Rekonštrukcia jedálne a kuchyne Národnej banky Slovenska

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia jedálne a kuchyne Národnej banky Slovenska
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 8287 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45213130-3
Predpokladaná hodnota: 1 436 190,92 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 19.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Adresa: Ulica Imricha Karvaša
81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ulica Imricha Karvaša Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81325 Slovensko Národná banka Slovenska, budova ústredia, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v rekonštrukcii jedálne a kuchyne v rozsahu a kvalite podľa vypracovanej realizačnej dokumentácie, ktorú vypracovala spoločnosť A B.K.P.Š., spol. s r.o., Nobelova 34, 831 02 Bratislava. Cieľom rekonštrukcie je komplexná modernizácia stravovacej prevádzky s dôrazom na vytvorenie dispozične modernej stravovacej prevádzky vrátane inštalácie novej gastrotechnológie. Dodávka gastrotechnológie nie je predmetom tejto zákazky, ale bude realizovaná v rámci stavby. Úspešný uchádzač bude povinný sa koordinovať s dodávateľom gastrotechnológie. Zároveň sa stavebnými úpravami komplexne riešia existujúce poruchy stavebných konštrukcií, ktoré spôsobujú zatekanie z priestorov kuchyne do priestoru umiestneného pod kuchyňou (kongresová sála). Rekonštrukciou jedálne a kuchyne nevznikajú žiadne nové priestorové kapacity, ide o stavebno-technologické úpravy a modernizáciu so zásahom aj do nosných konštrukcií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky a v prílohe č. 2 súťažných podkladov. Doba realizácie stavebných prác je najviac 7 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky je aj opcia na odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa, ako je uvedené v príslušnej časti Výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov a v Súpise aktuálnej gastrotechnológie verejného obstarávateľa, ktorý tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Možnosť využitia opcie na rovnaké plnenie si verejný obstarávateľ vyhradzuje aj vo vyššie uvedenej samostatnej zákazke na dodanie gastrotechnológie, na základe čoho verejný obstarávateľ bude pri rozhodovaní o využití alebo nevyužití opcie v príslušnej zákazke brať do úvahy ekonomickú výhodnosť cien opcií predložených v ponukách jednotlivých uchádzačov, ako aj časové hľadisko.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1351304
1. Základné údaje
  • Organizácia: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA (ID: 12184)
  • Zákazka: Rekonštrukcia jedálne a kuchyne Národnej banky Slovenska (ID: 534071)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: dfdcbc5d-30a3-4cd3-93f0-57d847f27f9e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
  • IČO: 30844789
  • DIČ: 2020815654
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Imricha Karvaša
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.ftacnikova@nbs.sk
  • Telefónne číslo: +421257871226
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8643
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: NBS1-000-109-184
  • Názov: Rekonštrukcia jedálne a kuchyne Národnej banky Slovenska
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v rekonštrukcii jedálne a kuchyne v rozsahu a kvalite podľa vypracovanej realizačnej dokumentácie, ktorú vypracovala spoločnosť A B.K.P.Š., spol. s r.o., Nobelova 34, 831 02 Bratislava. Cieľom rekonštrukcie je komplexná modernizácia stravovacej prevádzky s dôrazom na vytvorenie dispozične modernej stravovacej prevádzky vrátane inštalácie novej gastrotechnológie. Dodávka gastrotechnológie nie je predmetom tejto zákazky, ale bude realizovaná v rámci stavby. Úspešný uchádzač bude povinný sa koordinovať s dodávateľom gastrotechnológie. Zároveň sa stavebnými úpravami komplexne riešia existujúce poruchy stavebných konštrukcií, ktoré spôsobujú zatekanie z priestorov kuchyne do priestoru umiestneného pod kuchyňou (kongresová sála). Rekonštrukciou jedálne a kuchyne nevznikajú žiadne nové priestorové kapacity, ide o stavebno-technologické úpravy a modernizáciu so zásahom aj do nosných konštrukcií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky a v prílohe č. 2 súťažných podkladov. Doba realizácie stavebných prác je najviac 7 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky je aj opcia na odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa, ako je uvedené v príslušnej časti Výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov a v Súpise aktuálnej gastrotechnológie verejného obstarávateľa, ktorý tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Možnosť využitia opcie na rovnaké plnenie si verejný obstarávateľ vyhradzuje aj vo vyššie uvedenej samostatnej zákazke na dodanie gastrotechnológie, na základe čoho verejný obstarávateľ bude pri rozhodovaní o využití alebo nevyužití opcie v príslušnej zákazke brať do úvahy ekonomickú výhodnosť cien opcií predložených v ponukách jednotlivých uchádzačov, ako aj časové hľadisko.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 436 190.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na bankách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212500, 45300000, 45111200, 45111300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 25
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Národná banka Slovenska, budova ústredia, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti podľa predchádzajúcej vety u uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území Slovenskej republiky náhľadom do zoznamu hospodárskych subjektov a v prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, náhľadom do iných verejne dostupných registrov. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, predmetnú podmienku preukazuje predložením dokladu o oprávnení. 2. Uchádzač nesmie mať v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verenom obstarávaní uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predmetnú podmienku preukazuje čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ zároveň overí splnenie podmienky účasti náhľadom do registra osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia jedálne a kuchyne Národnej banky Slovenska
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NBS1-000-109-184
  • Názov : Rekonštrukcia jedálne a kuchyne Národnej banky Slovenska
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v rekonštrukcii jedálne a kuchyne v rozsahu a kvalite podľa vypracovanej realizačnej dokumentácie, ktorú vypracovala spoločnosť A B.K.P.Š., spol. s r.o., Nobelova 34, 831 02 Bratislava. Cieľom rekonštrukcie je komplexná modernizácia stravovacej prevádzky s dôrazom na vytvorenie dispozične modernej stravovacej prevádzky vrátane inštalácie novej gastrotechnológie. Dodávka gastrotechnológie nie je predmetom tejto zákazky, ale bude realizovaná v rámci stavby. Úspešný uchádzač bude povinný sa koordinovať s dodávateľom gastrotechnológie. Zároveň sa stavebnými úpravami komplexne riešia existujúce poruchy stavebných konštrukcií, ktoré spôsobujú zatekanie z priestorov kuchyne do priestoru umiestneného pod kuchyňou (kongresová sála). Rekonštrukciou jedálne a kuchyne nevznikajú žiadne nové priestorové kapacity, ide o stavebno-technologické úpravy a modernizáciu so zásahom aj do nosných konštrukcií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky a v prílohe č. 2 súťažných podkladov. Doba realizácie stavebných prác je najviac 7 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky je aj opcia na odinštalovanie a odvoz existujúceho gastrotechnologického vybavenia verejného obstarávateľa, ako je uvedené v príslušnej časti Výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov a v Súpise aktuálnej gastrotechnológie verejného obstarávateľa, ktorý tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Možnosť využitia opcie na rovnaké plnenie si verejný obstarávateľ vyhradzuje aj vo vyššie uvedenej samostatnej zákazke na dodanie gastrotechnológie, na základe čoho verejný obstarávateľ bude pri rozhodovaní o využití alebo nevyužití opcie v príslušnej zákazke brať do úvahy ekonomickú výhodnosť cien opcií predložených v ponukách jednotlivých uchádzačov, ako aj časové hľadisko.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 436 190.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na bankách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212500, 45300000, 45111200, 45111300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 25
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Národná banka Slovenska, budova ústredia, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác zrealizovaných za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien stavebných prác, lehôt dodania a odberateľov; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotením uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname uskutočnených stavebných prác uviedol minimálne dve zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky, pričom hodnota každej zákazky musí byť minimálne 1 000 000,- eur bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi predložiť väčší počet referenčných zákaziek, a to z dôvodu, že počet takýchto zákaziek je aj rozdielovým kritériom pri výbere ponúk s rovnakou ponukovou cenou (viď časť A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK súťažných podkladov). Pod pojmom uskutočnenie stavebných prác obdobného charakteru sa pre účely tejto zákazky rozumie výstavba, resp. rekonštrukcia budov občianskej vybavenosti (budovami občianskej vybavenosti sa myslia budovy spadajúce pod označenie kódom 11 „Bytové budovy“, ako aj budovy spadajúce pod označenie 121 „Hotely a podobné budovy“, 122 „Budovy pre administratívu“, 123 Budovy pre obchod a služby a 126 „Budovy pre kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo“, a to v zmysle Vyhlášky štatistického úradu SR č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva štatistická klasifikácia stavieb). V prípade, ak odberateľom uskutočnených stavebných prác bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktorá uskutočnená stavebná práca zo zoznamu uskutočnených stavebných prác je referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač na účel preukázania splnenia tejto podmienky účasti použil vzorový formulár DOPLŇUJÚCE ÚDAJE K ZOZNAMU STAVEBNÝCH PRÁC – vzor, nachádzajúci sa v prílohe č. 1 k časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov, s uvedením doplňujúcich informácií ku každej zákazke. Bližšie informácie sú uvedené v bode 37.1.1. súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam osôb priamo určených na plnenie zmluvy, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky, vrátane dokladov o ich odbornej spôsobilosti; uchádzač na tieto účely predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii pre kľúčovú pozíciu - stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal odbornú spôsobilosť aspoň dvoch osôb zo zoznamu osôb, ktoré budú vykonávať funkciu stavbyvedúceho predložením dokladu o odbornej spôsobilosti na činnosť stavbyvedúceho odborného zamerania v odbore Pozemné stavby podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentného osvedčenia vydaného podľa zahraničných všeobecne záväzných predpisov, umožňujúceho vykonávať činnosť v Slovenskej republike alebo umožňujúcim uznanie odbornej kvalifikácie pre účely vykonávania činnosti v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie min. 5 ročnej odbornej praxe činnosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby, ako je predmet zákazky. Uchádzač na tieto účely predloží kópiu oprávnenia na výkon činnosti stavbyvedúceho vo vzťahu k deklarovanej osobe a profesijný životopis podpísaný danou osobou, v ktorom budú uvedené informácie o stavbách (v rozsahu názov stavby/projektu, označenie objednávateľa, zhotoviteľa, stručný popis prác a ich hodnota), na ktorých zastával funkciu stavbyvedúceho. Uchádzač zároveň preukáže, že stavbyvedúci má min. 1 pracovnú skúsenosť z riadenia stavieb na pozícii stavbyvedúceho počas celej doby realizácie stavby, resp. rekonštrukcie budovy občianskej vybavenosti s minimálnym finančným objemom 800 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač na účel preukázania splnenia podmienky účasti podľa týchto súťažných podkladov použil vzorový formulár DOPLŇUJÚCE ÚDAJE K SKÚSENOSTIAM OSÔB UCHÁDZAČA – vzor, nachádzajúci sa v prílohe č. 2 k časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje trvalú prítomnosť stavbyvedúceho na stavenisku počas vykonávania stavebných prác. Bližšie informácie sú uvedené v bode 37.1.2. súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v eurách bez DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 1. Skupina dodávateľov nemusí do predloženia ponuky vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Ponuka predložená skupinou dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať všetkých členov skupiny. Menovanie vedúceho člena skupiny musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov. 2. Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j. aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa ust. § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať všetkých členov skupiny dodávateľov, aby zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zákazka sa bude realizovať na základe Zmluvy o dielo (ďalej len "Zmluva"), ktorej návrh tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. 2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač udržiaval v platnosti (vrátane zaplatenia poistného) poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou s výškou poistného krytia najmenej vo výške 1 000 000 eur po celý čas platnosti a účinnosti Zmluvy. 3. Zhotoviteľ je povinný do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti Objednávateľa na predloženie potvrdení o týchto poisteniach, preukázať Objednávateľovi, že toto poistenie trvá počas platnosti a účinnosti Zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 169
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ zabezpečí otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO automaticky vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkom, na ktorom bude prístupná daná Zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ v rámci systému IS EVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk zrealizuje verejný obstarávateľ online sprístupnením ponúk uchádzačom, prostredníctvom informačného systému EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 30 000,- eur. Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie z nasledujúcich možností: - poskytnutím bankovej záruky, - poistením záruky, - zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobný opis spôsobu zloženia zábezpeky ponuky je uvedený v súťažných podkladoch - v bode 17.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534071
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534071
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém EVO