Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou
Kód zákazky: PZ/15/2025
Kód oznámenia: 9199 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212422-0
Predpokladaná hodnota: 449 129,34 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.6.2025 08:00
Vyhlásenie: 4.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Martin
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia diela ,,Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou“, v rozsahu prác špecifikovaných vo výkaze výmer, podľa projektovej dokumentácie stavby vypracovanej ECB Martin, s.r.o., Ing. Zuzanou Šimunovou, Bystrička č. 526, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia vydaného stavebným úradom Vrútky pod č. sp. 2049/ 2023/Tk zo dňa 16.02.2024, s právoplatnosťou dňa 06.06.2024 a v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Miestom vykonania diela je nehnuteľnosť zapísaná na liste vlastníctva č. 1870 pre katastrálne územie Záturčie, obec Martin, okres Martin, a to stavba so súpisným číslom 5625 (Základná škola na ul. A. Stodolu) postavená na pozemku parc. č. C KN 355/24, 36, 37, 50 v k. ú. Záturčie, ktorá je vo výlučnom vlastníctve objednávateľa. Predmetom diela je stavba členená na stavebné objekty: • SO01 Hlavný stavebný objekt; • SO01.01 Stavebná časť; • SO01.03 Elektroinštalácia; • SO01.04 Zdravotechnika; • SO01.05 Vykurovanie; • SO01.06 Vzduchotechnika; • SO02 Prípojka NN; • SO03 Vonkajšia kanalizácia; • SO04 Oplotenie a spevnené plochy. Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: • vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác; • dočasné dopravné značenie; • porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; revízie a skúšky inštalovaných zariadení a materiálov, rozvodov, nevyhnutné ku vydaniu kolaudačného rozhodnutia; • úprava okolia, ktoré bolo výstavbou dotknuté; • súčinnosť stavby a technológie kuchyne pri osadzovaní a zapájaní zariadení kuchyne; • náklady na likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, ako aj ostatnými príslušnými právnymi predpismi; • zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme; • geodetické zameranie stavby. Pri realizácii odborných profesií zabezpečí zhotoviteľ vzájomnú koordináciu, tak aby bola zabezpečená plynulosť prác. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Projektovej dokumentácií, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok a v Prílohe č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“. Všetky konkrétne názvy a špecifikácie stavebných materiálov, výrobkov a zariadení uvedených v predmetnej dokumentácií sú špecifikované ako príklad referenčných vlastností a kvality. Zámena resp. nahradenie za produkty iných značiek a výrobcov je možné, avšak len za kvalitatívne a vlastnosťami zhodnými produktami alebo minimálne takými ako je kvalita a vlastnosti referenčných produktov uvedených v dokumentácií. V prípade, že opis predmetu zákazky odkazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, architektonické, stavebno-technické vlastnosti, tepelnú a chemickú odolnosť, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v projektovej dokumentácii. Pri navrhovaní ekvivalentných materiálov/výrobkov musí uchádzač postupovať s odbornou starostlivosťou, pri ktorej musí zohľadniť pôvodný navrhovaný účel, plnú funkčnosť a zabezpečiť jeho dodržanie bez zmeny iných častí. V prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných materiálov/výrobkov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého materiálu/výrobku na strane uchádzača. V prípade nepreukázania lepších parametrov uchádzačom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neakceptovať takýto ekvivalentný výrobok. V takomto prípade bude ponuka alebo jej časť považovaná za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky. Pri navrhovaní ekvivalentných výrobkov musí uchádzač zohľadniť najmä technologickú, funkčnú súvislosť medzi navrhovanými materiálmi a ním navrhnutými materiálmi/výrobkami. Akýkoľvek návrh na ekvivalentný výrobok musí uchádzač označiť s uvedením výrobcu, jasným a jednoznačným označením konkrétneho ním navrhovaného výrobku, na základe ktorého verejný obstarávateľ identifikuje priložené konkrétne technické listy a dokumenty, ktoré budú preukazovať splnenie pôvodne požadovaných vlastností uvedených v opise predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač zasiahne/navrhne iné materiály/výrobky musí ísť o materiály/výrobky s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú špecifikované v opise predmetu zákazky, je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v opise predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1353922
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Martin (ID: 78087)
  • Zákazka: Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou (ID: 535397)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3858b53c-b975-41ec-ae18-1e3ed5198070
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Martin
  • IČO: 00316792
  • DIČ: 2020475424
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ranto@martin.sk
  • Telefónne číslo: 0915821032
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Martin)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5089
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PZ/15/2025
  • Názov: Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia diela ,,Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou“, v rozsahu prác špecifikovaných vo výkaze výmer, podľa projektovej dokumentácie stavby vypracovanej ECB Martin, s.r.o., Ing. Zuzanou Šimunovou, Bystrička č. 526, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia vydaného stavebným úradom Vrútky pod č. sp. 2049/ 2023/Tk zo dňa 16.02.2024, s právoplatnosťou dňa 06.06.2024 a v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Miestom vykonania diela je nehnuteľnosť zapísaná na liste vlastníctva č. 1870 pre katastrálne územie Záturčie, obec Martin, okres Martin, a to stavba so súpisným číslom 5625 (Základná škola na ul. A. Stodolu) postavená na pozemku parc. č. C KN 355/24, 36, 37, 50 v k. ú. Záturčie, ktorá je vo výlučnom vlastníctve objednávateľa. Predmetom diela je stavba členená na stavebné objekty: • SO01 Hlavný stavebný objekt; • SO01.01 Stavebná časť; • SO01.03 Elektroinštalácia; • SO01.04 Zdravotechnika; • SO01.05 Vykurovanie; • SO01.06 Vzduchotechnika; • SO02 Prípojka NN; • SO03 Vonkajšia kanalizácia; • SO04 Oplotenie a spevnené plochy. Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: • vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác; • dočasné dopravné značenie; • porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; revízie a skúšky inštalovaných zariadení a materiálov, rozvodov, nevyhnutné ku vydaniu kolaudačného rozhodnutia; • úprava okolia, ktoré bolo výstavbou dotknuté; • súčinnosť stavby a technológie kuchyne pri osadzovaní a zapájaní zariadení kuchyne; • náklady na likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, ako aj ostatnými príslušnými právnymi predpismi; • zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme; • geodetické zameranie stavby. Pri realizácii odborných profesií zabezpečí zhotoviteľ vzájomnú koordináciu, tak aby bola zabezpečená plynulosť prác. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Projektovej dokumentácií, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok a v Prílohe č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“. Všetky konkrétne názvy a špecifikácie stavebných materiálov, výrobkov a zariadení uvedených v predmetnej dokumentácií sú špecifikované ako príklad referenčných vlastností a kvality. Zámena resp. nahradenie za produkty iných značiek a výrobcov je možné, avšak len za kvalitatívne a vlastnosťami zhodnými produktami alebo minimálne takými ako je kvalita a vlastnosti referenčných produktov uvedených v dokumentácií. V prípade, že opis predmetu zákazky odkazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, architektonické, stavebno-technické vlastnosti, tepelnú a chemickú odolnosť, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v projektovej dokumentácii. Pri navrhovaní ekvivalentných materiálov/výrobkov musí uchádzač postupovať s odbornou starostlivosťou, pri ktorej musí zohľadniť pôvodný navrhovaný účel, plnú funkčnosť a zabezpečiť jeho dodržanie bez zmeny iných častí. V prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných materiálov/výrobkov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého materiálu/výrobku na strane uchádzača. V prípade nepreukázania lepších parametrov uchádzačom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neakceptovať takýto ekvivalentný výrobok. V takomto prípade bude ponuka alebo jej časť považovaná za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky. Pri navrhovaní ekvivalentných výrobkov musí uchádzač zohľadniť najmä technologickú, funkčnú súvislosť medzi navrhovanými materiálmi a ním navrhnutými materiálmi/výrobkami. Akýkoľvek návrh na ekvivalentný výrobok musí uchádzač označiť s uvedením výrobcu, jasným a jednoznačným označením konkrétneho ním navrhovaného výrobku, na základe ktorého verejný obstarávateľ identifikuje priložené konkrétne technické listy a dokumenty, ktoré budú preukazovať splnenie pôvodne požadovaných vlastností uvedených v opise predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač zasiahne/navrhne iné materiály/výrobky musí ísť o materiály/výrobky s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú špecifikované v opise predmetu zákazky, je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v opise predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 449 129.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe jedální
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní, a teda: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky uvedenej v bode: - a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, - b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, - c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, - d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, - e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - f) doloženým čestným vyhlásením. 1.2 Uchádzač splnenie podmienky účasti môže preukázať podľa § 152 ods.1 a ods.3 ZVO. 1.3 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým miestom pobytu mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.4 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. 1.5 Podmienky účasti podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 odseku 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Za inú osobu sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. 1.6 Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak nastane niektorá zo skutočností uvedených v § 40 ods. 6, ods. 7 ZVO alebo ak nastane niektorá zo skutočností uvedených v § 53 ods.4 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PZ/15/2025
  • Názov : Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia diela ,,Základná škola – Záturčie ul. Stodolu č. 5625 – stavebné úpravy a zmena účelu časti stavby výdajne jedál na kuchyňu s jedálňou“, v rozsahu prác špecifikovaných vo výkaze výmer, podľa projektovej dokumentácie stavby vypracovanej ECB Martin, s.r.o., Ing. Zuzanou Šimunovou, Bystrička č. 526, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia vydaného stavebným úradom Vrútky pod č. sp. 2049/ 2023/Tk zo dňa 16.02.2024, s právoplatnosťou dňa 06.06.2024 a v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Miestom vykonania diela je nehnuteľnosť zapísaná na liste vlastníctva č. 1870 pre katastrálne územie Záturčie, obec Martin, okres Martin, a to stavba so súpisným číslom 5625 (Základná škola na ul. A. Stodolu) postavená na pozemku parc. č. C KN 355/24, 36, 37, 50 v k. ú. Záturčie, ktorá je vo výlučnom vlastníctve objednávateľa. Predmetom diela je stavba členená na stavebné objekty: • SO01 Hlavný stavebný objekt; • SO01.01 Stavebná časť; • SO01.03 Elektroinštalácia; • SO01.04 Zdravotechnika; • SO01.05 Vykurovanie; • SO01.06 Vzduchotechnika; • SO02 Prípojka NN; • SO03 Vonkajšia kanalizácia; • SO04 Oplotenie a spevnené plochy. Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: • vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác; • dočasné dopravné značenie; • porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; revízie a skúšky inštalovaných zariadení a materiálov, rozvodov, nevyhnutné ku vydaniu kolaudačného rozhodnutia; • úprava okolia, ktoré bolo výstavbou dotknuté; • súčinnosť stavby a technológie kuchyne pri osadzovaní a zapájaní zariadení kuchyne; • náklady na likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, ako aj ostatnými príslušnými právnymi predpismi; • zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme; • geodetické zameranie stavby. Pri realizácii odborných profesií zabezpečí zhotoviteľ vzájomnú koordináciu, tak aby bola zabezpečená plynulosť prác. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Projektovej dokumentácií, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok a v Prílohe č. 3 súťažných podkladov – Výkaz výmer. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“. Všetky konkrétne názvy a špecifikácie stavebných materiálov, výrobkov a zariadení uvedených v predmetnej dokumentácií sú špecifikované ako príklad referenčných vlastností a kvality. Zámena resp. nahradenie za produkty iných značiek a výrobcov je možné, avšak len za kvalitatívne a vlastnosťami zhodnými produktami alebo minimálne takými ako je kvalita a vlastnosti referenčných produktov uvedených v dokumentácií. V prípade, že opis predmetu zákazky odkazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, architektonické, stavebno-technické vlastnosti, tepelnú a chemickú odolnosť, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v projektovej dokumentácii. Pri navrhovaní ekvivalentných materiálov/výrobkov musí uchádzač postupovať s odbornou starostlivosťou, pri ktorej musí zohľadniť pôvodný navrhovaný účel, plnú funkčnosť a zabezpečiť jeho dodržanie bez zmeny iných častí. V prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných materiálov/výrobkov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého materiálu/výrobku na strane uchádzača. V prípade nepreukázania lepších parametrov uchádzačom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neakceptovať takýto ekvivalentný výrobok. V takomto prípade bude ponuka alebo jej časť považovaná za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky. Pri navrhovaní ekvivalentných výrobkov musí uchádzač zohľadniť najmä technologickú, funkčnú súvislosť medzi navrhovanými materiálmi a ním navrhnutými materiálmi/výrobkami. Akýkoľvek návrh na ekvivalentný výrobok musí uchádzač označiť s uvedením výrobcu, jasným a jednoznačným označením konkrétneho ním navrhovaného výrobku, na základe ktorého verejný obstarávateľ identifikuje priložené konkrétne technické listy a dokumenty, ktoré budú preukazovať splnenie pôvodne požadovaných vlastností uvedených v opise predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač zasiahne/navrhne iné materiály/výrobky musí ísť o materiály/výrobky s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú špecifikované v opise predmetu zákazky, je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v opise predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe jedální
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti sú uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:05
  • Miesto otvárania ponúk: MsÚ Martin, kanc. č. 429.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535397
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535397
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO.