1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Služby poskytnutia a prevádzky technológií informačných systémov
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Služby poskytnutia a prevádzky technológií informačných systémov
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s prevádzkou v prostredí informačných systémov verejnej správy, a s tým spojených služieb údržby, s cieľom zabezpečiť ich stabilnú prevádzku a primeraný rozvoj. Pod prevádzkovými prostrediami sú zahrnuté všetky fyzické, virtuálne a kontajnerové platformy používané Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky pre zabezpečenie výkonu zákonom danej agendy. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50300000, 72250000, 72267000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4-6
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81643
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 12 ods. 4 zákona č. 192/2023 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 4. Uchádzač so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 5. Preukazovanie splnenia podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 ZVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 6. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Takáto osoba je definovaná v § 32 ods. 8 ZVO. Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač predložením čestného vyhlásenia podľa vzoru uvedeného v prílohe č. 3b súťažných podkladov alebo vyhlásenia urobeného pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlo, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač uvedie zoznam osôb v zmysle vyššie uvedeného. Predmetné čestné vyhlásenie uchádzač vyplní podľa vzoru uvedeného v prílohe č. 3b súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
- Opis podmienky účasti: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením Zoznamu poskytnutých služieb realizovaných zákaziek, vzor ktorého tvorí Príloha č. 4 súťažných podkladov, ktorým musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. poskytovanie služieb v oblasti implementácie alebo rozvoja informačných systémov. Uchádzač preukáže jednou referenciou (zákazkou) v hodnote min. 3 400 000 EUR bez DPH, že poskytol všetky nasledujúce služby (v rámci jednej zákazky): a) Služby údržby a podpory systémových a hardvérových prostriedkov pre súčasne minimálne 3 informačné systémy používajúce viac ako 10.000 používateľov, viac ako 400 TB dát, b) Služby poskytnutia, umiestnenia a prevádzky hardvérových prostriedkov v dátových centrách vrátane výpočtových, storage a sieťových kapacít, c) Služby pripojenia do siete Objednávateľa, d) Služby prevádzky kontajnerového prostredia Openshift alebo ekvivalent, e) Služby zálohovania v objeme min. 1 PB dát. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač v predloženom zozname uvedie obchodný názov odberateľa, názov zákazky, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, cenu plnenia v EUR bez DPH, lehotu plnenia, tiež súčet cien plnení v EUR bez DPH za požadované obdobie relevantných pre vyhodnotenie podľa zadanej podmienky. Vzor zoznamu poskytnutých služieb tvorí Prílohu č. 4 súťažných podkladov. Zoznam sa predkladá ako sken originálneho listinného dokumentu podpísaného štatutárnym zástupcom uchádzača. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, nemusí byť podpísaný. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Ak sú predmetom zákazky aj služby iného charakteru, ako sú požadované referenčné poskytnuté služby, verejný obstarávateľ požaduje v zozname poskytnutých služieb odčleniť služby požadovaného charakteru od ostatných služieb, ktoré nie sú požadovaného charakteru. Uchádzač je povinný uviesť cenu len za poskytnuté služby požadovaného charakteru. Verejný obstarávateľ uzná zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti služieb, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o poskytnutie služieb, ktoré bolo začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb bol poskytnutý v rozhodnom období. Verejný obstarávateľ neuzná rozsah poskytnutých služieb, ktoré boli poskytované mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť informácie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke identifikoval.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 v oblasti informačných technológií, alebo ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu, alebo aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie manažérstva kvality v súlade s § 35 ZVO. 2. Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti (ISMS) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vydaný nezávislou inštitúciou, a ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO/IEC 27001, alebo ekvivalent, z dôvodu prevádzkovania systémov obsahujúcich citlivé a osobné údaje v rámci informačného systému verejného obstarávateľa. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem, verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. 3. Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva IT služieb, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 20000-1 alebo ekvivalent. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva IT služieb vyplývajúce z európskych noriem, verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Z dôvodu nedostatku miesta na zverejnenie sú tieto informácie zverejnené v profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplnenie podmienok účasti" v predmetnej zákazke - http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie / sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO verejne. V informačnom systéme EPVO funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/534097
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Prístup k určitým súťažným podkladom je obmedzený
- Odôvodnenie obmedzeného prístupu k súťažným podkladom: Ochrana obzvlášť citlivých informácií
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/534097
- Označenie dokumentu/zákazky: VOB/300/2025-M_ORVO
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Prístup k určitým súťažným podkladom je obmedzený
- Odôvodnenie obmedzeného prístupu k súťažným podkladom: Ochrana obzvlášť citlivých informácií
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/534097
- Označenie dokumentu/zákazky: VOB/300/2025-M_ORVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma 1.0
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)