, • vzdialený prístup do VPN pre minimálne 30 paralelných užívateľov, b) skúsenosť minimálne v jednom projekte na zriadenie virtuálnej privátnej komunikačnej siete na báze IP MPLS technológie a poskytovanie elektronických komunikačných služieb virtuálnej privátnej komunikačnej siete s nasledujúcimi komplexne splnenými parametrami: • zabezpečenie a optimalizácia komunikačnej prevádzky prostredníctvom implementovania funkcionality DMVPN (Dynamic MultipPoint Virtual Private Network), ktorá zabezpečuje šifrovaný dátový prenos medzi lokalitami cez sieťovú štruktúru MPLS a/alebo prostredníctvom funkcionality GET VPN (Group Encrypted Transport VPN), • dostupnosť služby minimálne 99,90%, c) skúsenosť minimálne v jednom projekte na zriadenie prepojenia dátových centier a poskytovanie služby L2 dátového prepojenia s nasledujúcimi komplexne splnenými parametrami: • prepojenie dvoch lokalít geograficky vzájomne vzdialených viac než 10 km, • prepojenie dátového centra do siete poskytovateľa prostredníctvom jednovidových optických vlákien, • kapacita prepojenia minimálne 1000Mbit/s, • dostupnosť služby minimálne 99,90%. --------------------------------------------- V prípade poskytnutých služieb v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB) aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa služba realizovala. V prípade roku 2025 je potrebné na prepočítanie inej meny na EUR použiť kurz ECB aktuálny v deň vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade preukazovania splnenia podmienky účasti, poskytnutím služieb v inej mene ako EUR, uchádzač uvedie hodnotu poskytnutých služieb v pôvodnej mene a prepočet do meny EUR. V prípade, že bola poskytnutá služba len sčasti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí uchádzač preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie poskytol služby uchádzač alebo uchádzačom uvedená iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. V prípade, ak uchádzač uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie 3 rokov, t. j. poskytnutie služby začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako referenčné obdobie), záujemca v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutej služby, ktorá bola realizovaná v požadovanom referenčnom období. Rozhodujúci dátum pre určenie referenčného obdobia 3 rokov je dátum zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v európskom vestníku.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Experti
  • Opis podmienky účasti: V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. K tejto podmienke účasti uchádzač predloží podpísaného pracovné životopisy nasledovných expertov vrátane platných certifikátov (kópie). Expert č. 1: Expert v oblasti návrhu architektúry, implementácie a nasadenia telekomunikačných sietí a sietí VPN Uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis experta, v ktorom preukáže: • minimálne 3 ročné odborné skúseností v oblasti návrhu architektúry, implementácie a nasadenia telekomunikačných sietí a sietí VPN (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania); • minimálne 3 praktické skúsenosti s realizáciou projektov v oblasti návrhu architektúry, implementácie a nasadenia telekomunikačných sietí a sietí VPN v rozsahu minimálne 6 uzlov (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti); • získaný a platný certifikát pre oblasť telekomunikačných sietí minimálne na úrovni profesionál, napr. Cisco CCDP alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority. Zo životopisu experta musí byť zrejmé, že je zamestnancom uchádzača, alebo predloží zmluvu uzatvorenú s uchádzačom. V zmluve sa expert zaviaže, že bude uchádzačovi v plnej miere k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Expert č. 2: Špecialista pre inštaláciu a konfiguráciu sieťových zariadení Uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis experta, v ktorom preukáže: • min. 3 ročnú odbornú prax v oblasti inštalácie a konfigurácie sieťových zariadení; • min. 3 praktické konkrétne skúsenosti s implementáciou sieťových zariadení; • platný certifikát Cisco CCIE Routing&Switching, prípadne ekvivalent tohto certifikátu, alebo iného rovnocenného dokumentu. Zo životopisu experta musí byť zrejmé, že je zamestnancom uchádzača, alebo predloží zmluvu uzatvorenú s uchádzačom. V zmluve sa expert zaviaže, že bude uchádzačovi v plnej miere k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Expert č. 3: Špecialista pre bezpečnosť sieťových zariadení Uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis experta, v ktorom preukáže: • min. 3 ročnú odbornú prax v oblasti bezpečnosti sieťových zariadení; • min. 3 praktické konkrétne skúsenosti s implementáciou projektov zameraných na sieťovú bezpečnosť; • platný certifikát Cisco CCIE Security, prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu. Zo životopisu experta musí byť zrejmé, že je zamestnancom uchádzača, alebo predloží zmluvu uzatvorenú s uchádzačom. V zmluve sa expert zaviaže, že bude uchádzačovi v plnej miere k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Expert č. 4: Špecialista technickej podpory pre sieťové zariadenia Uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis experta, v ktorom preukáže: • min. 3 ročnú odbornú prax v oblasti technickej podpory pre sieťové zariadenia; • min. 3 praktické konkrétne skúsenosti s poskytovaním technickej podpory pre sieťové zariadenia; • platný certifikát Cisco CCNP, prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu. Zo životopisu experta musí byť zrejmé, že je zamestnancom uchádzača, alebo predloží zmluvu uzatvorenú s uchádzačom. V zmluve sa expert zaviaže, že bude uchádzačovi v plnej miere k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Expert č. 5: Projektový manažér Uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis experta, v ktorom preukáže: • min. 3 ročnú odborná prax s riadením projektov v oblasti implementácie virtuálnych privátnych sietí v pozícii projektového manažéra; • min. 3 praktické konkrétne skúsenosti s riadením projektov v oblasti implementácie virtuálnych privátnych sietí; • predloží platný certifikát projektového riadenia PRINCE 2 minimálne 1. stupňa, prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu. Zo životopisu experta musí byť zrejmé, že je zamestnancom uchádzača, alebo predloží zmluvu uzatvorenú s uchádzačom. V zmluve sa expert zaviaže, že bude uchádzačovi v plnej miere k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Požadované certifikáty expertov sú na trhu poskytovania elektronických komunikačných služieb považované za referenčné certifikáty a ekvivalentné certifikáty vydávané inými autoritami je možné voči týmto certifikátom porovnať. Požadovaná minimálna prax 3 roky je štandardná pre všetky VO v oblasti IT. Experti touto praxou preukazujú dostatočné skúsenosti a znalosti pri konfigurácii, inštalácii a realizácii takej rozsiahlej siete ako požaduje GPSR.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technické vybavenie
  • Opis podmienky účasti: V zmysle § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť údajmi o technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. K tejto podmienke účasti uchádzač predloží produktové listy konkrétnych technických zariadení, prostredníctvom ktorých plánuje plniť predmet zákazky, ako verejný obstarávateľ vyžaduje v časti B.1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Certifikáty ISO
  • Opis podmienky účasti: V zmysle § 35 ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením certifikátov systému manažérstva kvality vydaných nezávislými inštitúciami, ktorými sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj certifikáty systému manažérstva kvality vydané príslušnými orgánmi členského štátu. K tejto podmienke účasti uchádzač predloží kópie platných certifikátov ISO 9001, ISO 27001, ISO 20000-1 alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažuce sa na predmet zákazky. V prípade ak má uchádzač predmetné certifikáty verejne dostupné, postačuje odkaz na webové sídlo, kde si ich verejný obstarávateľ preverí. Všetky požadované certifikáty sú osvedčenia v rámci medzinárodne známych noriem. Certikát ISO 9001 Systém manažmentu kvality je súčasťou rodiny medzinárodných štandardov vydaných Medzinárodnou organizáciou pre štandardizáciu (International Organization for Standardization). ISO 9001 je označenie štandardu pre systém manažérstva kvality. Certifikát ISO 27001 Systém manažérstva bezpečnosti informácií je označenie štandardu pre systém riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii. Certifikát ISO 20000-1 sa zameriava na zlepšovanie kvality, zvyšovanie efektivity a zníženie nákladov u IT procesov, opisuje procesy riadenia pre poskytovanie služieb IT a obsahovo sa riadi úspešnými ustanoveniami IT Infrastructure Library (ITIL) a IT Service Management (ITSM). -------------------------------- Uchádzač môže na preukázanie všetkých podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu obstarávania v EUR s DPH, vrátane dopravy, dodávky, zriaďovacieho poplatku, inštalácie, konfigurácie, implementácie, zaškolenia správcov verejného obstarávateľa a prevádzky služieb za celú dobu trvania zmluvy – t. j. 36 mesiacov s relatívnou váhou 70% (kritérium č. 1) a maximálnym počtom bodov za toto kritérium v počte 70 bodov. Komisia pridelí maximálny počet bodov (70) pre toto kritérium ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou cenou za predmet obstarávania a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí, ako podiel najnižšej navrhnutej ceny za predmet obstarávania a hodnotenej navrhnutej ceny za predmet obstarávania vynásobený maximálnym počtom bodov za kritérium č. 1, t. j. 70 bodov, zaokrúhlený podľa matematických pravidiel na 2 desatinné miesta. Podrobný opis kritéria č. 1 je uvedený v časti A.3 súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70.00
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu obstarávania v EUR s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Technické riešenie komplexného systému VPN GPSR s relatívnou váhou 30% (kritérium č. 2) a maximálnym počtom bodov za toto kritérium v počte 30 bodov bude hodnotené na základe dvoch podkritérií. Komisia pridelí bodové hodnotenie pre jednotlivé hodnotiace podkritériá podľa nasledujúceho postupu: a) Podkritérium č. 2.1 - kapacita primárneho pripojenia do VPN siete pre pracoviská verejného obstarávateľa Typ 2 (krajské prokuratúry a iné významné pracoviská) v Mbit/s. Maximálna hodnotená kapacita pripojenia pre Typ 2a je 1500 Mbit/s, pre Typ 2b je 1000 Mbit/s a pre jednotlivé pripojenie Typ 2c je 300 Mbit/s. Počet a maximálny súčet hodnotených kapacít primárneho pripojenia pre pracoviská Typ 2a, Typ 2b, Typ 2c je 5800 Mbit/s, čomu zodpovedá maximálny počet bodov za toto podkritérium – t. j. 15 bodov. Bodové ohodnotenie uchádzača bude určené ako podiel hodnoty návrhu hodnoteného uchádzača a maximálnej hodnotenej kapacity, zaokrúhlený podľa matematických pravidiel na 2 desatinné miesta. b) Podkritérium č. 2.2 - kapacita primárneho pripojenia do VPN siete pre pracoviská verejného obstarávateľa Typ 3 (okresné prokuratúry) v Mbit/s. Maximálna hodnotená kapacita pre jednotlivé pripojenie je dvojnásobok minimálnej požadovanej kapacity, počet a maximálny súčet hodnotených kapacít primárneho pripojenia pre pracoviská Typ 3 je 9000 Mbit/s, čomu zodpovedá maximálny počet bodov za toto podkritérium - t. j. 15 bodov. Bodové ohodnotenie uchádzača bude určené ako podiel hodnoty návrhu hodnoteného uchádzača a maximálnej hodnotenej kapacity, zaokrúhlený podľa matematických pravidiel na 2 desatinné miesta. Výsledok hodnotenia podľa kritéria č. 2 sa vypočíta ako súčet bodov dvoch podkritérií uvedených vyššie. Pre preukázanie plnenia kritéria č. 2 uchádzač predloží dokument „Technické riešenie komplexného systému VPN GPSR“, ktorý bude vyhodnotený komisiou vyššie uvedeným spôsobom. Podrobný opis kritéria č. 2 je uvedený v časti A.3 súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30.00
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Technické riešenie komplexného systému VPN GPSR
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, nevyžaduje sa vytvorenie požadovanej právnej formy do lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude verejným obstarávateľom prijatá. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Bezpečnostná previerka
  • Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
  • Opis bezpečnostnej previerky: Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy z tohto verejného obstarávania platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti minimálne pre stupeň utajenia "Dôverné" vydané podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 215/2004 Z. z.“). V prípade úspešného uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento predloží platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti minimálne pre stupeň utajenia "Dôverné" vydané podľa zákona č. 215/2004 Z. z. za každého člena skupiny samostatne. Predmetné potvrdenie bude tvoriť prílohu zmluvy.
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Zápisnica z otvárania ponúk bude uchádzačom zaslaná automaticky funkcionalitou IS EVO momentom otvorenia ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Generálna prokuratúra Slovenskej republiky, Štúrova 2, Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533241
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533241
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)