Stavebné práce pre projekt: „Lorántffy–Rákóczi-örökség Zemplénben“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stavebné práce pre projekt: „Lorántffy–Rákóczi-örökség Zemplénben“
Kód zákazky: 536801
Kód oznámenia: 10262 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 691 765,37 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 25.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Kráľovský Chlmec
Adresa: L. Kossutha
07713 Kráľovský Chlmec
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: L. Kossutha Kráľovský Chlmec 07713 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou projektu s názvom: „Lorántffy–Rákóczi-örökség Zemplénben“. Podrobne (podrobná špecifikácia – rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je predmet zákazky popísaný v časti A4. súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny. Zákazka je rozdelená na dve časti: 1. časť predmetu zákazky: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej, Rozsah: architektonicko – stavebné riešenie, elektroinštalácia, zdravotechnika (rozvody vody, kanál a tech. potrubia v základoch), odberné plynové zariadenie (výmena, inštalácia vykurovacieho systému vrátane zdroja tepla). Účelom projektu je obnova a rekonštrukcia jestvujúceho objektu na ulici Z.Lorántffyovej, v meste Kráľovský Chlmec. Jestvujúci objekt kaštieľa, v ktorom sa aktuálne nachádza ZUŠ pre žiakov základných škôl, je situovaný na východnom úpätí Kráľovských kopcov, priamo pod ruinou hradu. 2.časť predmetu zákazky: Terénne a sadové úpravy parku a verejnej zelene pri Kaštieli Zuzany Lorántffyovej Rozsah: SO 01 Hlavný objekt SO 02 Drobná architektúra, SO 03 Plochy verejnej zelene, SO 04 Verejné osvetlenie Opis: Navrhované riešenie počíta s odstránením jestvujúceho porastu a s celkovou úpravou plochy. Nástupné schodisko ostáva v centrálnej pozícii a bude rozdelené podestou, ktorá bude zároveň slúžiť aj ako pódium. Po oboch stranách pódia bude vytvorené spevnené plochy určené k umiestneniu pamätných tabuli. Na zadnej strane podesty bude umiestnená pôvodná socha nachádzajúca sa v parku. Bude umiestnená na nový podstavec obložený travertínovými doskami. Spevnená plocha bude pokračovať v osi schodiska až ku jestvujúcemu hlavnému vstupu do kaštieľa Z. Lorántffyovej. Pred vstupom do objektu sa nachádza historické schodisko ktoré bude zachované. Na ľavo od nástupného schodiska bude vybudovaná rampa, ktorá bude lemovať riešené územie pozdĺž kamenných múrikov. Táto rampa a jednotlivé spevnené plochy budú čiastočne lemované betónovými múrikmi, ktoré budú mať ako pohľadovú úpravu riadkové kamenné murivo. Tieto múriky budú ukončované betónovými čiapkami. Centrálne schodisko bude v jeho osi dopĺňať antikorové zábradlie. Na pravo od jestvujúceho schodiska bude situovaná terasa.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1356478
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Kráľovský Chlmec (ID: 84889)
  • Zákazka: Stavebné práce pre projekt: „Lorántffy–Rákóczi-örökség Zemplénben“ (ID: 536801)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 939b6e55-92a1-4a44-9674-ab458219f6ea
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Kráľovský Chlmec
  • IČO: 00331619
  • DIČ: 2020730437
  • Adresa
  • Ulica: L. Kossutha
  • Číslo: 99
  • Mesto: Kráľovský Chlmec
  • PSČ: 07713
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : používateľ organizácie
  • E-mail: office@inited.sk
  • Telefónne číslo: +421907903482
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6333
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 536801
  • Názov: Stavebné práce pre projekt: „Lorántffy–Rákóczi-örökség Zemplénben“
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou projektu s názvom: „Lorántffy–Rákóczi-örökség Zemplénben“. Podrobne (podrobná špecifikácia – rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je predmet zákazky popísaný v časti A4. súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny. Zákazka je rozdelená na dve časti: 1. časť predmetu zákazky: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej, Rozsah: architektonicko – stavebné riešenie, elektroinštalácia, zdravotechnika (rozvody vody, kanál a tech. potrubia v základoch), odberné plynové zariadenie (výmena, inštalácia vykurovacieho systému vrátane zdroja tepla). Účelom projektu je obnova a rekonštrukcia jestvujúceho objektu na ulici Z.Lorántffyovej, v meste Kráľovský Chlmec. Jestvujúci objekt kaštieľa, v ktorom sa aktuálne nachádza ZUŠ pre žiakov základných škôl, je situovaný na východnom úpätí Kráľovských kopcov, priamo pod ruinou hradu. 2.časť predmetu zákazky: Terénne a sadové úpravy parku a verejnej zelene pri Kaštieli Zuzany Lorántffyovej Rozsah: SO 01 Hlavný objekt SO 02 Drobná architektúra, SO 03 Plochy verejnej zelene, SO 04 Verejné osvetlenie Opis: Navrhované riešenie počíta s odstránením jestvujúceho porastu a s celkovou úpravou plochy. Nástupné schodisko ostáva v centrálnej pozícii a bude rozdelené podestou, ktorá bude zároveň slúžiť aj ako pódium. Po oboch stranách pódia bude vytvorené spevnené plochy určené k umiestneniu pamätných tabuli. Na zadnej strane podesty bude umiestnená pôvodná socha nachádzajúca sa v parku. Bude umiestnená na nový podstavec obložený travertínovými doskami. Spevnená plocha bude pokračovať v osi schodiska až ku jestvujúcemu hlavnému vstupu do kaštieľa Z. Lorántffyovej. Pred vstupom do objektu sa nachádza historické schodisko ktoré bude zachované. Na ľavo od nástupného schodiska bude vybudovaná rampa, ktorá bude lemovať riešené územie pozdĺž kamenných múrikov. Táto rampa a jednotlivé spevnené plochy budú čiastočne lemované betónovými múrikmi, ktoré budú mať ako pohľadovú úpravu riadkové kamenné murivo. Tieto múriky budú ukončované betónovými čiapkami. Centrálne schodisko bude v jeho osi dopĺňať antikorové zábradlie. Na pravo od jestvujúceho schodiska bude situovaná terasa.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 691 765.37
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212314, 45112711, 45316100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO").Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo - podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo - podľa § 110 ods. 6 vo väzbe na § 39 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“), alebo - § 110 ods. 6 ZVO môže predbežne nahradiť doklady podľa na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 2. Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZVO predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: a. výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO týmito typmi dokladu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 536801
  • Názov : Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce
  • Opis: Uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou stavby s názvom: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej Rozsah: architektonicko – stavebné riešenie, elektroinštalácia, zdravotechnika (rozvody vody, kanál a tech. potrubia v základoch), odberné plynové zariadenie (výmena, inštalácia vykurovacieho systému vrátane zdroja tepla). Účelom projektu je obnova a rekonštrukcia jestvujúceho objektu na ulici Z.Lorántffyovej, v meste Kráľovský Chlmec. Jestvujúci objekt kaštieľa, v ktorom sa aktuálne nachádza ZUŠ pre žiakov základných škôl, je situovaný na východnom úpätí Kráľovských kopcov, priamo pod ruinou hradu. Pred kaštieľom sa na jeho východnej strane nachádza čiastočne oplotený verejný priestor so vzrastlou zeleňou. Podrobne (podrobná špecifikácia – rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je predmet zákazky popísaný v časti A4. súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 478 000.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo uskutočnenie záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: • Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že minimálne 1 (jedna) takto definovaná zákazka bola realizovaná v minimálnej hodnote 450 000 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený referenciami alebo potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác v zmysle taxatívneho znenia podmienky účasti v zákone, a to za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, ktorá je obsiahnutá v predloženom zozname. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných prác na objekte národnej kultúrnej pamiatky alebo pamiatkového objektu, zapísaných v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok/Registri pamiatkových objektov, vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo v inom ekvivalentnom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok/pamiatkových objektov v inej krajine, podľa jej príslušného práva. • Prepočet cudzej meny na Euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. • Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období, • V prípade, ak zákazka, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. • Zoznam má obsahovať minimálne: a) názov a sídlo odberateľa, b) číslo zmluvy zverejnenej v CRZ alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola zmluva zverejnená) ak je relevantné, c) názov a stručný opis uskutočnených prác, vrátane identifikácie národnej kultúrnej pamiatky alebo pamiatkového objektu – reg.číslo v ÚZPF. d) celkovú cenu zákazky v eur bez DPH, e) relevantnú cenu plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia). f) obdobie realizácie od – do (mesiac/rok), g) meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, h) číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za osobu – stavbyvedúceho nasledovné doklady a dokumenty: • osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: pozemné stavby, vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI), v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov . Osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo vydané, • životopis stavbyvedúceho obsahujúci údaje o odbornej praxi stavbyvedúceho, informáciu o vzťahu tejto osoby s uchádzačom, vrátane prehľadu praktických skúseností s uvedením min. - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie a jej hodnota v EUR bez DPH (prípadne v inej mene), - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný, vrátane identifikácie národnej kultúrnej pamiatky/pamiatkového objektu – reg. číslo v ÚZPF. - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Prehľad praktických skúseností musí obsahovať minimálne 1 (jednu) praktickú skúsenosť v pozícii stavbyvedúceho pre pozemnú stavbu typu národnej kultúrnej pamiatky zapísanej v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok/typu pamiatkového objektu, zapísaného v Registri pamiatkových objektov, vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo v inom ekvivalentnom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok/pamiatkových objektov v inej krajine, podľa jej príslušného práva. • vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii Zhotoviteľovi na plnenie predmetu zákazky, a to po celú dobu realizácie Diela, Zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia, certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje na skutočnosť, že zahraničný subjekt môže vykonávať výkon činnosti stavbyvedúceho za predpokladu, že je zapísaný v príslušnom registri SKSI ako hosťujúci alebo usadený stavbyvedúci v súlade s § 31 zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponuky sa uskutoční elektronicky v čase a mieste podľa výzvy zverejnenej vo vestníku VO pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
  • Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 14 000,00 Eur. Podmienky stanovenia a ich splnenia sú podrobne uvedené v bode 18. týchto súťažných podkladov. Viazanosť ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 6 mesiacov, a je stanovená do 31.12.2025.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536801
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536801
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Terénne a sadové úpravy parku a verejnej zelene pri Kaštieli Zuzany Lorántffyovej
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 536801
  • Názov : Terénne a sadové úpravy parku a verejnej zelene pri Kaštieli Zuzany Lorántffyovej
  • Opis: Uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou stavby s názvom: Terénne a sadové úpravy parku a verejnej zelene pri Kaštieli Zuzany Lorántffyovej Rozsah - objektová skladba: SO 01 Hlavný objekt SO 02 Drobná architektúra, SO 03 Plochy verejnej zelene, SO 04 Verejné osvetlenie Opis: Navrhované riešenie počíta s odstránením jestvujúceho porastu a s celkovou úpravou plochy. Nástupné schodisko ostáva v centrálnej pozícii a bude rozdelené podestou, ktorá bude zároveň slúžiť aj ako pódium. Po oboch stranách pódia bude vytvorené spevnené plochy určené k umiestneniu pamätných tabuli. Na zadnej strane podesty bude umiestnená pôvodná socha nachádzajúca sa v parku. Bude umiestnená na nový podstavec obložený travertínovými doskami. Spevnená plocha bude pokračovať v osi schodiska až ku jestvujúcemu hlavnému vstupu do kaštieľa Z. Lorántffyovej. Pred vstupom do objektu sa nachádza historické schodisko ktoré bude zachované. Na ľavo od nástupného schodiska bude vybudovaná rampa, ktorá bude lemovať riešené územie pozdĺž kamenných múrikov. Táto rampa a jednotlivé spevnené plochy budú čiastočne lemované betónovými múrikmi, ktoré budú mať ako pohľadovú úpravu riadkové kamenné murivo. Tieto múriky budú ukončované betónovými čiapkami. Centrálne schodisko bude v jeho osi dopĺňať antikorové zábradlie. Na pravo od jestvujúceho schodiska bude situovaná terasa. Podrobne (podrobná špecifikácia – rozsah, množstvo, technické, funkčné, výkonnostné charakteristiky) je predmet zákazky popísaný v časti A4. súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 213 764.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112711, 45316100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b)ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo uskutočnenie záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: • Uchádzač zoznamom preukáže, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (v závislosti od vzniku spoločnosti ) zrealizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, pričom súhrnná hodnota realizovaných zákaziek musí byť minimálne v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za zákazku, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú – inžinierske stavby Zoznam musí byť doplnený referenciami alebo potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác v zmysle taxatívneho znenia podmienky účasti v zákone, a to za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, ktorá je obsiahnutá v predloženom zozname. Prepočet cudzej meny na Euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období, V prípade, ak zákazka, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. • Zoznam má obsahovať minimálne: a) názov a sídlo odberateľa, b) číslo zmluvy zverejnenej v CRZ alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola zmluva zverejnená) ak je relevantné, c) názov a stručný opis uskutočnených prác, d) celkovú cenu zákazky v eur bez DPH, e) relevantnú cenu plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia). f) obdobie realizácie od – do (mesiac/rok), g) meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, h) číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za osobu – stavbyvedúceho nasledovné doklady a dokumenty: • osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: inžinierske stavby, vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI), v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov . Osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo vydané, • životopis stavbyvedúceho obsahujúci údaje o odbornej praxi stavbyvedúceho, informáciu o vzťahu tejto osoby s uchádzačom, vrátane prehľadu praktických skúseností s uvedením min. - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastával, -názov projektu, prípadne stavebnej akcie a jej hodnota v EUR bez DPH (prípadne v inej mene), - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný, - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). • vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii Zhotoviteľovi na plnenie predmetu zákazky, a to po celú dobu realizácie Diela, Zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia, certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje na skutočnosť, že zahraničný subjekt môže vykonávať výkon činnosti stavbyvedúceho za predpokladu, že je zapísaný v príslušnom registri SKSI ako hosťujúci alebo usadený stavbyvedúci v súlade s § 31 zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena celkom v Eur
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponuky sa uskutoční elektronicky v čase a mieste podľa výzvy zverejnenej vo vestníku VO pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
  • Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 6 000,00 Eur. Podmienky stanovenia a ich splnenia sú podrobne uvedené v bode 18. týchto súťažných podkladov. Viazanosť ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 6 mesiacov a lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2025.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/536801
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536801
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)