Servisné práce a riešenie softvérových požiadaviek pre systém technických prostriedkov fyzickej ochrany EMO

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Servisné práce a riešenie softvérových požiadaviek pre systém technických prostriedkov fyzickej ochrany EMO
Kód zákazky: 2024/14663
Kód oznámenia: 9115 - MRS
Postup: Rokovacie konanie so zverejnením
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50610000-4
Predpokladaná hodnota: 3 445 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 3.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenské elektrárne, a.s.
Adresa: Pribinova
811 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Ružinov 811 09 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia servisných činností pri opravách a údržbe systému technických prostriedkov fyzickej ochrany (ďalej len „TPFO“) v EMO, vrátane vykonania funkčných skúšok, opravy a úpravy lokálnych videosystémov, komplexného riešenia softvérových požiadaviek, ich vzájomných interakcií a zabezpečenie technickej pomoci pri prevázdke a údržbe systému ako celku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov - „Technická špecifikácia“.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1353382
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenské elektrárne, a.s. (ID: 8751)
  • Zákazka: Servisné práce a riešenie softvérových požiadaviek pre systém technických prostriedkov fyzickej ochrany EMO (ID: 534831)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 02f22b5e-d40f-4f36-88ef-49cfc2bbdfb4
  • Identifikátor verzie oznámenia: 252199e8-1828-462a-a050-8e53b812dfd3
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – smernica o zákazkách v oblasti obrany a bezpečnosti
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenské elektrárne, a.s.
  • IČO: 35829052
  • DIČ: 2020261353
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 40
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.komosova@seas.sk
  • Telefónne číslo: +421910674528
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Slovenské elektrárne, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Kupujúci je obstarávateľom.: Kupujúci je obstarávateľ
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8243
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2009/81/ES
  • 4.1.2 Opis
  • Názov: Servisné práce a riešenie softvérových požiadaviek pre systém technických prostriedkov fyzickej ochrany EMO
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia servisných činností pri opravách a údržbe systému technických prostriedkov fyzickej ochrany (ďalej len „TPFO“) v EMO, vrátane vykonania funkčných skúšok, opravy a úpravy lokálnych videosystémov, komplexného riešenia softvérových požiadaviek, ich vzájomných interakcií a zabezpečenie technickej pomoci pri prevázdke a údržbe systému ako celku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov - „Technická špecifikácia“.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 445 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 3 445 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 35113300, 72260000, 45222300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Slovenské elektrárne, a. s.
  • Ulica: Závod Atómové elektrárne Mochovce
  • Mesto: Mochovce
  • PSČ: 93539
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Rokovacie konanie so zverejnením výzvy na súťaž/súťažné obstarávanie s rokovacím konaním
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Servisné práce a riešenie softvérových požiadaviek pre systém technických prostriedkov fyzickej ochrany EMO
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/14663
  • Názov : Servisné práce a riešenie softvérových požiadaviek pre systém technických prostriedkov fyzickej ochrany EMO
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia servisných činností pri opravách a údržbe systému technických prostriedkov fyzickej ochrany (ďalej len „TPFO“) v EMO, vrátane vykonania funkčných skúšok, opravy a úpravy lokálnych videosystémov, komplexného riešenia softvérových požiadaviek, ich vzájomných interakcií a zabezpečenie technickej pomoci pri prevázdke a údržbe systému ako celku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov - „Technická špecifikácia“.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 445 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 35113300, 72260000, 45222300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Slovenské elektrárne, a. s.
  • Ulica: Závod Atómové elektrárne Mochovce
  • Mesto: Mochovce
  • PSČ: 93539
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 3 445 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Napriek zverejneniu súťažných podkladov v profile obstarávateľa odkazom na systém ERANET, obstarávateľ upozorňuje, že súčasťou opisu predmetu zákazky sú aj dôverné informácie. Z uvedeného dôvodu budú dokumenty obsahujúce dôverné informácie sprístupnené záujemcom až po podpise Zmluvy o zachovaní mlčanlivosti o dôvernej informácii v súlade s postupom uvedeným v bodoch 12.6, 12.7 a 12.8 časti A1 súťažných podkladov. 2. Obstarávateľ určil ako osobitnú podmienku plnenia zmluvy skutočnosť, že úspešný uchádzač (a ani žiaden jeho subdodávateľ podľa bodu 34.5. časti A1 súťažných podkladov) nie je sankcionovanou osobou a uzavretie a/alebo plnenie zmluvy s ním by nevyvolalo porušenie príslušného Aplikovateľného sankčného programu (ako je tento pojem vysvetlený v bode 34.4. časti A1 súťažných podkladov), ktorý sa na tohto uchádzača prípadne vzťahuje. Podrobnosti sú uvedené v bodoch 34.4 a 34.5 časti A1 Súťažných podkladov. 3. Uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 5 zákona nasledovné dokumenty: Platnú zmluvu s ÚJD SR v zmysle Vyhlášky UJD SR č.431/2011 Z. z o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, na základe ktorej sa bude môcť oboznamovať a v súvislosti s realizáciou zákazky vytvoriť dokumentáciu obsahujúcu utajované skutočnosti (napr. aktualizácia DSV...). Neuzatvorenie zmluvy s ÚJD SR sa považuje za neposkytnutie riadnej súčinnosti, potrebnej na uzavretie zmluvy v zmysle Vyhlášky UJD SR č.431/2011 Z. z.. 4. Uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 5 zákona nasledovné dokumenty: Platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z. z., ktoré vydáva Národný bezpečnostný úrad. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby trvania predmetu zákazky a musí byť vydané priamo na úspešného uchádzača, v prípade skupiny záujemcov na každého člena skupiny, v prípade subdodávateľov na všetkých, ktorí budú mať prístup k utajovaným skutočnostiam, minimálne pre nasledujúce typy prístupu k utajovaným skutočnostiam: - oboznamovanie sa - Dôverné, - postúpenie v materiálnej podobe - Dôverné, - vytváranie na technickom prostriedku - Dôverné, 5. Práva a povinnosti obstarávateľa a úspešného uchádzača v súvislosti so zabezpečením plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností v oblasti kybernetickej bezpečnosti budú upravené v osobitnej Zmluve o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, uzavretej súčasne so zmluvou. Vzor Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností medzi obstarávateľom a úspešným uchádzačom je prílohou súťažných podkladov odkladov. V prípade potreby úpravy ustanovení tejto zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností z dôvodu legislatívnych požiadaviek, budú tieto upravené pred poskytnutím súčinnosti. 6. Práva a povinnosti obstarávateľa a úspešného uchádzača v súvislosti so spracúvaním osobných údajov v mene SE, a.s. budú upravené v osobitnej Zmluve o spracúvaní osobných údajov, uzavretej súčasne so zmluvou. Vzor Zmluvy o spracúvaní osobných údajov medzi obstarávateľom ako prevádzkovateľom a úspešným uchádzačom ako sprostredkovateľom je prílohou súťažných podkladov. Pozn. k časti: Jazyk predkladania ponúk (ND-LotSubmissionLanguage): Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina, čeština
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f)
  • Opis podmienky účasti: 1. Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO. 2. Záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať ich splnenie predložením nižšie uvedených dokladov (nemôžu byť nahradené jednotným európskym dokumentom): - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá ponuku / žiadosť o účasť; doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: o živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), o výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), o iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doklad: čestné vyhlásenie 3. Záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom ak zápis uchádzača/záujemcu v zozname hospodárskych subjektov neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 2 ZoVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v žiadosti o účasť. 4. Záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZoVO. 5. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 6. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. 7. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. 8. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda záujemca (ak nie je zapísaný v ZHS) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2 tejto časti súťažných podkladov. 9. Obstarávateľ nevyžaduje ani predloženie dokladu alebo dokladov, ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné. Záujemca alebo uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v žiadosti o účasť alebo v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky alebo žiadosti o účasť v ktorej sa tento doklad nachádza.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 131 ods. 1 písm. a)
  • Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 500 000,- EUR bez DPH (slovom: päťstotisíc eur bez DPH). Za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje realizácia servisných činností (napríklad preventívna údržba, montáž, revízie, opravy, aktualizácie, monitorovanie, správa počítačovej siete a serverov...) na zabezpečovacích systémoch alebo poplachových systémoch alebo systémoch a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 131 ods. 1 písm. f) ZoVO
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby v minimálnom počte 4 osoby. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaného plnenia potvrdením, že má k dispozícii riadiacich zamestnancov, osobitne osoby zodpovedné za poskytnutie služby (nižšie špecifikovaných expertov) spĺňajúcich stanovené požiadavky, v príslušnom počte. Záujemca predloží zoznam osôb, ktorými preukazuje svoju odbornú spôsobilosť, formou vyplneného formulára „Zoznam odborníkov“, ktorý tvorí prílohu č. 14 súťažných podkladov. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o type zmluvného vzťahu týchto pracovníkov voči záujemcovi (zamestnanec, zamestnanec subdodávateľa, živnostník). Ak má záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt na území iného členského štátu Európskej únie, obstarávateľ uzná pre účely zaradenia do procesu verejného obstarávania aj ekvivalentné doklady o odbornej spôsobilosti v súlade s platným právom daného štátu záujemcu. Pred podpisom zmluvy, má úspešný uchádzač povinnosť predložiť obstarávateľovi ekvivalentné doklady vydané podľa platnej legislatívy iného členského štátu Európskej únie, ktoré budú autorizované príslušnými úradnými orgánmi alebo inštitúciami Slovenskej republiky. Záujemca preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na expertov: Expert č. 1: Samostatný elektrotechnik (v počte min. 2 osoby), ktorý musí predložiť: a) originál / overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti samostatný elektrotechnik podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. pre vyhradené technické zariadenia elektrické, alebo ekvivalent; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 2: Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky (v počte min. 1 osoba), ktorý musí predložiť: a) originál / overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti elektrotechnik na riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. pre vyhradené technické zariadenia elektrické, alebo ekvivalent; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 3A SW pracovník (v počte min. 1 osoby), ktorý musí predložiť: a) predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: • meno a priezvisko experta, • dosiahnuté vzdelanie, • súčasná pracovná pozícia, • prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania – Minimálna odborná prax 5 rokov pri správe počítačovej siete, serverov, databáz a operačných systémov, • vlastnoručný podpis experta. b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 3B SW pracovník (v počte min. 1 osoby), ktorý musí predložiť: a) predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: • meno a priezvisko experta, • dosiahnuté vzdelanie, • súčasná pracovná pozícia, • prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania – Minimálna odborná prax 5 rokov pri správe systémov s komunikačným rozhraním ATS IB bus, • vlastnoručný podpis experta. b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 3C SW pracovník (v počte min. 1 osoby), ktorý musí predložiť: a) predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: • meno a priezvisko experta, • dosiahnuté vzdelanie, • súčasná pracovná pozícia, • prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania – Minimálna odborná prax 5 rokov pri realizácii softvérových konfigurácií, vykonávaní testovaní a skúšok, uvádzaní do prevádzky systémov priemyselnej televízie. • vlastnoručný podpis experta. b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. V prípade, že záujemca nedisponuje SW pracovníkom, ktorý spĺňa všetky uvedené požiadavky na Experta č. 3 kumulatívne, môže predložiť aj ďalších pracovníkov/expertov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky na „Experta č. 3A, 3B a 3C SW pracovník“ samostatne. Osoby, ktorými záujemca preukazuje splnenie tejto podmienky, sa musia podieľať na realizácii zákazky. Títo pracovníci musia byť zároveň uvedení v zmluve. V prípade, ak záujemca v rámci preukazovania splnenia podmienok účasti poskytuje obstarávateľovi osobné údaje Špecificky uvedených osôb, musí si splniť svoje povinnosti podľa bodov 35.1 a 35.2 súťažných podkladov. Splnenie tejto podmienky je záujemca povinný obstarávateľovi preukázať predložením Potvrdenia o oboznámení sa s Oznámením o získavaní a spracúvaní osobných údajov, v súlade s bodom 35.1 súťažných podkladov. Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti v súlade s ustanovením § 35 ZoVO- systém manažérstva kvality
  • Opis podmienky účasti: V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Obstarávateľ pripúšťa doklad vydaný len v slovenskom alebo českom alebo anglickom jazyku. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti v súlade s ustanovením § 35 ZoVO- systém riadenia bezpečnosti
  • Opis podmienky účasti: V súlade s § 35 ZoVO musí mať na zabezpečenie kvality plnenia zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EU. Obstarávateľ pripúšťa doklad vydaný len v slovenskom alebo českom alebo anglickom jazyku. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém riadenia bezpečnosti. Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková predpokladaná cena určená ako násobok jednotkovej ceny za jednu mernú jednotku a predpokladaných množstiev počas celej doby platnosti zmluvy, vyjadrená v EUR bez DPH . 2. Poradie ponúk bude určené vzostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou. 3. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien vyjadrených v EUR bez DPH. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková predpokladaná cena vyjadrená v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie/realizáciu predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke „Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny“. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Všetky informácie o podmienkach plnenia zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Bezpečnostná previerka
  • Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
  • Opis bezpečnostnej previerky: Uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 5 zákona nasledovné dokumenty: Platnú zmluvu s ÚJD SR v zmysle Vyhlášky UJD SR č.431/2011 Z. z o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, na základe ktorej sa bude môcť oboznamovať a v súvislosti s realizáciou zákazky vytvoriť dokumentáciu obsahujúcu utajované skutočnosti (napr. aktualizácia DSV...). Neuzatvorenie zmluvy s ÚJD SR sa považuje za neposkytnutie riadnej súčinnosti, potrebnej na uzavretie zmluvy v zmysle Vyhlášky UJD SR č.431/2011 Z. z.. Platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z. z., ktoré vydáva Národný bezpečnostný úrad. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby trvania predmetu zákazky a musí byť vydané priamo na úspešného uchádzača, v prípade skupiny záujemcov na každého člena skupiny, v prípade subdodávateľov na všetkých, ktorí budú mať prístup k utajovaným skutočnostiam, minimálne pre nasledujúce typy prístupu k utajovaným skutočnostiam: - oboznamovanie sa - Dôverné, - postúpenie v materiálnej podobe - Dôverné, - vytváranie na technickom prostriedku - Dôverné, Kompletné informácie sú uvedené v článku 34 časti A1 súťažných podkladov
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Subdodávka
  • Subdodávka
  • Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
  • Záväzky súvisiace s subdodávkou
  • Záväzky súvisiace s subdodávkou
  • Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. Podmienky financovania a spôsob platieb sú uvedené v Prílohe SP_2 Súťažných podkladov - Vzor zmluvy.
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 15.07.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 12:00
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://seas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/13599
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534831
  • Označenie dokumentu/zákazky: 2024/14663
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ERANET
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské elektrárne, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenské elektrárne, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)