Rekonštrukcia kostola sv. Štefana kráľa Uhorského - NKP

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia kostola sv. Štefana kráľa Uhorského - NKP
Kód zákazky: 17052025_N.Kelča_Reko kostola_výzva
Kód oznámenia: 8339 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212314-0
Predpokladaná hodnota: 983 760,29 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 20.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Nová Kelča
Adresa: Nová Kelča
09404 Nová Kelča
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Nová Kelča Nová Kelča 09404 Slovensko p.č. 610, 611, 614/35 k.ú. Nová Kelča, okr. Vranov nad Topľou
Zdroj:

Popis

PD rieši rekonštrukciu kostola - národnej kultúrnej pamiatky. Stavebné práce musia byť realizované v súlade so zákonom. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu a záväzným stanoviskom Krajského pamiatkového úradu, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť SP. Kostol sv. Štefana kráľa Uhorského je situovaný v tesnej blízkosti vodnej nádrži Domaša, pričom od nádrže delí objekt vodná hrádza. V čase dažďov je pre lokalitu typická vysoká hladina spodných vôd. Súčasťou prác je aj reštaurátorský prieskum a archeologický prieskum, ktorý zabezpečí zhotoviteľ.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Nová Kelča

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1347254
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Nová Kelča (ID: 36899)
  • Zákazka: Rekonštrukcia kostola sv. Štefana kráľa Uhorského - NKP (ID: 532143)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3bbc1367-0f16-45fd-8ef3-71e2846346b6
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Nová Kelča
  • IČO: 00332623
  • DIČ: 2020528499
  • Adresa
  • Ulica: Nová Kelča
  • Číslo: 72
  • Mesto: Nová Kelča
  • PSČ: 09404
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: rasto.tapsak@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421911976973
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Nová Kelča)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6432
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 17052025_N.Kelča_Reko kostola_výzva
  • Názov: Rekonštrukcia kostola sv. Štefana kráľa Uhorského - NKP
  • Opis: PD rieši rekonštrukciu kostola - národnej kultúrnej pamiatky. Stavebné práce musia byť realizované v súlade so zákonom. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu a záväzným stanoviskom Krajského pamiatkového úradu, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť SP. Kostol sv. Štefana kráľa Uhorského je situovaný v tesnej blízkosti vodnej nádrži Domaša, pričom od nádrže delí objekt vodná hrádza. V čase dažďov je pre lokalitu typická vysoká hladina spodných vôd. Súčasťou prác je aj reštaurátorský prieskum a archeologický prieskum, ktorý zabezpečí zhotoviteľ.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 983 760.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na kostoloch
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obec Nová Kelča
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia kostola sv. Štefana kráľa Uhorského - NKP
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Rekonštrukcia kostola sv. Štefana kráľa Uhorského - NKP
  • Opis: Projektová dokumentácia je zameraná na úpravy exteriéru a interiéru stavby kostola. Pri obnove strechy kostola bude zachovaná historická konštrukcia krovu a krov bude staticky zabezpečený (je navrhnutá lokálna výmena poškodených prvkov). Jednotlivé navrhované zásahy do konštrukcie krovu a celkový návrh sanácie krovu budú predložené na schválenie na tunajší úrad KPÚ. Je navrhovaná výmena strešnej krytiny za pozinkovaný falcovaný plech strihaný do pásov podľa súčasného tvaru v zmysle rozhodnutia KPÚ. Detaily klampiarskych výrobkov, ale aj farebnosť náteru budú konzultované s odborným zamestnancom KPÚ. Na streche budú zachované vetracie otvory na prevetrávanie podkrovia ako aj kovové kríže s makovicami (spôsob ich opravy bude konzultovaný s KPU). Oceľové časti okien a mrežové konštrukcie dverných výplní budú zachované a budú ošetrené antikoróznym náterom. Obvodové murivo spodnej časti kostola je zavlhnuté z dôvodu absencie vodorovnej hydroizolácie spodnej stavby, z dôvodu poškodenia klampiarskych prvkov a nevhodných stavebných úprav v minulosti. Na základe tohto stavu bol vykonaný vlhkostný prieskum kostola, v ktorom sú navrhnuté jednotlivé úpravy objektu. V exteriéri je navrhované odstránenie poškodených časti omietok na fasádach (okrem štukovej výzdoby) a nahradenie novými na vápennej báze, ktoré budú štruktúrou zjednotené s jestvujúcimi omietkami. V interiéri budú chýbajúce omietky doplnené novými na vápennej báze a štruktúrou budú taktiež zjednotené s jestvujúcimi omietkami. V rámci obnovy podlahy budú jestvujúce nášľapné vrstvy odstránené a podlaha celého kostola bude opatrená novou nášľapnou vrstvou. V rámci riešenia celkovej úpravy okolia kostola je navrhnutý aj bezbariérový prístup
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 983 760.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na kostoloch
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nová Kelča
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: p.č. 610, 611, 614/35 k.ú. Nová Kelča, okr. Vranov nad Topľou
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronickej Platformy Verejného Obstarávania - IS EPVO. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese uvedenej v časti oznámenia "Informácie o súťažných podkladoch" a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, hodnotu plnenia subdodávky a jej opis (rozsah), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4. Uchádzač môže v súlade s podľa § 110 ods. 6 zákona predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ neumožňuje na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa §33 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ neumožňuje na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa §34 ods. 3 zákona. 6. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak verejný obstarávateľ nebude mať zabezpečené dostatočné finančné krytie na prefinancovanie predmetu zmluvy - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní 8. Verejný obstarávateľ nemá zabezpečené zdroje na účely re/financovania predmetu zákazky; za tým účelom plánuje požiadať o poskytnutie NFP, zo zdrojov Operačného programu Slovensko, na základe schváleného projektového zámeru Radou partnerstva PSK. Verejný obstarávateľ stanovil ohľadom nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo odkladacie podmienky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
  • Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa §32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z Registra príslušného Okresného súdu za účelom overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Podľa §33 ods. 1 písm. c) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže svoje postavenie uvedením ukazovateľov likvidity 3. stupňa za posledné 3 účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne preložené do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V prípade, že uchádzač má odklad daňového priznania za účtovné obdobie bezprostredne predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie hodnoty príslušných údajov vstupujúcich do vzorcov na výpočet ukazovateľov likvidity 3. stupňa. V súlade s §38 ods. 9 zákona 343/2015 Z.z. sú metódy na výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba určené nasledovne: Likvidita 3. stupňa = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie). Vzorec: Likvidita 3. stupňa (právnická osoba) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) /( r.122 + r.140 + r.139 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie. Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ : Likvidita 3. stupňa = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (fyzická osoba) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Vyžadujeme aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 3.stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady, ktorý musí byť u uchádzača rovný alebo vyšší ako 1,3.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: Požadujeme predložiť zoznam stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadujeme zdokladovať zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej výške minimálne 800.000 eur bez DPH, to všetko za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t.j. od zverejnenia výzvy vo vestníku VO). Súbežne uchádzač predloží min. 2 dôkazy (napr. referencie) na realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčasťou bola rekonštrukcia strechy, to všetko za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t.j. od zverejnenia výzvy vo vestníku VO). Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú považované stavebné práce na obnove alebo rekonštrukcii národnej kultúrnej pamiatky, t.j. stavby, zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu podľa zákona č. 49/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu, alebo na pozemných stavbách podobnej technickej zložitosti ako predmet zákazky (napr. práce na historických objektoch, zámkoch, kaštieľoch, kúriách, objektoch zapísaných ako zbierkové predmety a pod.), alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o nehnuteľnú národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona. V prípade, že uchádzač realizoval stavebné práce ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stavebných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu (iba za požadované obdobie).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. g)
  • Opis podmienky účasti: Požadujeme predložiť nasledovné údaje o odbornej kvalifikácii odborníka : - stavbyvedúci pre pozemné stavby. Požadujeme predložiť platné osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent, vydaný členským alebo iným štátom; súbežne uchádzač predloží životopis odborníka ( vlastnoručne podpísaný) s uvedením súčasnej pracovnej pozície a profesijnej praxe, z ktorého musí vyplývať, či je odborník zamestnancom uchádzača. V životopise požadujeme preukázať skúsenosti v oblasti riadenia realizácie stavebných prác na obnove alebo rekonštrukcii národnej kultúrnej pamiatky (resp. ekvivalentných stavieb) v pozícii stavbyvedúci (nie jeho asistent) v hodnote min. 600.000,00 EUR bez DPH kumulatívne. Za tým účelom uvedie vo svojom životopise názov stavby, stručný opis prác, investičný náklad v eur bez DPH, obdobie plnenia a kontaktnú osobu investora. - 3 x osoby s odborným zameraním murár, ktorá bude zodpovedná za vykonanie špeciálnych izolačných prác, mozaikových obkladov a iných umelecko - remeselných prác. Uchádzač predloží doklady o vzdelaní s odborným zameraním murár (výučný list alebo iný doklad o riadnom ukončení príslušného učebného alebo študijného odboru), resp. iný ekvivalentný doklad preukazujúci jeho odbornosť v danej oblasti. V rámci životopisu požadujeme preukázať pracovne skúsenosti v pozícii murár na min. 1 stavbe národnej kultúrnej pamiatky - podmienku preukazujú všetci murári. - 2 x osoby s odborným zameraním klampiar, resp. strechár pre stavebnú výrobu. Uchádzač predloží doklady o vzdelaní s odborným zameraním klampiar, resp. strechár pre stavebnú výrobu (výučný list alebo iný doklad o riadnom ukončení príslušného učebného alebo študijného odboru), resp. iný ekvivalentný doklad preukazujúci jeho odbornosť v danej oblasti. V rámci životopisu požadujeme preukázať pracovne skúsenosti v pozícii klampiar, resp. strechár pre stavebnú výrobu na min.1 stavbe národnej kultúrnej pamiatky - podmienku preukazujú obaja odborníci Z predložených dokladov musí byť zrejmé, či su odborníci zamestnancami uchádzača; uchádzač ďalej predloží čestné vyhlásenie týchto kľúčových odborníkov, že sú pripravení plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Vyhlásenie musí byť podpísane kľúčovými odborníkmi. Tieto osoby budú uvedené v prílohe č.5 Zmluvy o dielo - v zozname odborne spôsobilých osôb.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Postup a pravidlá pri hodnotení ponúk upravuje časť A.3 súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi výkonovú záruku vo výške 5% z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska a garančnú zábezpeku vo výške 0 % z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia diela. Podmienky uplatnenia výkonovej záruky a garančnej zábezpeky sú uvedené v článku 6 zmluvných podmienok. Odporúčame si naštudovať platobne podmienky, ktoré stanovujú podmienky aj pri využití subdodávateľov. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. Zmluva o dielo nezohľadňuje možnosť indexácie cien materiálov a z toho dôvodu odporúčame zhotoviteľom zazmluvniť si zdroje na realizáciu zákazky v čase podpisu zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa §20 (IS EPVO), v zmysle §52 ods.2 zákona, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 20.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532143
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO