Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 8310 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 3 340 201,26 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 19.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trnava
Adresa: Ulica Hlavná
91771 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Ulica Hlavná Trnava 91771 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy od 1.PP po 3.NP. Obnova sa dotýka celej fasády budovy zo strany vnútrobloku ako aj zo strany Radlinského ulice. V nevyhnutnom rozsahu sa dotkne aj mikrovnútrobloku. Predmetom adaptácie nie je objekt západného krídla radnice ani obnova vnútrobloku radnice. Návrh obnovy počíta s ponechaním využitia stavby administratívnej budovy. Rekonštrukcia zachováva pamiatkové hodnoty objektu a rieši adaptáciu budovy pre potreby mestského úradu, vrátane rozšírenia kancelárskych priestorov, dopĺňa potrebnú technickú infraštruktúru, zabezpečuje inkluzívne prostredie, sanuje podzemnú vlhkosť, zvyšuje celkovú životnosť stavby. Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1351548
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trnava (ID: 8776)
  • Zákazka: Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského (ID: 532697)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 83c7d395-138e-44c3-89ee-ea48abbaa21c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Organizácia z kontextu: ORG-0001
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Organizácia z kontextu: Mesto Trnava (ORG-0002)
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trnava
  • IČO: 00313114
  • DIČ: 2021175728
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Hlavná
  • Číslo: 1
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91771
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jana.milcova@trnava.sk
  • Telefónne číslo: +421333236267
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4767
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 43294/2025
  • Názov: Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy od 1.PP po 3.NP. Obnova sa dotýka celej fasády budovy zo strany vnútrobloku ako aj zo strany Radlinského ulice. V nevyhnutnom rozsahu sa dotkne aj mikrovnútrobloku. Predmetom adaptácie nie je objekt západného krídla radnice ani obnova vnútrobloku radnice. Návrh obnovy počíta s ponechaním využitia stavby administratívnej budovy. Rekonštrukcia zachováva pamiatkové hodnoty objektu a rieši adaptáciu budovy pre potreby mestského úradu, vrátane rozšírenia kancelárskych priestorov, dopĺňa potrebnú technickú infraštruktúru, zabezpečuje inkluzívne prostredie, sanuje podzemnú vlhkosť, zvyšuje celkovú životnosť stavby. Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 340 201.26
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO je uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EPVO. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Podmienky účasti podľa § 32 a spôsob ich preukazovania sú podrobne uvedené v Súťažných podkladoch v bode 31. 4. Ponuka predložená uchádzačom musí spĺňať náležitosti obsahu ponuky v zmysle bodu 15. a 16. súťažných podkladov. 5. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 6. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 8. Toto verejné obstarávanie je zelené obstarávanie a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Uchádzačom odporúčame vykonať obhliadku predmetného územia (bod 11. Súťažných podkladov). Termín uskutočnenia obhliadky si záujemca dohodne s kontaktnou osobou uvedenou v súťažných podkladoch v zmysle podmienok uvedených v bode 11. 10. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky. 11. Verejný obstarávateľ uplatňuje v Zmluve o dielo v čl. 15 odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy. 12. V prípadoch, keď podmienka účasti odbornej kvalifikácie (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO) odkazuje na konkrétny vnútroštátny predpis upravujúci požadovanú odbornú kvalifikáciu, verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie ekvivalentných dokladov podľa predpisov platných v krajine uchádzača. 13. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského
  • Časť z kontextu: Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského (LOT-0001)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 43294/2025
  • Názov : Rekonštrukcia objektu bývalej „Starej pošty“ na Ulici Radlinského
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy od 1.PP po 3.NP. Obnova sa dotýka celej fasády budovy zo strany vnútrobloku ako aj zo strany Radlinského ulice. V nevyhnutnom rozsahu sa dotkne aj mikrovnútrobloku. Predmetom adaptácie nie je objekt západného krídla radnice ani obnova vnútrobloku radnice. Návrh obnovy počíta s ponechaním využitia stavby administratívnej budovy. Rekonštrukcia zachováva pamiatkové hodnoty objektu a rieši adaptáciu budovy pre potreby mestského úradu, vrátane rozšírenia kancelárskych priestorov, dopĺňa potrebnú technickú infraštruktúru, zabezpečuje inkluzívne prostredie, sanuje podzemnú vlhkosť, zvyšuje celkovú životnosť stavby. Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 340 201.26
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podľa čl. 16 Zmluvy o dielo uplatňuje Objednávateľ prostredníctvom osobitných podmienok tejto zmluvy sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v platnom znení a ustanoveniami §8a zákona č. 365/2004 Z .z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) prostredníctvom realizácie dočasných vyrovnávacích opatrení. Bližšie informácie sú uvedené v čl. 16 Zmluvy o dielo, ktorej návrh tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Požiadavky vzťahujúce sa na zelené verejné obstarávanie sú uvedené v Prílohe č. 3 (Opis predmetu zákazky) v Osobitných požiadavkách na plnenie predmetu zákazky.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO predložením vyjadrení alebo ekvivalentných dokladov od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený/é účet/účty, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Minimálna požadovaná úroveň: Vyjadrenie musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežné účty nie sú a neboli predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtov. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu zverejnenia výzvy vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom. V zmysle § 33 ods. 2 ZVO uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania zrealizoval min. 1 zákazku v hodnote minimálne 1 600 000,00 EUR bez DPH, predmetom ktorej boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných prác týkajúcich sa komplexnej obnovy objektu národnej kultúrnej pamiatky, zapísanej v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu, alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o nehnuteľnú národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona. Ak dôkaz o plnení potvrdí odberateľ - tento dôkaz musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: 1. názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, 2. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 3. zmluvnú cenu bez DPH, 4. zmluvnú lehotu uskutočnenia stavebných prác, 5. vyjadrenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, 6. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V zmysle § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň: 1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o min. 1 odborne spôsobilej osobe pre vedenie uskutočňovania stavieb v rozsahu predloženia: a) osvedčenia odborne spôsobilej osoby na vykonávanie činnosti podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činností stavbyvedúci (kategória: pozemné stavby) alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR. b) informácie, či odborne spôsobilá osoba podľa bodu a) je vlastnou kapacitou (zamestnancom) uchádzača alebo ide o preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. c) profesijného životopisu, v ktorom bude uvedená minimálne 1 skúsenosť v pozícii stavbyvedúci pre pozemnú stavbu - uskutočnenie stavebných prác na objekte národnej kultúrnej pamiatky, zapísanej v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu, alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o nehnuteľnú národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona. V životopise bude uvedené ceny, miesta a lehoty uskutočnenia stavebných prác, registračné číslo národnej kultúrnej pamiatky z príslušného zoznamu nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok. 2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o min. 1 odborne spôsobilej osobe zabezpečujúcu koordináciu plnenia úloh pri realizácii prác na stavenisku z hľadiska zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v rozsahu predloženia: a) osvedčenia odborne spôsobilej osoby na vykonávanie činnosti - koordinátor bezpečnosti podľa § 6 ods. 1 nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR. b) informácie, či odborne spôsobilá osoba podľa bodu a) je vlastnou kapacitou (zamestnancom) uchádzača alebo ide o preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. 3. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o min. 1 odborne spôsobilej osobe zabezpečujúcu reštaurátorské práce a dohľad pri realizácii prác na stavenisku v zmysle PD v rozsahu predloženia: a) osvedčenia odborne spôsobilej osoby na vykonávanie činnosti - reštaurátor s odbornou kvalifikáciou na účely výkonu reštaurátorskej činnosti, s odborným zameraním v požadovaných oblastiach (špecializáciách) reštaurovania: - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry - Reštaurovanie kamenných architektonických článkov - Reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry - Reštaurovanie štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok - Reštaurovanie kovových plastík a kovových prvkov v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry b) informácie, či odborne spôsobilá osoba podľa bodu a) je vlastnou kapacitou (zamestnancom) uchádzača alebo ide o preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. V zmysle § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH, pričom podrobné vymedzenie kritéria, jeho uplatnenie a spôsob určenia jeho ceny sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Online otváranie cez IS EVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Podrobné informácie o výške, spôsobe zloženia a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch bod 17.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532697
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532697
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)