MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka
Kód zákazky: 2123/2025/OIaMM/46117
Kód oznámenia: 8678 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45112711-2
Predpokladaná hodnota: 732 734,70 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.6.2025 09:00
Vyhlásenie: 26.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Piešťany
Adresa: Nám. SNP
92145 Piešťany
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Nám. SNP Piešťany 92145 Slovensko Miesto uskutočnenia stavebných prác Mestský park Piešťany – Centrálna lúka: p. č. 6465/1 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany p. č. 6466/1, 6466/2, 6466/3 v k. ú. Piešťany (LV 1669) – vo vlastníctve TAVOS a.s., p. č. 6469/1 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany p. č. 7926 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia Centrálnej lúky nachádzajúcej sa v Mestskom parku v Piešťanoch zmysle projektovej dokumentácie pod názvom „MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka“, ktorú vypracovala KrajArch s. r. o., Hodská 359/31, 924 01 Galanta, IČO: 50130161 s dátumom spracovania jún/2014, revízia 6/2021, revízia 11/2021 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 100.1a Búracie práce mimo spevnených plôch a asanácie drevín SO 100.1b 2. etapa – Asanácia drevín SO 100.2 Príprava územia SO 101 Spevnené plochy SO 102.1 Drobná architektúra SO 102.2 Pergola SO 103 Akustické prvky SO 105.1 Stromy výsadba SO 105.2 Kry výsadba a výsadba a regenerácia SO 105.3 Záhon pri pergolách B1, B2 a B3 SO 105.4 Rekreačný trávnik – pobytová lúka SO 105.5 Kvetúci trávnik SO 105.6 Parkový trávnik regenerácia SO 105.7 Plochy po úpravách ciest na miestach po odstraňovaných stromoch a kríkoch SO 105.8 Ochrana stromov a trávnatých plôch SO 107.3 Rozvod polievacej úžitkovej vody – 1. etapa SO 107.4 Zavlažovací systém Celé riešené územie je evidované v Ústrednom zozname pamiatkového fondu Slovenskej republiky pod číslom 11817 ako Národná kultúrna pamiatka Park mestský. Územie sa nachádza v Pamiatkovej zóne Piešťany. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Piešťany

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1352243
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Piešťany (ID: 92670)
  • Zákazka: MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka (ID: 533379)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a50a0c49-0048-4f6a-8504-7909c30f68ac
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Piešťany
  • IČO: 00612031
  • DIČ: 2020537893
  • Adresa
  • Ulica: Nám. SNP
  • Číslo: 3
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92145
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ingrid.lickova@piestany.sk
  • Telefónne číslo: +421949007402
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6581
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2123/2025/OIaMM/46117
  • Názov: MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia Centrálnej lúky nachádzajúcej sa v Mestskom parku v Piešťanoch zmysle projektovej dokumentácie pod názvom „MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka“, ktorú vypracovala KrajArch s. r. o., Hodská 359/31, 924 01 Galanta, IČO: 50130161 s dátumom spracovania jún/2014, revízia 6/2021, revízia 11/2021 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 100.1a Búracie práce mimo spevnených plôch a asanácie drevín SO 100.1b 2. etapa – Asanácia drevín SO 100.2 Príprava územia SO 101 Spevnené plochy SO 102.1 Drobná architektúra SO 102.2 Pergola SO 103 Akustické prvky SO 105.1 Stromy výsadba SO 105.2 Kry výsadba a výsadba a regenerácia SO 105.3 Záhon pri pergolách B1, B2 a B3 SO 105.4 Rekreačný trávnik – pobytová lúka SO 105.5 Kvetúci trávnik SO 105.6 Parkový trávnik regenerácia SO 105.7 Plochy po úpravách ciest na miestach po odstraňovaných stromoch a kríkoch SO 105.8 Ochrana stromov a trávnatých plôch SO 107.3 Rozvod polievacej úžitkovej vody – 1. etapa SO 107.4 Zavlažovací systém Celé riešené územie je evidované v Ústrednom zozname pamiatkového fondu Slovenskej republiky pod číslom 11817 ako Národná kultúrna pamiatka Park mestský. Územie sa nachádza v Pamiatkovej zóne Piešťany. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 732 734.70
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Terénne úpravy parkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233160, 45236250, 45111300, 45112000, 45255400, 45232120, 45232150
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sad Andreja Kmeťa
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 921 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia stavebných prác Mestský park Piešťany – Centrálna lúka: p. č. 6465/1 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany p. č. 6466/1, 6466/2, 6466/3 v k. ú. Piešťany (LV 1669) – vo vlastníctve TAVOS a.s., p. č. 6469/1 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany p. č. 7926 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky; - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým čestným vyhlásením. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je zapísaný v Registri právnických osôb. Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doklad uvedený v bode 1.1.1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní (splnenie podmienok účasti uvedené v bode 1.1 súťažných podkladov časti A.2. PODMIENKY ÚČASTI ). Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO. 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EPVO https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=533379 https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533379 Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EPVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému IS EPVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EPVO. Verejný obstarávateľ môže oznámiť vysvetlenie ku všetkým doručeným žiadostiam jedným úkonom v lehote podľa predchádzajúcej vety. 6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Predmet zákazky bude spolufinancovaný z rozpočtu Mesta Piešťany a Európskym fondom regionálneho rozvoja z nenávratného finančného príspevku (NFP): Názov projektu: MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka Kód projektu: 401202A390 Program: 401000 - Program Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+ Priorita: 401202 - 2P2 Životné prostredie Špecifický cieľ: 401202R207 - RSO2.7 Posilnenie ochrany a zachovania prírody, biodiverzity a zelenej infraštruktúry, a to aj v mestských oblastiach, a zníženia všetkých foriem znečistenia (EFRR) Opatrenie: 401202R20704 - Podpora budovania prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách Výzva - kód Výzvy: Výzva na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách - PSK-MIRRI-008-2024-ITIEFRR Číslo zmluvy o poskytnutí NFP: 401202A390 (CEZ MIRRI: 372/2025) Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. 8./ Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením. 9./ Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 10.000,00 EUR (slovom: Desaťtisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách. 10./ Uchádzač je svojou ponukou viazaný 7 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2123/2025/OIaMM/46117
  • Názov : MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia Centrálnej lúky nachádzajúcej sa v Mestskom parku v Piešťanoch zmysle projektovej dokumentácie pod názvom „MESTSKÝ PARK PIEŠŤANY – rekonštrukcia Centrálna lúka“, ktorú vypracovala KrajArch s. r. o., Hodská 359/31, 924 01 Galanta, IČO: 50130161 s dátumom spracovania jún/2014, revízia 6/2021, revízia 11/2021 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 100.1a Búracie práce mimo spevnených plôch a asanácie drevín SO 100.1b 2. etapa – Asanácia drevín SO 100.2 Príprava územia SO 101 Spevnené plochy SO 102.1 Drobná architektúra SO 102.2 Pergola SO 103 Akustické prvky SO 105.1 Stromy výsadba SO 105.2 Kry výsadba a výsadba a regenerácia SO 105.3 Záhon pri pergolách B1, B2 a B3 SO 105.4 Rekreačný trávnik – pobytová lúka SO 105.5 Kvetúci trávnik SO 105.6 Parkový trávnik regenerácia SO 105.7 Plochy po úpravách ciest na miestach po odstraňovaných stromoch a kríkoch SO 105.8 Ochrana stromov a trávnatých plôch SO 107.3 Rozvod polievacej úžitkovej vody – 1. etapa SO 107.4 Zavlažovací systém Celé riešené územie je evidované v Ústrednom zozname pamiatkového fondu Slovenskej republiky pod číslom 11817 ako Národná kultúrna pamiatka Park mestský. Územie sa nachádza v Pamiatkovej zóne Piešťany. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 732 734.70
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Terénne úpravy parkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233160, 45236250, 45111300, 45112000, 45255400, 45232120, 45232150
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: 401202R207 - RSO2.7 Posilnenie ochrany a zachovania prírody, biodiverzity a zelenej infraštruktúry, a to aj v mestských oblastiach, a zníženia všetkých foriem znečistenia (EFRR) 401202R20704011 - Podpora budovania prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách 401A39000001 - a) podpora revitalizácie a tvorby sídelnej zelene: parky, parčíky, líniová zeleň pri komunikáciách, greenways, historická zeleň, zeleň pri občianskej vybavenosti, zeleň mestských námestí a peších zón, kvetinové záhony a pod.; 401A39000002 - e) podpora zberných jazierok a iných retenčných plôch: malé jazierka; umelé mokrade; rybníky; infiltračné pásy; infiltračné povrchy peších komunikácií, spevnených plôch a parkovísk; plošné vsakovanie;
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sad Andreja Kmeťa
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 921 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia stavebných prác Mestský park Piešťany – Centrálna lúka: p. č. 6465/1 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany p. č. 6466/1, 6466/2, 6466/3 v k. ú. Piešťany (LV 1669) – vo vlastníctve TAVOS a.s., p. č. 6469/1 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany p. č. 7926 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 300
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa/verejného obstarávateľa Termín ukončenia realizácie: do 300 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom/úspešným uchádzačom
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky – minimálne 3 zákazky. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje: stavebné práce charakteru krajinárskych úprav verejných priestorov, vykonané za účelom výstavby alebo revitalizácie/rekonštrukcie (modernizácie)/obnove verejného priestoru spojené s vybudovaním spevnených plôch vrátane realizácie sadových úprav v urbanizovanom prostredí. Celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musí byť minimálne 700 000 EUR bez DPH, pričom minimálne jedna zákazka musí byť v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 400 000,00 EUR bez DPH, pričom musí zahŕňať práce na zakladaní vegetačných prvkov a arboristické práce pri údržbe a výsadbe drevín v rámci rekonštrukcie alebo revitalizácie alebo obnove parku alebo historickej záhrady, ktorá je kultúrnou pamiatkou (alebo obdobnou kategóriou s využitím rovnakej úrovne ochrany pamiatok podľa legislatívy členských štátov EÚ). V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako Príloha č. 8)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (odborní garanti). Predložením zoznamu osôb určených na plnenie zmluvy – uchádzač preukáže, že pre účely riadneho plnenia predmetu zákazky disponuje nasledovnými odbornými garantmi so stanovenou kvalifikáciou a praxou: Odborný garant – Stavbyvedúci: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: a. osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky (výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby) alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte; b. vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; c. profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude preukázanie minimálne 5 rokov praxe v riadení zákaziek obdobného charakteru. Odborný garant v oblasti záhradníctvo: Odbornú spôsobilosť odborného garanta v oblasti záhradníctvo uchádzač preukáže: a. dokladom o vzdelaní a odbornej kvalifikácii, s požadovaným vysokoškolským vzdelaním v odbore záhradníctvo, minimálne 7 rokov praxe v riadení zákaziek v oblasti záhradnej a krajinnej architektúry alebo stredoškolským vzdelaním v odbore záhradníctvo, minimálne 10 rokov praxe v riadení zákaziek v oblasti záhradnej a krajinnej architektúry, pri oboch s prihliadnutím aj na arboristiku; b. vyhlásením odborného garanta v oblasti záhradníctvo, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; c. profesijným životopisom odborného garanta v oblasti záhradníctvo, ktorého súčasťou bude zoznam zrealizovaných zákaziek, na ktorých sa podieľal a ktorým preukáže odbornú prax v danej oblasti, pričom uvedie minimálne 1 praktickú skúsenosť pri realizácii zákazky obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. K praktickej skúsenosti odborný garant uvedie: • názov a sídlo odberateľa, • lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), • pozíciu ktorú zastával, • kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. číslo, e-mailová adresa) (Upozornenie: V prípade, ak je odborný garant v zamestnaneckom pomere uchádzača, predloží uchádzač k splneniu podmienky účasti napr. pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a pod. uzatvorenú s týmto odborným garantom. V prípade, ak kľúčový expert nie je zamestnancom uchádzača, vzťahuje sa na neho ustanovenie § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní t. z. odborný garant musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia – bod 2. súťažných podkladov časti A.2. PODMIENKY ÚČASTI .) Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí ponuky podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch v bode A.3.1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH. Vzhľadom na to, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uchádzačom, ktorý sa umiestnil prvý v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača alebo jeho ponuky, komisia následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú definované v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky - v návrhu zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cit.: „Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.“ V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10.000,00 EUR (slovom: Desaťtisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=533379
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533379
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Piešťany)